Stran 1 od 2
volvu odpovedale zavore
Objavljeno: Če jan 31, 2008 6:38 pm
Napisal/-a domen_
http://24ur.com/naslovnica/novice/crnak ... 116331.php
vasi komentarji?
predvsem zato ker je mel volvo zlo dolgo casa status zelo varnega avta
(sicer je pa omenjena napaka na precej starem modelu 850 TDI)
Objavljeno: Če jan 31, 2008 6:44 pm
Napisal/-a esem
Sramota za Volvo.
Kljub temu je sodišče dokazalo, da so se pri Volvu popolnoma zavedali, da zavorni sistem na tem tipu avtomobila ni popoln, saj so na sistemu naredili več določenih sprememb, vendar podjetje ni bilo zmožno najti ustrezne tehnične rešitve.
Če bi bilo to v ZDA, bi bilo najmanj nekaj milijonov. V takih primerih še premalo!
Objavljeno: Če jan 31, 2008 7:37 pm
Napisal/-a dms
Men je pa mal cudn tole.Kot prvo,je cudno to da zenska naredi vse kar je mozno da prepreci nesreco,saj vecino zensk ze na parkiriscu grabi panika(z vsem spostovanjem do zensk)

.Pa recimo da je ena tistih izjem,ki vozi bolje kot vecina zensk in tudi vecine moskih.Kako to da se pa se nevem koliko teh volvotov se kar vozi po svetu?Mogoce je tudi vzdrzevanje vprasljivo,...Nevem no,mal je cudn vse skp.
Objavljeno: Če jan 31, 2008 7:47 pm
Napisal/-a G17
Potem je kriv tudi tisti, pri katerem je ta avto naredel tehnični pregled
pa vsak voznik mora poznati omejitve vozila tako da se mi zdi tole prelaganje krivde
Objavljeno: Če jan 31, 2008 8:40 pm
Napisal/-a Volvo-s60
Volvo kljub tem nesrečnem dogodku je še vedno zelo varen avto, upam si trditi eden izmed najvarnejših saj toliko razvoja kot ga dotična znamka premore vsled varnosti ne premore nobena(Vodenje statistik nesreč, rekonstrukcija nesreč,odkup razbitih volvov za proučevanje, interni crash testi itd,itd.)Kar se tiče dotičnega avtomobila jaz pravim da je totalen crap.. ker 1. volvo 850 je bil eden izmed najbolje prodajanih volvov- in če bi takšna napaka obstajala bi se morala pokazati v ogromnem številu.2.V kolikor je volvo(Oz katerakoli firma) vedel za takšno osnovno napako v razvoju bi po mojem mnenju raje plačal dvojno vsoto samo da stvar ne pride v javnost.
Povejte mi še nekaj, voznica je preživela.... kaj a otroci pa potem niso bili pravilno pripeto oz še boljše kar odpeti ali kako?? Ker glede na to da je najverjetneje šlo za čelno trčenje...(če moraš bremzati na polno je ovira najverjetneje pred tabo) potem je voznik najbrž bolj na udaru.
Objavljeno: Če jan 31, 2008 8:55 pm
Napisal/-a Strokovnjak
Bog si ga vedi iz katerega trač portala so prekopirali tale članek.
Objavljeno: Če jan 31, 2008 10:51 pm
Napisal/-a esem
Morda iz Reutersovega trač portala
Reuters je napisal/-a:Volvo fined in France for brake fault in accident
Thu Jan 31, 2008 4:28am EST
SAVERNE, France, Jan 31 - Swedish carmaker Volvo was fined 200,000 euros ($297,400) by a French court on Thursday after a deadly accident in which the brakes could have been at fault.
A driver lost control over her Volvo 850 TDI and knocked down three children on the pavement in the centre of Wasselone in northeast France in June 1999.
Two of the children died, the third was seriously injured.
The driver, a school teacher who was 49 at the time, received a suspended jail sentence of six months, a 300 euro fine and a one-year suspension of her driving licence.
She claimed the brake had become very rigid and she could not stop in time.
Volvo Car Corporation, a unit of Ford (F.N: Quote, Profile, Research), has rejected the theory that the incident was caused by a mechanical defect the car and the firm is expected to appeal the court decision. (Reporting by Marine Jobert and Gilbert Reilhac; Editing by Louise Ireland)
Niso bili njeni otroci. Zdi se, da je Volvu odpovedal servo.
Objavljeno: Če jan 31, 2008 11:33 pm
Napisal/-a blazp
ne rečem, da se na določenih stvareh ne špara, ampak da bi volvo "šparal" pri zavornem sistemu, pa že težje verjamem. in kot je že s60 napisal, bi se napaka v takšnem primeru pojavljala bolj pogosto.
in takšna zadeva tudi ne crkne kar naenkrat, ampak bi se morale težave pojaviti že prej, vsaj glede na to, kako zavorni sistem deluje. in tudi če servo ne dela, je še vedno mogoče bremzati.
Objavljeno: Pe feb 01, 2008 12:18 am
Napisal/-a esem
blazp je napisal/-a:..... in tudi če servo ne dela, je še vedno mogoče bremzati.
Marsičesa ne rečeš, predvsem tega ne, da je Volvo česarkoli kriv (kot tudi skoraj vsi ostali v temi), čeprav sploh ne poznaš situacije. Lepo piše, da je bilo na sodišču
dokazano, da so problemi bili in da je Volvo nekaj od tega celo priznal, kljub verjetno lepi četici odvetnikov.
Sicer pa me prav zanima, kako bi lahko neka npr drobna učiteljica (45 kg? - samo kot primer)
hitro ustavila tako ladjo
brez serva. Tudi tega ne verjameš? Itak je problem bil še večji...
--------------------------
Za nejeverne Tomaže pa še ta citat iz Independenta - sicer iz leta 2001, a precej podroben opis težav in grehov Volva
But an investigating magistrate has decided that Ms Kohtz is herself an innocent victim of Volvo's failure to correct a serious problem in the braking system of 180,000 cars, sold all over the world a quarter in the UK. Representatives of Volvo France have been summoned to a meeting with the magistrate, Gabriel Steffanus, on 30 May. It is expected that the company will be placed under formal investigation one step short of a charge for "involuntary homicide" or manslaughter.
This would be the first time that a car company has faced a criminal investigation of this kind in France.
Volvo documents seized by police at the Strasbourg dealership that sold Ms Kohtz's car indicate that the manufacturer was aware of a brake defect of "very great importance" in some Volvo 854s. A rubber pipe in the hydraulic braking system was capable of tearing or detaching itself.
Instead of recalling the cars, it is alleged, Volvo asked its dealers in July 1997 to correct the fault during routine service visits. The Strasbourg garage carried out the work without informing Ms Kohtz's husband, Hartmut in 1998.
Investigators say that the instructions from Volvo were so vague that the work was carried out incorrectly. Ms Kohtz says that when she tried to brake on 17 June 1999, as she drove at about 25 mph down a street in Wasselonne, the pedal failed to respond. The more she pumped the pedal, the stiffer and more unresponsive it became.
Objavljeno: Pe feb 01, 2008 12:42 am
Napisal/-a BBoss
Dobro podkovani odvetniki so tukaj odločilni jeziček na tehtnici. Ker je napaka na nekaterih avtomobilih že bila zabeležena načeloma sploh ni važno ali se je pri dotični nesreči zgodilo ravno to.
Že samo možnost, da se na avto to lahko zgodi (pa ni važno ali se je res ali ne) v precejšnji meri oziroma popolno lahko voznika "reši" krivde - moralna krivda je pač druga zadeva.
Dober odvetnik bo to z lahkoto odpeljal v oprostitev krivde voznice, ker če je to serijska napaka na vozilu in jo niso uspeli generalno odpraviti z vpoklicem bo pač Volvo nosil stroške odškodnin.
Če gledamo strogo finančno se jim verjetno bolj "splača" plačati kakšno odškodnino kot pa financirati celoten vpoklic.

Objavljeno: Pe feb 01, 2008 1:03 am
Napisal/-a juhica
"The Strasbourg garage carried out the work without informing Ms Kohtz's husband, Hartmut in 1998."
ni mi jasn kva je problem avto pregledat pa ugotovit al so ble bremze krive al ne. sicer pa kokr jest razumem zgornji tekst je avto bil popravljen... skratka gre za neko objektivno odgovornost al kva bi reku...
Objavljeno: Pe feb 01, 2008 1:28 am
Napisal/-a RED_line
valjda da je kriv volvo. sam kaj češ. tudi honda ima za en kura* bremze. in folk se zaradi njih ubija. sam jim ne moreš nič. vedno je kriva hitrost, sej veste.
Objavljeno: Pe feb 01, 2008 8:46 am
Napisal/-a 5cho
RED_line je napisal/-a:valjda da je kriv volvo. sam kaj češ. tudi honda ima za en kura* bremze. in folk se zaradi njih ubija. sam jim ne moreš nič. vedno je kriva hitrost, sej veste.
Lejga, če veš, da maš bedne zavore in da se ne moreš ustavit, potem ga valjda ne tišiš do podna do ovinka pol pa moliš, da se bo avto ustavil. Definitivno je kriva prevelika hitrost, če avto njej ni prilagojen (dobre bremze). A zdej je pa izdelovalec kriv, da se kjub zavedanju, da bremze niso dobre, ljudje še naprej podijo z gasom do podna in se potem zabijejo, ker niso pravočasno ustavili?
Objavljeno: Pe feb 01, 2008 9:00 am
Napisal/-a Jorgi
Veliko komentarjev tule je kot da voznica ni odgovarjala za storjeno. Kot da je vso odgovornost preložila na Volvo. Prestala je 6 mesečno zaporno kazen, a kaj je to napram dejstvu, da bo morala živeti do konca življenja z zavestjo, da je do smrtila zbila otroke zaradi spleta različnih okoliščin. Volvo je priznal napako. Bila mu je dokazana. Tako kot njej. Komantarji v stilu, da se ne tšči, če veš da maš slabe zavore pa je posploševanje tega konkretnega dogodka na zelo neizobraženi in nestrokovni ravni. 25milj na uro ni nobeno tiščanje, otroci pa so zelo nepredvidljivi. Če te v takem trenutku izda zavorni sistem, ki je bil redno vzdrževan pač ne more in ne sme biti samo odgovornost voznika. Vendar me ta "slovenska kultura" o babah za volanom na žalost sploh ni presenetila. Samo da velika korporacija kot je Volvo in podobno ni ničesar kriva...
Objavljeno: Pe feb 01, 2008 10:07 am
Napisal/-a BAZO
A ni bilo pri Fordu Pintu tako, da se je lahko vžgal oz. eksplodiral, če se je kdo vanj zaletel od zadaj. To so pri Fordu vedeli, ampak so baje zračunal, da jih ceneje pridejo odškodnine, kot pa popravilo vseh avtomobilov, ki so jih prodali oz. izdelali.
Mogoče je bilo tako tudi v tem primeru, ne bi pa vedel. Naj raje kdo o tem več pove, ki več o temu ve.
Objavljeno: Pe feb 01, 2008 10:26 am
Napisal/-a BBoss
BAZO je napisal/-a:A ni bilo pri Fordu Pintu tako, da se je lahko vžgal oz. eksplodiral, če se je kdo vanj zaletel od zadaj. To so pri Fordu vedeli, ampak so baje zračunal, da jih ceneje pridejo odškodnine, kot pa popravilo vseh avtomobilov, ki so jih prodali oz. izdelali.
Mogoče je bilo tako tudi v tem primeru, ne bi pa vedel. Naj raje kdo o tem več pove, ki več o temu ve.
My point exactly. Nekaj odškodnin je gotovo cenejših kot globalen vpoklic - to je pač cena dajanja prednosti profitu pred moralno odgovornostjo in v kapitalizmu se moramo takega načina razmišljanja pač navadit.
Imamo samo eno orožje v boju proti temu a je to tako učinkovito, da lahko kupci tudi spravimo na kolena marsikoga. Udarimo ga tam kjer najbolj boli in to pri denarju - enostavno nehamo kupovati izdelkov tovarne, kateri se j**e za potrošnika/kupca. Konkurenca je tako velika in na svetu niso samo Volvoti (zgolj kot primer).
Objavljeno: Pe feb 01, 2008 10:45 am
Napisal/-a G17
Ja le da teh avtov ne izdelujejo več že kar nekaj let...
Definitivno je pri teh prispevkih premalo podatkov in preveč neznank da bi mi tukaj lahko prišli do nekega konkretnega zaključka. Poleg tega pa sodniki niso angelčki in kdorkoli bi mislil, da ni bilo kakšnih zunanjih pritiskov se moti.
Skratka tema je postala že nesmiselna...
Objavljeno: Pe feb 01, 2008 10:53 am
Napisal/-a tom2
Objavljeno: Pe feb 01, 2008 11:09 am
Napisal/-a BBoss
Jorgi je napisal/-a:. 25milj na uro ni nobeno tiščanje, otroci pa so zelo nepredvidljivi. Če te v takem trenutku izda zavorni sistem, ki je bil redno vzdrževan pač ne more in ne sme biti samo odgovornost voznika.
Sicer ne vem kje si pobrala podatek o 25 mph a če je to res potem tukaj nekaj zelo smrdi. Otroci, ki jih je zbila so bili
na pločniku (preberi članek v Reutersu) in tudi pod razno mi ni jasno kako lahko zdrav sposoben človek zgubi nadzor nad volanom pri 40 km/h in zapelješ na pločnik pa a si imel bremze al jih pa nisi.
Zdaj tukaj nekaj ne drži: ali je bila hitrost bistveno prevelika (veliko več kot 40km/h) ali pa je voznica res popolnoma nesposobna in bi ji že davno morali odvzeti izpit, zavore gor al pa dol.
Se pa ne bi čudil, če je v svoji zmedenosti ali pa v preokupaciji s čvekanjem po telefonu reagirala tako, da je namesto na zavoro pritisnila na gas - to ve zanesljivo samo ona. Podobna situacija se je pred časom zgodila tudi v Sloveniji, ko je policija izvajala meritve se je ženska tako ustrašila, da je namesto na zavoro pritisnila na gas in treščila v parkirano policijsko vozilo.
Objavljeno: Pe feb 01, 2008 11:17 am
Napisal/-a Jorgi
Ms Kohtz says that when she tried to brake on 17 June 1999, as she drove at about 25 mph down a street in Wasselonne, the pedal failed to respond. The more she pumped the pedal, the stiffer and more unresponsive it became.
Nekaj postov višje je celoten citat objavil esem...