Stran 1 od 1

Zimska oprema - Multi grip snežne verige

Objavljeno: Sr nov 14, 2007 10:52 pm
Napisal/-a tofisi
Zanima me, če te snežne nogavice lahko nadomestijo snežne verige, kot zimsko opremo.
http://www.snowchains.co.uk/main/weisssock.htm

Objavljeno: Sr nov 14, 2007 10:57 pm
Napisal/-a Lumpy_
Dvomim da ma to kaki grip. Kaj to je skor gladko al kak material je sploh? Deluje mi ko neko platno prek potegnjeno. :lol:

Objavljeno: Sr nov 14, 2007 11:00 pm
Napisal/-a ManIAK
Tele "nogavičke" kot jih imenujete ljudje ful hvalijo. Uporabljajo se predvsem za lita zimska platišča (da jih ne opraskaš). Me pa zanima kak je z tem po asfaltu. Po moji kurji logiki bi se moralo to ob večjem trenju z podlago raztrgati. Ali pač?

Objavljeno: Sr nov 14, 2007 11:01 pm
Napisal/-a JEREMIJA79
Firma je taprava sam tole zadevo ne poznam. :___o

Objavljeno: Sr nov 14, 2007 11:05 pm
Napisal/-a MacTron
ce je zadeva dobila TUV oz sla skozi vsa ta njihova testiranja potem se bo obneslo
v nasprotnem bo to kup reklamacij in na koncu ...product out

Slika

in

Objavljeno: Če nov 15, 2007 9:36 am
Napisal/-a sergej
Dajte napist če je kdo sprobal to...??

Objavljeno: Če nov 15, 2007 10:21 am
Napisal/-a dskrab
Čudno zgleda to. Po moje, da se s tem pelješ kot po ledu :)

Objavljeno: Če nov 15, 2007 10:46 am
Napisal/-a dj_em
to je zgolj za po snegu kokr se men zdi.. po asfaltu s tem :ne

Re: Zimska oprema - Multi grip snežne verige

Objavljeno: Če nov 15, 2007 11:53 am
Napisal/-a tofisi
tofisi je napisal/-a:Zanima me, če te snežne nogavice lahko nadomestijo snežne verige, kot zimsko opremo.
http://www.snowchains.co.uk/main/weisssock.htm


Kaj pa na to policaji pravijo, če jim namesto verig pokažeš te nogavice??

Objavljeno: Če nov 15, 2007 11:59 am
Napisal/-a Uniqe
Therefore, in our opinion, the ideal solution is to take WeissSocks but also carry a pair of snow chains should the conditions or local legislation demand them to be used.


Mislim da ti še vedno rečejo da jim pokaži snežne verige :)

Objavljeno: To dec 18, 2007 11:08 pm
Napisal/-a Mraušk Mčk
Moja izkušnja (pa ne s temi nogavicami)
Ker se ni dalo nikjer parkirat - cesta splužena samo za širino enega avta - sem svojo macdo 6 zagonil v cel sneg, tako da je rahlo sedla na karter. Kako jo bom dobil ven sem se imel namen ukvarjat pozneje, ko pridem s hribov. Potem sem imel zvečer cel kup dela, odkopal z vojaško lopatko za vsemi 4mi gumami, podlagal smrekove veje, pustil v vzvratni prestavi, da so se kolesa vrtila v prazno in šel sam porivat, pa se dobro tono in pol težka krava niti zganila ni. Potem sem pod eno kolo podložil samo 25cm velik kos platna - etui od vojaške lopatke - pa smo bili zunaj.

Tkanina na ledu zagotovo deluje. Saj ti "štumfi" niso nek izum, to so uporljale že naše prababice, ko je bilo po vasi poledenelo so čez škornje navlekle stare volnene nogavice.

Mene zanima bolj to, pri nas se je na tržišču pojavilo več različnih proizvajalcev, a obstaja kje kakša objava primerjalnega testa za te "nogavice".

Pa še to. "Nogavice" so baje homologirane tudi za naše miličnike.

Objavljeno: Sr dec 19, 2007 6:49 am
Napisal/-a ban
Podobno zadevo prodajajo tud pr nas, v zadnji št. motorevije je reklama, mislm pa da to prodaja tud AMZS. Je pa zadeva dobra za po snegu kjer je spodej asfalt (ne po čistem asfaltu), ni pa za makadam ker se tam lahko raztrga. Podobno zadevo se da kupt tud za čevlje da ti tako ne drsi.

Objavljeno: To dec 25, 2007 11:15 am
Napisal/-a Misak
Ravno v prejšnji številki revije GM&T sem napisal članek, pa se mi zdi da urednik ne bo nič jezen, če ga pripopam: gre se pa za tekstilne verige ISSE, po domače gate za gume, ki delujejo fenomenalno dobro!

Citiram:
TEKSTILNE VERIGE ISSE
Mnogi trgi se že lahko pohvalijo z novosotjo, ki je dodobra olajšala zimsko vožnjo po snegu, ledu, plundri in tudi blatu. Ker je Slovenija še vedno tretirana kot Balkan smo z zamudo a vendar pred zimo tudi mi dobili v svetu že priznano nadomestilo snežnih verig in sicer tekstilne verige ISSE Safety. Prednosti so številne, če omenimo samo izjemno preprosto montažo, ki zahteva manj kot 2 minuti dela kljub dolgim nohtom in/ali oblečeni večerni obleki. Kolikokrat se to zgodi pa je že povsem druga zgodba...


Zgradba in oblika sneženih verig je povsem primerna tudi za aluminijasta platišča, saj se verige navlečejo na pnevmatiko podobno kot bi si natikali nogavico. Velika prednost je tudi v tem, da je zaradi tekstilne obloge, ki ne preseže debeline 2 mm taka veriga primerna tudi za vozila z ABS, ESP in drugimi elektronskimi pomagali, ki se skrivajo na notranji strani plašča in jih običajne verige zaradi debeline lahko poškodujejo ali pa zmedejo elektronske komponente zaradi razlik v debelini ipd. Tankost in enakomernost debeline omogočajo tudi veliko udobnejšo vožnjo brez vibracij, prav tako se te verige lahko uporabljajo tudi na suhem asfaltu ne da bi vas skrbelo za poškodbe vozila. Po uporabi pa verige preprosto snamete in jih brez komplikacij operete v pralnem stroju. Te verige bodo znali ceniti tudi lastniki vozil z manjšimi prtljažnimi prostori, saj kos blaga res ne zavzame veliko prostora v prtljažniku.

Skrivnost leži v uporabi trpežnega in zanesljivega tekstilnega materiala, ki s kar najboljšo vpojnostjo zagotovi minimalno količino vode med kolesom in tlemi. Dober oprijem namreč zagotavljajo medsebojno razmerje zgornje podlage, lubrikanta in spodnje podlage. Ob stiku pnevmatike z ledom se le ta na površju zaradi pritiska rahlo stopi in med pnevmatiko ter podlago ustvari tanek sloj vode, ki deluje kot odličen lubrikant, zato pnevmatika zdrsne posledica pa je v najboljšem primeru rahel zdrs in tresoče roke. Tekstilne verige pa to vodo vpijejo, groba površina pa se vreže v led ali zbit sneg in omogoči dober oprijem. Če je vode vseno preveč jo kot vsaka spžva ob strani izpodrinejo stran od pnevmatike, namesto da bi ostajala pod pnevmatiko. Struktura blaga pa je druga lastnost te verige ki povečuje oprijem.

Prijetna lastnost teh verig je tudi velik razpon ustreznosti verig. S samo šestimi tipi namreč zagotovimo primerno verigo za vse velikosti pnevmatik na osebnih, kombiniranih in celo tovornih vozilih. Od tega en tip pokrije 40% celotnega slovenskega voznega parka osebnih vozil. Verige med drugim obstajajo tudi za 19 colska platišča kar pomeni, da jih lahko nataknemo tudi na tovornjake srednjih velikosti. In cena? Ne pretirana. Na AMZS-jevi spletni strani se nahaja cenik, ki obljublja odporne verige za osebna vozila že od slabih 60 € dalje ter zelo odporne verige za tovorna vozila za ceno 171 €.



še link: http://www.isse.es/en/carac.htm

po moje je tole daleč najboljši substitut za navadne verige... Se splača razmislt!

p.s.: Mam že en čist enak post v eni drugi temi, samo pač omenim, ker je tole bolj specifična tema...

Objavljeno: To dec 25, 2007 12:20 pm
Napisal/-a reber
Zadeva se pogojno zelo dobro obnese. Zakaj pogojno? odvisno je tudi od temperature in vode, če zadeva zamrzne in zaledeni, potem je vprašljivo kako dobro bo. Če vode ni, torej je temperatura nižja, bi zadeva morala biti zelo dobra.

Zamislite si primerjavo navadnega lesnega žaganja in peska, žaganje je namreč na ledu odlično sredstvo proti drsenju, še bolje kot pesek, ampak spet pogojno.

Za premostitev kratkega klanca bi te nogavice morale zadostovati, to pa je bistvo ane. Seveda bi poleg teh nogavic priporočal tudi verige v prtljažniku, priročno lopatko, mogoče 5kg peska, lahko tudi 10kg, mogoče tudi žaganje. Tdi odeja pride prav, kakšna debela, lahko zato da se z njo ogrejemo ali pa zato, da sopotnik ali sopotnica odejo podloži pod zadnjo plat, ko sede na pokrov motorja za obtežitev prednjih koles za vožnjo v krajši poledeneli klanec. No, vsedanje na pokrov motorja je sicer nevarno ampak včasih smo si pomagali tudi tako, pa je bilo spet samo pogojno učinkovito... tako kot vse, še verige niso vsemogočne, čeprav se z verigami daleč pride.

Zimske nogavice

Objavljeno: Sr feb 13, 2008 4:40 pm
Napisal/-a Mraušk Mčk
Da se pamet lahko kupi so vedeli že Butalci in tudi meni je bilo jasno, da vedenje o tem, a se tekstilne verige obnesejo v realni situaciji, lahko preprosto kupim. Ker je bil firbec res močan sem odkartal tisih 80 ojrotov. Vse za znanost! :P

Preizkus je potekal na ne prestrmi vendar v dolžini 3km v celoti zasneženi cesti do koče pod Slapom Rinka (Logarska dolina). Po sredini ceste so bile v do 15 cm globok sneg vrezane kolesnice predhodnikov po katerih bi lahko do obračališča pri koči pripeljal tudi samo z zimskimi gumami (nekaterim je to uspelo, 90% pa je imelo verige). Stvar se ni izšla samo z zimskimi gumami, ker sta gospod in gospa prvi zakonski par na Everestu pridrvela nasproti s kombijem s hitrostjo, ki je močno obetala bližnje srečanje tretje vrste, zato je moja macda preplašeno odskočila v cel sneg. :(
Samo z zimskimi gumami (michelin pilot alpin) se ni dalo priti več nazaj v zvožene tirnice in tako so dobile »zimske nogavice« svojo prvo priložnost. Res je bil sneg tiste najbolj neugodne sorte – mokast, ki se samo melje pod kolesi in ne daje nobene opore, vendar me je vseeno presenetilo to, da sem na novo opremljen uspel nazaj na sredo ceste šele v tretjem poizkusu. Tazaresne verige (imel sem jih v prtljžniku kot back up) bi situacijo obvladale mnogo bolje. Tudi vzvratno parkiranje na cilju ni šlo povsem gladko. :huh:

Tekstilne verige se v primerjavi s klasičnimi res hitreje in enostavneje nataknejo, tudi nacentrirajo se same med vožnjo. Razlika v mokastem snegu med zimskimi gumami in tekstilom je minimalna v prid slednjega. Na ledu bi bila razlika mogoče večja, ampak to je samo ugibanje.

Še ena zanimivost. Če je hitrost obuvanja nogavic časovno res nekje tam, kar obljubljajo proizvajalci, pa to nikakor ne velja za sezuvanje. Avto je bil obut parkiran čez noč, sezul sem ga šele naslednje jutro tik pred začetkom kopne ceste. Za sezuvanje je bilo potrebno kar precej časa in tudi fizične moči, kajti tekstil je po celi površini narahlo primrznil na površino gume (temperatura – 7°C) čeprav je bil sneg povsem suh. Kako trdno bi se nogavičke držale gum v primeru, da bi jih po vožnji v plundri pustil mokre na gumah čez noč zmrznit, lahko samo ugibam.

:D

Nogavice: http://www.amzs.si/?podrocje=398

Objavljeno: Sr feb 13, 2008 4:48 pm
Napisal/-a AgitatoR
Pod kraj maš narobe napisano. Bi mogu Moravče met. :D

Objavljeno: Sr feb 13, 2008 6:49 pm
Napisal/-a Mraušk Mčk
Nič narobe, dve imeni - isti kraj ;) :lol: