Stran 1 od 2

Trenja-Avtoceste,11.10.2007

Objavljeno: Če okt 11, 2007 9:01 pm
Napisal/-a Vuso
Pravkar so se končala, za moje pojme, zelo zanimiva Trenja.Tema je bila o avtocestah in kdo bogati na račun te komedije.
Seveda gospoda Zidarja spet ni bilo in je poslal svojega "advokata" oz. vodjo pravne službe Dars-a, ki je spet povedal en kup neumnosti.Najboljša je bila, da aneksi k pogodbam(ala Šentvid-Koseze), dejansko povzročajo izgubo SCT-ju :lol:
Miran Ališič je spet dokazal kako senzacionalen novinar je, le da je odlično pasal v koncept oddaje.
Zelo sem bil presenečen nad nastopom novega ministra za promet.Seveda so ga pojedli, ampak je končno nekdo, ki je priznal, da so se stvari delale narobe in je dajal vtis, da bo poskušal neke stvari popravit.
Kakšna mnenja imate ostali o oddaji?Je bilo že ogromno napisanega zadnji čas na to temo, ampak konec koncev smo avtomobilistični forum.Dejmo mal obgrizt koga :P

Objavljeno: Če okt 11, 2007 9:06 pm
Napisal/-a Skrjanc jr.
Moje mnenje: Pintarič, Ališič ROXX :bow :bow :bow :bow :bow
Kar se tiče novega ministra nisem dobil dobrega vtisa, zjezal me je pa še DARS ov manijak

LP, Skrjanc jr.

Objavljeno: Če okt 11, 2007 9:09 pm
Napisal/-a west200
Jest se čist strinjam s tem kar je govoru Pintar pa ostali. Sam niso se pa dotaknil regionalnih cest, k so pa tut čist u k**** pa so flikane na vsakem vogalu, da te premetava tm po avtu. Sam poglejte si regionalno cesto Lj-Kr al pa tja do Kranjske Gore, pa Lj je tut cela prekopana. Ne vem zakaj plačujemo cestnine, pa pr vsakem litru benza gre davek za ceste, pa tko naprej...........

Objavljeno: Če okt 11, 2007 9:42 pm
Napisal/-a myster
ma dj...prvo kot prvo sploh ne verjamem da je dars scm-u dal 150% več dnarja kot pa je vrednost predora...do 50% bi še vrjel...dnar se skriva nekam oz. ga nekdo drug dobi,recimo 1% od tisga dnarja dajo za podkupnino (itak 1% od 50mio € kr vlk nanese) da nekdo reče medijem da majo težave in da so prejeli denar itd. odgovorni si pa kopujejo najboljše in najprestižnejše jahte in gradijo bajte nekje v miamiju...čakajo kot svinja za koritu da jim edn osuje denar pol pa ga pograbijo ter zapravimo pa mu je vseen kk bo z našo državo.


bi pa mogla železnica spet zaživet. material iz luke koper vozit z železnico do meje kjer bi čakali tovornjaki (kar gre material čez mejo).to bi bil ekonomski način, ampak to se nebo nikoli zgodilo, ker darsovci in politiki iščejo denar na cesti.s tako invisticijo bi prihranili veliko denarja v prihodnjosti:
1.ker tovornjaki 40x hitreje uničujejo ceste, se bi ohranila življenska doba ceste
2.manj gužve na cestah in avtocestah...še posebi zaradi prehitevanja
3.hitrejši transport
4.manj onasneževanja
in še je prednosti

Prijatelj je imel raziskovalno nalogo na tako temo in je ugotovil da bi bila invseticija malo večja, ampak promet bi se ponekod sprostil tudi za 60%.investicija bi se amortizirala približno v 6letih.

Objavljeno: Če okt 11, 2007 9:49 pm
Napisal/-a sašo5
Skrjanc jr. je napisal/-a:Kar se tiče novega ministra nisem dobil dobrega vtisa, zjezal me je pa še DARS ov manijak

Podpis!
P.S. še en nesposobnjakovič iz "ljudske stranke"

Objavljeno: Če okt 11, 2007 11:36 pm
Napisal/-a sonček
Drug teden višje kazni !!!

Objavljeno: Pe okt 12, 2007 6:24 am
Napisal/-a Badmike
hec je na teh trenjih da se samo govori naredi pa ničesar!
Miran je dobro povedal.
Glejte stvar je taka, če ne bomo mi davkloplačevalci kaj naredili proti tem potem se ne bo nič spremenilo na boljše le na slabše!
pišuka za avto cestnino pri registraciji plačam skoraj 200 eur nato pa še cestnino plačujem na avtocesti vozim pa se po kolovozu in kot je Miran rekel na vsakih 30 km se morem ustavit ker je cestninska postaja!
Tak da navtocesti 5 prestave niti povohat prav ne morem!

Objavljeno: Pe okt 12, 2007 6:49 am
Napisal/-a Kritik
Staro pravilo med staro gardo podjetnikov je, če nekaj smrdi, pošlji tja odvetnika. Točno to je Zdar naredil... sicer dvomim da si je oddajo ogledal, ker pomojem je nekje ležal pod mizo nasekan k marija..... glede dvigovanja cen avtocestnih odsekov, ki jih gradi SCT sem pa že v neki drugi temi omenil, da je Zidar prvak v nategovanju države, ponudi najnižjo ceno, dobi posel in med tekom gradnje jo počasi povečuje, odgovarja pa tako ali tako nihče......kot drugo mi je šlo na živce laganje DARS-ovca da so cestnine ne vem kako velik prihodek in da zmanjševanje ne pride v poštev... pa ga je Lahovnik lepo zatrl. Glede cestninskih postaj pa pomojem najboljš da naredimo tako kot je na primorski avtocesti, zaprt sistem, na vstopu pobereš listek, na izstopu ga plačaš, pa se lahko 100 km voziš brez probemov. Samo potem bo res tako kot je rekel Pintar, boste divjali čez našo lepo deželo.... kdo si bo pa pokrajino ogledal? :P
Povzetek: upam da se bodo počasi začele stvari premikati na bolje, tisto včeraj na oddaji pa je le vrh gore....

Objavljeno: Pe okt 12, 2007 7:16 am
Napisal/-a Polo78
myster je napisal/-a:bi pa mogla železnica spet zaživet. material iz luke koper vozit z železnico do meje kjer bi čakali tovornjaki (kar gre material čez mejo).to bi bil ekonomski način, ampak to se nebo nikoli zgodilo, ker darsovci in politiki iščejo denar na cesti.s tako invisticijo bi prihranili veliko denarja v prihodnjosti:
1.ker tovornjaki 40x hitreje uničujejo ceste, se bi ohranila življenska doba ceste
2.manj gužve na cestah in avtocestah...še posebi zaradi prehitevanja
3.hitrejši transport
4.manj onasneževanja
in še je prednosti

Prijatelj je imel raziskovalno nalogo na tako temo in je ugotovil da bi bila invseticija malo večja, ampak promet bi se ponekod sprostil tudi za 60%.investicija bi se amortizirala približno v 6letih.


Se absolutno strinjam! Multimodalni transport bi dejansko rešil več problemov hkrati. In za to bi morala poskrbet država. Ves tranzitni promet (tovornjaki) na vlake. Tisti, ki bi pa še vedno hoteli voziti po cestah pa bi jim nabili dajatve, tako da bi vsak Rus, Ukrajinec ali kdorkoli pač dobro premislil ali se še splača voziti po cesti ali ne. Seveda bi bilo potrebno posodobiti železniško infrastrukturo, zgraditi drugi tir med Koprom in Divačo itd. itd. Država Slovenija je v zadnjih 15 letih sfalila cel koncept posodabljanja prometne infrastrukture. Gradili smo avtocestno omrežje (kar je bilo sicer prav), povsem smo pa zanemarili železnico. Pa da ne bo kdo rekel, da ni bilo denarja, ker če je bil za Patrije pa za Falcona in še kaj bi se našlo, potem bi bil tudi za železnice. Tako pa bomo imeli zaradi teh ruskih, ukrajanskih in nevem katerih šleperjev še v parih letih povsem dotrajane že tako slabo, kar se kvalitete tiče, zgrajene avtoceste. :roll:

Objavljeno: Pe okt 12, 2007 7:21 am
Napisal/-a paskvale
V poduk malo spoznanj iz fizike: poškodba cest se veča z maso vozila na četrto potenco. To pomeni, da tovornjak uniči cesto natanko tako "dobro", kot približno 10.000 avtomobilov. Vir za ta podatek, pa je človek, ki je fizik, in ki dela na inštitutu za "promet" - ne vem kako se točno reče. Pravzaprav mi, vozniki osebnih avtomobilov nič ne uničujemo ceste napram tovornjakov, plačamo pa skoraj vsa popravila cest! ! :evil: :evil:

Objavljeno: Pe okt 12, 2007 7:26 am
Napisal/-a MacTron
ne vem kako razmisljate samo v eno smer... no bom povedal oz izpostavil se drugo
torej tovornjakarji na AC placujejo tudi potencirano ceno... (4x-no) in prav tako pri
zavarovanju... tako izpostavljena je se druga stran :idea:

res pa da unicujejo vecji procent kot avtomobili... vendar koliko je tovornjakov in koliko
je avtomobilov... tudi to je pomembno. Vendar statistika na koncu spaja oba dela

Objavljeno: Pe okt 12, 2007 7:36 am
Napisal/-a strmi
@pasquale in @mactron:

zdej če ima avto tono in pol, kolk ima pol tvoj avto ko vozi z hitrostjo 130? isto?
šleper ali prikoličar ima 30 ton in vozi 70 kmh, pa dobro stiska asfalt, še posebno ta novi sistem popravljanja razpok z gumo in flike

čakam vajin komentar

Objavljeno: Pe okt 12, 2007 7:36 am
Napisal/-a nebivedu
MacTron je napisal/-a:ne vem kako razmisljate samo v eno smer... no bom povedal oz izpostavil se drugo
torej tovornjakarji na AC placujejo tudi potencirano ceno... (4x-no) in prav tako pri
zavarovanju... tako izpostavljena je se druga stran :idea:

res pa da unicujejo vecji procent kot avtomobili... vendar koliko je tovornjakov in koliko
je avtomobilov... tudi to je pomembno. Vendar statistika na koncu spaja oba dela


Problem so tudi tovornjaki, ki so pretežki. Če bi pri nas policaji in carina večkrat tehtali tovornjake na avtocestah, bi tako lahko izločili vse pretežke tovornjake in posledično bi bilo manj uničenih cest. Tovornjaki z večjo težo imajo ponavadi več koles, da se teža razporedi bolj enakomerno na cestišče, pretežki tovornjaki pa s svojimi gumami delajo kolesnice, ker je vsa teža samo na parih kolesih in neenakomerno razporejena na cestišče.

romuni in bolgari na naših cestah s starimi tovornjaki komaj speljujejo hribe zaradi prevelike teže, pa jih noben ne ustavi, potem pa jokajo, ko jim sredi hriba crkne tovornjak.

Objavljeno: Pe okt 12, 2007 11:35 am
Napisal/-a MacTron
@strmi: ce nisi opazil sem jaz paskvale-tu razlozil se drugo stran ne samo unicevanje
torej ce bi rad mnenje obeh ne bo tu prave osnove.

Jaz se popolnoma strinjam s tem kar je bilo tudi napisano da je mnogokratnik pri
tovornjakih in tovornih vozilih vecji ...vendar sem izpostavil tudi to v smislu placil.
In jasno je da teza dela/povzroci svoj "davek" kar se v praksi tudi prikaze kot
unicenje cest, AC...

Objavljeno: Pe okt 12, 2007 11:43 am
Napisal/-a f.taunus
Ves tranzitni promet, ki prečka Slovenijo, bi bilo treba preusmeriti na vlak. Ampak smo spet pri problemu naše železniške infrastruktore ...

Objavljeno: Pe okt 12, 2007 11:49 am
Napisal/-a speedfight
f.taunus je napisal/-a:Ves tranzitni promet, ki prečka Slovenijo, bi bilo treba preusmeriti na vlak. Ampak smo spet pri problemu naše železniške infrastruktore ...


Ti nič ne pomaga, če boš dal tovor namesto na kamijone na vagone, saj naša železnica ni sposobna zagotovit zadostno število le teh. :evil: Pa se vrnimo še malo na včerajšna Trenja, ne ve se kdo pije in kdo plača. BV :roll:

Objavljeno: Pe okt 12, 2007 12:05 pm
Napisal/-a Polo78
speedfight je napisal/-a:
f.taunus je napisal/-a:Ves tranzitni promet, ki prečka Slovenijo, bi bilo treba preusmeriti na vlak. Ampak smo spet pri problemu naše železniške infrastruktore ...


Ti nič ne pomaga, če boš dal tovor namesto na kamijone na vagone, saj naša železnica ni sposobna zagotovit zadostno število le teh. :evil: Pa se vrnimo še malo na včerajšna Trenja, ne ve se kdo pije in kdo plača. BV :roll:


Zato pa pravim, da bi morala država že pred 15 leti razmišljat o tem, da bo treba prenovit celotno železniško infrastrukturo, vključno z vagoni, če jih je resnično premalo, čeprav problem je še vse prej kje drugje kot pa pri samih vagonih...

Kar se pa Trenj tiče me je pa najbolj motilo, da na eksplicitno zastavljeno vprašanje t.i. "kravatarji" niso eksplicitno odgovorili, ampak so se diplomatsko izmikali in odgovornost prelagali na druge. Pintar, Ališič, Šuster in Lahovnik so jim dobro argumentirali.

Objavljeno: Pe okt 12, 2007 12:30 pm
Napisal/-a Scorp84
nebivedu: Ne razumem te, od kje teb tovornjakarji oz. te bolgari pridejo v SLO pretežki. Kajti vsi grejo na tehtanje preden vstopijo v slovenijo in se temu ni mogoče izogniti edino če jim plačujejo da jih spustijo skozi.
Razumem če gre za kakšno domačo firmo ki iz MB do Kopra naloži kokr hoče.

Objavljeno: Pe okt 12, 2007 2:08 pm
Napisal/-a im nobody
sonček je napisal/-a:Drug teden višje kazni !!!
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: k****a je naša država fukjena :har :har :har :vc :vc :cry :cry :cry :bonk :bonk :jy :jy :jy :[] :[] :pray: :pray: :pray: :rofl :rofl :rofl :noro :noro

Objavljeno: Pe okt 12, 2007 2:36 pm
Napisal/-a Mate
Če bi bil pravi interes, bi se dalo tudi železnico v doglednem času posodobit in poslat tranzitni promet na železnico. Ima mogoče kdo podatek, koliko stane kilometer avtoceste in koliko kilometer dvotirne železniške proge? Samo interesa ni tapravega, oziroma noben ne nastopi tako, kot bi bilo treba. Sem poslušal ministra, pa je tako medlo govoril, da sem se čudil, da je tak človek sploh lahko minister. Minister bi po mojem mnenju moral imeti dobre retorične sposobnosti in bi moral biti odločen v tistem, kar pove. Ne pa da jamra.
Nihče se v tej oddaji ni vprašal ničesar o ekologiji, ko so prišli do vprašanja, če poslati tranzitni promet na železnice in prispevka CO2 enega in drugega načina. Tudi namena avtoceste niso prav dobro pojasnili. So avtoceste namenjene potniškemu prometu, ali tovornemu. Moje mnenje je, da potniškemu.