Stran 1 od 1

MENJALNIK

Objavljeno: Če avg 14, 2003 9:17 pm
Napisal/-a Mean Machine
Zanima me v čem je razlika med sinhroniziranim in nesinhroniziranim menjalnikom :?:
Pod drugo pa v čem je prednost ravno ozobčenih zobnikov :?: . Jugeci v našem državnem prvenstvu so se ful hvalil kak je zdej bolš k majo ravno ozobčene zobnike

Objavljeno: Pe avg 15, 2003 2:17 pm
Napisal/-a Maverick
Razlika je v tem, da ti pri sinhroniziranemu menjalniku sinhroni avtomatsko nastavijo zobnike tak da ne skrta(luknca na zobcek). Pri nesinhronizeranem menjalniku pa moraš med prestavljenjem dodajati plin( vmesni plin).

Lp Luka

Objavljeno: Pe avg 15, 2003 2:26 pm
Napisal/-a .::GTR::.
PROBLEM PR MEN:
zamenjov sm olje v menjalniku prej je bil dost redek (pomoje isti kokr za mašino) zdej sm pa dal not gostejšga (90 neki). in zdej ne morem normaln prešaltat v nižjo - npr iz tretje v drugo mi skor skos škrtne :evil: v prvo pa ne morem dat če ne stojim :roll:. a je možn da je to zarad olja, alpa je zato če ga je PREVEČ not?( bom šu poj prevert)