halo007 je napisal/-a:Mam corso 1.3 cdti 18 mescev. Kupljena je bila nova, sedaj ima 44k km.
Poraba je mal cez 5. Servis je bil do sedaj eden in zlo drag (na pooblaščenem).
Drugač je pa avto kul. Zaenkrat se ni še nč pokvarl, mal je trd, lego ma kot vlak. Ni pa japonc.
Razen da enkrat ni užgala

.
Jaz mam 2 tedna starejšo corso bencinar, ki bo vsak čas obrnila 50000 km. Razen škripanja amortizerjev od prvega dne, smrada iz klime, zanič bremz, nasplošnega škripanja avta, crknjenega motorčka za luči, pokanja v volanu, zanič menjalnika, škripajočih brisalcev, pokvarjenega nekega modula za elektriko ( za ceno si nisem niti upal vprasati

), dveh žarnic h7

, 2x zvite felge, enega bližnjega srečanja s srno, enge poleta s ceste ( brez posledic za avto, večje posledice je imela njiva na kateri sem pristal

), bližnjega srečanja z zidom ( odbijač nosi posledice), enega rednega servisa, ki je stal 128 evrov, ne vem več kok obiskov servisa zaradih raznih malenkosti, pa da zadnje čase ma občasne probleme z užigom ni bilo narobe nič

. lega na cesti je ok ( čeprav začenjam opažati, da ima prekleto lahek zadnji del če " mal" prehitro pripelješ ), klima dela super, poraba je zmerna, zmogljivosti zelo dobre za to moč ( 90 konjev ), sedeži bi lahko bili boljši, predvsem blago na njih je bolj trpežne kot ugledne sorte ( pa še trpežno ni bogve koliko

) ( pač je avto nemc, pa še nižjega razreda )...uglavnem, če odštejem moje neumnosti in razne divjačinske golaže, so bli edini izredni stroški 2x žarnica

, upam, da se bo trend umiril ko bo iztekla garancija, če ne bom bankrotiral
To bi blo v glavnem vse, da ne bom preveč malenkosten

, aja volan ma super, poraba okol 7 pri moji vožnji je super..pa še najbolj presentljivo dejstvo..ni še zarjavela
p.s največja napaka..toyota yaris 1.3 rdeče barve je hitrejša od nje
