Stran 1 od 1

KOLIKO GASA???

Objavljeno: Sr jul 11, 2007 12:32 pm
Napisal/-a Zajeban
LP!

Zanima me slednje in sicer kaj je najboljše za motor(zgorevanje , delovanje, učinkovitost) in tudi ugodno porabo goriva ----) 1. pospeševanje pri nizkih obratih motorja z polnim oz. več kot polovičnim gasom ali 2. pospeševanje z dokaj visokimi obrati(največji navor) s skoraj majnim gasom do polovice


Zanima me predvsem kaj je bolšje za nižjo porabo goriva :?: :?

Objavljeno: Sr jul 11, 2007 12:58 pm
Napisal/-a pocesnkII
ce se nemotim je najnizja poraba pri najvisji moči se pravi optimalno izgorevanje. samo to pri startu ne igra vloge, ker se obrati spriminjajo ko prestavljaš.

Objavljeno: Sr jul 11, 2007 1:08 pm
Napisal/-a Patrik_A3
jaz na moje 1.5 DCI-ju menjam na 2100 obratov in ko sem nazadnje šel na daljšo relacijo me je kar šokiralo da sem prišel iz 7,3 L na 100 km s težko nogo na 4,8 L na 100km......

drugače pa....mestna vožnja pa hitrištarti z mesta največ požrejo goriva,pa odprte šipe,napačno napolnjene gume.....

Objavljeno: Sr jul 11, 2007 1:41 pm
Napisal/-a wavemaker
pomoje je najbolje čimprej doseči potovalno hitrost in sicer z nižjimi prestavami, potem pri 90, 100 vržeš pa v peto ali šesto in z malo gasa držiš to hitrost.

pospeševanje z veliko gasa pri nizkih obratih ne more biti dobro.

Objavljeno: Sr jul 11, 2007 2:18 pm
Napisal/-a RED_line
ravno to smo se igrali včeraj. za ditzle je najboljše preden se opre turbina. za bencince pa preden se uklopijo ventili

Objavljeno: Sr jul 11, 2007 2:23 pm
Napisal/-a abbe
ja nevem n ampak da pr dieslu vozs pod 2000 al pa da ful pospesujes pri nizkih obratih ni najbol za motor.tm je en napisau da poslusas motor to je cist res ja.
pa se to najbol se je vozt pr takh obratih k ma motor najvec navora,ne pa moci.

Objavljeno: Sr jul 11, 2007 2:32 pm
Napisal/-a ruco555
RED_line je napisal/-a:ravno to smo se igrali včeraj. za ditzle je najboljše preden se opre turbina. za bencince pa preden se uklopijo ventili


preden se vklopijo ventili???
a ventili se izklapljajo???
a si ti trezen???

Objavljeno: Sr jul 11, 2007 2:34 pm
Napisal/-a TUNING_BOY
ruco555 je napisal/-a:
RED_line je napisal/-a:ravno to smo se igrali včeraj. za ditzle je najboljše preden se opre turbina. za bencince pa preden se uklopijo ventili


preden se vklopijo ventili???
a ventili se izklapljajo???
a si ti trezen???


x2

Nič jasn kaki ventili :?

Objavljeno: Sr jul 11, 2007 2:37 pm
Napisal/-a Turbobitch
RED_line je napisal/-a:ravno to smo se igrali včeraj. za ditzle je najboljše preden se opre turbina. za bencince pa preden se uklopijo ventili


AHA. kaj pa če je bencinar in turbo naenkrat?

Objavljeno: Sr jul 11, 2007 2:38 pm
Napisal/-a ruco555
Turbobitch je napisal/-a:
RED_line je napisal/-a:ravno to smo se igrali včeraj. za ditzle je najboljše preden se opre turbina. za bencince pa preden se uklopijo ventili


AHA. kaj pa če je bencinar in turbo naenkrat?


kaj pa SDI ki je dizel pa nima turbine???

Objavljeno: Sr jul 11, 2007 2:45 pm
Napisal/-a toyota_celica
lol kake mate
samo nekaj še...zakaj pa odprte šipe?????

Objavljeno: Sr jul 11, 2007 2:54 pm
Napisal/-a kixs
Das toliko gasa kolikor ga rabis!

Ce bi bil rad hiter, potem das veliko gasa (ne do konca, ker zafilas motor) in saltas kasneje v visjih obratih.

Ce bi rad sparal z gorivom, potem pocasi in z obcutkom dajas gas in menjas pri nizjih obratih. To je zdej odvisno od avta do avta. Naceloma za bencinarje okoli 2500 obratov in za diesle okoli 2000 obratov.

Nikoli ne rabis dat gasa do konca, razen ko gres prehitevat in kaj takega. Pomembno je tudi, da imas v primerni prestavi. V obmocju najvecjega navora in naprej - bencinarji od 3500 naprej in diesel od 2000 (turbo) , 2500 (navaden) naprej.

lp

Objavljeno: Sr jul 11, 2007 3:01 pm
Napisal/-a comfortably numb
TUNING_BOY je napisal/-a:
ruco555 je napisal/-a:
RED_line je napisal/-a:ravno to smo se igrali včeraj. za ditzle je najboljše preden se opre turbina. za bencince pa preden se uklopijo ventili


preden se vklopijo ventili???
a ventili se izklapljajo???
a si ti trezen???


x2

Nič jasn kaki ventili :?

Al pa šaltaš preden začnejo bati delat.... :lol: :P

Objavljeno: Sr jul 11, 2007 3:13 pm
Napisal/-a Corleone
v mislih je mel vtec powah...

Objavljeno: Sr jul 11, 2007 3:19 pm
Napisal/-a H2
toyota_celica je napisal/-a:lol kake mate
samo nekaj še...zakaj pa odprte šipe?????


še par nalepk pa bo še manša poraba :EE

Objavljeno: Sr jul 11, 2007 3:23 pm
Napisal/-a Doche
H2 je napisal/-a:
toyota_celica je napisal/-a:lol kake mate
samo nekaj še...zakaj pa odprte šipe?????


še par nalepk pa bo še manša poraba :EE


je mislo da če maš odprte je večji upor vetra in je večja poraba :roll:

Objavljeno: Sr jul 11, 2007 3:24 pm
Napisal/-a c.o.b.
a noben ni gledu Mythbusters? :D se mi zdi da so v tej oddaji delal test kaj bolj pripomore k večji porabi goriva : prižgana klima ali spuščene šipe... in se mi zdi da so pršl do zaključka da je avto manj porabu,ko je mel vklopleno klimo pa zaprta okna...

Objavljeno: Sr jul 11, 2007 3:27 pm
Napisal/-a im nobody
ja do 60km/h

Objavljeno: Sr jul 11, 2007 4:59 pm
Napisal/-a AndrejD
RED_line je napisal/-a:ravno to smo se igrali včeraj. za ditzle je najboljše preden se opre turbina. za bencince pa preden se uklopijo ventili



To je spet kaka posebnost Honde ?
Da ji ventili ne delajo do določenih obratov ? :roll: