Stran 1 od 1
BMW 316i
Objavljeno: To jul 29, 2003 8:20 am
Napisal/-a zupi13
kolega kupuje 316i l.01, 115 KM, pa ga zanima poraba, če kdo ve, prosim ....
THX!
Objavljeno: To jul 29, 2003 8:52 am
Napisal/-a M dreamer
Poraba pri "lagani" vožnji bo okoli 8l, če pa ima prijatelj kaj bolj težko nogo pa naj računa kar na 10l porabe. drugače pa menim da kdor kupuje BMW da ga ne kupuje zaradi nizke porabe.
Objavljeno: To jul 29, 2003 8:56 am
Napisal/-a zupi13
saj to je to, ker okleva med 320D in tem 316, ker ma oba nagledana, pa ma dizl manj opreme, pa več km, pa ga zanima razlika v porabi? kaj pa 320D?
Objavljeno: To jul 29, 2003 9:40 am
Napisal/-a M dreamer
Ja poglej najprej je treba vedit koliko kilometrov naredi letno, pol mora gledat kolk ga pride 320d dražji, vedeti mora da ma 320d dražjo cestnino ter registacijo, kot praviš pa še malo opreme. Mislim da če dela manj kot 30.000 km na leto da se mu dizel ne pokrije...
Objavljeno: To jul 29, 2003 9:53 am
Napisal/-a zupi13
dela tam okol 30-40 kkm na leto, sam zdaj gleda 320D l.99, 120kkm, oprema tak tak, al pa 316i, l.01, 30 kkm, vsa oprema razen usnja, cena pribl. ista, tak da... dilema je...
jst osebno bi vzel bencinca, ker je skoraj nov, pa še opreme ma več, dizl pa je uvožen iz nemčije (sicer ma servisno knjigo), sam je pa dizl, zaradi česar tudi menjuje avto!
Objavljeno: To jul 29, 2003 10:41 am
Napisal/-a M dreamer
Poglej. pri cca 35kkm bi prihranil cca 145-150kSIT pri dizlu, sam registracija pa je za 316 cenejša za cca 115kSIT, pa cestnina 8kSIT, za tistih preostalih 25-30kSIT se pa jaz tud spomnu ne bi, saj vozi 2 leti novejši avto, več udobja,itd... Lahko pa še to zračuna kolk bi ga prišla dodatna oprema za 320d...
Jaz bi vzel 316i, to je gotovo.
Objavljeno: To jul 29, 2003 11:07 am
Napisal/-a iKst
glede na to da dela 30, 40kkm na leto bo po treh letih imel dizl že 250k na števcu (in kdo ve kolk v resnici). Kdo bo tak avto kupu ? Poleg tega računi da se pri takih kilometrih začnejo menjave potrošnega materjala, dost verjetno je da bo moral turbino menjat, preventivno je dobr pri takem avtomobilu jermene menjat itd. Tak ornk servis bo dodal še kar nekaj 100k sit začetni ceni.
Čeprav se men zdi 316 kr neki (mal švoh mašina za tak avto) bi v tem primeru raj kupu bencinca. Dizla kupuje ker bi rad prišparal na bencinu, v resnici bo imel pa 2x več stroškov.
Objavljeno: To jul 29, 2003 11:28 am
Napisal/-a Nixxon
Kar dvomim da bi nove mašine rable menjavo turbine tko "hmal". Za 316i je pa tko, da se mu zaradi porabe skoraj bolj splača 318i, ker se 316i bolj "matra" s težo avta, pa ma 318i še več konjičev in sta v končni fazi porabe skoraj iste (baje).
Objavljeno: To jul 29, 2003 11:41 am
Napisal/-a M dreamer
316I ma motor 1.8 s 85 KW, saj so pri BMW-ju zamenjal oz. ne sledijo več oznakam z litražo motorja. Zdej ma 316i 1.8, 318i 2.0, 320i 2.3,itd. Drgač pa moram povedat da je 1.8 za BMW premalo poskočen, ni pa požrešen in se za to porabo ter moč zelo dobro pelje, v udobju pa nudi prav tako vse. Je pa res tudi, da s turbino ke do cca 400kkm ne bi smel bit problemov, samo redne zadeve.
Objavljeno: To jul 29, 2003 12:10 pm
Napisal/-a zoranwagen
Objavljeno: To jul 29, 2003 12:34 pm
Napisal/-a zupi13
HVALA VSEM!
Objavljeno: To jul 29, 2003 5:17 pm
Napisal/-a iKst
M dreamer je napisal/-a:...Je pa res tudi, da s turbino ke do cca 400kkm ne bi smel bit problemov, samo redne zadeve.
ja če bi bla nova in če bi 100% vedel kako se je z njo vozilo. Tko pa nikol ne veš kak norc je bil prejšnji lastnik. Menjava te kar lepo udari po žepu tko da zihe je zihr.
Objavljeno: To jul 29, 2003 5:19 pm
Napisal/-a dobek
ce ne druga, bo pri ponovni prodaji boljse prisel skoz z dizlom