Stran 1 od 5
Mehanska zapora diferenciala
Objavljeno: Ne dec 02, 2007 7:24 pm
Napisal/-a DJRider
OMG spet nc ne najdem o tejle stvari zato prosim ce bi mi kdo pomago poiskat ... v slo prosim
Ne rabim 20 strani, rabim neki maliga sam bistvo

Objavljeno: Ne dec 02, 2007 8:10 pm
Napisal/-a Voith
precej selfexplanatory a ni?
mehansko zapres diferencial. in to je to. ponavad mas rocko za to polek saltkebla..
Objavljeno: Ne dec 02, 2007 8:20 pm
Napisal/-a MacTron
@Voith: ne pac pa je to se eno delavno porocilo
http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... hp?t=53970
http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... p?p=831574
http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... p?p=825653
http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... p?p=818423
itd...
fant ti bos enkrat to moral v praksi uporabljat takrt ne bo foruma zraven
pac pa samo stranka in kup orodja...
isci po googlu ...Differential with mechanical lock, how differentials work...
Objavljeno: Ne dec 02, 2007 8:20 pm
Napisal/-a nebivedu
Voith je napisal/-a:precej selfexplanatory a ni?

mehansko zapres diferencial. in to je to. ponavad mas rocko za to polek saltkebla..
Hmm, za zaporo diferenciala? Ponavadi ne, ker jih večina 100% zapor deluje na principu vakuma in imaš samo en gumb na armaturi, ki vklopi kompresor.
Nekateri imajo pa ročko, katera premakne zajlo, ki potem vklopi zaporo diferenciala.
Drugače pa se išče take zadeve na
www.howstuffworks.com
Objavljeno: Ne dec 02, 2007 9:04 pm
Napisal/-a DJRider
MacTron a te slucajno kaj moti ce pac nisem glede nakaterih stvari 100% in nocem dobit nms in kvasit eno neumnost.
Tole ni se eno delovno porocilo, je za seminarsko in za tvoj info, diferencial sem kvecjemu videl na sliki, delal pa z njim se nisem zato sprasujem ...
Google sem uporabil, samo ko je pac slovenija tako napredna in imamo na vsakem podrocju 3000 clankov za vsako stvar sem pac verjetno slep da nisem nasel.
Voith bi probal to povedat pri ucitlu? To kvecjemu poves neki stranki ki pac ne zeli nekih podrobnosti.
Lahko bi imenovali vsaj kaksno knjigo kjer bi se to naslo ampak ne.
Objavljeno: Ne dec 02, 2007 9:11 pm
Napisal/-a sebaveh
Pristopi k enemu mehaniku kmetijske mehanizacije, najbolje takrat, ko bo imel kakšen traktor v delu. Namreč tam je zapora diferenciala še vedno čisto mehanska, kjer z vzvodom spojijo obe polosi skupaj, oziroma v večini primerov eno polos in ohišje (veliki zobnik) diferenciala. Zaprosi mehanika naj ti malo razlozi osnoven princip, ki je precej enostaven, in mogoče si še malo poslikaj vse skupaj.
Objavljeno: Ne dec 02, 2007 9:21 pm
Napisal/-a Lumpy_
http://images.google.si/imgres?imgurl=h ... =131&prev=
Druga polovica članka je nekaj govora o tej stvari. 2 minuti pa se najde marsikaj. Mam občutek da ti je stalno težko iskat, pa odpiraš teme tukaj, pol pa še napadaš folk ker ti ni povedal tistega kar bi rad slišal pa da bi se sam potrudil.
LP
Objavljeno: Ne dec 02, 2007 9:23 pm
Napisal/-a MacTron
@DJRider: off tole zgornje besedilo ni bilo povedano ravno v slogu odgovora
pac pa bolj ostro... fant malo bolj umirjene tone prosim
sicer sem ti pa v vecih teh "ne-seminarskih" pac pa delavnih nalogih pomagal in
nekje si mi celo obljubil pivo

kakorkoli ...lepse obnasanje
Objavljeno: Ne dec 02, 2007 9:28 pm
Napisal/-a DJRider
Lumpy_ to sem nasel samo nisem vse skupaj bral ...
MacTron vem, da sem ti in hvala ker si mi pomagal ampak me preprosto vrze iz tira ko ze po celem dnevu dela nekdo zacne nekaj pametovat. Sori.
Objavljeno: Ne dec 02, 2007 9:38 pm
Napisal/-a nebivedu
Da se ne bomo lovili.
Prvo preberi tole in to zelo podrobno. Potem šreberi še enkrat in še enkrat. Če še kaj ne razumeš preberi še bolj podrobno in si poglej filmčke in slikce. Če ti pa še ne bo kej jasno, pa vprašaj v tej temi. Gre zato, da je tole odlično napisano in vse razloženo, od diferenciala, zapore diferenciala (3 različne) pa do sistema kot ga ima hummer (seveda glupi američani mislijo da so nardil "ultimate machine", ampak to unimog od mercedesa in traktorji uporabljajo že od 2 svetovne vojne - SAM NE JIM POVEDAT!!!)
http://auto.howstuffworks.com/differential.htm
Objavljeno: Ne dec 02, 2007 10:25 pm
Napisal/-a Voith
google is your friend.
sicer nevem kako tocno deluje zadeva sam prou hudo zakompliciran ne more bit. je pomoje lsd precej bolj zakompliciran.
Objavljeno: Ne dec 02, 2007 11:42 pm
Napisal/-a PiLLLe
Stupid f***

Objavljeno: Ne dec 02, 2007 11:54 pm
Napisal/-a nebivedu
Voith je napisal/-a:google is your friend.
sicer nevem kako tocno deluje zadeva sam prou hudo zakompliciran ne more bit. je pomoje lsd precej bolj zakompliciran.
Hmm, kaj pa je LSD?
Objavljeno: Ne dec 02, 2007 11:58 pm
Napisal/-a PiLLLe
Objavljeno: Po dec 03, 2007 12:00 am
Napisal/-a nebivedu
Pille a ima LSD kej veze z zaporo diferenciala?

Objavljeno: Po dec 03, 2007 12:13 am
Napisal/-a =ZiAn=
nebivedu je napisal/-a:Hmm, kaj pa je LSD?
LSD = Limited Slip Differential

Objavljeno: Po dec 03, 2007 12:53 am
Napisal/-a Uniqe
Hehe pa ne morte takoj na droge pomislt no

Objavljeno: Po dec 03, 2007 7:27 am
Napisal/-a nebivedu
=ZiAn= je napisal/-a:nebivedu je napisal/-a:Hmm, kaj pa je LSD?
LSD = Limited Slip Differential

Zian ali ima LSD(limited slip differential) kaj z diferencialom in zaporo?
Objavljeno: Po dec 03, 2007 9:48 am
Napisal/-a PiLLLe
LSD je zapora sicer avtomatska in je vedno ON

sicer ne 100% ampak v povprecju med 25 in 50%
Objavljeno: Po dec 03, 2007 6:06 pm
Napisal/-a lisko
LSD majo tereneci zadaj

Pomaga v blatu in snegu...... ampak na trdnem terenu ko je kola v zraku pa je falus.....sicer mal premika ampak ne premakne pa celga avta. KAr pa se mi poraja sedaj pa bi mogoč ti nebivedu znal odgovort... Kak bi pri Jeepu nardil še LSD spredaj? Al se mu spredaj ne bi obnselo preveč zarad volana zglobov in tako dalje? Mogoč bi lahk kaj iz zadnjega difa ponucal...bi pa po moje za moje ternske vožnje zadostovalo.... ker sedaj pa se mi dostikrat zgodi da obstanem na treh ali celo dveh kolah.... pa adijo pogon.