Naj vam jaz nekaj povem o TOORI:
Toora in Canonica sta dejansko ena firma.
Kolega je na Toyoti celici 2.0T 4x4 imel gor OZ F1 (tiste, ki imajo dvojne luknje, za dve razlicni dimenziji=kao najboljse feltne). Po cca 10k kilometrih mu jih je zvilo.
Kar ni bilo za posumit saj je avto težak, na cesto (prav ta celica) spusti priblizno 240 KM in narava voznika tudi ni lih mirna. Tako, da lahko recem, da so bile feltne res obremenjene.
Pol pa je kupil TOORA feltne in z njimi naredil cca 80k kilometrov in se ni niti ena zvila.
Tako, da govorice, da so mehke, ne vem če lih drzijo:)
Drugace pa so te feltne zelo znane v Italiji ze kr nekaj let!
Glede techno racinga: Je res, ko prides v trgovino ti tiste pipe malo blescijo:)
Jan je lastnik trgovine, ki jo je postavil gor s pomocjo starsev in kot pogoj je bil to, da je dal noter se ....pipe---->PAC!
Dejstvo pa je, da se fant poskusa ful potrudit, dela tudi cele dneve in noben ni brezhiben, to vemo vsi.
On ni mehanik, da bo vedel kako se montira filter na vsak avto posebej, s strankami se on uci, pri drugih (Axle Koper) si moras filter sam montirat in se za isti fulter ti v roku 3 dni dajo vsakic drugacno ceno, ki se od prejsnje razlikuje za 2k SIT (v plus seveda).
Potem pa so se modeli, ki pridejo k Janu in mu 2 uri pametujejo kaj bodo vzeli in, da on nima pojma o nicemer, ga zacnejo zalit in grejo stran = vsk bi bil zagrenjen, ce bi tako delali z njim.
Povem pa vam lahko, da Jan ni slab in ga zato ni treba zaj*****t. Uni, ki mu ni vsec pac naj ne hodi k njemu.
Vi, ki pa tolko hvalite A3M: apex fedre za mojo bivso micro 93 letnik sem cakal 2.5 meseca in vsakic je imel drugo opravicilo tako, da sem od njih pol zahteval dodaten 10% popust, ker je slo ze poletje mimo, ko sem jih dobil=ziva zalost
