Stran 1 od 6

zaviranje z motorjem

Objavljeno: Sr feb 06, 2008 9:39 am
Napisal/-a avtomobil
Zanima me ali je dobro zavirati z motorjem. Ali škodi motorju?

Objavljeno: Sr feb 06, 2008 9:54 am
Napisal/-a adis
ali ni to že bilo enkrat na a.com oz. nekaj podobnega... :roll:

ne škodi motorju le dobro delaš bremzam - življenski dobi diskom ;)

Objavljeno: Sr feb 06, 2008 10:00 am
Napisal/-a ru7
Je pa pomoje fajn, da daješ vsaj medgas pri prestavljanju navzdol, da ne pride obremenitev...

Objavljeno: Sr feb 06, 2008 10:23 am
Napisal/-a AM
Tako je . Zaviranje z mašino ne škodi.

Zdaj ne vem, kako dolgo še dela turbina ampak če se še vrti notranja veternica, ko zmanjšuješ hitrost z mašino, potem je posebej to dobro za avtomobile z turbinami, saj turbina se mora hladiti in ravno to pomaga veternici v turbini da se še vrti malo dalj časa in tako vsaj malo zmanjša visoke temperature katere so ponavadi vzrok za uničenje le te.

Objavljeno: Sr feb 06, 2008 10:39 am
Napisal/-a blazp
jaz večinoma bremzam z mašino. edini minus, ki gre temu je to, da ne sveti zavorna luč in lahko kdo, ki ni pozoren in vozi za tabo, tega ne opazi.

Objavljeno: Sr feb 06, 2008 12:25 pm
Napisal/-a AgitatoR
Brez bremzanja z motorjem si ne predstavljam tekoče vožnje.

Objavljeno: Sr feb 06, 2008 12:36 pm
Napisal/-a kaWsk
odkar aktivneje zaviram z motorjem se je zmanjšala poraba bencina in zavornih ploščic, pa baje tud ne škod motorju, mogoče edino malenkost menjalniku (če prestavlaš v previsokih obratih al pa agresivno)

Objavljeno: Sr feb 06, 2008 12:45 pm
Napisal/-a AM
Zdaj če bi nevem kako grdo delal potem bi mogoče bilo slabo za menjalnik.
Bi prej rekel, da je slabo za sklopko kot za menjalnik.
Dejansko gre za podobne sile kot pri pospeševanju, le da so obratne. Drugih slabosti ne more bit.
Mogoče bi se še poznalo malenkost lahko pri porabi mašin olja, ker v tem primeru sesa zrak, pri pospeševanju ga pa nabija...

Objavljeno: Sr feb 06, 2008 1:05 pm
Napisal/-a kixs
Ko zaviram, zaviram z zavoro. Ko pa samo upocasnjujem, pa spustim stopalko s plina.

Da bi prestavljal iz 5. v 4. -> 3. pa 2. in na koncu v 1. -> I don't think so ;)

Ko sem moram na semaforju ustavit, spustim gas, drzim peto nekje do 50km/h, nato pa v ler in na koncu malo po zavori.

lp

Objavljeno: Sr feb 06, 2008 1:21 pm
Napisal/-a Nejko87
škodi če imaš 2 taktni motor, drugače pa ne... :)

Objavljeno: Sr feb 06, 2008 1:38 pm
Napisal/-a Paris
AgitatoR je napisal/-a:Brez bremzanja z motorjem si ne predstavljam tekoče vožnje.

x2,

...včasih se mi pa preprosto ne da... :) Spet drugič mal ročno zategujem če enakomerno prime.

Objavljeno: Sr feb 06, 2008 1:46 pm
Napisal/-a C4V4L13R
se še navajam na to ;)
vsekakor pa menim, da zadeva ni brezveze, tud ko sem mel motor, mi je v samih navodilih pisalo, da je to priporočljivo, saj tako lahko malenkost šparamo na gorivu pa precej na zavorah

lp

Re: zaviranje z motorjem

Objavljeno: Sr feb 06, 2008 1:49 pm
Napisal/-a sergej
[quote="avtomobil"]Zanima me ali je dobro zavirati z motorjem. Ali škodi motorju?[/quote]


Obvezno je, da zaviramo tudi z motorjem saj je avto tudi bolj stabilen...itd.

Objavljeno: Sr feb 06, 2008 1:52 pm
Napisal/-a kixs
C4V4L13R je napisal/-a:se še navajam na to ;)
vsekakor pa menim, da zadeva ni brezveze, tud ko sem mel motor, mi je v samih navodilih pisalo, da je to priporočljivo, saj tako lahko malenkost šparamo na gorivu pa precej na zavorah

lp


Malo manj pa na motorju in sklopki.

Nic nimam proti zaviranju z motorjem, vendar da bos zaviral z motorjem tam kjer je bolj primerno z zavoro, pa ni po mojem okusu.

Torej, se peljemo po hribu navzdol, spustis gas in masina sama zavira -> OK. Se peljes po mestu, vidis rdeco na semaforju, pa das potem iz 5. v 3. in tako naprej -> ni OK - vsaj zame ne.

lp

Objavljeno: Sr feb 06, 2008 1:54 pm
Napisal/-a C4V4L13R
ja, se razume, seveda ne pretikam pred vsakim semafrojem, če pa greš v dolino pa si pač pomagaš z mašino ne, ne pa da se v 5. pelš pa žlajfaš k nor

Objavljeno: Sr feb 06, 2008 2:48 pm
Napisal/-a Sportivo
Če ma kdo izkušnje, me zanima, kako bi se naučil nekak uloviti obrate z medplinom? Predvsem se mi zdi da se to pozna v nižjih prestavah (recimo iz tretje v drugo če daš pred hardom in moreš sklopko nekoliko hitreje spustit, da motor prime)?

Objavljeno: Sr feb 06, 2008 2:52 pm
Napisal/-a abbe
Sportivo je napisal/-a:Če ma kdo izkušnje, me zanima, kako bi se naučil nekak uloviti obrate z medplinom? Predvsem se mi zdi da se to pozna v nižjih prestavah (recimo iz tretje v drugo če daš pred hardom in moreš sklopko nekoliko hitreje spustit, da motor prime)?

to bos pa sam morau ugotovit.mau glrj v katri predtsvi ma pri katrih obratih avto doloceno hitrost.
primer: v 2. prestavi pri 3000rpm mas 50km/h
v 3. prestavi mas pri 2000 rpm 50km/h

seprav k das iz 3. v 2. pri 50km/h das tok medgasa da obratomer pride mau pod 3000 rpm pa spustis sklopko

Objavljeno: Sr feb 06, 2008 2:54 pm
Napisal/-a RED_line
eh, hitiš v folo in se spustiš po klancu. najbolj đabe.

Objavljeno: Sr feb 06, 2008 3:16 pm
Napisal/-a NoB0dy
pomemben razlog zaviranja z motorjem v kombinaciji je tudi krajša zavorna pot, kar pa pride neštetokrat prav v izjemnih primerih (poledica, preprečitev nesreče...). tako da tisti ki vržete v ler al pa pritisnejo sklopko so potrebni avtošole, kjer te to učijo in ti povejo da je to pravilno in nikakor drugče. tisti, ki zavirajo le z bremzami so ponavadi mestni frajerji,ki ne poznajo drugih cest, ko je pa sneg pa nobene gume niso dobre ker avto zdrsi. pa nikoli se ne zavira z motorje iz 2 v 1, ker škodi menjalniku.

Objavljeno: Sr feb 06, 2008 3:18 pm
Napisal/-a abbe
NoB0dy je napisal/-a:pomemben razlog zaviranja z motorjem v kombinaciji je tudi krajša zavorna pot, kar pa pride neštetokrat prav v izjemnih primerih (poledica, preprečitev nesreče...). tako da tisti ki vržete v ler al pa pritisnejo sklopko so potrebni avtošole, kjer te to učijo in ti povejo da je to pravilno in nikakor drugče. tisti, ki zavirajo le z bremzami so ponavadi mestni frajerji,ki ne poznajo drugih cest, ko je pa sneg pa nobene gume niso dobre ker avto zdrsi. pa nikoli se ne zavira z motorje iz 2 v 1, ker škodi menjalniku.

sj pr 3/4 menjalnikih sploh ne gre iz 2.v1. dokler ni hitrost tm okol 10km/h