Stran 1 od 2

Vzdrževanje A6 2.0TDI A8 3.0TDI l.2005

Objavljeno: Ne dec 02, 2007 1:24 pm
Napisal/-a RENO911
Zanima me kakšne so razlike v vzdrževanju teh dveh avtomobilov. Cene servisov, rezervnih delov za motor in ostale drobnarije po notranjosti vozila (kakšna plastika, če se zlomi ali npr. pokvarjen kakšen elektro motorček,...), na podvozju in ostalem in pa nasplošno razlike v stroških s tema dvema Audi-jema. Je vzdrževanje A8-ice res toliko višje od vzdrževanja A6? Seveda pod pogojem, da zanemarimo stroške registracije in zavarovanja.

Gre pa za 2.0TDI v A6 in 3.0TDI v A8, letnika 2005 (novi modeli).

Če ve kdo za razlike med BMW 730d in 525d (novi modeli) tudi lahko napiše kakšna je razlika v stroških vzdrževanja med tema dvema.

Cena servisne ure je najverjetneje enaka.

Moti me predvsem to, da ko berem na tem forumu ali katerem drugem o nakupih teh avtov, se velikokrat zgodi, da so pri največjih modelih ljudje velikokrat presenečeni nad višino stroškov vzdrževanja in da ni vse samo v tem, da avto kupiš, ampak da moraš računati tudi na veliko večje stroške.

Objavljeno: Ne dec 02, 2007 1:48 pm
Napisal/-a adis

Objavljeno: Ne dec 02, 2007 2:11 pm
Napisal/-a Voith
ahh.. kupujes audija A8 in te zanima kok je cena vzdrzevanja??

glej da neki razjasnimo tle najprej: audi A8 ni avto ki bi bil za ljudi, ki jih skrbi kolk bo vzdrževanje pol.. če te skrbi vzdrževanje si kupi cliota al pa punto..

a8 je visok razred avtomobila in če planiraš uzet lizing do pozne starosti zarad tega da se boš vozu v avtu visokega razreda in polek tega stradal, ko bo treba delat servis, pol ti svetujem da rajsi ne kupujes a8. go for a3 instead.

odpri ydj se temo kaksna je razlika med vzdrzevanjem lamborhgini diablota in ferrarija f40.. :roll:

Objavljeno: Ne dec 02, 2007 2:18 pm
Napisal/-a adis
kaj ti sprašuješ :lol:

pri nekaterih stvareh so cene kar višje ( motorni deli itd....) pri a8 kot pri a6 svetujem pa da si ogledaš npr. stran www.herkules.si in si tam narediš primerjavo

Objavljeno: Ne dec 02, 2007 2:47 pm
Napisal/-a RENO911
Na tej strani, ki si jo navedel je videti le, da so motorni in deli podvozja, zglobi in ostalo, povečini enaki na vseh Audi-jih, od A4 pa do A8 in s tem ko gre za enake rezervne dele so tudi cene teh enake. Enako je z vodno črpalko in ostalim, kot je videt, razen seveda določene razlike zaradi različnih motorjev in tudi pri tistih delih ni nekih razlik v višini cene.

Po tem takem, v kolikor bi gledali A6 in A8, oba z istim motorjem, naprimer 3.0TDI quattro, ne bi smelo biti nobenih razlik v vzdrževanju. Ravno zato sprašujem, kje so tiste razlike, o katerih vsi strašijo, da dvignejo stroške, napram manjšemu modelu A6.

Objavljeno: Ne dec 02, 2007 2:54 pm
Napisal/-a Shebo
Če si omejen na ta dva motorja ti potem osebno raje svetujem A6 3.0 TDI ali BMW 530d.

Objavljeno: Ne dec 02, 2007 6:37 pm
Napisal/-a Voith
poglej si ceno ploscic za bremze za a8 al pa recimo kok stanejo ena recimo sopotnikova vrata za a8 al pa spredn odbijac, roka, lezaj.. ti bo takoj jasno kje so razlike.

sam to je res una tipicna slovenska, 8 kreditov sam da bo a8 pred blokom pa tut ce nau za jest.

Objavljeno: Ne dec 02, 2007 6:44 pm
Napisal/-a blind3k
stroški so identični, ker sta tudi mašini v A6 in A8 identični.

se pa strinjam z ostalimi, da pri takih avtomobilih sploh sprašuješ po stroških vzdrževanja je nesmiselno, saj je čisto logično da je dražje, kot pa za kakega renoja...

Objavljeno: Ne dec 02, 2007 7:21 pm
Napisal/-a GregaST
Mašina 2.0 TDI ni enaka mašini 3.0 TDI :roll:

Objavljeno: Ne dec 02, 2007 7:31 pm
Napisal/-a MacTron
GregaST je napisal/-a:Mašina 2.0 TDI ni enaka mašini 3.0 TDI :roll:


tako je... vendar je bilo to povedano na zacetku potem vmes pa je bilo
mnenje spremenjeno na enako osnovo vendar pa eno je 4 vrstni motor...
eno pa V6 in tu so precejsnje razlike sploh pa v materialu... kot jih je ze
nastel Voith...

Objavljeno: Po dec 03, 2007 12:15 am
Napisal/-a RENO911
Kolikor je spet razbrati iz postov, prste stran od A8, razen če nameravam avto plačati 2x, česar pa se bojim. Za enega je, za še enega (ki bi ga zmetal na tega preko servisov in raznih drobnarij) pa ne. To je to.

Seveda je še vse odprto, vpašal sem le za kak konstruktiven podatek/nasvet.

Objavljeno: Po dec 03, 2007 12:23 am
Napisal/-a adis
verjemi mi na besedo, a6 letnik 05 katerega sem jaz vozil je bil fenomenalen ( 3.0 tdi)

Objavljeno: Po dec 03, 2007 12:39 am
Napisal/-a abbe
RENO911 je napisal/-a:Kolikor je spet razbrati iz postov, prste stran od A8, razen če nameravam avto plačati 2x, česar pa se bojim. Za enega je, za še enega (ki bi ga zmetal na tega preko servisov in raznih drobnarij) pa ne. To je to.

Seveda je še vse odprto, vpašal sem le za kak konstruktiven podatek/nasvet.


kdo pa je napisau da se ful kvari?hotu si primerjavo cen pa so ti pac nastel dolocene stvari.

Objavljeno: Po dec 03, 2007 12:56 am
Napisal/-a Voith
hoces vedt ce je racionalen nakup. no zdj ti pa js povem, da racionalnost in avti kot so a8 in podobni nimajo nic skupnega. racionalen je un lanos ratio recimo pa klio. pri takih avtih se gre pa za prestiž in podobno in zato se tle ne sprasuje po racionalnosti.

si ze kdaj videl kje, da bi recimo kdo spraseval koliko stane vzdrzevanje rolls royce phantoma? enostavno se to pri takih avtih ne sprasuje. ce mas kes ga kups in vzdrzujes ce ga pa nimas pa pac nimas in kups kej kar je zepu primerno.

kar pripelje se do enega uprasanja, kok uporabnikov tlele misls da ma a8 letnik 2005 in ga vzdrzuje? 1? 2? ubistvu je bil tale post vseskup samo nek ala js sm kreditno sposoben in zdej bom iz cliota presedlal v a8 sam nism pa cist shure ce naujo drazje svecke k za cliota :roll: fak kako pateticno


ok pa da se js uprasam eno tako uprasanje k ful spada sem:

Vzdrževanje Porsche CGT vs Ferrari Enzo

zdj razmišljam o nabavi enega od obeh avtov, pa me ful zanima a so drazje svecke za enga al za druzga, da nebo pol nepotrebnih stroskov ko se bo menjavalo.. sej tle mate vsi ze ful izkusenj z obema avtoma tako, da to res nebi smel biti problem.
aja se tretja bolj ekonomicna opcja je pa Mercedes SLR, tam je samo 8 sveck tako, da se mi to zdi zelo ekonomicen nakup, bom prisparal za malico pri vsakem servisu.

torej kaj mi svetujete?

Objavljeno: Po dec 03, 2007 1:31 am
Napisal/-a Matjaz46
ves kaj ti svetujem!će ze pol bugatija! :lol: to je avto za vzdrževanje

Objavljeno: Po dec 03, 2007 2:01 am
Napisal/-a bam88
pa porka madona kaj morte koj srat zacet.. clovek je prasal za nasvet ne za pizdakanje.. ce bi rad kupil mogoce sanjski avto kdo ste vi da mu boste to preprecili. je tezko odgovorit direkt na vprasanje brez nesramnosti?

Objavljeno: Po dec 03, 2007 2:33 am
Napisal/-a Voith
bam88 je napisal/-a:pa porka madona kaj morte koj srat zacet.. clovek je prasal za nasvet ne za pizdakanje.. ce bi rad kupil mogoce sanjski avto kdo ste vi da mu boste to preprecili. je tezko odgovorit direkt na vprasanje brez nesramnosti?


to je navadn bullshit, ce prou razumem bi bli edini, ki bi na to uprasanje znal odgovort lastniki takih avtov..

no pa dejmo, prestejte se vsi lastniki A8 audija 3.0 d letnik med 2005 in 07, ki ste naredil ze vec k 3 servise na tem avtu in sodelujete na tem forumu. ce sta vec kot 2 dam temu renoju911 za pivo.

Objavljeno: Po dec 03, 2007 6:10 am
Napisal/-a GooDieZ
Ma da še jaz vržem not moja 2 centa...

A2,3,4 še vidiš pri navadnih smrtnikih oz ljudeh z neko povprečno službo,,,

A6 pa A8, kaj pa vem, poglejte malo folk k te avte vozi, večinoma službeni avti kolk se men zdi. Zanimivo bi blo videt register novejših registriranih pri nas...

Mi je pa vse smešno ko vidim sodelavca ko se vozi z E320 cdi '04 letnik... bom malo opazoval če hujša kaj :p

Objavljeno: Po dec 03, 2007 11:02 am
Napisal/-a FBR
Voith je napisal/-a:hoces vedt ce je racionalen nakup. no zdj ti pa js povem, da racionalnost in avti kot so a8 in podobni nimajo nic skupnega. racionalen je un lanos ratio recimo pa klio. pri takih avtih se gre pa za prestiž in podobno in zato se tle ne sprasuje po racionalnosti.

si ze kdaj videl kje, da bi recimo kdo spraseval koliko stane vzdrzevanje rolls royce phantoma? enostavno se to pri takih avtih ne sprasuje. ce mas kes ga kups in vzdrzujes ce ga pa nimas pa pac nimas in kups kej kar je zepu primerno.

kar pripelje se do enega uprasanja, kok uporabnikov tlele misls da ma a8 letnik 2005 in ga vzdrzuje? 1? 2? ubistvu je bil tale post vseskup samo nek ala js sm kreditno sposoben in zdej bom iz cliota presedlal v a8 sam nism pa cist shure ce naujo drazje svecke k za cliota :roll: fak kako pateticno


ok pa da se js uprasam eno tako uprasanje k ful spada sem:

Vzdrževanje Porsche CGT vs Ferrari Enzo

zdj razmišljam o nabavi enega od obeh avtov, pa me ful zanima a so drazje svecke za enga al za druzga, da nebo pol nepotrebnih stroskov ko se bo menjavalo.. sej tle mate vsi ze ful izkusenj z obema avtoma tako, da to res nebi smel biti problem.
aja se tretja bolj ekonomicna opcja je pa Mercedes SLR, tam je samo 8 sveck tako, da se mi to zdi zelo ekonomicen nakup, bom prisparal za malico pri vsakem servisu.

torej kaj mi svetujete?


Sej tle maš čist prav in je po eni strani res spet to to. Max kar se da dobit za dnar. In to je res kot izgleda slovenska lastnost. Je pa še nekaj slovenska lastnost!!!!! In to je zelo podoben fenomen tebi, ki se mu reče foušija!!!!



Sicer pa če mene kdo kej vpraša (sej vem, da me ne noben) bi rekel, da je vseeno bistvena razlika med 4-ko in 6-tko. Verjetno je ker serviser tud tak talent, da zaračunava za enak del dve ceni.

Objavljeno: Po dec 03, 2007 11:29 am
Napisal/-a phoebus
Kaj pa vem, mogoče pa je resno mislil (sicer ne poznam njegovih prejšnjih postov). Jaz ko bom menjal ne bom šel na nižjo klaso kot sem zdaj- človek se pač navadi bit udobno- in bi me vsekakor zanimalo kakšna je razlika v stroških vzrževanja.