Stran 1 od 2

Jet 1A

Objavljeno: Sr okt 10, 2007 3:03 pm
Napisal/-a fricko1
Ima kdo kake izkušnje s tem gorivom?

Namreč včasih delam v luki kot vzorčevalec blaga in sem za foro vzel domov 1 liter tega Jet 1A.

Objavljeno: Sr okt 10, 2007 3:11 pm
Napisal/-a adis
je to čisti kerozin? ker kerozin ima oktansko vrednost nekje okrog 110-120 oktanov, natanki malo tega v "testni avto" ga bo trgalo :lol:

Objavljeno: Sr okt 10, 2007 3:14 pm
Napisal/-a SamoK
a ni to gorivo za one motorje, ki jih uporabljajo modelarji za letala,avtke...??

Objavljeno: Sr okt 10, 2007 3:20 pm
Napisal/-a fricko1
ja ja to je za letala, kerozin ja,... :lol:

Objavljeno: Sr okt 10, 2007 3:29 pm
Napisal/-a SamoK
pol pa ni pravo :D

probaj in porocaj :P :P

Objavljeno: Sr okt 10, 2007 3:34 pm
Napisal/-a adis
nared to kar pravm :D če imaš kak motor ali pa avto ki ni glih najboljši malo tega natanki boš vidu kaj dela hahhaha

sicer je sorodnik nekaj časa imel dostop do tega goriva in to seveda tankal, čisto spremeni avto - moč itd.... posledica: skurjen izpušni sistem itd... hahahah

Objavljeno: Sr okt 10, 2007 6:37 pm
Napisal/-a myster
Zakaj tako malo ljudi ve, da je kerozin v grobem petrolej? Mogoče zato, ker tako 'strupeno' zveni. :shock:

Kerosine pridobivamo iz frankcionalne destilacije petroleja med temperaturo 150-280 °C.
nevem od kod podatki da ima kerozin 110-120 oktanov? kerozin se ne meri v oktanih ampak v MJ/kg (v mega julih na kilogram). mislim da ima tam okol 42 MJ/kg.

Objavljeno: Sr okt 10, 2007 7:39 pm
Napisal/-a adis
myster je napisal/-a:Zakaj tako malo ljudi ve, da je kerozin v grobem petrolej? Mogoče zato, ker tako 'strupeno' zveni. :shock:

Kerosine pridobivamo iz frankcionalne destilacije petroleja med temperaturo 150-280 °C.
nevem od kod podatki da ima kerozin 110-120 oktanov? kerozin se ne meri v oktanih ampak v MJ/kg (v mega julih na kilogram). mislim da ima tam okol 42 MJ/kg.


si ti mogoče SERGEJ? ker sem našel isti odgovor ki je bil objavljen 6.7.07? na eni izmed slovenskih strani-forum

no, da se popravim: "kerozin je gorivo z številom 130" in spomnim se še iz časov srednje šole pri kemiji da smo govorili o kerozinu in sodeč po knjigi ima kerozin daleč najboljši vžig z tem tudi število oktanov-največ ( čez 110)

Objavljeno: Sr okt 10, 2007 9:15 pm
Napisal/-a Slide
adis je napisal/-a:
myster je napisal/-a:Zakaj tako malo ljudi ve, da je kerozin v grobem petrolej? Mogoče zato, ker tako 'strupeno' zveni. :shock:

Kerosine pridobivamo iz frankcionalne destilacije petroleja med temperaturo 150-280 °C.
nevem od kod podatki da ima kerozin 110-120 oktanov? kerozin se ne meri v oktanih ampak v MJ/kg (v mega julih na kilogram). mislim da ima tam okol 42 MJ/kg.


si ti mogoče SERGEJ? ker sem našel isti odgovor ki je bil objavljen 6.7.07? na eni izmed slovenskih strani-forum

no, da se popravim: "kerozin je gorivo z številom 130" in spomnim se še iz časov srednje šole pri kemiji da smo govorili o kerozinu in sodeč po knjigi ima kerozin daleč najboljši vžig z tem tudi število oktanov-največ ( čez 110)


Kerozin je nekje vmes med bencinom in plinskim oljem(dizel)...in avto tud slučajno ne bo bolj letel s kerozinom, kaj vam je...

Objavljeno: Sr okt 10, 2007 9:26 pm
Napisal/-a adis
sej avto ne "leti" ampak na nekaterih testih je bilo dokazano ( subaru impreza) da dobijo malo višjo moč itd....nekateri pa so ostali na istem, gre samo za boljše izgorevanje plinov

Objavljeno: Sr okt 10, 2007 11:36 pm
Napisal/-a Eazy-O
adis, ne vem kaj si ti gledal... Kerozin ima dosti nižje "oktansko" število.

Diesel and Jet fuel (along with kerosene) have, indeed, terrible octane numbers; typically about 15-25 "octane". They tend to ignite easily from high compression. Their use in a gasoline engine will quickly destroy the engine.


Če se da komu brat: http://www.prime-mover.org/Engines/GArt ... ctane.html

Bi pa z veseljem pogledal te teste, kjer so trdili da gre avto bolje, in knjige, kjer piše da je kerozinovo oktansko število 110. Si ziher da ne misliš na gorivo za letalske batne motorje?

Objavljeno: Sr okt 10, 2007 11:40 pm
Napisal/-a HaMzO
to smo mi 1x v predelanega skuterja nalili pol čez par km je pa šlo use v PM :D :D

drugače pa bomba goriva smao pomojm je treba mal mašino nastavit za to.. mislim bolj na dirkalno verzijo avta :D

Objavljeno: Če okt 11, 2007 4:25 pm
Napisal/-a Pero
:jao:

a spet mešate letalski bencin za batne motorje in kerozin za reaktivne.

pa ene stokrat je bilo to že napisano po forumu. :ue

Objavljeno: Če okt 11, 2007 4:34 pm
Napisal/-a porihtano
ja ka se pa za avteke na daljinsko uporablja...etanol?

Objavljeno: Če okt 11, 2007 4:38 pm
Napisal/-a myster
adis je napisal/-a:
myster je napisal/-a:Zakaj tako malo ljudi ve, da je kerozin v grobem petrolej? Mogoče zato, ker tako 'strupeno' zveni. :shock:

Kerosine pridobivamo iz frankcionalne destilacije petroleja med temperaturo 150-280 °C.
nevem od kod podatki da ima kerozin 110-120 oktanov? kerozin se ne meri v oktanih ampak v MJ/kg (v mega julih na kilogram). mislim da ima tam okol 42 MJ/kg.


si ti mogoče SERGEJ? ker sem našel isti odgovor ki je bil objavljen 6.7.07? na eni izmed slovenskih strani-forum

no, da se popravim: "kerozin je gorivo z številom 130" in spomnim se še iz časov srednje šole pri kemiji da smo govorili o kerozinu in sodeč po knjigi ima kerozin daleč najboljši vžig z tem tudi število oktanov-največ ( čez 110)


em nism sergej...:D kakorkol...delu sm en kratek referat lani in nism nikjer zasledil da bi se kerozin v oktanih govoril.to je isto ko bi reku da ma dizl 102 oktana...ampak ni...no nevem...upam da ve kdo o tem zlo nanančno

Objavljeno: Če okt 11, 2007 10:02 pm
Napisal/-a Voith
kerozin je kot kurilc sam mal bol redek. avionski motor zaradi svoje zasnove deluje prakticno na karkoli..

Objavljeno: Če okt 11, 2007 10:57 pm
Napisal/-a B3NZ0
Modelarski motorčki delajo na mešanico metanola, nekaj% ricinusovega olja in nekaj % nitrometana. Nitrometan bi znal sekat v avtu ali motorju, nisem nikoli probal :D

Objavljeno: Pe okt 12, 2007 6:15 pm
Napisal/-a SamoK
B3NZ0 je napisal/-a:Modelarski motorčki delajo na mešanico metanola, nekaj% ricinusovega olja in nekaj % nitrometana. Nitrometan bi znal sekat v avtu ali motorju, nisem nikoli probal :D


odvajala?? :?

Objavljeno: Pe okt 12, 2007 7:23 pm
Napisal/-a RSI
SamoK je napisal/-a:
B3NZ0 je napisal/-a:Modelarski motorčki delajo na mešanico metanola, nekaj% ricinusovega olja in nekaj % nitrometana. Nitrometan bi znal sekat v avtu ali motorju, nisem nikoli probal :D


odvajala?? :?

točno tako,v bistvu olje maže bat,ostalo je pa zarad eksplozije,ponavadi za avtomobilčke uporabljamo tm ene 10% mešanco,za letala mora bit močnejša

Objavljeno: Pe okt 12, 2007 8:00 pm
Napisal/-a turtle
myster je napisal/-a:
adis je napisal/-a:
myster je napisal/-a:Zakaj tako malo ljudi ve, da je kerozin v grobem petrolej? Mogoče zato, ker tako 'strupeno' zveni. :shock:

Kerosine pridobivamo iz frankcionalne destilacije petroleja med temperaturo 150-280 °C.
nevem od kod podatki da ima kerozin 110-120 oktanov? kerozin se ne meri v oktanih ampak v MJ/kg (v mega julih na kilogram). mislim da ima tam okol 42 MJ/kg.


si ti mogoče SERGEJ? ker sem našel isti odgovor ki je bil objavljen 6.7.07? na eni izmed slovenskih strani-forum

no, da se popravim: "kerozin je gorivo z številom 130" in spomnim se še iz časov srednje šole pri kemiji da smo govorili o kerozinu in sodeč po knjigi ima kerozin daleč najboljši vžig z tem tudi število oktanov-največ ( čez 110)


em nism sergej...:D kakorkol...delu sm en kratek referat lani in nism nikjer zasledil da bi se kerozin v oktanih govoril.to je isto ko bi reku da ma dizl 102 oktana...ampak ni...no nevem...upam da ve kdo o tem zlo nanančno


pri dizlu se govori o cetanskemu številu ki je ravno obratno od oktanskega. torej oktansko število je odpornost proti klenkanju in pri bencinu pričakujemo da ne bo prišlo do samovžiga in iščemo čimvečje oktansko št. za večje kompresije, pri dizlu pa ravno obratno pričakujemo da bo prišlo do samovžiga in iščemo čimvečje cetansko št. oz. čimmanjše oktansko št.

pa še slučajno sem našel eno stvar ki piše nekaj o temu
http://www.fs.uni-lj.si/kes/LTE/GZ/PredavanjaGZ03.pdf
za une ki se jim ne da brat razlika med bencinom za avto in za letalske batne motorje je v gostoti in da se letalski bencin ne upari na nižjih temperaturah. in če je moja logika pravilna bi se znali stopit bati pri uporabi le-tega v avtu