Stran 1 od 1

Avto na nujni vožnji

Objavljeno: Po jun 11, 2007 10:40 pm
Napisal/-a Turbobitch
ena tema o kateri se premalo govori v slovenskem avto-svetu.

Vsi vemo da je vsaka minuta v boju za življenje pomembna in s tem da rešilec ali policaj pride hitreje na prizorišče nesreče lahko marsikateremu reši življenje a nažalost na cesti vidim preveč debilov ki ne reagiraj na rešilca. tako da naslednje!

1. NE POSLUŠAT MUZKE TOK D NE SLIŠŠ REŠILCA
2. ČE GA SLIŠŠ PROBI UGOTOVIT IZ KERE TSRANI PRIHAJA; NAREDI OČESNI KONTAKT
in
3. pišuka PREKLETA d**** NEUMEN UMAKN SE ČE GA VIDIŠ ZA SABO!!!!

Objavljeno: Po jun 11, 2007 10:50 pm
Napisal/-a traktor TDI
Od kje si pa ti? Čudna govorica, ta tvoja.

Kaj pa porečeš na znižane avte, ki ne ustrezajo tehničnim predpisom, imajo zraven tega še en kup, večvredne od človeškega življenja, ovešene plastike gor in je skoraj nemogoče, da se o potrebi umaknejo na pločnik, na katerega se bi z lahkoto umaknil kakšen, če primerjamo, terenec - Ferrari 430.

Objavljeno: To jun 12, 2007 7:53 am
Napisal/-a DonFilipo
traktor TDI je napisal/-a:...katerega se bi z lahkoto umaknil kakšen, če primerjamo, terenec - Ferrari 430.

Ne pozabi da je Ferrari vedno najhitrejsi! Iz tega sklepamo da resilc, policija i ostali nikoli ne bodo dohiteli Ferrarija. Četudi je na semafroju v mestu - samo po gasu. Zato ni potreba po umikanju. Zato si lahko dovoli ogromno plastike in nizko lego. Kužiš?

:D

Objavljeno: To jun 12, 2007 10:18 am
Napisal/-a Drocky
Problem je tut da se ne znajo ljudje na avtocesti prav postavit in pol nastane sranje. Postavit se je potrebno na prehitevalnem pasu čist levo, na voznem pasu pa ob desni rob voznega pasa, tak da lahko rešilci,gasilci,policaji pridejo po dveh poteh do nesreče, med avti in po odstavnem pasu. Isto velja na dvopasovnicah, da se umakneš na skrajni rob in isto je na vseh ostalih cestah pa da ne bremzaš na hiter če ni potrebno.

Objavljeno: To jun 12, 2007 10:45 am
Napisal/-a Cash
Po TV se je vrtel tist kratek filmček par mescov nazaj, ki kaže, da se moraš na avtocesti umaknit skarajno levo na prehitevalnega in skrajno desno na odstavni in potem je kazalo rešilca, ki gre po sredini, ne vem pa, kje si ti izvedu, da mora met rešilec 2 poti. :roll:

Objavljeno: To jun 12, 2007 10:51 am
Napisal/-a kolesar
finta je da pri nas tapametni še odstavni pas zabijejo potem pa ne gre res nikamor...

Re: Avto na nujni vožnji

Objavljeno: To jun 12, 2007 11:04 am
Napisal/-a cordo
Turbobitch je napisal/-a:
1. NE POSLUŠAT MUZKE TOK D NE SLIŠŠ REŠILCA
2. ČE GA SLIŠŠ PROBI UGOTOVIT IZ KERE TSRANI PRIHAJA; NAREDI OČESNI KONTAKT
in
3. pišuka PREKLETA d**** NEUMEN UMAKN SE ČE GA VIDIŠ ZA SABO!!!!


Ko je na nujni vožnji ima prednost :!:

Pa ne zdej iskat nadebudnih pubertetnih policajev, ki se jim ne da čakat pred rrdečim semaforjem. Ti so pač butli in to je to. :bonk

Objavljeno: To jun 12, 2007 11:09 am
Napisal/-a Marsovček
Na AC se odmakneš na skrajni levi rob prehitevalnega in skrajni desni rob voznega. Intervencijska vozila imajo tako prosto pot po sredini.

Odstavni pas je namenjen pokvarjenim vozilom in ne intervenciji :!: . Predstavljajte si, da reševalec vozi po odstavnem, na voznem pasu seveda kolona, potem pa naleti na tovornjak s prazno gumo (ki je čisto pravilno na odstavnem)... Gre rikverc na začetek kolone?

Objavljeno: To jun 12, 2007 11:14 am
Napisal/-a Cash
In zakaj je bla pol po TV-ju drugačna postavitev? :roll:

Objavljeno: To jun 12, 2007 11:17 am
Napisal/-a ban
Marsovček je napisal/-a:Na AC se odmakneš na skrajni levi rob prehitevalnega in skrajni desni rob voznega. Intervencijska vozila imajo tako prosto pot po sredini.

Odstavni pas je namenjen pokvarjenim vozilom in ne intervenciji :!: . Predstavljajte si, da reševalec vozi po odstavnem, na voznem pasu seveda kolona, potem pa naleti na tovornjak s prazno gumo (ki je čisto pravilno na odstavnem)... Gre rikverc na začetek kolone?

V takem primeru gre šofer rešilca pomagat tovornjakarju zamnejat gumo da se ta potem čimprej lahko odpelje.

Objavljeno: To jun 12, 2007 11:28 am
Napisal/-a Doche
ban je napisal/-a:
Marsovček je napisal/-a:Na AC se odmakneš na skrajni levi rob prehitevalnega in skrajni desni rob voznega. Intervencijska vozila imajo tako prosto pot po sredini.

Odstavni pas je namenjen pokvarjenim vozilom in ne intervenciji :!: . Predstavljajte si, da reševalec vozi po odstavnem, na voznem pasu seveda kolona, potem pa naleti na tovornjak s prazno gumo (ki je čisto pravilno na odstavnem)... Gre rikverc na začetek kolone?

V takem primeru gre šofer rešilca pomagat tovornjakarju zamnejat gumo da se ta potem čimprej lahko odpelje.


:lol:

Objavljeno: To jun 12, 2007 11:42 am
Napisal/-a Marsovček
Cash je napisal/-a:In zakaj je bla pol po TV-ju drugačna postavitev? :roll:


Mogoče nisi natančno pogledal ali pa je bilo slabo prikazano. Se da ta oglas dobiti kje na netu?

Sicer pa - ZVCP, 110. člen:

(10) Na odstavnem pasu je prepovedana vožnja, parkiranje ali ustavitev, razen ustavitve v sili.
(11) Ne glede na določbo prejšnjega odstavka lahko vozijo in ustavijo na odstavnem pasu vozila izvajalca rednega vzdrževanja avtoceste (...), vozila policije pri nadzoru in urejanju cestnega prometa in vozila inšpektorjev (...)
(12) V primeru zastoja prometa morajo vozniki pustiti med kolonama vozil, ustavljenima na prometnih pasovih, ki sta najbližje levemu robu smernega vozišča, dovolj prostora za vožnjo intervencijskih vozil.

Objavljeno: To jun 12, 2007 12:13 pm
Napisal/-a Drocky
To sm zvedo v darsu na bazni postaji v vranskem, kjer majo na tak način zamišlen evakuacijski načrt še posebej pred predorim in večina avtoceste, ki jo nadzorujejo oni je pod kamerami. Bom se potrudo poiskat zloženko o tej temi, ki smo jo tam dobil pa bom poskeniro. So pa tut povedli da dost ljudi gre vn iz avta in s tem še bol otežujejo dostop reševalcev do kraja nezgode.

Objavljeno: To jun 12, 2007 3:42 pm
Napisal/-a Rain
najbol fukneni so pacienti, ki se potem slepajo za resilcem zad.... resilec po sred na celovski, za njim pa ponavad kasn audi alpa bmw s kakim naduvanim 20-25letnikom za volanom in nagnenim na desno cez rocno.... nism videl prvic, pa tut preprican sem da nisem zadnjic :? :roll:

isto na AC, resilec po odstavnem, za njim pa pasat ful gas.... :roll:

Objavljeno: Sr jun 13, 2007 8:16 am
Napisal/-a RAPMAN
pa kdo je vs CPP učiu če se mu ne morš umaknt nikamor ne levo ne desno voziš pred njim dokler se mu ne morš umaknt varno :!: :!:

sm pa tut jst vidu že takšne ki tega ne vejo in se strinjam z turbobitch-om

Objavljeno: Sr jun 13, 2007 9:44 am
Napisal/-a Wotan
RAPMAN je napisal/-a:pa kdo je vs CPP učiu če se mu ne morš umaknt nikamor ne levo ne desno voziš pred njim dokler se mu ne morš umaknt varno :!: :!:

sm pa tut jst vidu že takšne ki tega ne vejo in se strinjam z turbobitch-om


mah, za to se CPP-ja ne bi rabu, ampak sam zdravo pamet, da bi ti to prebil :P kam smo padl, da mormo ludem razlagat ze, da ce se ne more umaknt, da se ustaulat pa pot zapret tut ni dobr :?

Objavljeno: Sr jun 13, 2007 11:29 am
Napisal/-a AgitatoR
Gen|uS je napisal/-a:Problem je tut da se ne znajo ljudje na avtocesti prav postavit in pol nastane sranje. Postavit se je potrebno na prehitevalnem pasu čist levo, na voznem pasu pa ob desni rob voznega pasa, tak da lahko rešilci,gasilci,policaji pridejo po dveh poteh do nesreče, med avti in po odstavnem pasu. Isto velja na dvopasovnicah, da se umakneš na skrajni rob in isto je na vseh ostalih cestah pa da ne bremzaš na hiter če ni potrebno.


Tako pravijo pri nas in se tut meni zdi logično. V Avstriji na AC od Linza do Gradca so pa na določenem odseku tabli ki narekujejo, da v primeru nesreče pustiš sproščen odstavni pas in da se na obeh voznem in prehitevalnem stisneš čim bolj levo.

Mislim da bi mogl ta sistem umikanja v EU poenotit in dat na table ob vstopu v državo, tko kot so že sedaj omejitve in luči.