Stran 1 od 2
kako štartati z avtomatikom ?
Objavljeno: Ne sep 02, 2007 4:02 pm
Napisal/-a xc70 2.5t
Zanima me ce ma kdo kaksn dober predlog kako izvesti hiter start z avtomatikom vsaj tako priblizno hiter kot start z avtomobilom z manualnim menjalnikom.
Ce bremzo pa gas drzis skupaj se mi ne zdi najbol uredu za avto.
Kaj pa da ga das v N drzis gas na 4000rpm in potem das v D ali bi lahko prislo do kake mehanske okvare???????
Objavljeno: Ne sep 02, 2007 4:41 pm
Napisal/-a Shebo
Najhitreje štartaš tako, da spustiš bremzo ter pohodiš gas do konca.
Tisto na 4000rpm iz N v D pa raje ne počni. Če ti je vsaj malo mar za avto ter menjalnik.
Objavljeno: Ne sep 02, 2007 5:32 pm
Napisal/-a adis
am stari sam pohod ga pa je :P
Objavljeno: Ne sep 02, 2007 5:50 pm
Napisal/-a SAVINJCAN
sprijazni se, da ima tudi avtomatik slabe lastnosti. če držiš pa bremzo pa gas bo pa sklopka kmal šla.
Objavljeno: Ne sep 02, 2007 5:56 pm
Napisal/-a turtle
če govorimo o normalnem avtomatskem menjalniku nima nobena sklopka za it ker je ni, je namesto nje hidrodinamični pretvornik momenta in zaradi njega so tudi rezultati "hitrih" speljevanj takšni

Objavljeno: Ne sep 02, 2007 6:05 pm
Napisal/-a RED_line
da držiš bremzo in gas kuriš sklopko da je grdo videt!! najhitreje štaratš tko da držiš ročno in malo gasa držiš glih da je v prestavi. potem stisneš gas do konca in spustiš ročno. v glavnem nimaš kaj dragat z avtomatiki! razen če je DSG
Objavljeno: Ne sep 02, 2007 6:20 pm
Napisal/-a cruiser1
Kokr je men znano sam gas do konca pa more it plus, da tudi gume veselo žvižgajo!! Vsaj pri meni je tako! Velikokrat sem tudi zavore in gas skupi držal in če se kolesa začnejo vrteti (burn out) ni panike za menjalnik bolj za gume! Čeprav tege vseeno ne priporičam prepogosto! Tudi iz N v D pri obratih ne priporočam!
Objavljeno: Ne sep 02, 2007 6:28 pm
Napisal/-a RED_line
pri skuterju če narediš tako ti skuri sklopko
Objavljeno: Ne sep 02, 2007 6:37 pm
Napisal/-a Slide
JAO pa dejte mal brat no

Objavljeno: Ne sep 02, 2007 6:52 pm
Napisal/-a blind3k
skuter in avtomatski menjalnik pri avtu je velika razlika
sicer pri meni če dam v N gas in hočem menjat v D to ne gre. Menjalnik se zablokira
sicer pa daš v D in držiš zavoro potem pa spustiš in gas dokonca pa mora it

Objavljeno: Ne sep 02, 2007 6:59 pm
Napisal/-a cruiser1
blind3k je napisal/-a:sicer pri meni če dam v N gas in hočem menjat v D to ne gre. Menjalnik se zablokira
Ja res je! Mislim, da so itak vsi auto. menjalniki tako narejeni, da ne dopuščajo takih in podobnih traparij, ki jih lahko voznik povsem nehote naredi!
Objavljeno: Ne sep 02, 2007 7:59 pm
Napisal/-a Luky
če gledamo na semaforju... pr rdeči držiš bremzo, pr rumeni pa gas do konca... pa potegne da te zalima u zic (čeprou je tdi) še kolega je reku da fajn zalima....(res je pa da sm mel use vklučen in so gume samo enmal zacvilile...)
sicer pa pr multitronicu lahk daš v prvo potegneš (pr našim mislim da ni nobene razlike v pospeških, razn pr zvoku) in ko se ti zazdi pa prtisneš pa prestav v drugo... itd

čudo tehnike

Objavljeno: Ne sep 02, 2007 8:55 pm
Napisal/-a BBoss
Sam pri kakšnem turbo dieslu z mal večjo turboluknjo so pa taki štarti bolj penzionistične sorte saj preden ne pride do tistih ustreznih vrtljajev (cca 1800-2000 obratov) je bolj žalost.
Ne vem kako s takim avtom močno pospešiš.
@Rossoner: v današnjih časih, kjer ego vlada je treba občasno tud malo bolj po gasu stopit, da se sploh lahko vključiš v promet in da pri tem ne reskiraš nalet od zadaj ali kaj podobnega. Aja, pa nekako tudi ni fer, če se "urineš" pred nekoga, da mora potem ta zaradi tebe bremzet, ker ti avto ne potegne.

Objavljeno: Ne sep 02, 2007 9:03 pm
Napisal/-a Luky
BBoss je napisal/-a:Sam pri kakšnem turbo dieslu z mal večjo turboluknjo so pa taki štarti bolj penzionistične sorte saj preden ne pride do tistih ustreznih vrtljajev (cca 1800-2000 obratov) je bolj žalost.
Ne vem kako s takim avtom močno pospešiš.
sam pol se pa še nisi pelu z dizlom, pa avtomatikom, - pa ne govorim o 2.0 motorju al celo manj...
Objavljeno: Ne sep 02, 2007 9:29 pm
Napisal/-a SAVINJCAN
katerega avtomatika pa maš? flexer, sprint, a35 ali colibri?
Objavljeno: Ne sep 02, 2007 11:12 pm
Napisal/-a xc70 2.5t
sam mam obcutek da avtomatik kr zgubi cajta pr startu lih zadnic sam mal gruntal ce se da sportno startat in sm dons ugotovu da ni sans.
Sam pri men je dobr k mam 4X4 pa mi gum nc ne obrne v prazno sam zalep v zic
Objavljeno: Po sep 03, 2007 1:11 am
Napisal/-a abbe
xc70 2.5t je napisal/-a:sam mam obcutek da avtomatik kr zgubi cajta pr startu lih zadnic sam mal gruntal ce se da sportno startat in sm dons ugotovu da ni sans.
Sam pri men je dobr k mam 4X4 pa mi gum nc ne obrne v prazno sam zalep v zic
ja no ce te zalep v zic poj pa si sportno startau.al kako?
Objavljeno: Po sep 03, 2007 6:47 am
Napisal/-a blazz
abbe je napisal/-a:xc70 2.5t je napisal/-a:.... sam zalep v zic
ja no ce te zalep v zic poj pa si sportno startau.al kako?
He, he, ko sem jest za ohcet imel Phaetona W12, nisem niti enkrat pomislil, da to ni športen štart. Mater, 420 KM te vrže izpred semaforja kot s fračo.
