Stran 1 od 1

PSA oživlja znamko Panhard?

Objavljeno: Ne jun 17, 2007 4:00 pm
Napisal/-a martin_krpan
Tole novico, oz. špekulacije sem zasledil že na večih avtomobilističnih straneh.

Peugeot-Citroen may revive the Panhard brand for a new range of premium vehicles based on shared platforms. The strategy has worked extremely well for Toyota and Lexus and PSA hopes to increase profits by implementing something similar. Panhard, for those of you too young to remember, was a large French manufacturer before WWII but stopped making passenger cars in 1967. The company is still around, but only build light military vehicles.

PSA’s new CEO Christian Streiff has said in the past that the group already plans to release six new models by 2010 and to reduce fixed costs by 30%. The next order of business could be to upgrade some vehicles and sell them for a higher profit, but with the amount of competition in the industry this will probably be a tough call.

According to a report from Automotive News Europe, the rumors were started when a stretch Peugeot 607 was built for the French president.

We’re not convinced that PSA will be able to succeed in the premium sector. Reviving a brand that nobody has heard of is tough enough (Maybach anyone?), let alone the lack advanced drivetrains and technology required to compete with the big boys.

Streiff has also said that they may consider re-introducing Peugeot to the US now that the small car market is heating up, but this is also a long shot.


Še zgodovina Panharda iz Wikipedie:
http://en.wikipedia.org/wiki/Panhard


Slika

Objavljeno: Ne jun 17, 2007 4:05 pm
Napisal/-a adis
hm zanimivo branje predvsem, bo pa prihodnost prinesla svoje, če se tudi zgodi preboj oz. ustvarjanje novih avtomobilov z strani koncerna PSA in Panharda dvomim da bo kak avto zašel k nam v slo, da bi ga lahko opazili na slo cestah

Objavljeno: Ne jun 17, 2007 4:24 pm
Napisal/-a Eazy-O
Mmm... Panhard 24. ;)

Slika

Ne vem no... Lepo bi blo, samo da se ne bo potem sfižilo vse.

Objavljeno: Ne jun 17, 2007 4:41 pm
Napisal/-a myster
veliko sreče pri zagonu projekta
Eazy, če bi tale avto bil črn pa ene hude litke gor, nebi zgledu tk slab.

Objavljeno: Ne jun 17, 2007 4:47 pm
Napisal/-a Badmike
kdo ga je pripravlen sfotošopat!
Se pravi črnega pa litke gor!

Objavljeno: Ne jun 17, 2007 5:19 pm
Napisal/-a RED_line
zelo zanimivi avti. nekaj posebnega so. če bodo to foro obdržali in ceno dali primerno je lahko zelo zanimiv projekt

Objavljeno: Ne jun 17, 2007 5:24 pm
Napisal/-a MacTron
myster je napisal/-a:Eazy, če bi tale avto bil črn pa ene hude litke gor, nebi zgledu tk slab.


am ne vrjamem da se bi s tem strinjal ta uporabnik sploh pa ne Joie de vivre!
kar so zaprisezeni da taksen avto mora imeti tudi taksne feltne (to je zgolj
spostovanje zgodovine avtomobilizma in nikakersno "stylanje" tu ne pride v upostev

Objavljeno: Po jun 18, 2007 12:22 am
Napisal/-a Eazy-O
No, če že hočeš črnega, feltne pa si "omisli" kakšne iz šestdesetih.
Slika

Čeprav, če mene vprašaš, mu tele polne krom radkape lepo pašejo. Lepše kot marsikatera feltna. Pa še gume z belim robom in bela streha... Daddy likes.
Slika

Aja, še par podatkov... Osnovni motor je bil 50 konjski, 2-valjni in je 840 kilskega Panharda pognal do 143kmh, med tem ko je bil motor v različicah Tigre 60konjski, z končno hitrostjo 150kmh. Carfolio datapage:
http://www.carfolio.com/specifications/ ... 35&Panhard

No, da ne bom samo 24ke omenjal, tukaj je spisek Panhardovih modelov:
http://www.citroen.mb.ca/citroenet/panh ... index.html

Objavljeno: Po jun 18, 2007 12:34 am
Napisal/-a Eazy-O
Aja, tole sem pa zasledil na enem forumu, pa sem raje dal v drug post, ker se tematsko malce razlikuje. Očitno se je nekdo že 2 leti nazaj ukvarjal z mislijo ponovne oživitve Panharda, oziroma vsaj 24ke.


Slika
Slika

C5, anyone? ;)

Več na tem forumu, mogoče nam kak frankofil kaj zanimivega prevede
(spodaj je nekdo v svojem postu razglabljal na katerih platformah bi se lahko naredilo kateri revival):
http://www.forum-auto.com/automobiles-m ... 303186.htm

LP,
Oskar

Objavljeno: Po jun 18, 2007 12:47 am
Napisal/-a Lignage
MacTron je napisal/-a:
myster je napisal/-a:Eazy, če bi tale avto bil črn pa ene hude litke gor, nebi zgledu tk slab.


am ne vrjamem da se bi s tem strinjal ta uporabnik sploh pa ne Joie de vivre!
kar so zaprisezeni da taksen avto mora imeti tudi taksne feltne (to je zgolj
spostovanje zgodovine avtomobilizma in nikakersno "stylanje" tu ne pride v upostev


Ni zgolj spoštovanje zgodovine, gre tudi zato, da je tak styling nagnusen. In meni ne bo nikol jasno kako lahko nekomu pride kaj takega na misel :shock: :jao:

Eni so taki pacienti, da bi na vsakem avtu naredil styling... styling :?: , večina s stylingom naredi take packarije iz avtov, da povzroča bruhanje in glavobol obenem :nae

Jaz cenim samo original. To je najlepše, ...vse ostalo je zame pesek v oči!!!

lp, mm

Objavljeno: Po jun 18, 2007 7:53 am
Napisal/-a Joie de vivre!
Dokler se da vse povrniti v originalno stanje, meni styling starodobnikov ni sporen, kakšne lite feltne sploh ne. Imam v garaži en tak projekt in upam, da se bo kmalu z njega kaj izcimilo. Šlo bo za jebačko youngtimer sport varijanto... Če pa gre za 100% ohranjen in redek voz, potem je styling smrtni greh

Glede Panharda pa dvomim da bo kaj iz tega. Čemu in za koga? Francozi luksuznih avtomobilov ne kupujejo, če pa že, kupijo večinoma Nemce.

Objavljeno: Po jun 18, 2007 10:43 am
Napisal/-a esem
Joie de vivre! je napisal/-a:Glede Panharda pa dvomim da bo kaj iz tega. Čemu in za koga? Francozi luksuznih avtomobilov ne kupujejo, če pa že, kupijo večinoma Nemce.


Se strinjam. Če so že govorice, se mi zdi bolj verjetno, da jih je lansiral kakšen nadebudni PR-ovec kot promocijsko psihološka predpriprava na morebiten nakup Jaguarja in LR s strani PSA. Sicer tudi v to ne verjamem (bi se zaplezali, ker imajo probleme + cel kup sodelovanj), vendar je tak scenarij vzroka pojavljanja govoric manj neverjeten kot vzpostavljanje ekskluzivnega zgubarja (in to z nule), ki ga itak skoraj nihče ne pozna več. Poleg tega so ga že prodali, verjetno tudi ime, in bi ga morali odkupiti nazaj. Po moje je vse skupaj bolj "Sarkozy-jevsko" (oz njegovih podrepnikov/oboževalcev) prebujanje nekdanjih imperialnih skomin po "veliki in spoštovani" Franciji.

Autoblog je napisal/-a:According to industry mag Automotive News, the appearance of new French President Nicolas Sarkozy in a stretched Peugeot 607 has ignites speculation that PSA could revive the defunct Panhard marque as a premium/luxury automobile division that follows the Lexus formula of sharing components with existing PSA/Peugeot-Citroen products.

Panhard was sold to Auverland, a French military vehicle manufacturer, in 2005, and the brand is now used on said machinery. We assume that PSA would have to arrive at some agreement with that entity if it were ever to resurrect the name on passenger vehicles.

PSA, for its part, has no comment on the matter other than to say that a premium division is one of the many things under consideration by its new leadership. Our friends at Motor Authority question whether or not PSA has the technology and resources to make a luxury Panhard brand a success. They also point to Maybach as an example of how hard it is to revive an old marque, but we think Maybach's issues are more than a lack of initial name recognition. Those cars just don't look different enough than their Mercedes brethren. If the Exelero was ever built, it would be an instant sellout. But we digress.

PSA's future direction will be announced in September
, at which point we'll presumably find out if a premium division -- Panhard or otherwise -- is planned.

[Source: Automotive News via Motor Authority]

Objavljeno: To jun 19, 2007 7:10 pm
Napisal/-a Tu_Nera
sam uni je pa res mal c5 podoben