Stran 1 od 4
1.8 TFSI
Objavljeno: Ne okt 28, 2007 2:20 pm
Napisal/-a PRODRIVE
Prosim če mi lahko čimveč poveste o tem motorju,vgrajen v A3 Sportback in seveda mnenja o avtu,oprema Ambition,z S-Line zunanjo opremo.
Objavljeno: Ne okt 28, 2007 3:03 pm
Napisal/-a adis
copy/paste:
Koncern iz Wolfsburga je predstavil novo generacijo bencinskih motorjev za svoje modele kompaktnega razreda, ki bo zamenjala dosedanjo serijo motorjev, prvič predstavljeno že leta 1972 v audiju 80. Prvi v novi seriji je motor 1.8 TFSI, opremljen s turbinskim polnilnikom in z neposrednim vbrizgom goriva druge generacije, ki bo svoj ognjeni krst doživel v škodi octavii, namenjeni kitajskemu trgu. Ima skoraj kvadratno razmerje med vrtino in gibom (84,1 x 82,5 mm), iz gibne prostornine 1833 ccm pa iztisne 118 kilovatov moči (160 KM) med 5000 in 6200/min. Še prepričljivejši je navor 250 Nm med 1500 in 4200/min. Zaradi teh značilnosti je motor bistveno zmogljivejši in bolj prožen od dosedanjega 1.8 T, ki razvije moč 110 kW (150 KM) ter navor 210 Nm, hkrati pa porabi za 10 odstotkov manj goriva in izpolnjuje ekološke standarde Euro5. S tem motorjem in s sekvenčnim šeststopenjskim menjalnikom S-tronic z dvema sklopkama bo audi A3 dosegel hitrost 220 km/h, do 100 km/h pa bo pospešil v zgolj 7,8 sekunde.
Takšnih športnih zmogljivosti in nizke porabe nima noben drug model na trgu!
Prva črka v oznaki motorja označuje turbinski polnilnik, preostale tri pa "fuel stratified injection" (večplastni vbrizg – najpomembnejši del neposrednega vbrizgavanja), kar je Volkswagnov sinonim za bencinske motorje z neposrednim vbrizgom. Koncept TFSI je bil prvič predstavljen v letu 2004 v dvolitrskem motorju z močjo 147 kW (200 KM), ki se vrti v golfu GTI, octavii RS, altei FR, audiju A3 ... Gre za popolnoma nov motor z blokom iz vermikularne sive litine (s fino razpršenimi delci ogljika). Ta koncept omogoča izdelavo bloka s tanjšimi stenami in kompaktnejši motor, zaradi česar se njegova skupna masa lahko primerja z aluminijastim blokom. Pri tem pa siva litina bolje duši vibracije in zvok.
Dve odmični gredi poganja zobata veriga, ki je od klasične bistveno bolj tiha in zanesljivejša (manj se razteguje), v primerjavi z zobatim jermenom, ki je v sedanjem 1.8 T motorju, pa je veliko bolj varna. Zato je interval vzdrževanja in zamenjave podaljšan na 250.000 kilometrov. Namesto zapletene zasnove s petimi ventili na valj so v novem TFSI le štirje ventili. Med sesalnimi so morali najti prostor za brizgalko z magnetnim ventilom, ki omogoča večplastno vbrizgavanje pri najvišjem tlaku 150 barov (drage piezo brizgalke so pustili za drugo generacijo motorja, kjer bo tlak vbrizgavanja povečan na 200 barov). Za izjemne zmogljivosti je zaslužen tudi velik hladilnik komprimiranega zraka (intercooler). Da bi bilo delovanje motorja še mirnejše, so dve nasproti vrteči se gredi namesto v karter vgradili v blok, te pa odpravljajo inercijske sile drugega reda. Tako so dosegli miren tek motorja, ki se lahko primerja z delovanjem vrstnega šestvaljnika.
uporabi malo strica googla
Objavljeno: Ne okt 28, 2007 3:09 pm
Napisal/-a PRODRIVE
ima kdo izkušnje s tem motorjem v praksi,se mora tankati obvezno 98 oktanski benz

Objavljeno: Ne okt 28, 2007 3:26 pm
Napisal/-a bigturbo
PRODRIVE je napisal/-a:ima kdo izkušnje s tem motorjem v praksi,se mora tankati obvezno 98 oktanski benz

zelooooo priporočljivo al pa 100oktan...preverjeno

Objavljeno: Ne okt 28, 2007 3:56 pm
Napisal/-a PRODRIVE
Kaj se zgodi če tankaš 95 oktanskega,je obvezn 98 okt.

,povej še več o izkušnjah
Re: 1.8 TFSI
Objavljeno: Ne okt 28, 2007 4:07 pm
Napisal/-a Matrix
PRODRIVE je napisal/-a:Prosim če mi lahko čimveč poveste o tem motorju,vgrajen v A3 Sportback in seveda mnenja o avtu,oprema Ambition,z S-Line zunanjo opremo.
Glede avta.. nisi sicer nič napisal ali kupuješ novega ali rabljenega (kateri letnik?)... moje mnenje je, da raje kot zunanji S-line paket vzami notranjega (delno usnje, usnjeni 3kraki volan, črni strop, itd.). Drugače pa nimam glede avta zaenkrat še nobene pripombe.
Objavljeno: Ne okt 28, 2007 4:08 pm
Napisal/-a Sonny
Mi imamo tudi fsi, sicer je 2.0 in ampak tudi piše 98 načeloma tankat. Piše, da lahko tudi 95 tankaš (fotr je ponesreči) ampak je potem precej glasen (se kar opazi), malenkost pade moč in malo več popije (kar vse tudi v navodilih piše). Predvidevam, da je podobno pri tem motorju.
Objavljeno: Ne okt 28, 2007 4:08 pm
Napisal/-a abbe
PRODRIVE je napisal/-a:Kaj se zgodi če tankaš 95 oktanskega,je obvezn 98 okt.

,povej še več o izkušnjah
isti k.u.r.a.c
Objavljeno: Ne okt 28, 2007 4:34 pm
Napisal/-a PRODRIVE
Matrix imaš 1.8Tfsi,kupujem

,če bo sponzor dal zadostii $$$ novega
Objavljeno: Ne okt 28, 2007 4:43 pm
Napisal/-a Mate
Avtor teme sprašuje o novem motorju 1.8 TFSI, kjer se po mojem mnenju razlika v gorivu pozna (98 ali 95). Nekateri pišete, kot da ste ta avto s tem motorjem že vozili. V kolikor ste ga res (je precej nova zadeva) v redu, sicer pa previdno preberite vprašanje.
Objavljeno: Ne okt 28, 2007 5:01 pm
Napisal/-a Matrix
PRODRIVE je napisal/-a:Matrix imaš 1.8Tfsi,kupujem

,če bo sponzor dal zadostii $$$ novega
Ne, kot piše v garaži, jaz imam 2.0 TDI.
Glede opreme, ti polagam na srce, da ne skopariš, ker ti bo kasneje žal...
Objavljeno: Ne okt 28, 2007 6:19 pm
Napisal/-a sašo5
abbe je napisal/-a:PRODRIVE je napisal/-a:Kaj se zgodi če tankaš 95 oktanskega,je obvezn 98 okt.

,povej še več o izkušnjah
isti k.u.r.a.c
ABBE ni, 100 oktanc je popolnoma brez žvepla. kar je izredno pomembno za stene bloka, ki so iz vermikularne litine (razpršeni delci ogljika) in zanje je žveplo "smrt" da o čistoči 98/100 oktanca sploh ne govorimo, v kar se lahko sam že na oko prepričaš na bencinski črpalki poglej v tisto "šalčko" ki se bencin vidi, pa se prepričaj o "motnosti" 95 in o izjemni "bistrosti" 98/100...
Objavljeno: Po okt 29, 2007 2:14 pm
Napisal/-a PRODRIVE
Potem je nuja 98 okt.

,povejte še več podatkov o motorju,ki je praktično nov,kakšen test...
Objavljeno: Po okt 29, 2007 4:54 pm
Napisal/-a PRODRIVE
nobeden nič

Objavljeno: Po okt 29, 2007 5:31 pm
Napisal/-a W|zz
Podatki o motorju in testi so na netu, dostopni vsem enako, dvomim da je kdo od uporabnikov delal zasebne teste, ki bi jih lahko predstavil. ; ) Kateri podatki točno te pa naprimer zanimajo?
Objavljeno: Po okt 29, 2007 5:45 pm
Napisal/-a PRODRIVE
Zanima me kolk je motor prožen navor,poraba,kolk oktansko gorivo tankat,ker iz teh postov zgoraj ne znam razbrati,na kaj je treba čuvati pri tem motorju....
Objavljeno: Po okt 29, 2007 5:47 pm
Napisal/-a Templar
Samo nekaj:
-če proizvajalec ZAHTEVA/PRIPOROČA (same shit) višje oktansko gorivo je sploh glede na slabšo kvaliteto goriva v SLO kot je v Z državah EU za na katere standarde je motor narejen je NUJNO tankat 98/100 oktansko gorivo.
-če je proizvajalec zahteval višje oktansko gorivo to pri novih oz. pri vozilih z garancijo zelo verjetno pomeni da le ta ne velja če pride do poškodb ali okvar na motorju zaradi uporabe nepredpisanega goriva...
Glede na zanemarljivo razliko v ceni glede na rizik okvare/poškodbe/slabših performans/večje porabe motorja je tankanje 95ke samo zaradi dobrega 1€ prihranka na rezervoar neumno.
Objavljeno: Po okt 29, 2007 5:51 pm
Napisal/-a PRODRIVE
Problem je v tem da ne vem daoz.če zahteva 98 okt.gorivo,motor zgleda takšen
http://www.youtube.com/watch?v=IssutZDcjMA
Objavljeno: Po okt 29, 2007 5:55 pm
Napisal/-a Templar
PRODRIVE je napisal/-a:Problem je v tem da ne vem daoz.če zahteva 98 okt.gorivo
Pol pa preuči domačo stran proizvajalca/uvoznika al pa preprosto pokliči tja kjer jih prodajajo.
Kot sem že rekel pa je v tako napreden motor prej neumno tankat slabo gorivo. To je tako kot da bi imel v garaži Enzota potem pa zato da bi šparal dal gor nalite gume.
Objavljeno: Po okt 29, 2007 5:57 pm
Napisal/-a Matrix
Zdaj ga pa že malo serješ. Za avto boš dal 30.000+ eurov, pa si beliš glavo s tem ali tankati 95 ali 98... ah...
