Stran 1 od 2

Gretje bencin/dizel

Objavljeno: Ne okt 07, 2007 3:17 am
Napisal/-a hondas
Zanima me, če je to amo moja praksa, ali pa je običajno, da dizli precej kasneje po zimi pričnejo greti kabino kot bencinarji?

Objavljeno: Ne okt 07, 2007 3:24 am
Napisal/-a im nobody
dizl se kasnej segreje kokr bencinar

Objavljeno: Ne okt 07, 2007 9:10 am
Napisal/-a Bosko001
hladni je napisal/-a:
im nobody je napisal/-a:dizl se kasnej segreje kokr bencinar


jah pr starejših je to res ja. Men začne toplo pihat po par kilometrih.



Zaradi električnega grelca vode, ki je namenjen ravno temu. Če ga ni, je gretje še vedno zelo dolgotrajno.

L.p.

Objavljeno: Ne okt 07, 2007 9:23 am
Napisal/-a lisko
Pa tud dost odvisno od konstrukcije avta ( verjetn motorja)

Petka dizl zagreje kabino zelo hitro (3-4 kilometre in piha že toplo) med tem ko jeep še po 15 km in več še vedn ne ogreje kabine na željeno temparaturo....

Prvi je 1.6 D drugi pa 2.5 TD motor.

Objavljeno: Ne okt 07, 2007 10:31 am
Napisal/-a BBoss
Pri Mazdi diesel imam serijsko vgrajen webastov predgrelec, ki v parih kilometrih že kar pridno hajca (če ga pa prej prižgem se pa itak v topel avto usedem :oops: )

Ker vsako jutro štartam s hriba in se cca 4km vozim v dolino brez, da bi se dotaknil pedalke za plin se mi zaradi grelca diesel ogreje veliko prej, kot prejšnji bencinar brez grelca, ki je začel greti šele po kakih šestih prevoženih kilometrih.

Brez dodatnih grelcev in drugih rešitev gretja se pa bencinarji hitreje segrejejo kot dieselaši.

Objavljeno: Ne okt 07, 2007 12:32 pm
Napisal/-a čare
mam tipota bencinarja in mareo diesel pa se marea prej segreje pa nima nobenga grelca

Objavljeno: Ne okt 07, 2007 4:57 pm
Napisal/-a Voith
js si bom tut jeepa za zimo omislu. pa webasto not :D

Objavljeno: Ne okt 07, 2007 5:14 pm
Napisal/-a W_Golf
im nobody je napisal/-a:dizl se kasnej segreje kokr bencinar


Ni res!
Sm mev golfa2 dizla je biv takoj topo prej kot kterikol benciner, zdj ma golfa IV dizla pa je tut dost prej segret kot benciner, ki ga ma frend.

Objavljeno: Ne okt 07, 2007 5:19 pm
Napisal/-a Voith
ne nakladej. diesel mora met motor dost bolj maseven ker ima se enkrat vecjo kompresijo. ta masa pa rabi dlje casa da se ogreje.

Objavljeno: Ne okt 07, 2007 5:56 pm
Napisal/-a ggg
dizl masina ima predvsem vecji izkoristek :D

Objavljeno: Ne okt 07, 2007 7:29 pm
Napisal/-a sonček
W_Golf je napisal/-a:
im nobody je napisal/-a:dizl se kasnej segreje kokr bencinar


Ni res!
Sm mev golfa2 dizla je biv takoj topo prej kot kterikol benciner, zdj ma golfa IV dizla pa je tut dost prej segret kot benciner, ki ga ma frend.


Ravno tako je tud pri moji dvojki dizel po cca 2km mi že toplo piha (beri počasna vožnja, ovinki, mal hribovita cesta), drugače pa se bencinar hitreje ogreje v kabini p.: seat cordoba.
lp

Objavljeno: Ne okt 07, 2007 7:48 pm
Napisal/-a Voith
butasta debata. nej prosm kdo odpre temo in razlozi vsem nevednezem, da je ponoc ubistvu bolj svetlo kot podnev in da se vsem samo zdi da je obratno.

Objavljeno: Ne okt 07, 2007 8:08 pm
Napisal/-a W_Golf
Voith je napisal/-a:butasta debata. nej prosm kdo odpre temo in razlozi vsem nevednezem, da je ponoc ubistvu bolj svetlo kot podnev in da se vsem samo zdi da je obratno.


Zkaj?

Mogoče si preveč pameten?

Objavljeno: Pe okt 12, 2007 12:39 pm
Napisal/-a Voith
glej: diesel motor se zaradi svoje zasnove ne more ogreti prej kot ekvivalenten bencinar. to je dejstvo in trditi nasprotno je podobno kot sem napisal zgoraj.

ni pa nobene velike znanosti okoli tega. ce ima motor kompresijo x2 mora imeti tudi konstrukcijo x2, to pa pomeni vec materiala, ki se dalj časa ogreva.

Wikipwdia je napisal/-a:Medtem, ko je pri običajnem bencinskem motorju kompresijsko razmerje do 9: 1, je pri dieselskih motorjih možno stisniti zrak, ki je brez goriva, do 22: 1. Visoko kompresijsko razmerje je potrebno že zato, da se v valjih stisnjeni zrak ogrje za samodejni vžig goriva, na drugi strani pa je termodinamski delovni krožni proces ugodnejši. Zgorevalni prostor je v dizlu manjši kot v bencinskem motorju z enako gibno prostornino, vendar doseže zaradi velike kompresije boljše izkoristke

Objavljeno: Pe okt 12, 2007 12:49 pm
Napisal/-a ban
pr mojmu golfu bencinarju mi začne mlačno/toplo pihat že po ene 500-1000 m, pr dizlu pa to traja par km.

Objavljeno: Pe okt 12, 2007 1:33 pm
Napisal/-a W_Golf
ban je napisal/-a:pr mojmu golfu bencinarju mi začne mlačno/toplo pihat že po ene 500-1000 m, pr dizlu pa to traja par km.


Pri novejših avtih maš prav.

Definitivno pa najbol greje golf2 dizel. Moj po minuti prostega teka začne mlačno pihat. (bivši moj) 8)

Objavljeno: Pe okt 12, 2007 2:00 pm
Napisal/-a blind3k
ali pa maš webasto in se ne obremenjuješ...

Objavljeno: Pe okt 12, 2007 2:02 pm
Napisal/-a im nobody
no sam mal...nekateri avti majo prej narejeni za udobje majo prekate nekateri pa pač za mašino.nasplošno pa začne disel kasnej hacat kokr bencinar

Objavljeno: Pe okt 12, 2007 2:04 pm
Napisal/-a kixs
Meni se ne zdi neke velike razlike.

Vsi moji bencinarji so zaceli toplo pihat po recimo enem kilometru. Enako je tudi s trenutnim AX 1.5 diesel.

Pri Clio 1.2 L00 pa zacne toplo pihat malo kasneje kot pri ostalih, recimo 1,5 do 2 kilometra.

Tako je pri meni ;)

Objavljeno: Pe okt 12, 2007 4:21 pm
Napisal/-a Voith
bencinar se lahko ne ogreje nikoli ce je termostat zanic.

ce je avto brezhiben se prej ogreje bencinar iste kubikaze. amen.

probite uzet 5 kil jekla in ga segret z brenarjem pol pa 10 kil, z istim brenarjem na istem ognju.

in ko komu rata 10 kil prej segret kot 5 bom verjel da se ksn dizl na temu planetu, ki nima elektricnega grelca hitreje segreje kot bencinar...


najbol osnovne stvari v iz fizike za sedmi razred vm niso jasne.. jao.