Stran 1 od 3
Blokada hitrosti za vse EU avte
Objavljeno: Po jun 11, 2007 7:59 pm
Napisal/-a marjan novak
Evropski parlament preučuje možnost, da bi vsem avtom, ki se prodajajo na tržišču EU blokirali končno hitrost na 160 km/h. Zanimivo...
http://www.automarket.co.yu/vesti/vest.asp?id=2051
Objavljeno: Po jun 11, 2007 8:06 pm
Napisal/-a kolesar
dokler bodo nemci v eu odpade tko da bedarija...
Objavljeno: Po jun 11, 2007 8:09 pm
Napisal/-a traktor TDI
Kaj pa imajo nemci s tem, da se ne bi smela omejiti hitrost na 160kmh?
Objavljeno: Po jun 11, 2007 8:13 pm
Napisal/-a leoCar
Ja tole bi pa bilo sranje, nad 160kmh postaja komaj zanimivo....
Tege nebo, moje mnenje, zakaj pol 300km+ avti..., če boš z cliotom dosegel 160kmh

Objavljeno: Po jun 11, 2007 8:18 pm
Napisal/-a kolesar
nemci.... nemška avtomobilistična industrija....
so hotl v nemčiji uvest omejitve na avtocestah pa jim ni ratal ker imajo koncerni prevelik vpliv.
pa tudi emisijske omejitve so omilili zaradi koncernov.
Objavljeno: Po jun 11, 2007 8:39 pm
Napisal/-a Dariooo
jah pa naj jih omejijo na 160....ce imajo japonci skyline, silvie in podobne na omejene na 180km/h in 280 konjev ce se ne motim....a vsak ki neki ve, ve da se te avte zlahka odblokira in gredo komot cez 250km/h ter cez 400-500 konjev....
tako kot skuterji ki naj bi sli 50km/h....kolko jih ima se blokado not?..
js se sploh nebi sekiral....
LP
Objavljeno: Po jun 11, 2007 8:48 pm
Napisal/-a urbn
Za moje pojme majo to eni preveč časa pa nevejo kaj bi se zmislili.
Lp
Objavljeno: Po jun 11, 2007 8:59 pm
Napisal/-a nebivedu
Nekateri ne vozimo niti 160km/h s svojimi avtomobili, tako da nam je vseeno.
Objavljeno: Po jun 11, 2007 9:02 pm
Napisal/-a bizgec
Se strinjam- tudi moj terenc do 130 čisto dovolj.Bizgec
Objavljeno: Po jun 11, 2007 9:10 pm
Napisal/-a sonic
Kot prvo -glede na to, katera stran je to objavila, ne bi preveč zaupal v to - kaj pa oni vedo o EU? (vsaj kak link na osnovni vir bi lahko dali).
Sumljiv je že stavek, da bo "EU parlament prepovedal..." - Evropski parlament nima kaj prepovedat sam od sebe, ker nima takih pristojnosti. Kdor je to novico v linku pisal, nima pojma.
Realno je pa tako, ja - ne samo Nemčija, tudi druge države z večjimi proizvajalci avtomobilov (jih poskusijo čimveč prodati v Nemčiji) bi bile proti. V vsakem primeru ne bi šlo skozi v Svetu EU, tko da zadeva nima niti teoretičnih šans vsaj nadaljnjih 15-20 let, najbrž še pol ne.
Objavljeno: Po jun 11, 2007 9:12 pm
Napisal/-a Kael
Pa tudi če to sprejmejo

, bo ta omejitev vredna toliko kot je zaščita proti kopiranju cdjev. Sej pa menda ne bodo zdej policaji imel zraven strojčka za ves miljon avtov in čekiral, če elektronska omejitev dela al ne.
Objavljeno: Po jun 11, 2007 9:21 pm
Napisal/-a f.taunus
En klasični primer antipropagande na EU, kakršnih smo bili vajeni tudi pred vstopom Slovenije. Se še spomnite, kako so nam mediji grozili s prepovedjo krivih kumaric.

Objavljeno: Po jun 11, 2007 9:28 pm
Napisal/-a traktor TDI
Kael je napisal/-a:Pa tudi če to sprejmejo

, bo ta omejitev vredna toliko kot je zaščita proti kopiranju cdjev. Sej pa menda ne bodo zdej policaji imel zraven strojčka za ves miljon avtov in čekiral, če elektronska omejitev dela al ne.
V primeru, da bi te dobil radar nad 160kmh, bi dobil kazen zaradi prehitre vožnje in zraven še zaradi vožnje tehnično neizpravnega vozila, tako da nad 160kmh ne bi bila samo kazen za preveliko hitrost.
Drugače pa zanimiva rešitev. Nad 160kmh tako ni pametno niti po avtocesti, saj jih veliko skače levo desno s 110kmh, včasih tudi manj, tako da bi to bilo samo pozitivno. Izven naselja pa hitrosti okrog 150kmh niso priporočljive, že zaradi divjadi (mislim živali).
Objavljeno: Po jun 11, 2007 9:32 pm
Napisal/-a čare
no sej če ne bojo uvedli tega v celotni EU bomo pa slovencelni sami samo da bomo čimbolj v rit globoko zlezli EU,tko kot to delajo z cigaretnim zakonom pa evri pa še čuda stvari bi naši bizgeci na šubičevi radi uvedl in pol so še plačani za to,pa revčkom u Darfurju je treba pomagat (saj ne da niso bogi,ampak bi jaz kot državljan slovenije tud rabil kaj pa bi mogu prej na vrsto pridt kot črnčki )ampak tko je pa tko bo dokler ne bo narod popizdil pa bo ratal tko kot v franciji lani ko je narod naredu belaj
Objavljeno: Po jun 11, 2007 10:54 pm
Napisal/-a INFINITI
Naj raje dvignejo limit na ac na 160 pa bo mir
Objavljeno: Po jun 11, 2007 10:58 pm
Napisal/-a im nobody
Objavljeno: To jun 12, 2007 12:16 am
Napisal/-a GregaST
Kar jst tole razumem, niso krivi naši politiki

Objavljeno: To jun 12, 2007 12:49 am
Napisal/-a esem
sonic je napisal/-a:Kot prvo -glede na to, katera stran je to objavila, ne bi preveč zaupal v to - kaj pa oni vedo o EU? (vsaj kak link na osnovni vir bi lahko dali)....
Evo ti enega od virov -
http://www.autocar.co.uk/News/NewsArtic ... rs/225964/AutoCar je napisal/-a:Fast cars to be banned?
07 June 2007
Make sure you’re sitting down before reading this story.
There is a proposal in a report to the European Parliament calling for a ban on the making of cars capable of more than 101mph.
It's all part of a proposal to cut CO2 emissions from cars, and many of the silliest parts come from British Lib Dem MEP Chris Davies.
Davies states that 101mph is 25 per cent over the top speed limit in most EU countries.
However, according to a report by the BBC, he then goes on to note that "between 1994 and 2004 the power of new cars went up by 28 per cent, making them a lot heavier, and so increasing the amount of CO2 they put out, even though no country raised its speed limit to allow cars to use this increased power."
Now obviously this is utterly and totally wrong, but that won't prevent members of the European Parliament from voting on the proposed ban this autumn.
Obviously what has actually happened is that increased safety legislation (much of it from the EU), has increased the weight of cars. Power outputs have also increased.
Now that cars have beneficial safety features – airbags, pedestrian impact zones and the like – they are by necessity heavier than before. But what this has to do with top speeds, we're not sure, other than the fact that it takes greater effort to start and stop a heavier car than a lighter one.
But it's not just power and weight that have increased – car's braking systems and tyres have also improved (not least because EU legislation means that anti-lock brakes are now mandatory on new cars).
We're all for increased safety – such as the proposed standard fitment of ESP stability control – but to claim that banning the making of cars capable of over 101mph would create a dramatic reduction of CO2 is incorrect.
We can't help but think that, say, Mr Davies not flying from his Stockport base to Brussels every week would help a bit more.
Oh yes, and Mr Davies was also a big supporter of GM's decision to build the new Vauxhall Astra at Ellesmere Port in April.
"This is a fantastic reward for the commitment shown by everyone involved to keeping car manufacturing alive in Ellesmere Port," said Davies.
Quite right, but seeing as every single model in the current Astra range is capable of well over 101mph, if Mr Davies' proposal succeeds at the EU, there will be no new Astra.
O tem se je precej govorilo, a očitno je to bolj zanimivost oz ekscesni predlog slave željnega in v motoroznanstvu bednega politika.
Nč bat!!f.taunus je napisal/-a:En klasični primer antipropagande na EU, kakršnih smo bili vajeni tudi
pred vstopom Slovenije. Se še spomnite, kako so nam mediji grozili s prepovedjo krivih kumaric.

Si predpostavljal, da je to BG novica? Nima zveze z antipropagando, je samo slab umislek enega politika.
čare je napisal/-a:....pa revčkom u Darfurju je treba pomagat (saj ne da niso bogi,ampak bi jaz kot državljan slovenije tud rabil kaj pa bi mogu prej na vrsto pridt kot črnčki ....
To, da v takem kontekstu omenjaš uboge pare v Darfurju, je šele tipično slovenceljsko in zelo žalostno, že kar sramotno. Poglej si kakšen dokumentarec o Darfurju (snami plašnice z oči, uma in srca) ter potem še enkrat razmisli, če bi res "mogu prej na vrsto pridt kot črnčki", kaj šele to v takem kontekstu obešat na veliki zvon (forum).
BTW - v Sudanu oz. Darfurju se ne gre za neke plemenske spore, tam se gre (kot skoraj povsod) samo za nafto (Sudan je z njo zelo bogat) in posledično tekmo supersil (konkretno predvsem Kitajska proti Zahodu), tako da se posredno stvar tiče tudi nas. Nenehno masovno pobijanje nedolžnih otrok in ostalih ter umiranje zaradi neznosnih bivanjskih pogojev beguncev (in to samo zaradi koristi naftnih korporacij in podivjanih lokalnih hlapcev) zahteva vsaj navidezno sočustvovanje in pieteto, če že marsikdo ne premore minimalnega občutka za solidarnost oz ne nudi konkretne pomoči.
Omenjanje in enačenje darfurških žrtev z "napadom na tvojo željo po hitri vožnji" je enostavno skrajno neokusno.
Sori, sem moral reagirat, je bila preveč divja...
lp
Objavljeno: To jun 12, 2007 7:29 am
Napisal/-a GEISTERFAHRER
..si človke kupi ferrarija pa gre max 160...! heheheh
Objavljeno: To jun 12, 2007 7:59 am
Napisal/-a DonFilipo
Se pa strinjam da je ideja dobra, a jo je treba bolj dodelat.
Recimo:
Ce bi vsi novi avti imeli vgrajen nekaksen speed limiter katerega bi bilo mogoce sproziti na daljavo. Potem da bi se na nevarnih odsekih ugrajevali samodejni sporzilci ki ti aktivirali te limitere. Pred tuneli npr. 100, racunalnik ti dovoli najvec 120, a ti skoz v avtu piska da zmanjsas na 100. Mogoce cez nekaj km samodejno odvzema hitrost... In nekaj v tem smislu. Seveda pa da ti ne morejo in ne smejo popolnoma prepovedati, ampak da bi bil neka vrsta "Assistant" to pa bi bilo dobro.
Tud za pas tuli pa se privezemo, drugace mogoce nebi. Lahko kej pogruntajo tudi za hitrost.