Stran 1 od 1
two questions...
Objavljeno: To avg 19, 2003 1:55 pm
Napisal/-a .::GTR::.
1. a je ful narobe če v menjalnik naliješ preveč olja? jest sm zamenjov olje v menj. in s tem sm odpravil problem ropotanja v leru (

) sam zdej pa ne morem normaln v 2 dat brez da mi škrtne(

ŠKRT

ops: <- :P ) pomoje da je to zarad preveč nalitga olja (pa sam 2 l sm nalil - clo še mal mn

)... a je to to?
2. zakva mi začne smrdet v kabino če ga gonim? (nad 4500 rpm)
smrdi pa kokr po zažganmu. a kdo ve kva bi to blo?
Objavljeno: To avg 19, 2003 3:00 pm
Napisal/-a Jovo
Za menjalnik nisem prepričan, da je olje problem??
če ga orenk teraš, pa ti smrdi v avtu je lahko razlogov več. Ponavadi je glavni ta, da ti nekje olje na motorju pušča in se ti olje po mašinki poliva, če je res segreta mašina pol zna zadeva smrdet k da se kej žge.. Ponavadi pod pokrovom ventilov ali kakšen semering preveri!
Objavljeno: To avg 19, 2003 5:57 pm
Napisal/-a .::GTR::.
Jovo je napisal/-a:Za menjalnik nisem prepričan, da je olje problem??
če ga orenk teraš, pa ti smrdi v avtu je lahko razlogov več. Ponavadi je glavni ta, da ti nekje olje na motorju pušča in se ti olje po mašinki poliva, če je res segreta mašina pol zna zadeva smrdet k da se kej žge.. Ponavadi pod pokrovom ventilov ali kakšen semering preveri!
ja poj je pa to to. mašino mam celo mastno glih od pokrova naprej pomoje (se ne spomnem točn) - tm spuša zgleda. poj je pa to to da olje smrdi... (če b jest zdej vedu kva je semering

ops: )

Objavljeno: Sr avg 20, 2003 7:41 am
Napisal/-a Jovo
Ni blema...Semering je oljno tesnilo okrogle oblike (kot obroček), ki običajno tesni vrteče se osi. Plastični pokrov zobatega jermena daj dol pa boš videl kakšen semering...
Objavljeno: Sr avg 20, 2003 7:55 am
Napisal/-a pubi2cv
Jap....če ne veš čisto točno, kje ti pušča, najbolje, da opreš motor z wap-om. Včasih se zgodi, danamreč pušča čisto drugje kot je videti.....pri opranem motorju pa se potem lepo pokaže. Menjavo semeringov ali tesnil pa ti priporočam, da raje zaupaš mehaniku.....če nisi ravno najbolj vešč takih opravil
Kar se tiče menjalnika...priporočam ti, da spustiš celotno količino olja iz menjalnika in naliješ ustrezno (predpisano

) količino svežega olja. Če boš imel še vedno probleme, potem je velika verjetnost, da ti je šel sinhron za drugo.....
Objavljeno: Sr avg 20, 2003 9:09 am
Napisal/-a Pero
Kaj piše v navodilih - koliko olja gre v menjalnik?
Ponavadi se v menjalnik teško nalije preveč olja ker je vijak za nalivanje tudi tisti ki določa količino - kar je preveč steče ven. Razen če nisi imel avto postrani ko si nalival.
Če si odpravil ropotanje v leru imaš morda pregosto olje in sinhroni za 2. ne delujejo več tako kot so z starim oljem. Nekateri menjalniki so zelo občutljivi na različna olja.
Koliko kilometrov ima avto?
Če smrdi je morda posledica da si z mastnimi rokami prijemal za ispuh ali kak drug del ki se segreje. Operi motor pa poglej če kje pušča olje. Morda sploh nima veze z menjalnikom.
Objavljeno: Sr avg 20, 2003 11:30 pm
Napisal/-a bsmuk31
Če v menjalnik naliješ preveč olja, ti poj pri semeringih (tistih pri poloseh) vn steče.
Tko da ti vrjetn zarad tega tud smrdi.

Objavljeno: Če avg 21, 2003 8:03 am
Napisal/-a spela
pubi2cv je napisal/-a:Jap....če ne veš čisto točno, kje ti pušča, najbolje, da opreš motor z wap-om. Včasih se zgodi, danamreč pušča čisto drugje kot je videti.....pri opranem motorju pa se potem lepo pokaže. Menjavo semeringov ali tesnil pa ti priporočam, da raje zaupaš mehaniku.....če nisi ravno najbolj vešč takih opravil
Kar se tiče menjalnika...priporočam ti, da spustiš celotno količino olja iz menjalnika in naliješ ustrezno (predpisano

) količino svežega olja. Če boš imel še vedno probleme, potem je velika verjetnost, da ti je šel sinhron za drugo.....
Ja, ja ti kr oper motor z wap-om... en kolega je po tem dejanju lahko kr "kiss elektronika goodbye"... itak se prec vid, kje olje pušča, tud če mašina ni oprana, razen če si gor nametu par kil blata, prosm vas, no...

Objavljeno: Če avg 21, 2003 8:10 am
Napisal/-a zupi13
še misliš spucat motor, ga vročega naspreji z MOTOR SPREJ-em in pusti da se odteče, ti ni treba nč spirat v wapom, ker bo vse odteklo. sam pa ne smeš šparat s sprejem! na konc lahko narahlo pošpricaš z vodo. tak smjst naredu, pa je blo kul.
Objavljeno: Če avg 21, 2003 8:32 am
Napisal/-a pubi2cv
Dharma je napisal/-a:pubi2cv je napisal/-a:Jap....če ne veš čisto točno, kje ti pušča, najbolje, da opreš motor z wap-om. Včasih se zgodi, danamreč pušča čisto drugje kot je videti.....pri opranem motorju pa se potem lepo pokaže. Menjavo semeringov ali tesnil pa ti priporočam, da raje zaupaš mehaniku.....če nisi ravno najbolj vešč takih opravil
Kar se tiče menjalnika...priporočam ti, da spustiš celotno količino olja iz menjalnika in naliješ ustrezno (predpisano

) količino svežega olja. Če boš imel še vedno probleme, potem je velika verjetnost, da ti je šel sinhron za drugo.....
Ja, ja ti kr oper motor z wap-om... en kolega je po tem dejanju lahko kr "kiss elektronika goodbye"... itak se prec vid, kje olje pušča, tud če mašina ni oprana, razen če si gor nametu par kil blata, prosm vas, no...

Če se ti to zgodi

.....klinc gleda tak avto, ki nima zaščitene elektronike. Jst pa s tem sploh nimam problemov, ker je nimam

Objavljeno: Če avg 21, 2003 10:03 am
Napisal/-a spela
pubi2cv je napisal/-a:Dharma je napisal/-a:pubi2cv je napisal/-a:Jap....če ne veš čisto točno, kje ti pušča, najbolje, da opreš motor z wap-om. Včasih se zgodi, danamreč pušča čisto drugje kot je videti.....pri opranem motorju pa se potem lepo pokaže. Menjavo semeringov ali tesnil pa ti priporočam, da raje zaupaš mehaniku.....če nisi ravno najbolj vešč takih opravil
Kar se tiče menjalnika...priporočam ti, da spustiš celotno količino olja iz menjalnika in naliješ ustrezno (predpisano

) količino svežega olja. Če boš imel še vedno probleme, potem je velika verjetnost, da ti je šel sinhron za drugo.....
Ja, ja ti kr oper motor z wap-om... en kolega je po tem dejanju lahko kr "kiss elektronika goodbye"... itak se prec vid, kje olje pušča, tud če mašina ni oprana, razen če si gor nametu par kil blata, prosm vas, no...

Če se ti to zgodi

.....klinc gleda tak avto, ki nima zaščitene elektronike. Jst pa s tem sploh nimam problemov, ker je nimam

He, he, ne bom vprašala, česa nimaš...
Mal heca mora bit. Glede pranja mašine z wap-om bi pa sam še tole rekla: mal prevelik pritisk vode je, se ti ne zdi?? Sem pred ene tremi leti slišala komentar enega od najsposobnejših mehanikov za en pač določen tip avta na to temo in ne bi ponavljala njegovih besed... sicer pa vsak zase najbolje ve, sam da ne bi pol kdo jokal...

Objavljeno: Če avg 21, 2003 10:13 am
Napisal/-a pubi2cv
No....sej pritisk se da zmanjšat.....lahk je tak, ko da en mal bolj močno lula, če hočeš

Objavljeno: Če avg 21, 2003 10:16 am
Napisal/-a pubi2cv
Aja....Dharma....elektronike nimam....leta '76 jo še niso prav na veliko vgrajevali...vsaj v avtomobile ne.....razen če štejemo ajnlaser in dinamo za elektroniko

Objavljeno: Če avg 21, 2003 3:41 pm
Napisal/-a .::GTR::.
ja moj letnik 86 se tut ponaša z goro elektronike
mal olja sm izpumpov iz menjalnika
@Pero - olje je ful ''globok'' not v menjalniku poj maš pa ta pokrovček s palčko da preverš nivo, tko da ne steče vn. glih zato sm ga mal preveč not žvajznu

.upam da me razumeš kuko mislm
no tapru bom oprov mašinco

(v avtopralnci) poj bomo pa vidl kuko je, kje spuša
pičim zdj na trening. ajt