Stran 1 od 2

Način in hitrost vašega prestavljanja

Objavljeno: Če jul 26, 2007 10:45 am
Napisal/-a Wolfgang Ullrich
LP!
Zanima sledeče in sicer v zvezi z menjavanjem brzin pri avtomobilu, ali prestavljate tako kot 1)avtomatik, da le spusti obrate oz. padejo obrati iz npr. 3000rpm na 2000rpm, ali pa 2)tako da obrati padejo npr. iz 3000rpm na štandgas in jih potem s sklopko vrnete na tisto raven delovanja, npr. 2000rpm.
Kaj menite da je boljše za sklopko in manjšo porabo goriva, način 1 ali 2? Menim, da je za sklopko boljše način 1, saj sklopke takorekoč sploh ne obremenimo oz. se je ne prime, obrati v takem primeru samo padejo na tisto raven delovanja kjer motor deluje po zmanjšanju vrt. frekvence, sklopka se v tem primeru lahko spusti povsem na hitro pa nič ne cukne , le v obratomer moraš gledat in biti hiter pri prestavljanju, medtem ko v primeru 2 moraš s sklopko vrniti lepo obrate pa še zmeraj se občuti .

SCHALTUNG ist um beste Handlung. :vrum

Objavljeno: Če jul 26, 2007 10:47 am
Napisal/-a DaDek
jaz menjavam hondaško. pa brez kuplonge ker mam skurjeno :rofl :rofl :rofl

Objavljeno: Če jul 26, 2007 10:55 am
Napisal/-a 2Fast&2Furious
rofl :har :cry

Objavljeno: Če jul 26, 2007 11:33 am
Napisal/-a Drager
Dej nehejte s temi bednimi... pejte na morje raj.

Objavljeno: Če jul 26, 2007 11:37 am
Napisal/-a ban
Kup si avtomatika pa ne boš razmišlu o sklopkah in podobnih bedarijah :bonk :bonk

Objavljeno: Če jul 26, 2007 11:38 am
Napisal/-a Lumpy_
Kake teme ded odpira ne. :lol:

Stari, ti samo na blokado poženi, pol pa na hitro kuplungo pohodi, pa potegni šalthebl lih tolk, da ga ne vtrgaš ven, pa spet gasa dalje. Da ti nebojo obrati prehitro padli. :jy :cry

Objavljeno: Če jul 26, 2007 11:50 am
Napisal/-a fifi
Sej tema sploh ni slaba. Šaltanje je možno na oba načina seveda, vendar pa je drugi še kar brez veze. Večina šalta tako, da si pomaga z gasom, da obrati preveč ne padejo in je prestavljanje bolj tekoče. Je pa to odvisno od posameznega avta in motorja, na vsako vozilo se je treba posebej navadit.

Objavljeno: Če jul 26, 2007 11:52 am
Napisal/-a Kael
Vozim 1.9 TDI 105 KM. Gas spustim, sklopka do konca, počasi prestavim v višjo / nižjo prestavo, počasi spustim sklopko in dodajam gas - da čim manj cuka.

Objavljeno: Če jul 26, 2007 11:54 am
Napisal/-a Wolfgang Ullrich
Svaka ti čast fifi, edini legenda tle gor zgleda , najlepša hvala za odgovor seveda :tomidelej:

Objavljeno: Če jul 26, 2007 12:05 pm
Napisal/-a fifi
V glavnem prestavljam enako kot Kael, včasih pa tako da hitro spustim sklopko še preden motorju obrati toliko padejo, da bi cuknilo. V glavnem mi uspeva šaltat brez sunkov, imam pa kot večina voznikov dobre in slabe šalting dneve. :)

Objavljeno: Če jul 26, 2007 12:12 pm
Napisal/-a Lumpy_
Ja se zgodi tud, da kuplungo spustiš prej, še predn si prešaltal vredu, pol pa tak vsi vemo kaj sledi ne...tisti prijetn zvok :oops: :lol:

Objavljeno: Če jul 26, 2007 12:13 pm
Napisal/-a fifi
Še en nasvet na podlagi lastnih izkušenj. V svoji kratki vozniški karieri sem vozil že precej različnih avtov in ugotovil, da najbolje prestavljam takrat, ko se najmanj obremenjujem s tem in prestavljam sproščeno brez, da bi se posebej koncentriral na to. Če preveč razmišljam zraven, vozim bolj podobno nedeljskim voznikom kot izkušenim šoferjem. :)

Objavljeno: Če jul 26, 2007 2:42 pm
Napisal/-a IcEm4n
je sam kokr sm jst opazu, ti obratomeri pr avtomobilih dokaj različno reagira pr prestavljanju. Pr VW vem, da ko stisneš sklopko, da kuj pade na 1000 obratov, pr Renaultu in in Oplu (vsaj kolkr jst poznam) bi pa kr lep čas čaku, d bi padl na 1000.

Objavljeno: Če jul 26, 2007 3:02 pm
Napisal/-a McFly
Ne pozabit na međugas! :lol:

Objavljeno: Če jul 26, 2007 3:11 pm
Napisal/-a alanq4
Vsako prestavo zvrtim do blokade in takrat samo pohodim sklopko in menjam v visjo, zaradi blokade ne rabim spuscati gasa :mrgreen:
V nizjo pa z vmesnim gasom pa cimprej da lepo masina bremza :D

Objavljeno: Če jul 26, 2007 3:16 pm
Napisal/-a dnovak24
alanq4 je napisal/-a:Vsako prestavo zvrtim do blokade in takrat samo pohodim sklopko in menjam v visjo, zaradi blokade ne rabim spuscati gasa :mrgreen:
V nizjo pa z vmesnim gasom pa cimprej da lepo masina bremza :D


saj to je alfa :D In poraba?

Objavljeno: Če jul 26, 2007 11:28 pm
Napisal/-a alanq4
Poraba? Cesa, olja, vode al benza :lol:
63 litrov mam za 280 do 350km :D

Objavljeno: Če jul 26, 2007 11:46 pm
Napisal/-a blazp
šalta se pri 4000. Ni dobro za bencinerja, da ga muči človek pri nizkih obratih. mašina ima, da je razgonjena in bo manj problemov ko kaka zaležana. kuplungo mam naštelano da prime čist na koncu. pa sam mal tapkneš gor in rukneš v višjo prestavo. samo potem se to človek navadi in kje drugje menjalnik ruži in smrdi po fleksanju.

Objavljeno: Pe jul 27, 2007 12:01 am
Napisal/-a seat
IcEm4n je napisal/-a:je sam kokr sm jst opazu, ti obratomeri pr avtomobilih dokaj različno reagira pr prestavljanju. Pr VW vem, da ko stisneš sklopko, da kuj pade na 1000 obratov, pr Renaultu in in Oplu (vsaj kolkr jst poznam) bi pa kr lep čas čaku, d bi padl na 1000.


No jas opažam,da mi pri Hondi obrati sploh nena padejo to kar gre in gre...............

ok šalo na stran :P

Sam opažam,da sedaj bencinarja precej drugače vozim in posledično tui menjavam kot prej TDI-ja
Tko,da obrati pri menjavanju so precej odvisni od samega avtomobila.Pr TDI-ju namreč je avto lepo potegnu tudi,če si obrate spustu pri bencinarju pa pač moraš nekje držat tiste "uporabne" obrate.(No honda teh problemov nima ker maš tak že serijsko kr velik navora polek v opremi :D)
Tko,da neke splošne formule ni kako naj bi menjaval a za ekonomično vožnjo pač moraš fsekat pravo razmerje.
Drugače pa edina formula za ekonomično vožnjo in porabo je zgolj poslušanje samega motorja kako vleče v višji prestavi in ali delo opravlja z lahkoto ali se matra.

Objavljeno: Pe jul 27, 2007 12:11 am
Napisal/-a RENO911
Potem pa ni čudno, da pri semaforjih čakamo, da se bomo končno enkrat nekam premaknili, če pa prvi pred semaforjem čaka, da padejo obrati, po tem, ko mu je končno uspelo premakniti avto z mesta do 10km/h.

Med prestavljanjem se ne gleda na obratomer (razen če se vas napisano zgoraj ne tiče in čakate rdeče polje, da ne bi matrali motorja do blokade).