Stran 1 od 1

WRCjka na Nordschleife :)

Objavljeno: Pe avg 08, 2003 9:44 am
Napisal/-a Panizzi
Gilles Panizzi se je odločil da po rallyu Germany medtem ko moštvo pakira za Finsko gre se mal zapeljat na Ring :lol:

Slika

Ni treba povedat kdo je bil najhitrejši na asfaltu :wink: ...čeprav WRCjke ne slovijo po hudi končni, je še motoriste prehiteval k za šalo ... folku ni blo nič jasno :P

Objavljeno: Pe avg 08, 2003 9:49 am
Napisal/-a menjekul
sam motoristi niso prtiskal do konca :wink: .pa tud porše je peljal počasi pa je pežojčku kar lepa konkurenca :wink:

sicer s tem ne mislim nič slabega sam povem.sem to tud jaz gledal včeraj.

Objavljeno: Pe avg 08, 2003 9:53 am
Napisal/-a Jovo
Se spomnm da so enkrat pri AVTOMAGAZINU dirkal na Grobniku z M3 (predpredzadnja izvedba) in s takrat legendarnim Kawasaki ZXR-750.

RAZLIKA JE BLA 12 s NA KROG V KORIST BMW!!??? :?:

Objavljeno: Pe avg 08, 2003 10:03 am
Napisal/-a Panizzi
menjekul je napisal/-a:sam motoristi niso prtiskal do konca :wink: .pa tud porše je peljal počasi pa je pežojčku kar lepa konkurenca :wink:

sicer s tem ne mislim nič slabega sam povem.sem to tud jaz gledal včeraj.


Valda...mislim da je končna WRCjke že tam pri 220kmh - odvisno od nastavitve... sam pri pospeških pa ti dol vrže motor za šalo...

Ne vem točnega podatka za asfaltno nastavitev...sam če replika 206 WRC ki jo v Angliji delajo za navadne smrtnike z Cosworthovim motorjem potegne do sto v 3,5 sekunde... si lahko mislim, kaj zna original :P

Pa tud lega, zaviranje in pospeševanje iz ovinka...tuki nima (serijskI) Porsche kaj praskat... pri končni ga pa lahko hitro zjebe...

12s razlike na Grobniku? huh... To še ni bil tisti model ki je mel launch control iz F1 vgrajen, a ne?

Objavljeno: Pe avg 08, 2003 10:40 am
Napisal/-a menjekul
Panizzi je napisal/-a:Valda...mislim da je končna WRCjke že tam pri 220kmh - odvisno od nastavitve... sam pri pospeških pa ti dol vrže motor za šalo...

Ne vem točnega podatka za asfaltno nastavitev...sam če replika 206 WRC ki jo v Angliji delajo za navadne smrtnike z Cosworthovim motorjem potegne do sto v 3,5 sekunde... si lahko mislim, kaj zna original :P



replika nikol ne pride v 3,5 sek do 100km/h :wink: .ker navadn wrc rabi,dobre 4 sekunde ,kar pomeni nad 4,0sek :wink:
sj je tehnologija huda ampak 300 konjev je 300 konjev ni to dodge viper venom 600gts al pa buggati eb110 (ta dva masta pač pospeške okoli 3,5sek)
ne vem,če veš ampak motorji majo v povprečju od 3,5 sek že stotko notr tko,da se lih težko realno primerja kdo bi bil hitrejši.mislim pa da motor sesuje wrc-je

Objavljeno: Pe avg 08, 2003 11:06 am
Napisal/-a Jovo
menjekul je napisal/-a:
Panizzi je napisal/-a:Valda...mislim da je končna WRCjke že tam pri 220kmh - odvisno od nastavitve... sam pri pospeških pa ti dol vrže motor za šalo...

Ne vem točnega podatka za asfaltno nastavitev...sam če replika 206 WRC ki jo v Angliji delajo za navadne smrtnike z Cosworthovim motorjem potegne do sto v 3,5 sekunde... si lahko mislim, kaj zna original :P



replika nikol ne pride v 3,5 sek do 100km/h :wink: .ker navadn wrc rabi,dobre 4 sekunde ,kar pomeni nad 4,0sek :wink:
sj je tehnologija huda ampak 300 konjev je 300 konjev ni to dodge viper venom 600gts al pa buggati eb110 (ta dva masta pač pospeške okoli 3,5sek)
ne vem,če veš ampak motorji majo v povprečju od 3,5 sek že stotko notr tko,da se lih težko realno primerja kdo bi bil hitrejši.mislim pa da motor sesuje wrc-je


Če prav razumem so na dirkališču zavoji, kjer pa do izraza pride avto (mnooogooo kasneje zavira, boljša lega...) tko da pospešek 3,5s ali 4s ne igra take vloge na dirkališču z zavoji. Zavore in lega sta bistvena

Objavljeno: Pe avg 08, 2003 11:08 am
Napisal/-a UnoTurbo
elow!

No nisem si ogledal dotične predstave WRCjke, imam pa doma tisti test iz avtomagazina, kjer sta na grobniku sprobala svoje mišice BMW M3 model E30 sport evolution in pa Kawasaki ZZR 1100. Čisto tko na grobo ima bmw do stotke okoli 6 sec, kawa pa okoli 3 sec. Da o višjih hitrostih sploh ne govorimo. Vendar se je izkazalo da ima bmw odlično lego na cesti( pa govorimo o m3 izpred 12 let), kar je v srednje hitrih ovinkih in pa predvsem v počasnih pripomoglo k skupnem manjšem času na krog od Kawasakija. Razlike na pamet ne vem več mislim pa da je bla okol 3 sec. Danes so specialke ala wrc mnogo, mnogo boljše od 15 let stare m3jke, zatorej verjamem da se je avto samo odpeljal pred motorjem. Seveda na kakšni monzi al pa hockenhiemu bi bila zgodba verjetno drugačna.Definitivno je proga odločilna. Aja pa še zanimivost. BMW in KAWASAKI sta odpeljala na grobniku mislim da 8 krogov. Po osmih krogih je bmw zaviral še zmeraj enako kot prvi krog, kawasakiju pa so se že poznali prvi znaki pregrevanja zavor. Pa je zzr1100 še danes žval z 155KM. Pred dobrim desetletjem pa je bil eden izmed najhitrejših motociklov, če ne najhitrejši.


Lp

Objavljeno: Pe avg 08, 2003 11:11 am
Napisal/-a Jovo
UnoTurbo je napisal/-a:elow!

No nisem si ogledal dotične predstave WRCjke, imam pa doma tisti test iz avtomagazina, kjer sta na grobniku sprobala svoje mišice BMW M3 model E30 sport evolution in pa Kawasaki ZZR 1100. Čisto tko na grobo ima bmw do stotke okoli 6 sec, kawa pa okoli 3 sec. Da o višjih hitrostih sploh ne govorimo. Vendar se je izkazalo da ima bmw odlično lego na cesti( pa govorimo o m3 izpred 12 let), kar je v srednje hitrih ovinkih in pa predvsem v počasnih pripomoglo k skupnem manjšem času na krog od Kawasakija. Razlike na pamet ne vem več mislim pa da je bla okol 3 sec. Danes so specialke ala wrc mnogo, mnogo boljše od 15 let stare m3jke, zatorej verjamem da se je avto samo odpeljal pred motorjem. Seveda na kakšni monzi al pa hockenhiemu bi bila zgodba verjetno drugačna.Definitivno je proga odločilna. Aja pa še zanimivost. BMW in KAWASAKI sta odpeljala na grobniku mislim da 8 krogov. Po osmih krogih je bmw zaviral še zmeraj enako kot prvi krog, kawasakiju pa so se že poznali prvi znaki pregrevanja zavor. Pa je zzr1100 še danes žval z 155KM. Pred dobrim desetletjem pa je bil eden izmed najhitrejših motociklov, če ne najhitrejši.


Lp


No evo jest sem pisul iz spomina, ker sem tist AM že zdavni dal reciklirat. Kljub vsemu se nisem dost "zlagal"... :oops: :lol:

Objavljeno: Pe avg 08, 2003 11:15 am
Napisal/-a Panizzi
@menjekul:
Jaz sem mislil kolk je mašina zmožna it brez omejitve 300KM... lahko bi imela velik več kot 300 konjev, sam kaj k so take omejitve zadnja leta v WRCju...

Drugače pa je tisto o 3,5 čisto res ...je bla nekaj časa nazaj testirana v Max Power reviji...je pa predelava od firme Dimma - na testu so izmeril 385 konjčkov, te pospeške in max hitrost mislim da 140mph...

Objavljeno: Pe avg 08, 2003 12:47 pm
Napisal/-a menjekul
Panizzi je napisal/-a:@menjekul:
lahko bi imela velik več kot 300 konjev, sam kaj k so take omejitve zadnja leta v WRCju...


ja stara lancia delta je mela mislim,da okoli 500KM potem pa je prišel tisti audi quattro,ki naj bi jih imel celo 600 :shock: (pa še mal,nisem prepričan)....to ne zna vsak na polno peljat :wink: .če že vzamemo primer hakinena,ki je bil zelo dober v formuli je mislim,da letos dirkal ( v rejliju nas finskem-njihov pokal) in vedno bil nekje zadaj,kar pomeni,da ipak ni lahko to peljat.meni se zdi 300KM čist fajn in lepo,ker majo vsi iste pogoje iste mašine (razen seveda avtomobilskih znamk).
popravljal pa sem te,ker se hitrosti prepisal iz avto+šport revije,kjer je slovenc peljal pežoja iz akropolisa 2002 od burnsa.tok,da veš.

lp

Objavljeno: Pe avg 08, 2003 1:12 pm
Napisal/-a UnoTurbo
Elow!

Torej specialke z 300KM se z drugače nastavljenim menjalnikom lahko peljejo tudi 300Km/h. Seveda pa tukaj trpijo pospeški. Dve leti nazaj, ko je jereb imel svojo ibizo na avtosalonu sem ga malček spraševal glede zmogljivosti. Če me spomin ne vara ima njegova ibiza cca 230KM in cca 270Nm navora, pa je rekel da bi se z dolgim menjalnikom lahko peljal blizu 280Km/h. Če se kdo spomni dirke na obvoznici leta 2000, je jereb z ibizo tekmoval z avtomobili razreda ST. Njegov avto je narejen za rally ne pa krožne izoroma cestne dirke, pa je vseeno dobro držal korak. Kar se pa tiče starih rally specialk, so pa itaq ble vse tako nevodljive da je to joj. Baje da je os vseh bila šele delta dobro vodljiva, zato je bila tudi toliko let zmagovalka rallyev, stratos in 037 sta radi plesali po cesti. Audi no comment :)
LP

Objavljeno: Pe avg 08, 2003 10:00 pm
Napisal/-a Tuningcar
Tocen tko z motorjem napram avtom spusi v ovinkih, katere motorist ne more tako hitro odpelati.

Je blo enkrat tekmovanje na Portoroskem letaliscu en navit motor, preko 100KM in avto (clio serijsk-skoraj) pa ga je avto opral:)

LP,Sandi