Stran 1 od 4
EGR ventil
Objavljeno: Ne okt 28, 2007 9:22 pm
Napisal/-a Dalmatinec
Mi lahko kdo pove, kako se zablokira EGR ventil? Vozim Hondo Jazz 1,4 in mam probleme s tem ventilom. Že dalj časa mi namreč sveti lučka za mašino in na testerju so mi rekli, da je šel ta ventil. zadnje čase mi je avto začel zaradi tega med vožnjo tudi cukat (pri manjših obratih) in sem ventil kratkomalo izklopil oz, izklopil konektor za elektriko. Luč še sveti dalje, ampak cuka pa več ne.
Sedaj bi zadevo rad blokiral. A to storim tako, da dam recimo na luknjihce gor samo kakšno pločevinsto ploščico, ki bi zgledala kot tesnilo?

Objavljeno: Ne okt 28, 2007 9:42 pm
Napisal/-a FBR
Men se zdi, da so tko eni delal kot si rekel... sicer pa če mal uporabiš iskalnik boš ziher našel odgovor. Nekje je celo slikovno obrazloženo.
Objavljeno: Ne okt 28, 2007 9:51 pm
Napisal/-a BBoss
A zamenjal ga pa ne bi?
Ta ventil je z nekim namenom in ne za brezveze.
Pa samo na kratko - EGR vrača neizgorene pline nazaj v valje iz dveh razlogov, da ohranja primerno temperaturo valjev in da zmanjšuje količino Nox-ov v izpustu.
V kolikor ga odklopiš boš na tehničnem ziher padel, avto ti bo kuril več, pa še nevarnost, nenadzorovanih explozij neizgorenih plinov v samem izpušnem sistemu, ki zmanjšujejo življensko dobo samega motorja in izpušnega sistema.
Objavljeno: Ne okt 28, 2007 10:11 pm
Napisal/-a Dalmatinec
BBoss je napisal/-a:A zamenjal ga pa ne bi?
Ta ventil je z nekim namenom in ne za brezveze.
Pa samo na kratko - EGR vrača neizgorene pline nazaj v valje iz dveh razlogov, da ohranja primerno temperaturo valjev in da zmanjšuje količino Nox-ov v izpustu.
V kolikor ga odklopiš boš na tehničnem ziher padel, avto ti bo kuril več, pa še nevarnost, nenadzorovanih explozij neizgorenih plinov v samem izpušnem sistemu, ki zmanjšujejo življensko dobo samega motorja in izpušnega sistema.
Kolkor sem bral do zdaj nekaj po forumu, je ta ventil tam zgolj zaradi ekoloških predpisov, in baje se motor zaradi njega še bolj uničuje (vračanje plinov nazaj v mašino kar povzroča večjo umazanijo v mašini).
Zakaj pa potem na tehničnem ne padejo tisti, ki nimajo tega ventila?

Objavljeno: Ne okt 28, 2007 10:26 pm
Napisal/-a Gricko
BBoss je napisal/-a:A zamenjal ga pa ne bi?
Ta ventil je z nekim namenom in ne za brezveze.
Pa samo na kratko - EGR vrača neizgorene pline nazaj v valje iz dveh razlogov, da ohranja primerno temperaturo valjev in da zmanjšuje količino Nox-ov v izpustu.
V kolikor ga odklopiš boš na tehničnem ziher padel, avto ti bo kuril več, pa še nevarnost, nenadzorovanih explozij neizgorenih plinov v samem izpušnem sistemu, ki zmanjšujejo življensko dobo samega motorja in izpušnega sistema.
kaj ti bluziš....
EGR je tam samo zaradi okolja (vračanje neizgorelih plinov)
-da ohranja temp valjev???....eksplozije to delajo, hladilni sistem pa to poiskuša ohladiti!
- tehnični ne meri NOx (vsaj ne pri dizlih, za benz ne vem) vglavnem na tehničnem nebo problema
-avto bo kuril kvečjemu manj!!! saj ga ne bo morilo (neizgoreli plini, vseeno niso zrak oz kisik)
glede odklopa EGRja...pri starejših modelih si naredil samo ploščico, kot si sam rekel...pri novejših motorjih pa je stvar bolj komplicirana in če ga blokiraš bo to računalnik zaznal in ti javil napako....
Objavljeno: Ne okt 28, 2007 10:29 pm
Napisal/-a Dalmatinec
Gricko je napisal/-a:BBoss je napisal/-a:A zamenjal ga pa ne bi?
Ta ventil je z nekim namenom in ne za brezveze.
Pa samo na kratko - EGR vrača neizgorene pline nazaj v valje iz dveh razlogov, da ohranja primerno temperaturo valjev in da zmanjšuje količino Nox-ov v izpustu.
V kolikor ga odklopiš boš na tehničnem ziher padel, avto ti bo kuril več, pa še nevarnost, nenadzorovanih explozij neizgorenih plinov v samem izpušnem sistemu, ki zmanjšujejo življensko dobo samega motorja in izpušnega sistema.
kaj ti bluziš....
EGR je tam samo zaradi okolja (vračanje neizgorelih plinov)
-da ohranja temp valjev???....eksplozije to delajo, hladilni sistem pa to poiskuša ohladiti!
- tehnični ne meri NOx (vsaj ne pri dizlih, za benz ne vem) vglavnem na tehničnem nebo problema
-avto bo kuril kvečjemu manj!!! saj ga ne bo morilo (neizgoreli plini, vseeno niso zrak oz kisik)
glede odklopa EGRja...pri starejših modelih si naredil samo ploščico, kot si sam rekel...pri novejših motorjih pa je stvar bolj komplicirana in če ga blokiraš bo to računalnik zaznal in ti javil napako....
ja no, moj avto je letnik 2003. če odštejemo, da bo morebiti javljal napako motorja. drugih posledic ne bo?
in ni dizl, mam bencinarja.
Objavljeno: Po okt 29, 2007 12:08 pm
Napisal/-a BBoss
Gricko je napisal/-a:BBoss je napisal/-a:A zamenjal ga pa ne bi?
Ta ventil je z nekim namenom in ne za brezveze.
Pa samo na kratko - EGR vrača neizgorene pline nazaj v valje iz dveh razlogov, da ohranja primerno temperaturo valjev in da zmanjšuje količino Nox-ov v izpustu.
V kolikor ga odklopiš boš na tehničnem ziher padel, avto ti bo kuril več, pa še nevarnost, nenadzorovanih explozij neizgorenih plinov v samem izpušnem sistemu, ki zmanjšujejo življensko dobo samega motorja in izpušnega sistema.
kaj ti bluziš....
EGR je tam samo zaradi okolja (vračanje neizgorelih plinov)
-da ohranja temp valjev???....eksplozije to delajo, hladilni sistem pa to poiskuša ohladiti!
- tehnični ne meri NOx (vsaj ne pri dizlih, za benz ne vem) vglavnem na tehničnem nebo problema
-avto bo kuril kvečjemu manj!!! saj ga ne bo morilo (neizgoreli plini, vseeno niso zrak oz kisik)
Po tvoji razlagi je torej najbolje, da si vsi odstranimo ta ventil, ker je itak brezvezen. Ko se bomo dušil v smogu pa seveda ne bo noben kriv.
Da se pa ne bomo prerekali kdo ima prav in kdo ne, pa je tukaj razlaga na wikipediji
http://en.wikipedia.org/wiki/Exhaust_gas_recirculation (preberi si tudi zaključek testa zakaj ni dobro zadeve izklapljati)
Al pa recimo še ena podobna na tem linku
http://www.wisegeek.com/how-can-i-tell-if-my-egr-valve-needs-to-be-cleaned-or-replaced.htm
Pa mogoče še ta dva linka
http://autorepair.about.com/od/generalinfo/l/bldef165.htm in
http://autorepair.about.com/cs/generalinfo/l/bldef_743.htm
pol se pa odločte ali je pametno zadevo odstranit ali ne.
Objavljeno: Po okt 29, 2007 12:21 pm
Napisal/-a imilet1
EGR kolikor jaz vem odpira vakuum preko cevke,ki je nanj priključena.Svetujem ti da to cevko odklopis oz. jo snameš dol in vanjo našraufaš vijak, da ne pride umazanija noter.Tako bo egr deaktiviran.
PS:EGR je zgolj eko sredstvo in z vracanjem neizgorelih plinov tudi paca kolektor.-.-..
Objavljeno: Po okt 29, 2007 12:37 pm
Napisal/-a juhica
brez egr se dvignejo emisije in poveca poraba (verjetno tok mal da tezko opazis). tko da s tega stalisca lohk odklopis ce ti je tezko dat 200 ojrov za nov ventil (al kok stane). ne pa tle oslarije govort da je ventil brezveze...
ps: drugic ko si kupujes avto pa razmisli in si kupi avto ki bo odgovarjal tvojim financnim moznostim. mimgrede, me zanima ce bos (ko bos prodajal avto) povedal da erg ne dela...
Objavljeno: Če nov 01, 2007 9:03 pm
Napisal/-a Dalmatinec
juhica je napisal/-a:brez egr se dvignejo emisije in poveca poraba (verjetno tok mal da tezko opazis). tko da s tega stalisca lohk odklopis ce ti je tezko dat 200 ojrov za nov ventil (al kok stane). ne pa tle oslarije govort da je ventil brezveze...
Jaz nisem nikjer napisal, da je ventil brrezveze. Samo informiram se, saj ta forum bi naj bil med drugim tudi za debato, kajne?
juhica je napisal/-a:ps: drugic ko si kupujes avto pa razmisli in si kupi avto ki bo odgovarjal tvojim financnim moznostim. mimgrede, me zanima ce bos (ko bos prodajal avto) povedal da erg ne dela...
Mimogrede, sem padel pač v krizo in si trenutno ne morem privoščit ventila za skoraj 300 evrov. jebat ga, včasih pride tako in nismo vsi pod srečno zvezdo rojeni. NIsem pa rekel, da ventila enkrat ne bom zamenjal.

Objavljeno: Če nov 01, 2007 9:24 pm
Napisal/-a Firediver
Malo off:
Če je avto star 4 leta in nov egr ventil stane 300eur in ga boš verjetno čez 4 leta spet moral menjati (spet strošek 300eur)..in pač vse plačaš v imenu ekologije..potle se ti pa sfuzla, kako en prastari tovornjak z predpotopnim dizel motorjem pohodi gas pred tabo...
Ontopic:
Tudi jaz bi ga odklopil, ker mi ni treba bit najčistejši med vsemi, sploh pa, ko vidiš te stare tovornjake z vsemi dovoljenji onesnaževati okolje..
In, ker tudi jaz nisem rojen pod srečno zvezdo glede viška financ, eno splošno vprašanje:
Kateri novi avto tega egr ventila nima (da si ga bom lahko provoščil in vzdrževal tako, kot je treba)?
Objavljeno: Če nov 01, 2007 10:26 pm
Napisal/-a phoebus
Firedriver: bencinarji nimajo problemov z EGR-jem, pa nimajo turbin in ostalih reči ki se rade drago pokvarijo.
Objavljeno: Pe nov 02, 2007 2:07 am
Napisal/-a extreme N
sem tudi jaz vprasal nekaj glede tega ventila pa nisem dobil cisto nobenega odgovora. torej upam da dobim vsaj v tej temi.
uprasal sem ce bi se kaj poznalo pri teku motorja ce bi ta ventil odklopu. poleg tega bi tudi prekinil dotok oljnih hlapov nazaj v sesalno cev motorja in ce bi ta kombinacija "predelav" kaj pomagala motorju pri teku.
in se enkrat: vem, da so te stvari splejane v sesalni del z razlogom in ne brezveze. sprasujem samo za informacijo ker me zanima, brez da bi sam testiral ce je to res.
hvala

Objavljeno: Pe nov 02, 2007 9:05 am
Napisal/-a Dalmatinec
phoebus je napisal/-a:Firedriver: bencinarji nimajo problemov z EGR-jem, pa nimajo turbin in ostalih reči ki se rade drago pokvarijo.
kako nimajo problemov, če je pa moj bencinar?

Objavljeno: Pe nov 02, 2007 10:16 pm
Napisal/-a scuba
Ne vem kako je pri bencinarjih, pri mojem VW TDI je bila tudi neka težava z EGR-jem (ni mi javljal napake ampak je pri prostem teku spuščal čudne zvoke) ampak mi je serviser povedal da je pred EGR-jem še en mali elektropnevmatski ventil ki povzroča te težave. Ko sva to menjala je bilo vse O.K.
Cena z delom je bila cca. 50 EUR.(del je bil naročen v Avstriji in original od VW-ja)
Če bi se težava pojavljala dalje in bi bil kriv EGR bi ga pa reševali prek podaljšane garancije ki se mi zdi da je pri VW 5 let.
Poskusi kaj prek garancije Po besedah mojega serviserja naj nebi EGR crknil samo tako krive bi naj bile predvsem kratke oz. samo mestne vožnje.

Objavljeno: So nov 03, 2007 9:50 am
Napisal/-a Dalmatinec
scuba je napisal/-a:Ne vem kako je pri bencinarjih, pri mojem VW TDI je bila tudi neka težava z EGR-jem (ni mi javljal napake ampak je pri prostem teku spuščal čudne zvoke) ampak mi je serviser povedal da je pred EGR-jem še en mali elektropnevmatski ventil ki povzroča te težave. Ko sva to menjala je bilo vse O.K.
Cena z delom je bila cca. 50 EUR.(del je bil naročen v Avstriji in original od VW-ja)
Če bi se težava pojavljala dalje in bi bil kriv EGR bi ga pa reševali prek podaljšane garancije ki se mi zdi da je pri VW 5 let.
Poskusi kaj prek garancije Po besedah mojega serviserja naj nebi EGR crknil samo tako krive bi naj bile predvsem kratke oz. samo mestne vožnje.

No, pri meni je problem ta, da zaradi tega, ker je bil avto pri razkladu poškodovan, nimam več garancije. Takrat je bil namreč ocenjen kot totalka.

Objavljeno: So nov 03, 2007 4:48 pm
Napisal/-a PiLLLe
Firediver je napisal/-a:Malo off:
Če je avto star 4 leta in nov egr ventil stane 300eur in ga boš verjetno čez 4 leta spet moral menjati (spet strošek 300eur)..in pač vse plačaš v imenu ekologije..potle se ti pa sfuzla, kako en prastari tovornjak z predpotopnim dizel motorjem pohodi gas pred tabo...
Ontopic:
Tudi jaz bi ga odklopil, ker mi ni treba bit najčistejši med vsemi, sploh pa, ko vidiš te stare tovornjake z vsemi dovoljenji onesnaževati okolje..
In, ker tudi jaz nisem rojen pod srečno zvezdo glede viška financ, eno splošno vprašanje:
Kateri novi avto tega egr ventila nima (da si ga bom lahko provoščil in vzdrževal tako, kot je treba)?
In zdaj ko sosed onesnazuje, moras tudi ti? Pametno polde, crko dabogda.
Objavljeno: So nov 03, 2007 8:35 pm
Napisal/-a scuba
@dalmatinec
Pa ta EGR je zadeva, ki je znotraj avta tu bi morali priznati garancijo.
No, če si pa preveril vse stvari pa žal, ampak jaz ga vseeno nebi blokiral vsak korak ki ga narediš za varovanje okolja nekaj šteje

esveda se pa to pozna v ojrotih

Objavljeno: So nov 03, 2007 9:58 pm
Napisal/-a Firediver
PiLLLe je napisal/-a:Firediver je napisal/-a:Malo off:
Če je avto star 4 leta in nov egr ventil stane 300eur in ga boš verjetno čez 4 leta spet moral menjati (spet strošek 300eur)..in pač vse plačaš v imenu ekologije..potle se ti pa sfuzla, kako en prastari tovornjak z predpotopnim dizel motorjem pohodi gas pred tabo...
Ontopic:
Tudi jaz bi ga odklopil, ker mi ni treba bit najčistejši med vsemi, sploh pa, ko vidiš te stare tovornjake z vsemi dovoljenji onesnaževati okolje..
In, ker tudi jaz nisem rojen pod srečno zvezdo glede viška financ, eno splošno vprašanje:
Kateri novi avto tega egr ventila nima (da si ga bom lahko provoščil in vzdrževal tako, kot je treba)?
In zdaj ko sosed onesnazuje, moras tudi ti? Pametno polde, crko dabogda.
Ne. Samo želim ti, da tebi crkne egr ventil in da boš v isti situaciji kot Dalmatinec. Ti bi brez pomisleka zamenjal ta egr ventil in čez cca 4 leta zopet menjal. Pač zgleda, da si rojen pod srečno zvezdo glede viška financ in si lahko dosleden glede menjave vsakršnegakoli kosa na avtomobilu, pa čeprav ta kos služi samo čistejšemu okolju, tebi pa dela packarijo v motorju.
Ne želim nobenemu nič slabega (razen tistemu, ki misli, da se mu to ne more zgodit), samo dejte se postavit v kožo tistega, ki ima tak problem in bodite človeški, ne pa tako papeški.
Objavljeno: So nov 03, 2007 11:13 pm
Napisal/-a imilet1
pa dj clovek odklop mu vakuum dol pa tih bod-ne govort prevec, ce ves da bodo vedno taki,ki bodo pametoval...
