Stran 1 od 1
BREMZE-ZAVORE
Objavljeno: To avg 05, 2003 10:18 pm
Napisal/-a Smrkec
Mam 4 diske in se mi zdi da zadnji ne zavirajo dost, da je prevelika preobremenitev na prednje

A se to da kak naštelat, da bi še zadnji bolj grabel

Neki sem slišu, da se to neki avtomatsko porazdeli moč če je avto polno naložen al pa če je prazen. Je to res

Objavljeno: Sr avg 06, 2003 5:30 pm
Napisal/-a m power
Zavorni ucinek zadnjih zavor pogojuje obremenilni ventil (nahaja se nekje na zadnji premi). Ta je mehansko povezan z zadnjo premo in cimbolj je avto zadaj "na tleh", tem vecji je zavorni ucinek zadnjih zavor. Ce sumis, da zadnje zavore ne delujejo, kot bi morale, je lahko defekten doticni ventil (navsezadnje je zunaj in izpostavljen vsemogocim razmeram).Na izpisu teh. pregleda lahko vidis ucinek zadnjih zavor in ce je sumljivo malo zavrne moci napram prednjim je to to. Nastavljati niti pod razno ne mores nic. Sam zavorni ucinek je pa itak odvisen od velikosti diskov. Zavorni sistem ima itak locena zavorna kroga in to po diagonali (isti krog za prvo levo in zadnjo desno in obratno).
LP
Objavljeno: Sr avg 06, 2003 6:34 pm
Napisal/-a Jesus
zakaj je pa pr men, ko so nastelal ROCNO bremzo, avto dost bols zacel bremzat tud z navadno bremzo, kokr da prej zadnje sploh niso prijele??? in vse kar so naredili so mal zategnili zajle ROCNE zavore, zdej pa ne vem a je to to, ce bi se bl zategnu rocno da bi se bl zadaj prjel, ni mi cist jasn blo tole

Objavljeno: Sr avg 06, 2003 7:20 pm
Napisal/-a din
m power je napisal/-a:Zavorni sistem ima itak locena zavorna kroga in to po diagonali (isti krog za prvo levo in zadnjo desno in obratno).
LP
Emmm, to si ti malo pomešal z varovalkami za luči, aaaa

. Dvokrožni zavorni sistem ima ločen prednji in zadnji par zavor

Objavljeno: Sr avg 06, 2003 7:27 pm
Napisal/-a m power
@ jesus
Ce imas vse stiri diske, je rocna zavora locena od glavne zavore (ponavadi ima dodatne manjse "pakne" ali pa se ene ploscice), tako, da zajle nimajo veze. Ni mi jasno
kako je tebi to izboljsalo zavorni ucinek, saj so zavore hidravlicne. Razen ce so ti tolko zategnili rocno, da je ze sama malo zavirala :P (hec)
Objavljeno: Sr avg 06, 2003 7:30 pm
Napisal/-a Jesus
zadaj mam bobne, kaj pol to pomen???
ne rocna je bla odtegnjena

Objavljeno: Sr avg 06, 2003 7:37 pm
Napisal/-a shusuglao
din je napisal/-a:m power je napisal/-a:Zavorni sistem ima itak locena zavorna kroga in to po diagonali (isti krog za prvo levo in zadnjo desno in obratno).
LP
Emmm, to si ti malo pomešal z varovalkami za luči, aaaa

. Dvokrožni zavorni sistem ima ločen prednji in zadnji par zavor

lahko je po diagonali , lahko pa prednji /zadnji, odvisno od avtomobila.
Nastavljati niti pod razno ne mores nic
meni se pa zdi da se da nekaj nastaviti, pri R18 vem da je bil en srauf ki se ga je dalo nastavljati (pri meni je prav grdo zrjavel)
Objavljeno: Sr avg 06, 2003 7:41 pm
Napisal/-a din
Jesus je napisal/-a:zadaj mam bobne, kaj pol to pomen???
ne rocna je bla odtegnjena

Verjetno ti je avtomat za prilagajanje paken (zavornih čeljusti) zaštekal (zablokiral, zarjavel...), in posledica tega je, da hod zavornih batov ne zadostuje, da bi pakne stisnilo do bobna. Z nastavljanjem ročne pa to na hitro ˝rešiš˝, dokler se obloge ponovno ne obrabijo.
Objavljeno: Sr avg 06, 2003 7:48 pm
Napisal/-a din
shusuglao je napisal/-a: lahko je po diagonali , lahko pa prednji /zadnji, odvisno od avtomobila.
Žal še nisem srečal takšnega avtomobila

pa tudi zamislit si nočem kaj se zgodi pri močnem zaviranju in ti v tistem en krog zavornega sistema crkne. Ali odletiš na nasprotni pas ali pa v jarek, saj je zavorni učinek prednjih zavor neprimerno večji od zadnjega
Objavljeno: Sr avg 06, 2003 9:52 pm
Napisal/-a m power
@ din:
Ocitno bolj slabo poznas sisteme zavor, saj je diagonalni najbolj optimalen in tudi ze zelo dolgo casa v uporabi. (tam nekje 15 let stari avti ga ze imajo...novi pa cisto VSI).
Da podprem izjavo je tukaj izpis lastnosti zavornega sistema pri AUDI allroad:
Zavorni sistem
dvokrožni diagonalni sistem, antiblokirni sistem ABS z elektronsko porazdelitvijo zavorne moči EBV, ojačevalnik zavorne moči, kolutne zavore spredaj/zadaj, spredaj notranje hlajene.
Objavljeno: Če avg 07, 2003 7:03 pm
Napisal/-a din
m power.......zgleda, da ti moram dat prav

ops:

ops:
Bremsen
Alle AX (mit Ausnahme der 954ccm-Version) besitzen einen Bremskraftverstärker und ein diagonal aufgeteiltes Zweikreis-Bremssystem. Das bedeutet, daß bei einem Defekt in einem der beiden Kreise trotzdem ein Vorderrad sowie das Hinterrad auf der gegenüberliegenden Seite bremsbereit bleiben. Vorn hat der Citroen Scheibenbremsen, hinten Trommelbremsen.
Ampak meni to ni niti optimalno, niti varno

Dobro, ko že veš, da je z zavorami kaj narobe, potem boš že previdno odpeljal do prvega mehanika, kaj pa, ko ti v trenutku močnega zaviranja odpove polovica zavor
samo to bi pa res jaz mogo že vedet p****

ops:
Objavljeno: Če avg 07, 2003 7:43 pm
Napisal/-a shusuglao
din je napisal/-a:shusuglao je napisal/-a: lahko je po diagonali , lahko pa prednji /zadnji, odvisno od avtomobila.
Žal še nisem srečal takšnega avtomobila

pa tudi zamislit si nočem kaj se zgodi pri močnem zaviranju in ti v tistem en krog zavornega sistema crkne. Ali odletiš na nasprotni pas ali pa v jarek, saj je zavorni učinek prednjih zavor neprimerno večji od zadnjega
tudi pri R21 je diagonalen, edino pri modelih ki imajo na vseh kolesih diske in abs je locen prednji in zadnji par.
Objavljeno: Če avg 07, 2003 8:20 pm
Napisal/-a m power
@din: ni problema, dejstvo je, da ni noben ucen padel na ta svet
LP