Stran 1 od 2

Dopdatki ki zmanšajo obrabo motorja in porabo

Objavljeno: So avg 04, 2007 12:20 pm
Napisal/-a bmw666
Zanima me, kaj menite o dodatkih ki menda zmanjšajo obrabo motorja, s tem pa tudi posledično porabo goriva. Dodalo naj bi se ga v olje. Gledal sem ta izdelek: http://www.metabond.si/metabond_gold.html

Koliko naj bi se poraba zmanjšala, če se sploh,... ?

Objavljeno: So avg 04, 2007 2:00 pm
Napisal/-a SamoK
to da zmanjsuje porabo je larifari. da pa bi podaljsevalo zivljensko dobo motorja bi pa verjel samo za starejse avte.

Objavljeno: So avg 04, 2007 2:21 pm
Napisal/-a el_diablo
SamoK je napisal/-a:to da zmanjsuje porabo je larifari. da pa bi podaljsevalo zivljensko dobo motorja bi pa verjel samo za starejse avte.


:tomidelej: se strinjam!!

Objavljeno: So avg 04, 2007 3:55 pm
Napisal/-a db
Ti razni dodatki, bi naj delovali samo kratkotrajno, na dolgi rok pa naj bi celo škodili motorju.

Objavljeno: So avg 04, 2007 4:48 pm
Napisal/-a INFINITI
Stestiraj pa poročaj

Objavljeno: So avg 04, 2007 5:03 pm
Napisal/-a ArminLegenda
Jaz sem v svoje Ivece nalil olje imenovano QMI ki preprečuje obrabo delov kjer se dve kovini stikata kot so batni obročki, ležaji, itd. Se mi zdi da pa stane okoli 15.000sit ... Odkar sem nalil omenjeno olje mašina dosti lažje teče, motor je dobil malenkost drugačen zvok, ...

Objavljeno: Če avg 09, 2007 7:02 am
Napisal/-a plazydor
Jaz že nekaj let uporabljam v svojih avtomobilih en dodatek za olje motorja. To je olje na osnovi teflonskih dodatkom (namerno ne bom omel proizvajalca, ker nisem plačan za reklamo). Razloka je opazna skoraj takoj sem s to zadevo zelo zadovoljen.

Ti doddatki so namenjeni za vozila, ki imajo prevoženi od 150.000km naprej. Moram pa oporekati tistim, ki pravijo, da na daljši rok skodujejo vozilo. To ni res, ker delam veliko kilometrov in ko sem pregledoval zdravje ojničnih ležajev in glavne gredi, se zaradi uporabo tega dodatka ni poznalo da ima avto prevoženih čez 300.000km.

Objavljeno: Če avg 09, 2007 7:10 am
Napisal/-a Mad
... Vse kar je bilo stestirano zmanjša trenje za 10-20 % cca. zmanjša obrabo motorja porabo motorja in povečuje izkoristek in življensko dobo ... v avtih sem imel / imam - Megalon, Sintoflon , Ceramic Power Fluid ... Metabond je verjetno kakor Megalon kolikor sem uspel prebrat ... Kar sem opazil na motorju razen padca porabe za cca. 1 Liter je nižja delovna temperatura motorja za cca 10 stopinj in prej se ogreje na delovno temperaturo ter zmanjšanje porabe olja ... jaz sem zadovoljen z rezultati tudi lepše se zavrti motor ... L.p. Mad

Objavljeno: Če avg 09, 2007 7:15 am
Napisal/-a nebivedu
Obstajajo olja, ki imajo to vse že notri in ne rabiš kupovat nobenih dodatkov.

Objavljeno: Če avg 09, 2007 8:20 am
Napisal/-a Cash
Kako se lahko motor prej ogreje na delovno temperaturo, če je trenje manjše?? Naj mi to en razloži?

Objavljeno: Če avg 09, 2007 8:45 am
Napisal/-a INFINITI
V motorju se nenehno vžiga mešanica med delovanjem a ne?

Objavljeno: Če avg 09, 2007 8:59 am
Napisal/-a Mate
Cash je napisal/-a:Kako se lahko motor prej ogreje na delovno temperaturo, če je trenje manjše?? Naj mi ti en razloži?

Tudi meni tole ne gre v glavo :?

Objavljeno: Če avg 09, 2007 9:41 am
Napisal/-a Mad
Mate je napisal/-a:
Cash je napisal/-a:Kako se lahko motor prej ogreje na delovno temperaturo, če je trenje manjše?? Naj mi ti en razloži?

Tudi meni tole ne gre v glavo :?
... ne vem kako vem samo,da je na avtu bil montiran plin ki odpre ventil izparilca, ko ima voda 60 stopinj in prej je rabil več časa za preklopit pol, ko sem dal to notri je menjalo pol kilometra prej na plin ... na isti relaciji v istem letnem času ... L.p. Mad

Objavljeno: Če avg 09, 2007 9:43 am
Napisal/-a Mad
nebivedu je napisal/-a:Obstajajo olja, ki imajo to vse že notri in ne rabiš kupovat nobenih dodatkov.
... Motul 300V Le Mans 20W60 ...

Objavljeno: Če avg 09, 2007 10:21 am
Napisal/-a nebivedu
Mad je napisal/-a:
nebivedu je napisal/-a:Obstajajo olja, ki imajo to vse že notri in ne rabiš kupovat nobenih dodatkov.
... Motul 300V Le Mans 20W60 ...


Motul nima dodatkov. Je že samo olje tako narejeno. Olje z dodatki je recimo liqui molly z dodatkom MOS2.

Objavljeno: Če avg 09, 2007 11:51 am
Napisal/-a esem
Qmi sem dal v pet različnih avtov (55-90 KM) in povsod je motor hladen boljše vžigal, kasneje lepše tekel, imel nižjo del. temp. in imel morda malo manjšo porabo. Tudi zvok je bil malenkost drugačen, morda tudi tišji. Predvsem pa nisem bil toliko v skrbeh, če avtu primanjkuje olja, preden to opazim - če se spomnete testa Volvota, ki je nekaj km prevozil brez olja brez pravih posledic.

Tudi Qmi za menjalnike sem uporabil enkrat in je bilo tudi bolje, tako da nekaj od reklame že drži. Je pa lahko od avta do avta različno in pomaga predvsem starejšim.

Objavljeno: Če avg 09, 2007 12:05 pm
Napisal/-a mihant
Mad je napisal/-a:... Vse kar je bilo stestirano zmanjša trenje za 10-20 % cca. zmanjša obrabo motorja porabo motorja in povečuje izkoristek in življensko dobo ... v avtih sem imel / imam - Megalon, Sintoflon , Ceramic Power Fluid ... Metabond je verjetno kakor Megalon kolikor sem uspel prebrat ... Kar sem opazil na motorju razen padca porabe za cca. 1 Liter je nižja delovna temperatura motorja za cca 10 stopinj in prej se ogreje na delovno temperaturo ter zmanjšanje porabe olja ... jaz sem zadovoljen z rezultati tudi lepše se zavrti motor ... L.p. Mad

zanima me, katero od teh naštetih (konkretno kateri) ti zmanjša porabo za 1L. Ker to se mi zdi malo veliko nižanje, bi pa tudi meni prišlo prav. Kajti moja skoraj najstniška xantia se bliža že četrt milijonu kilometrov in zjutraj težko vžge in ima take podobne starostne težave. ker so francozi itak muhasti, raje dvakrat premislim, kaj dam noter

Objavljeno: Če avg 09, 2007 7:02 pm
Napisal/-a Mad
... Najbližjega tebi ... poglej kje se prodajajo pa nabavi - škodilo ti ne bo da ti pa po 250000 km slabo vžiga bo krivo prej kaj drugega kot obraba ... L.p. Mad

Objavljeno: Če avg 09, 2007 9:18 pm
Napisal/-a VET
Cash je napisal/-a:Kako se lahko motor prej ogreje na delovno temperaturo, če je trenje manjše?? Naj mi to en razloži?

Ni kaj razlagat - imaš prav. Motor se ogreva cca 30% dlje kot brez teflona.

Ampak ker je trenje manjše je tudi škoda pri delovanju hladnega motorja manjša. ;)

To je samo ena od dveh malenkostnih "škodljivosti" motorju. Druga "slaba" lastnost je slabši efekt zaviranja z motorjem - ena ne druga motorju ne škodita. :-P

Objavljeno: Če avg 09, 2007 9:41 pm
Napisal/-a Tribal
:roll: Buč je pa velik!!!