Stran 1 od 1
amortizerji
Objavljeno: Po avg 18, 2003 2:24 pm
Napisal/-a galli
lp! mam alfa romeo 146 1,6 in me zanima kaj mi priporocate glede amortizerjev zadnje morm zamenat ker so u k.... tko da bi dal nizje in trše in me zanima kero fermo mi priporočate za kok gotovine pa a morm komprelt menat blazilnik in fedr al lahko samo fedr. K spredaj ga nebi nizal ker je ze tko nizk pa nasedm povsod!!
hvala! lp
Objavljeno: Po avg 18, 2003 2:50 pm
Napisal/-a RegY
jaz ti priporočam koni, ker so najboljši... samo so pa dragi
ko bom enkrat mel avto, ki ga bom mel samo za racing, vem, da bom mel koni, working horsa (recimo getza pa ne mislim spuščat z nobenimi
Objavljeno: Po avg 18, 2003 2:54 pm
Napisal/-a RoadRunn3r
Hja ne vem če bo tako možno. Drugač pa nižaš ga z vzmetmi amortizer je pa sam trši.
Najbol da si pogledaš
http://www.amortizer-sp.si/www/index.html al se pa do njega zapeleš pa ti bo vse povedou.
Objavljeno: Po avg 18, 2003 3:14 pm
Napisal/-a bobetko
Road Runn3r je napisal/-a:Hja ne vem če bo tako možno. Drugač pa nižaš ga z vzmetmi amortizer je pa sam trši.
Najbol da si pogledaš
http://www.amortizer-sp.si/www/index.html al se pa do njega zapeleš pa ti bo vse povedou.
Jest ti tud priporočam Amortizerja nardi po želji kokr hočš pa še homologacijo boš dubu
Objavljeno: Po avg 18, 2003 3:26 pm
Napisal/-a RoadRunn3r
Jop bratrancu je Ibizo zrihtou u piko. Pa še homologiral mu je. Jst trapec sm se pa po LPP-ju vlaču

Objavljeno: Po avg 18, 2003 3:46 pm
Napisal/-a lucky
Jaz sem si naredu amortizerje pri njemu (amortizer) dva tedna nazaj. Še vedno je premehek, vsaj zame pa še dva kolesa mi ni pravilno privil gor, tako, da sem enega na avtocesti skor zgubu. Pri Postojni je avto kar naenkrat začelo trest in sem se takoj ustavil, matice na kolesu so bile čisto spuščene.
drugače pa je delo kar lepo in hitro opravil le malo drag se mi zdi. Avto je malenkost še premehek, drugače pa je glede na prej kot noč in dan.
Objavljeno: Po avg 18, 2003 3:46 pm
Napisal/-a lucky
Jaz sem si naredu amortizerje pri njemu (amortizer) dva tedna nazaj. Še vedno je premehek, vsaj zame pa še dva kolesa mi ni pravilno privil gor, tako, da sem enega na avtocesti skor zgubu. Pri Postojni je avto kar naenkrat začelo trest in sem se takoj ustavil, matice na kolesu so bile čisto spuščene.
drugače pa je delo kar lepo in hitro opravil le malo drag se mi zdi. Avto je malenkost še premehek, drugače pa je glede na prej kot noč in dan.
Objavljeno: Po avg 18, 2003 6:23 pm
Napisal/-a RoadRunn3r
Premehek???
Kaj ti ni dal na izbiro kolk trše hočeš met?
Objavljeno: Po avg 18, 2003 9:54 pm
Napisal/-a Mean Machine
Road Runn3r je napisal/-a:Premehek???
Kaj ti ni dal na izbiro kolk trše hočeš met?
Ja ne vem, jst sm z Amortizerjem ful zadovoln- sm dal Eibach fedre, pa amortizerji so 30% trši- me je uprašu kolk če trše nardit, pa sm reku da kolkr se da- zdej res ful ruka, sm lega je pa čist u piko :P

Objavljeno: Po avg 18, 2003 10:05 pm
Napisal/-a Alex
lucky je napisal/-a:Jaz sem si naredu amortizerje pri njemu (amortizer) dva tedna nazaj. Še vedno je premehek, vsaj zame
drugače pa je delo kar lepo in hitro opravil le malo drag se mi zdi. Avto je malenkost še premehek, drugače pa je glede na prej kot noč in dan.
In kaj ti je to naredu - samo original fedre stršal, al je tut ventilčke blažilcev menjal
Pa kako si mu rekel glede trdote, da naj bo srednje trdo vzmetenje
PS - Kok maš pa težek avto (cca, al pa če ni skrivnost keri avto)
lp.
Objavljeno: To avg 19, 2003 12:01 am
Napisal/-a iKst
kolk pa to pride od oka da ti amortizerje strša? Jaz mam doma fedre (apex sicer ampak bo že) pa bi mu dal za zmontirat. Doma imam tut trše amortizerje, vse 4. Samo sem jih zraven avtomobila dobil pa nevem kolk so sploh trdi itd...a zna ta tip to testirat al pa kej ?
Kje je to ?
Objavljeno: To avg 19, 2003 11:02 am
Napisal/-a Haby
lucky je napisal/-a:Jaz sem si naredu amortizerje pri njemu (amortizer) dva tedna nazaj. Še vedno je premehek, vsaj zame pa še dva kolesa mi ni pravilno privil gor, tako, da sem enega na avtocesti skor zgubu. Pri Postojni je avto kar naenkrat začelo trest in sem se takoj ustavil, matice na kolesu so bile čisto spuščene.
drugače pa je delo kar lepo in hitro opravil le malo drag se mi zdi. Avto je malenkost še premehek, drugače pa je glede na prej kot noč in dan.
Opazam daje vedno vec taksnih k niso zadovoljni z Amortizerjem. Cena se mi zdi pa skrajno preterana za moj avto hoce met cez 100k sit za fedre in obnovitev ter strsanje mojih! amortizerjev. Hvala lepa, dobim za manj k 100k sit v tujini nov! komplet feder in amortizerjev.
Objavljeno: To avg 19, 2003 6:31 pm
Napisal/-a galli
a pol lahko samo zadnje menjam k levi amortizer je tok u kurcu da mi drajsa guma ce nalozim uizi in uletim u ovinek tko da jst morm to zrihtat k sm pač bl sportn voznik
Objavljeno: To avg 19, 2003 7:04 pm
Napisal/-a Vince
http://www.amortizer-sp.si/www/index.html
Kot je že bilo povedano!
Meni je tko lepo opedenal avto da mi res ni blo žal tistega denarja dat! Za kakršnakoli vprašanja je najbolje da jih pokličeš...
LP
Vince
Objavljeno: To avg 19, 2003 8:56 pm
Napisal/-a Mean Machine
Ja jst tud ne vem, če se je tip v enem letu zlo spremenu- jst sm tud ful zadovolen z njim- navsezadnje pa tip velik del slovenskih dirkalnikov pripravla- tud če se z njim menš ti ful dobr vse razloži, tko da ne vem....
Glede cene je pa tko- Eibach fedri so okrog 50k (za mojga) kar je res več kot npr Apex- Neki plačaš imena, sm jebiga maš pa Eibach gor. Popravilo amorizerja te pride okrog 7k, tršanje pa okrog 9k za amortizer- Sm maš pol pa čist nove amortizerje gor in je isto kot če nove kupš kje drugje.
Objavljeno: To avg 19, 2003 9:02 pm
Napisal/-a RoadRunn3r
če maš pa fajn zj***n pa še manšete prštej zravn.
Objavljeno: To avg 19, 2003 9:06 pm
Napisal/-a Robi_M
Dejte povedat kaj je razlika če ti original vzmeti skrajša in strša amortizerje,al pa če kupiš športne vzmeti npr. apex,men je za bravota reku 55000 z delom vred pa 7000 sit homologacija,spuščen pa bi bil od 4-5 cm
Objavljeno: To avg 19, 2003 9:14 pm
Napisal/-a Mean Machine
Ja res pride neki cenejš če ti to nardi. Sm men je blo to takrat mal sumlivo- on res strša amortizer, pa tist nosilc kamor je vpeta vzmet nižje privari, fedre pa samo odreže (mislm da je tle razlika k športni fedri so že v originalu trši.)
Pogljej si na njegovo internet stran- mislm da je tud o tem neki napisano
Ja pa kot je
Road Runn3r reku če maš zjebane gumjaste manšete pa še te prštej- okrog 5k je ena.
Aja to se ne sme, sm jst sm se za delo zmenu da mi je brez DDV naredu

Objavljeno: To avg 19, 2003 9:24 pm
Napisal/-a RoadRunn3r
Mislim da odrezana vzmet ni trša ampak sam krajša. Pri športni maš isto navojev sam so bol skup. Sm enkrat poslušou da odrezana vzmet lohk pod pritiskom poč

tako da jst že nebi pustu da mi kej tazga paca po avtu. Je pa res da je to najcenejša varjanta.
Mislm da se na tvojga Bravota (če prov mislim) bol splača dat športne vzmeti mimgrede ti pa še armotizerje nardi trše.