Stran 1 od 1

INA in super 95 ali eurosuper 95 ???

Objavljeno: Po avg 13, 2007 7:41 am
Napisal/-a AM
Mene zanima v čem je razlika med bencinom eurosuper 95 ter super 95, ki ga opaziš na hrvaški na črpalkah INA ???

Ob enem bi še vprašal kakšna je ralizka med Disesel ter Euro diesel , ki ga dejansko tudi najdeš na omenjenih črpalkah ...

Objavljeno: Po avg 13, 2007 7:45 am
Napisal/-a Cash
Euro oznaka pomeni, da je bencin/diesel brez ene snovi noter, katere snovi, pa ne bi vedel, naj kdo drug pove :roll:

Objavljeno: Po avg 13, 2007 7:48 am
Napisal/-a adis
citiram:
Zastarjela goriva Super 95 koji proizvodi INA štetna su za skoro polovicu domaćeg voznog parka odnosno sva vozila proizvedena nakon 1999. godine. Zaključak je to studije koju je po narudžbi Ministarstva gospodarstva, rada i poduzetništva izradio Hrvatski autoklub u suradnji sa zagrebačkim Fakultetom kemijskog inženjerstva i tehnologije, Fakultetom strojarstva i brodogradnje i Fakultetom prometnih znanosti.

Citat 2:
PETROL Eurosuper 95 je neosvinčen 95-oktanski motorni bencin, primeren za vse bencinske motorje s katalizatorjem ali brez in z zahtevanim oktanskim številom 95 ali manj.
Petrol Eurosuper 95 ima nizko vsebnost benzena in žvepla, kar zagotavlja nižje emisije škodljivih snovi v okolje. Ustreza in presega zahteve standarda EN 228.

evrosuper in super 95 je eno in isto z številom 95 oktanov! vsaj tako so me pri kemiji učili še v srednji šoli na temo nafte itd...

priporočam pa eurosuper95 ( gre samo za marketinško foro prodajalcev oz. proizvajalcev samih)

Objavljeno: Po avg 13, 2007 9:45 am
Napisal/-a Cash
nekaj takega bo, ja ;)

Objavljeno: Po avg 13, 2007 9:52 am
Napisal/-a kaWsk
sem mislil da je razlika v svincu...

Objavljeno: Po avg 13, 2007 12:58 pm
Napisal/-a AM
Ok, zdaj me pa zanima kako žveplo vpliva na sam avto, izgorevanje oz. na katalizator ???


Zanima me zgolj zato, ker sem tankal na ini in sem tankal kar po barvi zelen in 95...
Nakar ko sem že tankal še enkrat pogledam gor in sem vidu, da sem tankal super 95 in ne eurosuper 95...

Drugače z vročim motorjem nisem opazil nobene razlike, opazil pa sem razliko pri vžigu hladnega motorja, kjer ima avto rahle težave in nima moči... Pomoje se vsede bencin , mogoče kakšna voda ali kaj in dokler ne priteče sveže gorivo iz tanka ga muči .
Po parih sekundah se umiri in je potem vse ok...

Objavljeno: Po avg 13, 2007 1:05 pm
Napisal/-a bass
Verjetno je eurosuper neosvinčen, super je pa s svincem.
Svinec poškoduje katalizator.

Objavljeno: Po avg 13, 2007 1:22 pm
Napisal/-a Cash
Svinec ne dodajajo bencinu od 1.1.2000. Za to obstajajo nadomestki, ki se vlivajo noter.
Pri Super 95 bencinu je bilo dost žvepla noter, pri eurosuper 95 je tega žvepla zelo malo, pri superplus 98 pa žvepla ni več. Okoli leta 2009 naj bi uvedli vsa goriva brez žvepla.
http://www.petrol.si/index.php?sv_path=98,104,106

Pa še nekaj o žveplu http://www.finance.si/show.php?id=80583

Objavljeno: So avg 18, 2007 9:53 pm
Napisal/-a INFINITI
OK sem na hrvaškem letos kupil eno moto revijo, pa je bil noter test goriv po črpalkah. V glavnem - EUROSUPER mora vstrezati euro normam glede žvepla v gorivu; prevelika koncentracija le-tega lepo razjebe injektorje na modeernih bencinarjih. Super, ki ga pa nekje še vedno vidite (in je etiketa zelena), je pa šit, ki ustreza njihovim internim normam, ki so porazne.

BTW, INA po nekaterih črpalkah kljub EURO oznaki še vedno nima ustrezne kvalitete goriv - dokazano na testu. Če ste kaj pametni tankajte vedno na TIFON črpalkah, ki imajo boljši benz od vseh drugih; tudi OMW.
Na široko se pa izogibajte privat črpalkam.

-Amen!

Objavljeno: So avg 18, 2007 10:24 pm
Napisal/-a Niva13
zanimivo, da zadnjic, ko sva bila s frendom na izletu, sva naredila z avstrijskim benzom vec km kot z nasim :roll: ok vem, da en tank ne more bit merilo, pa vseeno ti da mislit, ce nimamo tudi mi mal slabse gorivo