Stran 1 od 3

Delujoč motor in potopitev v vodo......

Objavljeno: Po okt 22, 2007 10:19 pm
Napisal/-a lisko
Recimo terenci brez problema se potopijo v vodo in pri tem normalno delajo tudi ko pridejo iz vode...... nazadnje ko sem to prakticiral s petko.... posledice lahko vidite v moji temi.... razpokana glava. vtrgana dihtunga...... ampak ni potegno vode..... samo dejaknsko ga je u trenutko ohladilo.....

Od nekdaj pa že velja pravilo da se vročega motorja ne sme prat z mrzlo vodo ( ravno zarad posledic....počena glava in tako dalje....... )

Kak hudiča je to pol pri terencih? drugi materiali ali močneje sestavljen motor ( ok da je močnejš to videm na svojem) ampak vseen mi ni jasn...... motor ki ima 90 stopinj in turbina ki ima sigurn 200 stopinj se potopita v vodo pa delujeta dalje brez problema pa tudi če doživita še tak temparaturni šok...

Objavljeno: Po okt 22, 2007 10:40 pm
Napisal/-a nebivedu
Jst sm z ogreto mašino peljal 18.9.2007 po skoraj metru vode - mašina je bila pod vodo skoraj do kablov za svečke. Pa nobenih problemov. Če pa to narediš z avtom, pa bi moralo biti enako, ker imam mašino od daihatsu applause (ista mašina (isti tip in oznaka) samo bolj ostra odmična in malo lažji vstrajnik).

Objavljeno: Po okt 22, 2007 10:53 pm
Napisal/-a im nobody
lisko pomoje turbina kar žari in ima preko 200 stopinj tak da res nevem kak vse to skupaj zdrži :roll: :shock: :D

Objavljeno: Po okt 22, 2007 11:28 pm
Napisal/-a lisko
im nobody je napisal/-a:lisko pomoje turbina kar žari in ima preko 200 stopinj tak da res nevem kak vse to skupaj zdrži :roll: :shock: :D


No in lih to men zanima...... ker recimo sam sem s petko šel prek vode ki je segala prek haube spredaj.......pa poudarjam da je ni potegnilo v cilindre....... pa je čez 1000 km vtrgalo glavo.......... z jeepom pa sem že večkrat pelu prek še gljobje vode pa ni blema pa je TD motor.

v prejšni fabriki pa je en študent opral vročo kosilnico z mrzlo vodo....... tist motor se ni zavrtel nikol več....prijelo bat in cilinder zarad pokrčkov v razliki temparature..... pa je bil 4 taktni motor..... s terencem pa je isto, ker isto ogret motor zalije voda ki ima 8-10 stopinj.

Objavljeno: To okt 23, 2007 12:00 am
Napisal/-a nebivedu
Lisko, pozimi ima voda še manjšo temperaturo, pa je avto s skoraj celo mašino pod vodo in ni nobenih problemov. Res pa je da s terencem v vodo zapelješ počasi, z osebnim avtom pa ponavadi prinoriš.

Objavljeno: To okt 23, 2007 11:16 am
Napisal/-a nebivedu
Evo kako zgleda na naših tekmah vožnja v vodi
Slika

Objavljeno: To okt 23, 2007 11:58 am
Napisal/-a PiLLLe
Razlika je tut v tem da se nekateri furajo v vodo z bencinarji nekateri z dizli in ker so pr dizlih vecji pritiski, lahko ob preveliki spremembi temperature privede do tega kar se je zgodilo tebi. Blok se skrci medtem ko se bati ne.....

Objavljeno: To okt 23, 2007 12:22 pm
Napisal/-a Pavel_P
nebivedu je napisal/-a:Lisko, pozimi ima voda še manjšo temperaturo, pa je avto s skoraj celo mašino pod vodo in ni nobenih problemov. Res pa je da s terencem v vodo zapelješ počasi, z osebnim avtom pa ponavadi prinoriš.

Tole v zadnjem stavku dvomim da ima kej vpliva. Razlika je morda 2 sekunde, kar pa ni zadosti, da bi se elementi postopoma počasi ohladili.

p

Objavljeno: To okt 23, 2007 12:35 pm
Napisal/-a nebivedu
PiLLLe je napisal/-a:Razlika je tut v tem da se nekateri furajo v vodo z bencinarji nekateri z dizli in ker so pr dizlih vecji pritiski, lahko ob preveliki spremembi temperature privede do tega kar se je zgodilo tebi. Blok se skrci medtem ko se bati ne.....


Slikca je samo prikaz kok je recimo vode na tekmi. Vozili pa smo z dizli in bencinarji čez isto vodo in pri nobenem razen eni vitari ni bilo problemov. Vitara pa je imela probleme z vodo, ker jo je popila(prenizek zajem zraka).

Objavljeno: To okt 23, 2007 2:43 pm
Napisal/-a lisko
Torej po tem takem ne bi smelo bit problemov tud če bi recimo vroč delujoč motor opral z mrzlo vodo.

Objavljeno: To okt 23, 2007 2:53 pm
Napisal/-a blind3k
zakaj torej ni nič mašini od terenca če jo potopimo v vodo, v navadnem avtomobilu pa je? To bi me prav zanimalo

Objavljeno: To okt 23, 2007 3:35 pm
Napisal/-a esem
Če je slučajno kdo spregledal - kako Niva vozi brez problemov pod vodo (malo silikona za elektriko in dve cevi, pa je).
http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... hp?t=56841

Očitno za Ruse Liskova dilema ne obstaja.

Objavljeno: To okt 23, 2007 4:45 pm
Napisal/-a Josephe
hmmm

a je možno da je mašina pri jeepu bolj zaprta in je potrebno več časa da popolnoma zalije motor? Podobno kot plastike pod motorjem pri osebnem avtu.

LP

Objavljeno: To okt 23, 2007 5:55 pm
Napisal/-a xardas212
mene pa neke zanima kak je s tem ko je bil avto ohlajen pa je bil potopljen motor ni laufo pač recimo poplava pa je bil avto kako urco pod vodo to me pa predvsem zanima ker sn na tej strani www.crashescars.com/de videl avte z vaser schaden pač da je bil avto pod vodo

Re: Delujoč motor in potopitev v vodo......

Objavljeno: To okt 23, 2007 5:55 pm
Napisal/-a Pero
lisko je napisal/-a:Recimo terenci brez problema se potopijo v vodo in pri tem normalno delajo tudi ko pridejo iz vode...... nazadnje ko sem to prakticiral s petko.... posledice lahko vidite v moji temi.... razpokana glava. vtrgana dihtunga...... ampak ni potegno vode..... samo dejaknsko ga je u trenutko ohladilo.....

Od nekdaj pa že velja pravilo da se vročega motorja ne sme prat z mrzlo vodo ( ravno zarad posledic....počena glava in tako dalje....... )

Kak hudiča je to pol pri terencih? drugi materiali ali močneje sestavljen motor ( ok da je močnejš to videm na svojem) ampak vseen mi ni jasn...... motor ki ima 90 stopinj in turbina ki ima sigurn 200 stopinj se potopita v vodo pa delujeta dalje brez problema pa tudi če doživita še tak temparaturni šok...


Če ti je odtrgalo tesnilo glave je motor posesal vodo. Krčenje zaradi zunanjih temperatur nima veze z tesnilom.

Tudi če si bil ''teoretično'' pod nivojem vode ti je lahko pljusknilo v sesalni del pa je adijo glava in včesih še kaj. Voda se ne stiska!

Objavljeno: To okt 23, 2007 5:58 pm
Napisal/-a Pero
xardas212 je napisal/-a:mene pa neke zanima kak je s tem ko je bil avto ohlajen pa je bil potopljen motor ni laufo pač recimo poplava pa je bil avto kako urco pod vodo to me pa predvsem zanima ker sn na tej strani www.crashescars.com/de videl avte z vaser schaden pač da je bil avto pod vodo


odvisno koliko je bil pod vodo.

lahko je samo uničena notranjost ali pa je treba posušit motor + menjalnik, plus elektrika, plus....

Teško je reč na pamet, škode je pa lahko veliko

Objavljeno: To okt 23, 2007 7:05 pm
Napisal/-a Strokovnjak
Dej lisko, pojasni mi prosim, kako to, da je bila voda čez havbo in je ni potegnilo v filter zraka in posledično v motor?

Objavljeno: To okt 23, 2007 7:48 pm
Napisal/-a lisko
Strokovnjak je napisal/-a:Dej lisko, pojasni mi prosim, kako to, da je bila voda čez havbo in je ni potegnilo v filter zraka in posledično v motor?



Ker imam za take namene narjen zajem zraka za požarno steno... če poznaš mal petko... spred je kiler..... pol je motor , ki je že višji od kilerja.... za motorjem pa je požarna stena...se pravi zajem zraka je u tem primeru tik pod vetrobranskim steklom. Original zajem zraka pa je spredaj pri luči ..... od koder do filtra vodi cev.... enostavno to cev staknem ( ob globoki luži) in zajem zraka je v najvišjem delu motorja.... tik pod haubo za požarno steno.


Slika

Tukaj se vidi.... tisto črno poleg lampe je zračni filter....... od filtra je cev.... in tisto cev snamem.... in tako postane zajem zraka dostr višje od spredaj haube in luči. Vemo pa da avto spredaj tišči val vode..... za njim pa je "dolina vala" in na tak način kamot voda teče prek haube spodaj pa je zajem še vedno na suhem. Enostavn poskus lahk nardite v kadi. Ko je polna vode z iztegjeno roko vlecite pod vodo....... pred roko je voda dost višja kot pa za roko.... in če imate zajem zraka za roko..... je lahko pred roko dost višja voda.....v mojem primeru prek haube. Poudarjam pa da petka nikakor ni potegnila vode ker je šla normalno dalje med tem ko je Jeep že potegnil vodo.... ugasnil in po nekajkratnem vžiganju vžgal nazaj..... pa še zdej normaln gre.

Glede tega kdo ima bolj zaprt motor..... Jeep ma motor dobesedno na prostem...... med tem ko petka ima že skoraj vaser disht spredaj s plastikami zadihtan motor, Jeep niti zaščite motorja nima, ki pa ga petka ma.

No torej po vaše lahko gre delujoč motor pod vodo brez da bi imel posledice le v delovannju more bit....... torej vroč motor lahko pereš z mrzlo vodo.

Objavljeno: To okt 23, 2007 7:53 pm
Napisal/-a eentox
off:
a lahko vprašam zakaj voziš s petko pod vodo? :lol:

Objavljeno: To okt 23, 2007 8:09 pm
Napisal/-a lisko
Off:

Ne vem od kod sicer si..... ampak verjetn skoraj vsem mariborčanom poznan problem... ko se pripelješ s ptujske in greš mimo bivšega TAM-a skozi podvoz do Obija. Tam se skoraj vsak dan vozim v službo ker pridem s Ptuja od punce. In ker zjutraj že tko ni časa....... se pač peljem po najbližji poti in včasih pač ne gre drugač kot pa al da bom zamudil v službo ali pa pelu prek luže........ in v tistem podvozu je ob dežju zmeraj voda........ edin zadnjič mi je pripelu tovornjak nasprot in je mel luči pod vodo........ takrat se mi je pa celo jeep zasmilu in sem raj zamudo malo :)

on:

Še vedno ne vem če lahko vroč motor operem z mrzlo vodo brez posledic.