Stran 1 od 1

več izdatkov za transport kot hrano

Objavljeno: So jul 14, 2007 12:30 pm
Napisal/-a SAVINJCAN

Objavljeno: So jul 14, 2007 12:39 pm
Napisal/-a porihtano
zanimivo ne?
saj pomojem nebi blo tk,če nebi vse kar se transporta tiče tk drago blo

Objavljeno: So jul 14, 2007 2:16 pm
Napisal/-a ggg
ja cisto resnicno. jaz za svoj kontejner (doblo diesel) zmecem na mesec, preracunani vsi stroski 300 eur (40k km letno)..pa izgube vrednosti sploh ne upostevam!

sicer pa je bil nedolgo nazaj post kjer je nekdo lepo izracunal, da te ze fiat punto 1.3mjtd kosta 280eur na mesec (25k km letno)...


Hrana za dva naju pride cca 300eur mesecno, ce ornk sparava


JUHEJ drzava!

Objavljeno: So jul 14, 2007 3:13 pm
Napisal/-a fiatpowered
ggg je napisal/-a:sicer pa je bil nedolgo nazaj post kjer je nekdo lepo izracunal, da te ze fiat punto 1.3mjtd kosta 280eur na mesec (25k km letno)...
!

To je pa mal velik. Je pa tako kdor dela 25k km letno mora imet tudi kar vredu plačo. Ker če se ti več ali manj voziš na šiht pa nazaj pa čez vikend na kak izlet jih ne boš naredil 25k.
Sicer so pa te statistike en bullshit, ker nekdo ki ima 500€ plače vse stroške zminimalizira na minimum, nekdo ki ima pa 2k€ mu pa dejansko ni treba gledat za vsak kurčev evro.
Tako da ta, ko ga fiat punto 1.3 multijet stane 280€ na mesec, gotovo nima plače 500€ ampak jo mora imet vsaj 1000k€, raje več.
Nekdo ki ima 1000€ na mesec stroškov za avto, zasluži jih pa 5k€, je še vedno veliko na boljšem, kot pa nekdo ki ima 100€ stroškov za avto zasluži jih pa 500€.

Objavljeno: So jul 14, 2007 4:01 pm
Napisal/-a Stole
Fiatpowered,mal si se uštel,kaj ti misliš da vsi imamo možnost delat v domačem kraju,samo pot v službo mi vrže približno36000 km, oziroma mal več ne manj,brez kakšnih izletov.sam tolko o tvojem izračunu,k sreči mi 100% pokrijejo stroške,ker če mi jih ne bi,je bolš bit na grbi države in postransko mal zaslužit.plača je pa okrog 800 eurov z potnimi stroški.

Objavljeno: So jul 14, 2007 4:10 pm
Napisal/-a fiatpowered
No saj to ti pravim. Skoraj vsa podjetja krijejo potne stroške kilometrine, tako da to je to. To se pač nebi smelo štet, ker itak ti teh stroškov ne plačaš ampak firma. Zato pa dobi nekdo za potne stroške 40€ nekdo pa 200€.
Druga stvar pa je koliko km ti narediš za svoj gušt.

Objavljeno: So jul 14, 2007 7:54 pm
Napisal/-a AndrejD
fiatpowered je napisal/-a:
ggg je napisal/-a:sicer pa je bil nedolgo nazaj post kjer je nekdo lepo izracunal, da te ze fiat punto 1.3mjtd kosta 280eur na mesec (25k km letno)...
!

To je pa mal velik. Je pa tako kdor dela 25k km letno mora imet tudi kar vredu plačo. Ker če se ti več ali manj voziš na šiht pa nazaj pa čez vikend na kak izlet jih ne boš naredil 25k.
Sicer so pa te statistike en bullshit, ker nekdo ki ima 500€ plače vse stroške zminimalizira na minimum, nekdo ki ima pa 2k€ mu pa dejansko ni treba gledat za vsak kurčev evro.
Tako da ta, ko ga fiat punto 1.3 multijet stane 280€ na mesec, gotovo nima plače 500€ ampak jo mora imet vsaj 1000k€, raje več.
Nekdo ki ima 1000€ na mesec stroškov za avto, zasluži jih pa 5k€, je še vedno veliko na boljšem, kot pa nekdo ki ima 100€ stroškov za avto zasluži jih pa 500€.



za miljon € na mesec se definitivno noben nebi vozil s fiat punto 1.3 ;)

Objavljeno: So jul 14, 2007 8:19 pm
Napisal/-a SamoK
te statistike kazejo samo eno, cene zivljenskih potrebscin strmo iz leta v leto rastejo (kot kaze raziskava primerjavo za leto 04 in 05), cene slovenskih plac pa ostajajo enaka :!: kriza..

Objavljeno: Ne jul 15, 2007 12:44 pm
Napisal/-a myster
a se ne pogovarjajo zdj da bi tut dobičke delili na delavce...ni čudn da propadajo firme, kot so bli slovenski giganti, pa obrtniki itd.vsak malo zasluži-zihr se ne bo trudil na šihtu ker mu nebi plače zvišali za "pridnost".delitev dobičke na delavce bi mogoče marsikaj spremenil, ker bi nekateri imeli upanje konc leta da bo pa dobu nekaj nastran.
Poznam eno podjetje ko imajo direktorja, generalnega direktorja, direktor za prodajo, direktor za kontrolo kvaliteten pa še majo ene fore...ne razmum zakaj je to treba, če znajo navadni delavci tut.ti direktorji kr mastno zaslužijo, delavci pa komi malo nad 500€...mislim štala
stroški se strmo višajo-že hrana se je občutno podražala kot je blo to lani.za bencin smo govorili da bo vsak cajt več ko 200sit, evo zdj bo vsak cajt 300sit(če greš to računat čez leto se bo jasno pokazal kako to udari po žepu).po televiziji pa govorijo da kurimo kvalitetnejši bencin, na konc mi pa zaradi petrolovga bencina avto zajebava...še 2 miljona nas ni pa imamo tuk politikov kot bi nas blo 20 miljonov, pa še tti naši politiki se kregajo med sabo pa šimfajo en drugega in se prav točn vidi da se delajo nekaj več in pazijo da se jim nebi ugled pokvaro, kar po drugi strani čisto pozabijo na reševanje problemov državev.važn da služijo...aja pa de se udeleži enega sestanka na dan, pa da kaj novinarju pove...naši politiki že na splošno skrbijo slabo skrbijo za našo državo

Objavljeno: Ne jul 15, 2007 1:38 pm
Napisal/-a ggg
fiatpowered je napisal/-a:
ggg je napisal/-a:sicer pa je bil nedolgo nazaj post kjer je nekdo lepo izracunal, da te ze fiat punto 1.3mjtd kosta 280eur na mesec (25k km letno)...
!

To je pa mal velik. Je pa tako kdor dela 25k km letno mora imet tudi kar vredu plačo. Ker če se ti več ali manj voziš na šiht pa nazaj pa čez vikend na kak izlet jih ne boš naredil 25k.
Sicer so pa te statistike en bullshit, ker nekdo ki ima 500€ plače vse stroške zminimalizira na minimum, nekdo ki ima pa 2k€ mu pa dejansko ni treba gledat za vsak kurčev evro.
Tako da ta, ko ga fiat punto 1.3 multijet stane 280€ na mesec, gotovo nima plače 500€ ampak jo mora imet vsaj 1000k€, raje več.
Nekdo ki ima 1000€ na mesec stroškov za avto, zasluži jih pa 5k€, je še vedno veliko na boljšem, kot pa nekdo ki ima 100€ stroškov za avto zasluži jih pa 500€.


emm jaz se vozim v sluzbo in nazaj ter ob vikendih morda kaksnih 100, 200km dodatno na teden in znese 40k km. :!: ne meci vseh v isti kos, nimamo vsi taksnega luxuza, da bi imeli siht cez cesto :!: :!:

Objavljeno: Ne jul 15, 2007 2:57 pm
Napisal/-a kljukec
stroški za transport so mnogo večji od 15-16%- če upoštevamo popolnoma vse kar spada zraven
samo če pogledamo povprečna plača je cca 800 eur - pa recimo da je 20% stroškov z avtom- to znaša 160 eur na mesec- ti ostane za avto- to je ubistu nemogoče- sploh glede na slovenski vozni park
torej cca 1920 eur na leto- avto se menja na cca 5-7 let- torej daš za avto v 7 letih max 13.440 eur- od tega samo registracija brez kaska vzame v 7. letih v povprečju vsaj 3500 eur- torej ostane 10.000 eur- ta denar se mora pa porazdeliti na bencin oz. nafto, gume, servise................ in to je res
sam kje je pa tu izguba vrednosti- oz. nakup drugega avtomobila?
jst mislim, da avto v slo. pobere vsaj nekih 35-40%
saj je večina avtomobilov vsaj nvih na kredit oz. leasing- ki se obesi na vsaj 30% plače ;)
lp

Objavljeno: Ne jul 15, 2007 3:10 pm
Napisal/-a fiatpowered
ggg je napisal/-a:emm jaz se vozim v sluzbo in nazaj ter ob vikendih morda kaksnih 100, 200km dodatno na teden in znese 40k km. :!: ne meci vseh v isti kos, nimamo vsi taksnega luxuza, da bi imeli siht cez cesto :!: :!:

A dobiš furo za šiht povrnjeno ? Verjetno dobiš kajne. In ni normalno da vsak vikend narediš 100-200 km, ampak je to že luksus.

Objavljeno: Ne jul 15, 2007 3:27 pm
Napisal/-a Sm4jli
Jah odvisno kje delaš, je tudi koliko dobiš povrnjeno...npr. jaz v javni upravi moram uveljavit najcenejši prevoz katerega mi tudi plačajo, drugače kazensko odgovarjam oz. mi gorzi prekinitev delovnega razmerja......imam bencinarja kateri pije 7.5, dnevno naredim cca. 90km....se pravi na teden bi mi se pravi da dnevno porabim cca. 7,3€ kar na mesec znese 146€ povrnjenih pa dobim cca. 125€...tako da meni ne povrnejo vseh stroškov...jbg
ampak se zato vozimo 3je skupaj na šiht in s šihta nazaj vsak dan tako da nekaj v končni fazi pa le ostane

Objavljeno: Ne jul 15, 2007 4:18 pm
Napisal/-a esem
Kot da nekateri ne znate brati, hrana se pocenjuje glede na input gospodinjstva. Z linka
izdatki za hrano in brezalkoholne pijače, in sicer 15,9 odstotka porabljenih sredstev (v letu 2004 je ta delež znašal 16,7 odstotka), ugotavljajo statistiki.

Razburjanje tu ne pomaga - dejstva so drugačna.



kljukec je napisal/-a:stroški za transport so mnogo večji od 15-16%- če upoštevamo popolnoma vse kar spada zraven
....


Lepo, da se nekdo potrudi z aritmetiko. Je pa tu treba dodat, da so stroški gledani na gospodinjstvo in ker večina gospodinjstev nima dveh avtov, ima pa dve plači (pokojnini), je čisto verjetno, da bi po njihovih računih lahko bilo 16 %.

Povsem drugače pa je, če govorimo o čisto vseh stroških za transport. Sem bi morali prišteti povprečno cca 10-15 % delež za transport, ki ga vsebuje vsako blago, vsaka hrana itd. Ne vem pa, če so v teh 10-15 % že zajetii prejšnji stroški za transport (npr pri hrani prevoz surovin, energije za izdelavo trakorja, prevoz traktorja do njive, prevoz gnojil in semen do njive, obdelava le-te, vse ostalo do tovarne hrane) ali so zajeti samo stroški transporta od npr tovarne hrane do prodajnih polic. Verjetno niso zajeti celotni stroški, kot tudi niso zajeti stroški za gradnjo cest in avtocest, za vzdrževanje cest in cestnih podjetij (občinskih in večjih), za sanacijo prometnih nesreč, za celotno naftno infrastrukturo, za letališča, železnice (tudi stalne subvencije), za pločnike, garaže, skratka za vse živo, kar pomaga pri premikanju (tudi bicikli, rolerji ? :P ) in še in še (tu sploh ne omenjam stroškov za bodočo ekološko sanacijo - tudi odvoz smeti je verjetno predvsem transportni strošek). Da ne govorim o tem, da z davki pri ceni bencina polnimo riti politikov (zato so take - do ostalih bolj malo prikaplja, pa še to prevečkrat v obliki driske) in naftnih lobijev - zato mi plačujemo 2X za naftno infrastrukturo!

Če torej stroškom za hrano, stanovanje itd itd odštejemo vse transportne stroške ter jih prištejemo k stroškom za transport, bi znali ti stroški predstavljati precej čez polovico vseh stroškov. Velika cena za mobilnost in udobje.