Stran 1 od 3

Nemški avtomobili bolj segrevajo Zemljo!!!

Objavljeno: Pe nov 23, 2007 5:29 pm
Napisal/-a Ivan36
STRASBOURG - Nemški proizvajalci avtomobilov so lani pri izdelavi novih vozil povečali povprečni izpust ogljikovega dioksida, medtem ko so francoski in italijanski proizvajalci emisije zmanjšali.
Več tukaj : http://www.dnevnik.si/novice/svetvozil/281180/

Objavljeno: Pe nov 23, 2007 5:41 pm
Napisal/-a benf1
jao! :cry: Nemcem ni mar za okolje (razen BMW-ju)! Sicer bi lahko vsi še veliko bolj zmanjšali izpuste CO2, vendar bi to podražalo avtomobile in prodali bi manj avtomobilov. Delajo samo koncepte, serijsko pa nič! Upam, da se bodo kmalu zmigali, drugače bo ta svet propadel! :!: :x

Objavljeno: Pe nov 23, 2007 5:43 pm
Napisal/-a vugy
dej nehajte neke noret...jao kak mi je to brezveze

Objavljeno: Pe nov 23, 2007 5:47 pm
Napisal/-a STENTOR
Svet bo propadel zaradi nemških avtov? :EE :rofl :EE

Objavljeno: Pe nov 23, 2007 5:59 pm
Napisal/-a Ivan36
Pa glede FAP filtra za D :?: koliko časa so se maherji branili za serjisko ugradno a PSA je bil prvi že leta 2002 so jih imeli gor serjisko 2.2 HDI. Bravoooo.

Objavljeno: Pe nov 23, 2007 6:15 pm
Napisal/-a JEREMIJA79
Že bla podobna tema o tem kako nemci kvarijo tehnološki napredek.... :g:

Objavljeno: Pe nov 23, 2007 6:18 pm
Napisal/-a Mate
Še eden izmed člankov, ki zavaja. Ali kje piše na kakšen način so pridobili te povprečne vrednosti?

Mislim, da je jasno, da bodo v povprečju nemški avtomobili izpustili v zrak več CO2 pa ne zato, ker bi bili slabši, ampak ker so kupci drugačni. Renault, Citroen in Peugeot na primer prodajo glede na svoj delež največ majhnih avtomobilov kot so Clio, C3 in 206 oziroma 207. Recimo pri Audiju večino predstavlja A4, pri Mercedesu C razred. Majhni avtomobili zaradi svoje velikosti in slabih voznih zmogljivosti porabijo manj goriva - recimo povprečje moči zgoraj omenjene trojice nekje pri 75KM. Večji (A4, C, 3 serija, Passat) pa imajo povprečje moči recimo 130KM. Tukaj je jasno, od kje pride več CO2. Mislim da je tudi pri nemcih opazen tehnološki napredek, tudi v smeri zmanjšanja izpustov. Za primer VW: TSI, TFSI in TDI motorji. Z vsako generacijo motorji ponujajo večje moči, poraba pa se ne poveča bistveno, ali se celo zmanjša. Krivi smo pa kupci, ki kupujemo vedno močnejše avtomobile. Če smo bili pred 10imi leti še zadovoljni s 75KM, je sedaj 100KM premalo.

Za "rešitev" sveta lahko veliko naredimo sami, a mislim da smo preveč uokvirjeni v svoje navade. Je že kdo zamenjal navadne žarnice z varčnimi, kdo vozi po AC 100 namesto 140, kdo lovi zelene semaforje, da ne bi zaviral pred rdečimi lučmi, ... ? Da se, le voljo je treba imeti. Primer, z 1.9 TDIjem lahko na običajnih relacijah porabo zbijem na 4.5 l/100km na cel tank, če pazim na vožnjo. Sicer pa je povprečje malo pod 6imi litri. S tako vožnjo, bi zmanjšal izpust CO2ja za 25%. Sedaj se pa javite tisti, ki namerno vozite varčno z namenom zmanjšanja CO2ja in ne z namenom šparanja denarja.

Se pa strinjam, da bi kljub temu, lahko tudi nemci naredili več v smeri hibridov in serijske vgradnje filtrov trdih delcev, ...

Objavljeno: Pe nov 23, 2007 6:53 pm
Napisal/-a esem
Mate je napisal/-a: Ali kje piše na kakšen način so pridobili te povprečne vrednosti?
...


verjetno piše tu (pdf!) http://www.transportenvironment.org/doc ... report.pdf

kratek delen povzetek
BBC je napisal/-a:German cars 'least green in EU'

The BMW group cut emissions, but DaimlerChrysler's and VW's went up
Most cars sold in Europe are becoming more fuel-efficient, but German carmakers are going backwards according to a study by a green pressure group.
Transport and Environment (T&E) says an average new German car produced more CO2 per kilometre in 2006 than in 2005.

Among big German manufacturing groups, only BMW made progress, it says.

Cars made by French and Italian groups were 1.6% more efficient, it adds, but only two are close to hitting a 2008 target of 140g of CO2 per kilometre.

This target was adopted by the European Automobile Manufacturers Association (ACEA) in 1998.

The European Commission will outline proposals next month designed to ensure the average car sold in Europe produces no more than 120g/km by 2012.

Weight problem

The average car produced by German manufacturers produced 173g/km in 2006 according to T&E - up 1g, or 0.6%, from 2005.

This was despite BMW's success in reducing the average emission of its cars by 2.5%, or from 188g/km to 184g/km.

The two manufacturing groups close to reaching the 140g/km limit for 2008 are Peugeot Citroen and Fiat. But only Peugeot Citroen will reach the target at its current rate of progress.

"The new figures reveal the importance of weight reduction in cutting CO2 emissions," the report says.

"Companies like PSA Peugeot Citroen that cut weight also achieved emissions reductions in 2006. DaimlerChrysler and the Volkswagen group's cars got heavier and even more polluting on average."


CHANGE IN AVERAGE CARBON EMISSIONS 2005-6Manufacturer group 2006 CO2 emissions (g/km) % change from 2005
Toyota 153 -5.00%
Honda 154 -3.80%
PSA Peugeot Citroen 142 -2.70%
BMW 184 -2.50%
Mazda 173 -2.00%
Nissan 168 -1.60%
Hyundai 167 -0.80%
Renault 148 -0.80%
Fiat 144 -0.50%
Ford 162 -0.50%
General Motors 157 -0.30%
Volkswagen 166 0.90%
Suzuki 166 1.80%
DaimlerChrysler 188 2.80%
Source: Transport and Environment

T&E's 2007 report is not comparable to its 2006 report because it is based on data from 24 EU member states rather than 15, and because it compares manufacturing groups, rather than individual car brands.

Only volume manufacturers, producing more than 200,000 cars per year, were included in the survey.

Objavljeno: Pe nov 23, 2007 6:58 pm
Napisal/-a Lumpy_
Keri topic ne. Zadnjih 14 dni še samo berem in se smejim novim topicom.



LP :lol: :hi

Objavljeno: Pe nov 23, 2007 8:59 pm
Napisal/-a kljukec
pač mercedes proda vedno več AMGjev ;)

Objavljeno: Pe nov 23, 2007 9:05 pm
Napisal/-a maniaxxx
in kaj vidimo iz tega? da gretje dela v nemških avtomobil bolje :D načeloma pa je precej ogabno videt enega elegantnega audija ki ob traktorskem ropotu spusca dimno zaveso za seboj, to me zelo odbija :roll:

Objavljeno: Pe nov 23, 2007 9:26 pm
Napisal/-a adis
http://www.dft.gov.uk/ActOnCO2/index.ph ... 2_rankings

preglejte malo to stran

boste videli nekje je največji krivec za izpust toyota,saab,mitsubishi,ranault,ford,mini,opel-vauxhall, seveda tudi delno bmw,mercedes in naj omenim da audi ni nikjer na zadnjem mestu, kvečjemu je od nemcev bmw ali pa mercedes

Objavljeno: Pe nov 23, 2007 9:57 pm
Napisal/-a FRANCIVW
Pa še naprej se bom veselo vozil z VW 8)

Objavljeno: Pe nov 23, 2007 10:00 pm
Napisal/-a monster_d
Americani pa se ene 3x bolj osnazujejo kot nemci... pa smo tam :lol:

Objavljeno: Pe nov 23, 2007 10:32 pm
Napisal/-a adis
monster_d je napisal/-a:Americani pa se ene 3x bolj osnazujejo kot nemci... pa smo tam :lol:


da pa smo tam, a kaj ko je problem v tem da se američanom j**e za to, ker veselo tankajo svoje 4.0l + a mi tukaj v evropi pa pazimo na razne razne filtre za katere američani po mojem niti nevedo da obstajajo kaj šele da bi jih uporabljali

Objavljeno: Pe nov 23, 2007 11:25 pm
Napisal/-a AXioN
Lumpy_ je napisal/-a:Keri topic ne. Zadnjih 14 dni še samo berem in se smejim novim topicom.



LP :lol: :hi

Dam za pivo!

:pop:

Objavljeno: Pe nov 23, 2007 11:28 pm
Napisal/-a kljukec
adis je napisal/-a:http://www.dft.gov.uk/ActOnCO2/index.php?q=best_on_co2_rankings

preglejte malo to stran

boste videli nekje je največji krivec za izpust toyota,saab,mitsubishi,ranault,ford,mini,opel-vauxhall, seveda tudi delno bmw,mercedes in naj omenim da audi ni nikjer na zadnjem mestu, kvečjemu je od nemcev bmw ali pa mercedes

kako si pa prišel do tega zaključka?
ker ko klikneš po razl. razredih vidiš najmanj osnežujoče avtomobile

Objavljeno: Pe nov 23, 2007 11:38 pm
Napisal/-a adis
@kljukec: ja sm vidu zdej

evo prilagam nov link
http://www.vcacarfueldata.org.uk/search/search.asp

tuki lahk primerjate co2 na tip motorja,avto itd....je zelo obširna baza podatkov

Objavljeno: Pe nov 23, 2007 11:59 pm
Napisal/-a Petersilj
C02, ki ga avtomobili spustijo v ozračje je še najmanj problematičen plin, poleg tega pa živa bitja, industrija, kamioni, elektrarne itd. spustijo neprimerno več C02-ja. Nova marketinška fora pač. Sicer pa rastline veselo porabljajo ta CO2 tekom fotosinteze. Kdo nas spet nateguje? :D

Objavljeno: So nov 24, 2007 7:44 am
Napisal/-a PuBBeC
kaj se te obremenjujete s tem :)

mislim, kaj pa LETALA??? na dan jih je v zraku tisoč, pa to vsak dan... kateri so najbližje ozonu in delajo škodo, v ameriki pa se veselo prevažajo z njmi za tistih 100km...

vse kar je je v ameriki oni so največ krivi, če mene kdo kaj vpraša...
poglejmo prostornine motorja, se kateri američan vozi mogoče z unotom 1.0, katerega imam jaz? ne, seveda ne, če pa bi bil neki lolek s takim avtom. ker morjo imet dodga z 5.0l bencinarja.

Poglejte še recimo vojsko, katera porabi ne vem kolko litrov nafte na dan za en premik 3000 vojakov z tanki, oklepniki, tovorjaki itd.

pol se lahko malo zamisliš, kaj bom jaz naredil, da svet ne bo propadel...
zaj če bom kupil nemški avto bom moral na to pazit? pa dajte no, kolko švabskih avtov je v europi? več kot pa japonskih pa ostalih :)