Stran 1 od 2

PRIMERJAVA IN MNENJA O DIEZLU IN KURILNEM OLJU

Objavljeno: Po nov 12, 2007 8:00 am
Napisal/-a THE NIGHTRIDER
Kar se tiče glede nafte in kurilnega olja vem, da moji kolegi skozi tankajo kurilno olje imajo pa avtomobile srednjega in višjega ranga (ne bom povedal katere so pa nemški avti) pa nimajo čisto nobenih problemov, naredijo pa veliko kilometrov tam po 60 - 100.000 na leto. Pa tisti ki pravijo, da je kurilno olje slabo za motorje so bedaki in naj povedo če je kateremu že opovedal motor zaradi kurilca. Mi imamo v službi Kangooja DCI pa se avto skoz tanka diezel na Petrolu (Magna) pa je zajebalo cel sistem od pumpe, šob, na 135.000km,škode je pa blo za 2500evrov, pa prasci na Petrolu niso priznal njihove krivde, Renaulti pas so sploh bolj občutljivi na kvaliteto goriva. Nekateri kurilcu še dodajajo motorno olje da je še bolj masten (je še boljše za pumpo da bolje maže) nekateri pa ne dodajo nič olja, razen pozimi se doda aditiv (ki je poceni in ga je za 900L), preventivno, da ne zamrzne ampak do -6 ni nobenih problemov. Jaz in moji kolegi so na lastne oči videli ko je pripeljal gorivo na Petrol, je najprej nalil nafto, potem pa je vprašal če tudi kurilno olje in je rekel da, in ko je natočil (nafto) je samo zlil stekleničko rdečega aditiva, ki potem obarva nafto rdeče barve. Tako da ??????? :tomidelej: :D

Objavljeno: Po nov 12, 2007 10:07 am
Napisal/-a phoebus
Mnenje je enostavno: če te dobijo si ga fejst nasrkal- toliko, da bi se raje kot plačal kazen vozil s 4.0 bencincem. Na tebi je pa da izbereš.

Objavljeno: Po nov 12, 2007 10:30 am
Napisal/-a daks
samo za inf., kakšna je pa kaj kazen, če te dobijo da si vozu s kurilnim? me ful zanima, ker sem zadnjič nekje slišal da je smešno nizka? baje manj kot 200eur...
če je tako, potem se ti pa ja splača kurilca točit, maš tist dnar takoj not!

Objavljeno: Po nov 12, 2007 10:45 am
Napisal/-a Lumpy_
Si hudo narobe slišal da je 200€.

CENA KAZNI VOŽNJE Z KURILNIM OLJEM

Objavljeno: Po nov 12, 2007 11:07 am
Napisal/-a THE NIGHTRIDER
Kakor jaz vem je kazen kar visoka starih 80.000 SITza fizične osebe ali po novem tam nekje 300evrov, za podjetja pa so kazni velike tudi od 10.000 in več evrov. Tako da je kar rizkantno, vendar pa ustavljajo samo tovornjake in stare golfe in druge jajce tistim pa ne priporočam uporabe kurilca.

Re: CENA KAZNI VOŽNJE Z KURILNIM OLJEM

Objavljeno: Po nov 12, 2007 11:28 am
Napisal/-a Eazy-O
THE NIGHTRIDER je napisal/-a:...samo tovornjake in stare golfe in druge jajce...


Če spadajo nov Renault Master, Peugeot Boxer in Golf IV (ki zgleda kot da je ravno iz salona) med tovornjake in stare jajce, potem imaš prav. ;) Stric je res veliko na cesti in so ga že z vsemi ustavili za gorivo.

Objavljeno: Po nov 12, 2007 12:52 pm
Napisal/-a daks
no pa sej 300eur ni panike, če maš dizla pa dost voziš dobiš hitro not..

Objavljeno: Po nov 12, 2007 12:54 pm
Napisal/-a ban
Razen če te ene 3x zapored ne ustavjo pa dobijo kurilca notr.

Tole je skopirano iz enga druzga foruma
KAZEN:

Zakon o trošarinah
71. člen
(prekrški)
Posameznik se kaznuje za prekršek z denarno kaznijo od 100.000 do 450.000 tolarjev, posameznik, ki samostojno opravlja dejavnost z denarno kaznijo od 400.000 do 12.000.000 tolarjev, pravna oseba pa z denarno kaznijo od 1.000.000 do 18.000.000 tolarjev, če rdeče označeno plinsko olje, ki se uporablja kot gorivo za ogrevanje, uporabi za drug namen, kot je določen z oznako oziroma ga toči za pogon motornih vozil ter plovil ali drugih motorjev oziroma ga toči v standardni rezervoar motornih vozil, plovil ali drugih motorjev (57. člen).
-----
Torej od 100.000 na gor, po starem zakonu so ti odvzel avto!


Govoris, da je kurilc in diesel (D2) eno in isto, razen dodatka barve (rdecega praska):

Resnica je pa naslednja:

.....................................kurilc.................nafta
Viskoznost(mm2/s):..........4,150.................2,368
Vsebnost žvepla (%V/V)...0,122.................0,0025


Torej je vsebnost necistoc ( zveplo ) za faktor 100 vecja, kot vidim, se zelo spoznas na diesel motorje, potem ves, da imajo sobe 0,12mm premera in se zaradi teh necistoc zamasijo, kaksen je pa stosek popravila: cca 1M sit pri TDI motorjih! Pa si zracunaj, ce se splaca!

ODGOVOR BANU

Objavljeno: Po nov 12, 2007 1:22 pm
Napisal/-a THE NIGHTRIDER
Glede vrednosti žvepla mogoče drži ampak zakaj je potem izpuh čistejši od kurilca glede na nafto, kar je seveda boljše za celoten motor pa mi to povej. Na vsakih 6000km pa daš aditiv za čiščenje šob in celotnega sistema, za dielzel motorje od Liqui molija, ali pa od STP-ja ki je boljši in vliješ na polni tank celo vsebino flaške. Pa ni nobenih problemov glede tega da ti jih bo zapacalo, preverjeno. Če se bi pa glede kurilca tako zapacale šobe bi pa že zdavno zaribali avtomobili od mojih kolegov. :bonk :pivo

Objavljeno: Po nov 12, 2007 1:41 pm
Napisal/-a Lumpy_
:pop: :roll:

še ena taka tema? Nice job dude



LP

Objavljeno: Po nov 12, 2007 1:42 pm
Napisal/-a ban
Kot je napisano zgorej, je tole vse kopirano iz enga druzga foruma in ni plod mojega znanja ;)

Objavljeno: Po nov 12, 2007 3:04 pm
Napisal/-a sonček
To je nateg po domače povedan.
Kurilc je pol cenejši kot dizel in, če bi vsi točl kurilc bi država manj dobila.
Je res, da je več onesnaženja ampak zaupat nekeim dokazom je pa tud tazadnja. Kazni so pa samo zaradi tega tok visoke, ker če bi ble recimo zelo nizke bi se vsak vozu na kurilcu.

No jaz mam dvojko in lahko tud jedilno olje not olivam sam kaj, ko bi mogu kar nekaj litrov kupiti v sparu. Pa tud vsak teden bi me ustavl.

Živ nateg iz strani države. lp

p.s. Fajn se mejte

Objavljeno: Po nov 12, 2007 8:17 pm
Napisal/-a lisko
Je kdo od teh ki je pisal te poste mehanik? Ali pa se je ukvarjal že z dizli ? ALi pa je že kdo videl glavo dizla ( ter starejše dizle ki jim kao kurilc nič ne nardi? )

No naj povem da so to zelo hiter vidi ko razdereš motor..... izpušni ventil je ZELO ZELO zažgan in ima polno ožganin ( podobno kot dimnik ki se ga dolg ni čistlo), mešalne komore spokajo in to točno proti izpušnemu ventilu gre razpoka........... izpušni kolektor je zelo sajav..... pa še bi lahk našteval. Vzamite malo strojni priročnik v roke in primerjajte zgorevalne temparature določenih goriv.... kurilno olje ima dost višjo temparaturo zgorevanja kot pa nafta ( od tod tudi da kao čistejše zgoreva..... višja temp. več zgori) od tega pa nastanejo posledice na motorju, ki sem jih opisal....

Zanimivo je vzet narazen motor, ki je skoz laufal na nafto in enak motor, ki je skoz laufal na kurilca....

Objavljeno: Po nov 12, 2007 8:28 pm
Napisal/-a SIMY001
gre se tudi za rezervoarje na pumpah,ker na one rezervoarje za nafto sigurn bolj pazijo pa bolj čistijo kot one v katerih se nahaja kurilič.
Vem za primer ko je imel pumpa-dize motor problem z vžigom,ker je kurilič zapacal neki senzor ki zaznava položaj bata v motorju.

Objavljeno: Po nov 12, 2007 8:37 pm
Napisal/-a blazp
sej prov, še višje kazni. plačajte davek ali pa se vozite z busom

Objavljeno: To nov 13, 2007 12:24 am
Napisal/-a TrijoAdijo
Lumpy_ je napisal/-a:Si hudo narobe slišal da je 200€.


Je kr prav slišal da je 200€...Pravzaprav je za fizično osebo 417,29€ in ker bo plačal seveda v 8-ih dneh,bo nakazal 208,64€.

LP!

Objavljeno: To nov 13, 2007 12:47 am
Napisal/-a Lumpy_
Vir?

Pa po novem veljajo polovičke že nekaj časa 16 dni, ne več 8. Že tu si mimo pihno.

Objavljeno: To nov 13, 2007 2:22 am
Napisal/-a JEREMIJA79
lisko je napisal/-a:Je kdo od teh ki je pisal te poste mehanik? Ali pa se je ukvarjal že z dizli ? ALi pa je že kdo videl glavo dizla ( ter starejše dizle ki jim kao kurilc nič ne nardi? )

No naj povem da so to zelo hiter vidi ko razdereš motor..... izpušni ventil je ZELO ZELO zažgan in ima polno ožganin ( podobno kot dimnik ki se ga dolg ni čistlo), mešalne komore spokajo in to točno proti izpušnemu ventilu gre razpoka........... izpušni kolektor je zelo sajav..... pa še bi lahk našteval. Vzamite malo strojni priročnik v roke in primerjajte zgorevalne temparature določenih goriv.... kurilno olje ima dost višjo temparaturo zgorevanja kot pa nafta ( od tod tudi da kao čistejše zgoreva..... višja temp. več zgori) od tega pa nastanejo posledice na motorju, ki sem jih opisal....

Zanimivo je vzet narazen motor, ki je skoz laufal na nafto in enak motor, ki je skoz laufal na kurilca....


Tole jest čist verjamem da so poškodbe na dolgi rok ampak se spomnim ko je kolega govoril da so v Bosni med vojno v golfa 2 točili transformatorsko olje(ker drugega ni bilo)pa je avto delal,sicer je kadil ampak delal. :bow

ZA LISKOTA IN OSTALE

Objavljeno: To nov 13, 2007 7:35 am
Napisal/-a THE NIGHTRIDER
LISKO zdej mi pa povej, kako to, da potem moji kolegi, ki so nredili s kurilcem predvsem z AUDI-ji A4 in A8(4.0 TDI), GOLFI IV (pumpe duse), Mercedes E CDI, že na 100.000 tisoče kilometrov pa je vse delalo normalno in brez posledic. Tako da je to en lari fari, kot pa sem že napisal sem na lastne oči videl, kako je vlil na Petrolu rdeč aditiv v nafto ki je bila kao potem kurilc. Preventivno pa je dobro pri tistih, ki tankate nafto ali pa kurilca, da date na vsakih 6000 km aditiv za čiščenje šob in celotnega vbrizgalnega sistema (motor potem lepše dela) motorja, najboljši je od STP - ja, obstaja pa tudi za bencinske motorje. FILTER goriva pri dizelnu pa je dobro menjati na 30.000 - 40.000km in to pred zimo. :D :rofl

Re: ZA LISKOTA IN OSTALE

Objavljeno: To nov 13, 2007 8:16 am
Napisal/-a 5cho
THE NIGHTRIDER je napisal/-a:LISKO zdej mi pa povej, kako to, da potem moji kolegi, ki so nredili s kurilcem predvsem z AUDI-ji A4 in A8(4.0 TDI), GOLFI IV (pumpe duse), Mercedes E CDI, že na 100.000 tisoče kilometrov pa je vse delalo normalno in brez posledic. Tako da je to en lari fari, kot pa sem že napisal sem na lastne oči videl, kako je vlil na Petrolu rdeč aditiv v nafto ki je bila kao potem kurilc. Preventivno pa je dobro pri tistih, ki tankate nafto ali pa kurilca, da date na vsakih 6000 km aditiv za čiščenje šob in celotnega vbrizgalnega sistema (motor potem lepše dela) motorja, najboljši je od STP - ja, obstaja pa tudi za bencinske motorje. FILTER goriva pri dizelnu pa je dobro menjati na 30.000 - 40.000km in to pred zimo. :D :rofl


reklama??