Stran 1 od 2
kateri bencin...
Objavljeno: Pe dec 28, 2007 3:09 pm
Napisal/-a 406
iskal sem ze pou ure pa nikjer ne najdm informacije ki me zanimajo..(upam da ne bo ksn MacTron uletu..on use najde...

)
zanima me kater bencin je najbolsi za avto..zadne case zmer tankam na omwju,ker pravjo da je baje najbolsi..sam kok je kaj razlike od 100 na omwju in 98 na pertolu..
ali je kaj narobe za avto ce zmer tankam enega od teh...
Objavljeno: Pe dec 28, 2007 4:02 pm
Napisal/-a target_practice
Razliko bos sam vidil ce bos enako vozil 3 tanke vsakega posebej. Narobe nima kaj bit.
Objavljeno: Pe dec 28, 2007 4:28 pm
Napisal/-a RED_line
odvisno kateri letnik je tvoj avto. jz vem da 100 ni pametno da tankam. kr je motor narejen za manj oktanov.
Objavljeno: Pe dec 28, 2007 4:30 pm
Napisal/-a cordo
V eni gostilni za šankom sem slišu da je za starejše avte bolje uporabljat 95 bencin, ker je bolj masten in tako tudi maže, medtem ko je v 100 oktanih veliko več špirita in posledično tudi ne maže motorja. BAJE?! Je pa tut to teorija za debatirat.
Objavljeno: Pe dec 28, 2007 4:32 pm
Napisal/-a eentox
Objavljeno: Pe dec 28, 2007 4:36 pm
Napisal/-a ghandaed
razen za hi-performance motorje je 95 oktanski bencin popolnoma zadosti. To v zvezi z oljem je res, o tem smo sicer debatirali na hyundai-forumu slovenija. pri 100 oktanskem bencinu motor pije več olja in tudi poraba bencina se ZVIŠA. Je pa res da so hyundaievi motorji sposobni vozit tudi pod ameriško nizkooktansko scavnico in imajo tolerančni prag pomaknjen navzdol od 95. Vendar pa mislim da je podobnih večina motorjev, razen kot sem že rekel nekaterih turbakov in tistih z zares visoko kompresijo. 100 in 98 oktanski bencin je za moje pojme bolj marketingški trik!
Objavljeno: Pe dec 28, 2007 4:40 pm
Napisal/-a cordo
petrol, omv, mol, agip & co. delajo samo za svoj profit ne za naše zadovojstvo.
Čimmanjši vložek za čimvečji izkupiček.
Objavljeno: Pe dec 28, 2007 7:10 pm
Napisal/-a HOLLAND
RED_line je napisal/-a:odvisno kateri letnik je tvoj avto. jz vem da 100 ni pametno da tankam. kr je motor narejen za manj oktanov.
Če je motor narejen za 95 oktanov ni popolnoma nič narobe, če tankaš 100 ali 98, bol narobe je če bi v motor ki je narejen za 98 tankal 95, ker bi prišlo do klenkanja, ker kaj so OKTANI? Oktani so odpornost bencina na samovžig!
Sam tankam zmeraj na OMW 100!
Objavljeno: Pe dec 28, 2007 7:12 pm
Napisal/-a HOLLAND
cordo je napisal/-a:V eni gostilni za šankom sem slišu da je za starejše avte bolje uporabljat 95 bencin, ker je bolj masten in tako tudi maže, medtem ko je v 100 oktanih veliko več špirita in posledično tudi ne maže motorja. BAJE?! Je pa tut to teorija za debatirat.
Jaz ne vidim nič tuki za debatirat, ker je to ena velika neumnost! Benzin maže motor

??? Lepo vas prosim! Dobro bi blo, da take stvari tudi ostanejo za šankom!

Objavljeno: Pe dec 28, 2007 7:25 pm
Napisal/-a RENO911
Da je bencin popolnoma nemasten, je tudi neprimerno trditi. Je kar precej olja not.
Objavljeno: Pe dec 28, 2007 7:38 pm
Napisal/-a HOLLAND
RENO911 je napisal/-a:Da je bencin popolnoma nemasten, je tudi neprimerno trditi. Je kar precej olja not.
Ja bencin res ni masten, zato ga tudi mehaniki uporabljajo za pranje delov! Mastna pa je nafta ne bencin!
Objavljeno: Pe dec 28, 2007 8:04 pm
Napisal/-a wavemaker
jaz sem tankal omw 100, pa nisem opazil nobene razlike...
petrol, omw... zame je vse ista pašta. Je pa res, da nimam neke high performance mašine....
Objavljeno: Pe dec 28, 2007 8:17 pm
Napisal/-a HOLLAND
wavemaker je napisal/-a:jaz sem tankal omw 100, pa nisem opazil nobene razlike...
petrol, omw... zame je vse ista pašta. Je pa res, da nimam neke high performance mašine....
Ja saj kar jaz vem se razlika med OMW, Petrol... pokaže pri nafti, pri bencinu mislim, da ni takšne razlike.
Objavljeno: Pe dec 28, 2007 8:29 pm
Napisal/-a myster
sj to sm vam že povedu.recimo tomos apn 6s, ki ima ročno nastavljiv predvžig (in se ne nastalavlja sam), bo ob 100 ali 98 oktanu začel klenkat-hitreje se vže bencin v celindu.čeprav govorimo za tisočinke sekunde, se to že pri 50ccm motorju veliko pozna.motor je pod 100 oktanu delu, ampak s težavo sem ga zagnal in za normalno obratovanje motorja sem moral dodajati gas. (govorim iz lastnih izkušenj).pri 95 oktanskem pa dela ko švicarska ura.novejši avti imajo avtomatski nastavitev predvžiga in se prilagaja tako, da uporabi najboljši čas, da pravočasno zaiskri.
čaprav so razlike minimalne in ni trdnih dokazev, da bi imelo vpliva na pospeške, končno hitrost, manjšo porabo in manjšo obrabo motorja.drži pa, da v 98 ali 100 okt. je manj žvepla in je čistejši za naravo.
vsebina bencina se preverja s strani inšpekcije in imajo določene meje primesi(razen če niso podkupljeni).o vsebnosti olja prvič slišim.če bi bilo to res, bi vsi imeli po 40 000 prevoženih zapacan katalizator( v kolikor vem je še kr občutljiv) in bi po 2 ali 3h letih padli na tehničnem.
Objavljeno: Pe dec 28, 2007 8:52 pm
Napisal/-a seat
No naj še jst prstavim svoj piskerc.
Namreč pri svojem avtu tankam vedno,če je le mogoče 100 oktanski ali 98 oktanski bencin
(pr Hondi se itaq ne vidi razlike,ker tut če bi sam vodo tankal k bi v(r)tec še zmer pokazu zobe
)
Ok sarkazem na OFF
Torej pri močnejših avtomobilih načeloma ni opazit neke drastične spremembe čeprav mogoče opažam,da je motor malenkost živahnejši a mislim,da je to več ali manj občutek v moji glavi in v resnici mislim ni tko.
Drgač pa sam opažam razliko pri motorju,ki je 2 takten in mi dejansko pr 100oktanskem gorivu precej lepše dela in tudi nekako močnejši se mi zdi.
Nekako lepše in mirnejši tek ima pa tut končni obrati se malenkost dvignejo.
Zj pr avtomobilih pa mislim,da ni nekih občutnih sprememb no vsaj drastičnih ne tko,da je to bolj kot ne marketingška poteza.
Objavljeno: Pe dec 28, 2007 9:21 pm
Napisal/-a ghandaed
v bencinu res ni (skoraj) nič olja je pa štos ker se olje ki je v motorju - motorno olje v 100 oktanskem bencinu hitreje raztaplja kot v 95 oktanskem. vsaj nekaj bi naj bilo na tem. Naj se še kak kemik javi da ne bomo ostali pri baba čula baba rekla debatah!
Objavljeno: Pe dec 28, 2007 10:28 pm
Napisal/-a myster
mel lani referat o bencinu in dizlu...vlk kaj sm že tut napisal glede bencina, kako naj bi bilo po pravem oz.predpisih. nato pa sem se spolnu na dogodtke, ko mi je 4ka s 100 oktancu slabš šla in sem opažanja lahko samo povezoval, s čimir sem mel referat
Objavljeno: So dec 29, 2007 12:28 am
Napisal/-a RED_line
no da povem še malo bolj podrobno kaj se mi je zgodilo. tankal sem 100 v mojega civica.šel je očitno boljše, sam kaj ko je pil 1.5l več ob isti vožnji. ni mi blo jasno zakaj tako, ker ponavadi se zgodi ravno obratno. no in jz vpraša rucija da kaj se to pravi ter prišli do zaključka da je verjetno predober benzin. pogledam jz v knjižico in glej ga zlomka. avto je narejen v USA torej lahko tankam tudi njihov 88 benzin. 88!?pa kaj si ti nor. in da že 91 mu je kr precej. pa ja no!
na OMV imajo 98 in 100. kaj na petrolu imajo morda tudi 95 al ne obstaja to več?
Objavljeno: So dec 29, 2007 12:43 am
Napisal/-a JEREMIJA79
Z 95 oktanskim na OMV-ju naredil 500km s 100 oktanskim delam pa 550-560km,potem pa sami presodite.

Objavljeno: So dec 29, 2007 12:46 am
Napisal/-a Paris
RED_line je napisal/-a:...
na OMV imajo 98 in 100. kaj na petrolu imajo morda tudi 95 al ne obstaja to več?
Obstaja obstaja

sam ne povsod.