Stran 1 od 1

MINIMALNA PORABA GORIVA

Objavljeno: Če jun 28, 2007 10:47 pm
Napisal/-a Zajeban
Lep pozdrav, prosm če lahko še enkrat povzamemo dejstva o minimalni porabi goriva pri avtomobilu, ali je definitivno najmanjša pri sledečem: rahlo (nežno pospeševanje, čimveč zaviranja z motorjjem=0 (?), čimmanj zaviranja z zavorami, vožnja na optimalnih obratih= med_____in______(benzin), ter med______in______(diesel).
-Konkretno me zanima kako minimalno porabo dosežiti pri avtomobilu( cca. 100 KM, 1.6 16V benzin) na kok obr/min vožnja??? :?:

Objavljeno: Če jun 28, 2007 10:59 pm
Napisal/-a im nobody
na tistih obratih ko ma največji navor

Objavljeno: Če jun 28, 2007 11:12 pm
Napisal/-a Zajeban
Ravno to me zanima--)glej nobody--vožnja pri največjem navoru je (4000-4500 obr.), to pa definitivno ne more biti ugodna poraba, po mojem mnenju je ta tik nad tisto mejo kjer motor ne cuka zaradi pomanjkanja obratov --)5.prestava 2000 obr., 4.prestava 1800 obr., 3.prestava1500 itd..
Tisto v zvezi z navorom velja za dizle in za pospeševanja, če se ne motim? :?: :?: :!:

Objavljeno: Če jun 28, 2007 11:19 pm
Napisal/-a im nobody
to je zdaj tud od avta odvisn ane.bencinarja ja nad 3000rpm ga ne gonit pa boš mel lepo porabo.navor velja za dizle.u mislih sm mel golfa 2 diesel sam to ne kupovat ;)

Objavljeno: Če jun 28, 2007 11:31 pm
Napisal/-a bass
Odvisno je od vsakega motorja posebej. Tudi golfa SDI se ne vozi enako kot BMWja 535d.
Meni je po računalniku pokazalo najmanj 1,9 l/100km trenutne porabe, seveda med izhodom z avtoceste. :P

Objavljeno: Če jun 28, 2007 11:35 pm
Napisal/-a kljukec
kork jst poznam dizle če hočeš met res nizko porabo pol se vozi ''brez turbine'' - do cca 1800 obratov
zdej največji navor je kasneje- sam nad 2000 sigurno naraste poraba
če voziš konstantno je najboljše vozit z najnižjimi možnimi obrati, kjer se avto ne muči- ne sme trokirat
lp

Objavljeno: Če jun 28, 2007 11:45 pm
Napisal/-a RENO911
Avto ima najnižjo porabo, ko se pelje "brez gasa", oz., ko se samo še vzdržuje neka hitrost. Do te nameravane hitrosti pa je priporočljivo priti najhitreje, saj gre več goriva, če se pospešuje počasi in nabira npr. 60km/h na dolgo razdaljo, kot pa če v drugi daš gas in potem šaltaš v četrto in pelješ naprej skoraj pod standgasom.

Počasno speljevanje in pospeševanje seveda najbolj povečuje porabo, saj so v teh primerih obrati vedno visoko.

Zaviranje z motorjem pa zmanjšuje porabo le po potovalnem računalniku, saj ta prikazuje oz. računa pri bremzanju z motorjem porabo 0L/100km, to pa seveda ne drži.

Objavljeno: Če jun 28, 2007 11:54 pm
Napisal/-a Drocky
RENO911 je napisal/-a:Avto ima najnižjo porabo, ko se pelje "brez gasa", oz., ko se samo še vzdržuje neka hitrost. Do te nameravane hitrosti pa je priporočljivo priti najhitreje, saj gre več goriva, če se pospešuje počasi in nabira npr. 60km/h na dolgo razdaljo, kot pa če v drugi daš gas in potem šaltaš v četrto in pelješ naprej skoraj pod standgasom.

Počasno speljevanje in pospeševanje seveda najbolj povečuje porabo, saj so v teh primerih obrati vedno visoko.

Zaviranje z motorjem pa zmanjšuje porabo le po potovalnem računalniku, saj ta prikazuje oz. računa pri bremzanju z motorjem porabo 0L/100km, to pa seveda ne drži.

Se strinjam z vsem citiranim razen z napisanim okoli prestavljanja iz 2 v 4, ker je vmes še 3tja prestava ki je tam z razlogom, in zaviranja z motorjem. Dejansko motor pri zaviranju z motorjem porabi ravno tolko goriva da pride do eksplozije in to je zares minimalna količina v primerjavi z tisto količino pri pospeševanju ali vzdrževanju hitrosti.

Objavljeno: Če jun 28, 2007 11:55 pm
Napisal/-a suhokranjec
RENO911 je napisal/-a:Avto ima najnižjo porabo, ko se pelje "brez gasa", oz., ko se samo še vzdržuje neka hitrost. Do te nameravane hitrosti pa je priporočljivo priti najhitreje, saj gre več goriva, če se pospešuje počasi in nabira npr. 60km/h na dolgo razdaljo, kot pa če v drugi daš gas in potem šaltaš v četrto in pelješ naprej skoraj pod standgasom.

Počasno speljevanje in pospeševanje seveda najbolj povečuje porabo, saj so v teh primerih obrati vedno visoko.

Zaviranje z motorjem pa zmanjšuje porabo le po potovalnem računalniku, saj ta prikazuje oz. računa pri bremzanju z motorjem porabo 0L/100km, to pa seveda ne drži.

Če ti avto fajn zahodiš ti bo precej več požrl, ker ni isto al se pri 3000 obratih peleš z polnim gasom, al imaš sam pol gasa. Z takim zapikanjem z drugo prestavo gotovo več pokuriš! Al zaviraš z motorjem al ne pa nima veze, sam kar mal zavore šparaš, na porabi se nič ne pozna.

Objavljeno: Pe jun 29, 2007 12:00 am
Napisal/-a Eazy-O
Spet bo cel doktorat... Če koga res zanima, je bila ena kar obsežna tema napisana.

In ne, ne vožnja na največjem navoru, ne hitro pospeševanje ne pripomoreta k manjši porabi.

Objavljeno: Pe jun 29, 2007 12:02 am
Napisal/-a Zajeban
Pri vožnji navzdol se gorivo ne troši, seveda pa so za to določeni pogoji: tako izdelan avto(novejši), sproščena stoplaka za gas, avto mora biti v prestavi in pa ne smemo držati sklopke. Ko imaš vklopljeno prestavo in se spustiš po klancu navzdol se gorivo ne troši, kajti tedaj motor poganjajo kolesa ki pa ne potrebujejo poplnoma 0 goriva, ko pa avto stoji(kolesa ne poganjajo motorja) se pa troši oz. vbrizgava gorivo , ker pač mora motor obratovati

Objavljeno: Pe jun 29, 2007 12:08 am
Napisal/-a suhokranjec
zaj**** je napisal/-a:Pri vožnji navzdol se gorivo ne troši, seveda pa so za to določeni pogoji: tako izdelan avto(novejši), sproščena stoplaka za gas, avto mora biti v prestavi in pa ne smemo držati sklopke. Ko imaš vklopljeno prestavo in se spustiš po klancu navzdol se gorivo ne troši, kajti tedaj motor poganjajo kolesa ki pa ne potrebujejo poplnoma 0 goriva, ko pa avto stoji(kolesa ne poganjajo motorja) se pa troši oz. vbrizgava gorivo , ker pač mora motor obratovati

Da se med vožnjo navzdol troši 0 goriva pa spet ni res. Kuri skoraj nič oz. toliko kot v prostem teku. Ker v nasprotnem primeru bi med vožnjo po klancu navzdol z nizkimi obrati nenadoma stisnil sklopko... in motor bi se težko pobral. V izgorevalnih komorab bi namreč bilo 0 goriva, in nekaj časa bi trajalo da se zadeva "pobere".