Stran 1 od 2

novi Volkswagnovi TSI motorji

Objavljeno: Ne jul 22, 2007 12:40 pm
Napisal/-a sonic
(tole smo začeli v eni drugi temi, kjer je bilo sicer malo offtopic, ampak si zadeva pomoje zasluži malo več debate)

Tile novi TSI motorji zvenijo zelo zanimivo, o njih tudi pravkar teče razprava na nemškem forumu motor-talk.de, razpravo pa je vzpodbudila (sicer malo rumeno obarvana) Autobildova primerjava TSIjev s TDIjem, link za tiste, ki znajo nemško: http://www.motor-talk.de/showthread.php?s=&forumid=217&threadid=1524256&perpage=15&pagenumber=1

Pri nas sicer v ceniku VW Slovenija še ni najnovejšega 1.4 TSI122 KM, ampak močnejši 140KM TSI stane 20500 EUR - samo 1000 EUR manj od 2.0 TDI, s katerim je pomoje primerljiv. S tem da vsaj po tovarni 140 KM TSI nima kaj dosti manj porabe od 1.6 bencinarjev (navadni ali FSI), povprečno še vedno 1,6 litra manj kot 2.0 TDI. In TSI zahteva 98 oktanski bencin, verjetno je tudi bolj občutljiv na slabšo kvaliteto goriva kot preverjeni 1.6 8v. Ne da se mi zdajle natančno računat, ampak že pri kakih dobrih 15000 km letno se najbrž stroški TSI-TDI izenačijo. To računanje se morda sliši kot dlakocepstvo, ampak pri tovrstnih avtih večina kupcev do evra natančno preračunava stroške.

S TSI motorji se zmogljivosti približujejo TDIjem, malo se zmanjša tudi poraba. Ampak bencinarji s tem izgubijo eno od prednosti (če jo tako gledamo), ki so jo prej imeli pred TDI - imajo prav tako turbino, torej še en del več, ki se lahko pokvari.

Sicer bo vseeno TSI (zlasti ko bo v prodajo prišel 122 KM verzija) zanimiva alternativa za bodoče kupce novih golfov, tisti ki smo že kupili golfa in se odločili za TDI, smo se pa vseeno dobro odločili glede na takratno izbiro.

Poleg tega je 1.9 TDI (ki je najpogostejši, ne glede na podverzijo) podobno kot navadni 1.6 bencinar preizkušen in zanesljiv agregat, četudi že nekaj časa ni več zadnji krik tehnike.
Upajmo da bodo imeli z novimi TSIji pri VW več sreče kot s TFSI oziroma enim od močnejših TSI, menda (sem prebral na temle forumu enkrat) so močnejšo verzijo TFSI opustili zaradi okvar/nezanesljivosti. Bomo videli.

Pomojem se VW (kot mnogi drugi) s temi novimi turbobencinar-motorčki pripravlja na pričakovane spremembe evropske zakonodaje v prihodnjih letih (izenačenje trošarin dizla in bencina ter omejitev izpustov CO2 zaradi glupega Kyoto protokola).

Re: novi Volkswagnovi TSI motorji

Objavljeno: Ne jul 22, 2007 12:44 pm
Napisal/-a Pavel_P
sonic je napisal/-a:Upajmo da bodo imeli z novimi TSIji pri VW več sreče kot s TFSI oziroma enim od močnejših TSI, menda (sem prebral na temle forumu enkrat) so močnejšo verzijo TFSI opustili zaradi okvar/nezanesljivosti. Bomo videli.

Katero verzijo TFSI so opustili?

Objavljeno: Ne jul 22, 2007 1:01 pm
Napisal/-a sonic
Ne vem točno, ampak menda (morda se motim) je bilo veliko problemov z eno 170-KM verzijo teh tanovih motorjev (TSI/TFSI - priznam da mi niso preveč jasne te oznake, če kdo ve, ima šanso da se izprsi in pokaže znanje... :) )

Objavljeno: Ne jul 22, 2007 1:22 pm
Napisal/-a Pavel_P
Ja, to se je govorila za TSI 210KM verzijo, ki naj bi bila v scIROCcotu pa špekulacije glede 170KM verzije. TFSI se ni pa nič konkretno spreminjal, edino pri enih verzijah so kompresijo spremenil... iz 10.5 na 10.3.. pa ta novejše CAW verzije so tudi neki drugačne, samo ne vem na pamet kaj točno... par večjih razlik, kot ma naprimer 1.8tfsi..

Objavljeno: Ne jul 22, 2007 1:57 pm
Napisal/-a Dejch
Cak kokr sm si jz te oznake pri VW zapomnu so nekako takole:
FSI-direkten vbrizg navadnega atmosferca
TFSI- enako kokr FSI, ampak s turbino (tak motor ima naprimer GTI)
TSI-motor s kompresorjem in turbino (tak motor ima naprimer GT)
TDI-vemo vsi, pac turbo dizl

Osebno pravm, da TSI motorji ne bodo naredil nekih blaznih sprememb pri prodaji VW izdelkov. Bencinarji nikoli niso bili pri njih popularni, turbo bencinarji so tako ali tako za bol sportne modele, medtem ko TSI je dokaj nov izdelek, ne preverjen in tako ne zazeljen za kupnjo, kvejcem lahko ogroza malce mocnejse bencinske motorje. TDI je pa tko al tko VW najbol prodajn motor ze od pamtiveka.

Objavljeno: Ne jul 22, 2007 3:30 pm
Napisal/-a VtecBraker
Pavel_P je napisal/-a:Ja, to se je govorila za TSI 210KM verzijo, ki naj bi bila v scIROCcotu pa špekulacije glede 170KM verzije. TFSI se ni pa nič konkretno spreminjal, edino pri enih verzijah so kompresijo spremenil... iz 10.5 na 10.3.. pa ta novejše CAW verzije so tudi neki drugačne, samo ne vem na pamet kaj točno... par večjih razlik, kot ma naprimer 1.8tfsi..


pa dobr si ti majstr o vw-jovih mašinah, glede na to da si hondaš :roll:

vprašanje je koliko bodo zdržale te nove njihove mašine 1.4 s 170 konji, itd...

Objavljeno: Ne jul 22, 2007 3:34 pm
Napisal/-a Pavel_P
Sej honde majo tud 1.4 pa iz njih spraviš še pa še konjev. Ravno iz tega vidika so mi zanimivi tudi TSI, čeprav si ga nimam želje lastit :lol: Neki mu enostavno manjka, in to je...vtec 8)
Upam da se ne bo tist renojevc začel pi*dit zdej...

Objavljeno: Ne jul 22, 2007 4:05 pm
Napisal/-a Biskvitek
dobri motorji, sam glede porabe ne verjamem preveč..... če voziš kot po jajcih je ok, pri priganjanju pa ta najbrš zelo naraste....... je pa pres da imajo ti motorji lep navor čez celo območje in jih je najbrš luštno vozit, potem pa je tu še vzdržjivost in življenska doba...... bo treba ene 5 let počakat pol bomo pa vidli

Objavljeno: Ne jul 22, 2007 5:11 pm
Napisal/-a Mad
Pavel_P je napisal/-a:Sej honde majo tud 1.4 pa iz njih spraviš še pa še konjev. Ravno iz tega vidika so mi zanimivi tudi TSI, čeprav si ga nimam želje lastit :lol: Neki mu enostavno manjka, in to je...vtec 8)
Upam da se ne bo tist renojevc začel pi*dit zdej...

... nimajo v-tec - imajo pa navora za stran metat ...

Objavljeno: Ne jul 22, 2007 5:18 pm
Napisal/-a Pavel_P
Mad je napisal/-a:
Pavel_P je napisal/-a:Sej honde majo tud 1.4 pa iz njih spraviš še pa še konjev. Ravno iz tega vidika so mi zanimivi tudi TSI, čeprav si ga nimam želje lastit :lol: Neki mu enostavno manjka, in to je...vtec 8)
Upam da se ne bo tist renojevc začel pi*dit zdej...

... nimajo v-tec - imajo pa navora za stran metat ...

Navor? Kaj je to? :lol:

Lp, honda driver

Objavljeno: Ne jul 22, 2007 5:24 pm
Napisal/-a VtecBraker
honda ne pozna navora ... mogoče pri dizlih

blah :roll:

Objavljeno: Ne jul 22, 2007 5:27 pm
Napisal/-a AgitatoR
Biskvitek je napisal/-a:dobri motorji, sam glede porabe ne verjamem preveč..... če voziš kot po jajcih je ok, pri priganjanju pa ta najbrš zelo naraste....... je pa pres da imajo ti motorji lep navor čez celo območje in jih je najbrš luštno vozit, potem pa je tu še vzdržjivost in življenska doba...... bo treba ene 5 let počakat pol bomo pa vidli


140 KM smo teral ko nori, pa je mel porabo točno 8.0 v tistih 3000 kilometrih kukr smo jih nardil. Pa je mel zimske gume gor.

Objavljeno: Ne jul 22, 2007 5:29 pm
Napisal/-a Tattoo-
sonic je napisal/-a:Ne vem točno, ampak menda (morda se motim) je bilo veliko problemov z eno 170-KM verzijo teh tanovih motorjev (TSI/TFSI - priznam da mi niso preveč jasne te oznake, če kdo ve, ima šanso da se izprsi in pokaže znanje... :) )

Novico, da naj bi imel VW z 170 KM TSI motorjem neke blazne težave (in da razmišljajo celo o ukinitvi tega motorja) sem jaz zasledil samo na Avtomaniji...ki pa se je potem hitro razširila po večini SLO forumov z namenom dokazovanja kakšne krš motorje VW proizvaja! :roll:

V osnovi so bile pri VW oznake sledeče:

FSI = atmosferski motor z direktnim vbrizgavanjem goriva (Fuel Straitified Injection)
TFSI = 2.0 FSI motor + turbina (200 KM v Golfu GTI in 230 KM v Golfu GTI Edition 30)
TSI = 1.4 FSI motor + kompresor + turbina (140 KM in 170 KM v Golfu, Jetti, Touranu,...)

Po novem pa bo s temi kraticami kar majhna zmešnjava, saj bodo z kratico TSI označevali tudi 1.4 literski motor, ki bo zamenjava za obstoječi 1.6 atmosferski FSI motor (105 KM) ter 1.8 literski motor, ki bo zamenjava za obstoječi 2.0 atmosferski FSI motor (150 KM).

TSI = 1.4 FSI motor + turbina (122 KM v Golfu, Jetti, Touranu,...)
TSI = 1.8 FSI motor + turbina (160 KM v Passatu,...)

Kar se pa porabe tiče, sem pa sam imel priložnost voziti 1.4 TSI motor (140 KM) v Golfu in CrossTouranu in lahko povem, da je motor ob normalni vožnji presenetljivo varčen za toliko konj, kot jih ponuja - jaz sem bil zared prijetno presenečen tako nad zmogljivostmi motorja kot tudi nad samo porabo. V Golfu je bila povprečna poraba okoli 6,0 l/100 km v CrossTouranu z 17 '' gumami in DSG menjalnikom pa za dober liter več. Ob konstantnem priganjanju pa seveda ni noben problem preseči porabe 10 l/100 km...je pa seveda enako za pričakovati tudi pri priganjanju TDI motorja! :twisted: Za vozit so pa TSI motorji (zaradi obilice navora) res pravi cuker...edino, kar jim manjka v mojih očeh je zvok šestvaljnika! ;)

Objavljeno: Ne jul 22, 2007 9:50 pm
Napisal/-a W|zz
Tattoo-, 1.8 bo kar TFSI, ne TSI. Sta z 2.0TFSI skoraj enaka..

Objavljeno: Ne jul 22, 2007 10:55 pm
Napisal/-a Mad
Pavel_P je napisal/-a:
Mad je napisal/-a:
Pavel_P je napisal/-a:Sej honde majo tud 1.4 pa iz njih spraviš še pa še konjev. Ravno iz tega vidika so mi zanimivi tudi TSI, čeprav si ga nimam želje lastit :lol: Neki mu enostavno manjka, in to je...vtec 8)
Upam da se ne bo tist renojevc začel pi*dit zdej...

... nimajo v-tec - imajo pa navora za stran metat ...

Navor? Kaj je to? :lol:

Lp, honda driver
... Navor kaj je to ? to je točno tisto kar moj avto nima jaz sem tudi Honda driver ... Wv Audi tam sem ga imel za na smeti metat ... L.p. Mad

Objavljeno: Po jul 23, 2007 12:00 am
Napisal/-a esem
Tattoo- je napisal/-a:
sonic je napisal/-a:Ne vem točno, ampak menda (morda se motim) je bilo veliko problemov z eno 170-KM verzijo teh tanovih motorjev (TSI/TFSI - priznam da mi niso preveč jasne te oznake, če kdo ve, ima šanso da se izprsi in pokaže znanje... :) )

Novico, da naj bi imel VW z 170 KM TSI motorjem neke blazne težave (in da razmišljajo celo o ukinitvi tega motorja) sem jaz zasledil samo na Avtomaniji...ki pa se je potem hitro razširila po večini SLO forumov z namenom dokazovanja kakšne krš motorje VW proizvaja! :roll:
....


Lahko najdeš, kje na Avtomaniji je to in nalepiš link, prosim? Jaz nisem našel nič razen med komentarji 15.6. o nagradi Golfu GT. Stvar je namreč v tem, da smo verjetno mi na A.comu prvi pisali o tem, nato pa se je od nas razširilo drugam - in to ne prvič, kot tudi ni prvič, da se nato tako predelana novica vrača na A.com kot od tam izvirajoča - v resnici je pa v osnovi verjetno pri nas pobrana.

Konkretno o TSI smo mi o tem pisali že 1. 5. tu http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... 383#827383
Kdaj je Avtomanija pisala o tem?

To sem takrat napisal po tujih virih, ki o tem kasneje niso pisali (ali pa sem to spregledal?), tako da je verodostojnost vprašljiva, čeprav naj bi citirali Ulricha Hackenburga (head of development for VW).

esem je napisal/-a:Ni vprašljiv samo design naslednjega golfa, problemi so tudi z zanesljivostjo 1.4 TSI motorjev, katerih proizvodnjo naj bi opustili - vsaj po za sedaj še nepreverjenih informacijah. Sliši se malo divje - kot da ne morejo urediti težav (če so). Morda je problem bolj v (visoki?) ceni proizvodnje? GTI (2.0 TFSI) bo pa (naturlich) močnejši.

Carscoop.blogspot.com je napisal/-a:According to an interview that Ulrich Hackenburg, head of development for VW gave to Automobilwoche during the Shanghai Show, VW’s best selling model will not be replaced next spring as originally planned. Hackenburg told Automobiwoche journalists that the current Golf is still selling well and that there’s no time-pressure to replace it. At least that’s the official line, cause unofficially, the company’s new boss, Martin Winterkorn, has postponed the 2008 Geneva Show premiere of the Golf VI as he was not pleased at all with the car’s appearance and ordered a complete redesign. In any case, the 6th-gen Golf is now scheduled for a late 2008 launch.

Hackenburg also informed journalist that the new Golf will get an updated version of Audi's 160Hp 1.8TFSI engine –probably with a GT badge since from what we’ve heard (od koga, od Hackenburga ali od govoric ??? - opomba esem 23. 7. ), VW is planning to stop the production of the 170Hp 1.4TSI motor due to reliability problems. As for the GTI, it’ll wear a more powerful version of the current 2.0 TFSI motor.


Morda ima pa vse skupaj kakšno zvezo s požarom v tovarni motorjev - npr da so prerazporejali proizvodnjo motorjev in zato zmanjšali proizvodnjo tsi ali kaj podobnega?

Autoblog, 6. julija, je napisal/-a:Are you impatiently waiting to check out VW's new Jetta Sportwagen? Looks like you'll be waiting a bit longer. Autoblog has confirmed a rumor on the VW Vortex forums that the August launch of VW's new Jetta wagon has been delayed. The posting on the forums said an engine plant fire was to blame, but that remains unconfirmed.

Keith Price, VW's public relations manager, tells Autoblog that the company, "Lost some production" and will roll out the 2.0FSI Turbo models with the official launch of the Clean Diesel wagons in early 2008. Price said to look for a "tiny trickle of 2.0FSI Turbo cars at intro, and an even split of 2.5L and Clean Diesel in dealers to follow" in March.

With a dearth of inexpensive, but spacious wagons on the market, this is indeed disappointing news for those hoping to snag one of these budget five-doors this year. But if it's the diesel model for which you pine, Price said those are on schedule for March, and that, "Clean Diesel Sportwagens will be hot."

We take that to mean, "Get in line."

Thanks for the tip, Scott!

UPDATE: Keith Price wrote us back to confirm a plant fire that destroyed between 12,000 and 15,000 cylinder heads is to blame for this delay. He also says pricing for gasoline and diesel models has still not been finalized.


lp

Objavljeno: Po jul 23, 2007 7:56 am
Napisal/-a yigy
Jah se bo treba kr navadit na taksne motorje (stiri cilindrase s turboti), kr kot kaze se vse vecje firme odlocajo za proizvodnjo le-teh (VW, Opel, Fiat, Ford, PSA). V bistvu men je to kr vsec, kr zdaj imajo primerjivi motori brez turbota opazno manj navora.

Objavljeno: Po jul 23, 2007 9:44 am
Napisal/-a Tattoo-
esem je napisal/-a:Lahko najdeš, kje na Avtomaniji je to in nalepiš link, prosim? Jaz nisem našel nič razen med komentarji 15.6. o nagradi Golfu GT. Stvar je namreč v tem, da smo verjetno mi na A.comu prvi pisali o tem, nato pa se je od nas razširilo drugam - in to ne prvič, kot tudi ni prvič, da se nato tako predelana novica vrača na A.com kot od tam izvirajoča - v resnici je pa v osnovi verjetno pri nas pobrana.

Konkretno o TSI smo mi o tem pisali že 1. 5. tu http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... 383#827383
Kdaj je Avtomanija pisala o tem?

Članek je bil na Avtomaniji objavljen že 24. 4. 2007:

Hackengurg je na koncu še dodal, da bo novi Golf dobil prenovljeno različico Audijevega 160 konjskega 1.8 TFSI motorja, najverjetneje pa bo ta model nosil oznako GT. To pa bi se naj zgodilo zaradi Volkswagnove ustavitve proizvodnje 1.4 TSI motorja s 170 konjskimi močmi, saj se pri tem motorju pojavljajo nekateri problemi. Pravtako bo tudi GTI dobil še močnejši pogonski agregat, ki bo v osnovi enak, torej 2.0 TFSI, spremenjena bo zgolj motorna elektronika.


Še link:
http://www.avtomania.com/default.asp?rb=3&id=3077

Objavljeno: Po jul 23, 2007 11:11 am
Napisal/-a RED_line
ma ti tsi motorji smo smeh. za tako malo kubikažo vlečejo čep doro. tsi od GT-ja pe je za moje pojme bolj zabaven kot gti.

Objavljeno: Po jul 23, 2007 11:46 am
Napisal/-a GregaST
W|zz je napisal/-a:Tattoo-, 1.8 bo kar TFSI, ne TSI. Sta z 2.0TFSI skoraj enaka..


V octavii je oznaka za 1.8 TSI, kar je za moje pojme izredno čudno glede na to da oznaka TSI pomeni Turbocharger Supercharger Injection :roll: