napi je napisal/-a:Včeri sm se pelo prot mb in me je dobla toča pri framu (točn zraven radarja

), že tak je scalo da nisi vido 5m naprej za finiš pa še toča. Kaj v tem primeru naredit? Se peljat počasi naprej ali ustavit vozilo na odstavnem pasu? j**c nisem mel počakat k me je blo strah da me bo kdo nabasal al tovornjak al pa kater od avtov ko so začel gnat paniko po ac! Ko končno nekak pridem do pet... bencinske pa ta nabito polna

Mal mi je spremenilo aerodinamiko haube pa blatnikov, žal nimam zavarovano tak da....
A je že mel kdo takšno izkušnjo in kaj je naredil v tem primeru?
Osebno bi se drznil ustaviti v tunelu izključno tam, kjer se vidi daleč nazaj - npr povsem raven, 3 km doveg tunel. Ako je to v ovinku, nebi drznil - mislim, da je bil dovolj zgovoren posnetek kolone v tunelu, katero je nabasal tovornjakar na Hrvšakem. Od tistega avta ni ustalo nič - osnovni princip bolje met sesut avto, kot, da tvegaš kaj takega. Seveda potem obvezno takoj meglenke + žmigavci + še kaj - pa še to je vprašanje, če bi upal. Odkrito ne vem.
Glede vprašanja kako vozit v primeru toče: takoj na vozni pas, oziroma še boljše (brez zamere, jebeš predpise v tem primeru), na odstavni pas, pa tam 20-30 na uro max, če veš da je v bližini kakšen nadvoz, sicer je boljše da ustaviš. Višjo hitrost kot imaš, z višjo zadeneš točo (npr: na steklu) in večja bo lukna. Pač osnovna logika, ki jo men da pamet (zabij se v ograjo s 5 na uro, al pa 30, kdaj bo več škode) :P.
Kar se tiče pa izkušenj je pa tako: sam imam Seat Leona za 18.000 €, star sedaj slaba dva mesca in pred kratkim sem bil s punco na morju. Malo pred postojno je začelo noro liti - kljub brisavcem na max, nisem videl naprej ničesar, folk pa še kr žgal, zato sem se umaknil na odstavni pas in v norem nalivu nadaljeval z vožnjo 40 na uro. Po nekaj 100m je začela padat najprej drobna toča, začel se je klanec in dobili smo 3 pasovnico. Glede na ceno avta, zavarovanje dol ali gor, sem se ob nadvozu 300m naprej ustavil, na počasnem pasu (če nebi bil klanec, bi bil odstavni), vžgal vse možno: rikverc luč, meglenko, bremzo držal, luči, žmigavce in čakal, 30 sekund za tem sta bila že dva avta za mojim - sem reku no fajn, če bo poknal bo ta verižno. Toča še vedno pada drobna - avto odnesel celo. Potem pa je začel še bolj noro lit + padat kot oreh debela toča. Celoten nadvoz, tudi na prehitevalnem pasu in normalen pasu je bil zabit, tako, da se je promet na avtocesti povsem ustavil - v obe smeri. Nesreče k sreči ni bilo. Računica: al kazen za nepotrebno ustavljanje na avtocesti ali sesut povsem nov avto - se je izšla, pa četudi bi kak polcaj pršu, vseeno

. Ostalim je avte izven nadvoza kar lepo naluknalo. Zdej ustavit se na odstavnem pasu oz počasnem sem jajce meu, na prehitevalnem pa ne vem če bi upal,... odvino od situacije, in prometa za menoj...
Sedaj itak vem, da se bo vsul plaz kritik na tako početje, ki je, da se nekdo na prehitevalnem ustavi, na meji dobrega okusa, oziroma neodgovorno in tvegano. Se strinjam, pa vendar vprašanje, kako bol folk ravnal, ko se bo znašel v tej situaciji. Nikakor pa aha toča, lej nadvoz, BUM po bremzi. Tako bo trčenje, če pa počasi zmanjšaš hitrost, zaviranje s presledki, pa nekako gre (tako sem tudi tipa za menoj opozoril, ki mi je sledil da se nameravam ustavit - iz 40 na 0 sem zmanjšal v 200m).