Stran 1 od 2
95 ali 98 oktanski bencin
Objavljeno: Sr avg 27, 2003 9:54 pm
Napisal/-a Moby
Mam novga 2002 letnik Focus-a pa me zanima če mu kaj škodi če tankam 98. Opažam da mi avto lepše dela ne samo da bolj vleče tudi lepše se obnaša pri nizkih obratih cca. 2000-3000 rpm, tudi cuka manj in lepo mašinca teče

.
Zna bit kaj problemov če bi resno uporabljal 98 oktanski bencin namest 95 ?
Hvala za odgovore
Objavljeno: Sr avg 27, 2003 10:55 pm
Napisal/-a CupraR
Ma kaksn problem-sej si sam opazu da ti avto leps dela, problem se lahk edino pojav ce bos dizl tanku

Objavljeno: Sr avg 27, 2003 11:01 pm
Napisal/-a MaKo
Jaz tudi redno tunkam :P 98!
98 rules

Objavljeno: Če avg 28, 2003 12:41 am
Napisal/-a monster_d
Visje okansko stevilo ne skodi nobenemu avtu, skodijo sam preniyki oktani!
pobrskaj mal po forumu!
klikni iskanje in bos kr neki nasel smo ye velik o tem debatirali!
lp
Objavljeno: Če avg 28, 2003 7:01 am
Napisal/-a dB-JURE
A je mogoc kdo testiral na CLIOTU l.97 kaj je bolje 95/98???
Objavljeno: Če avg 28, 2003 7:03 am
Napisal/-a Ice23
Jest mam pa passata (l. 97) če je že kdo testiral?
Objavljeno: Če avg 28, 2003 7:50 am
Napisal/-a 2fast4u
Ma jaz pa zaj vedno tankam 95. Sn parkrat probal 98 pa se mi ni zdelo neke razlike, pač pa se mi zdi bolj razlika kje tankaš - npr. male ali pa večje pumpe.
Objavljeno: Če avg 28, 2003 8:43 am
Napisal/-a Dani
Nevem kolk je to dobr za katalizator, ker je vecje izgorevanje

Objavljeno: Če avg 28, 2003 9:30 am
Napisal/-a primozb
ja kar sem jest povprašou nej bi tankal tak bencin, kot je predpisan. Men recimo pri passatu 1.8T piše 91 al pa 95. Zakaj?. Verjetno zarad celga sistema, najbol pa zarad katalizatorja. Problem je to, da je katalizator že tko občutljiva zadeva, ki ima notr nekej radioaktivnih snovi + nekaj 100m2 tanke občutljive mrežce, ki je zlo občutljiva. In na podlagi radioaktivnosti in mrežce, ki dobesedno žari dobimo učinek katalizatorja. Če bomo tankal 98 nej bi se na tej mrežci začele pojavljat luknje. Kaj sledi naprej pa veste
Lep pozdrav,
Objavljeno: Če avg 28, 2003 10:21 am
Napisal/-a Pero
PrimozB:
Kolikor vem v katalizatorju ni nič radioaktivnega!!!
Dani
Katalizator je pa tako ali tako narejen da naj bi delal na čim večji temperaturi! Torej tudi morebitna večja gorilnost ne more biti problem. Čeprav teoretično bi morala imeti oba goriva isto gorilnost, samo drugačno oktansko vrednost
Objavljeno: Če avg 28, 2003 10:24 am
Napisal/-a primozb
Je radioaktivnost...je zlo mejhna, tko da ne škoduje nobenmu je pa, ker pomaga razgradit določene izpušne pline.
Objavljeno: Če avg 28, 2003 10:42 am
Napisal/-a Pero
Radioaktivnost je teoretično povsod

ampak katalizator dela na drugem principu
Objavljeno: Če avg 28, 2003 10:43 am
Napisal/-a pro2c
jaz sem tankal 98 en mesec - ni bilo razlik ne pri pospesevanju in ne na koncni. Mogoce je manjsa poraba, samo se to kompenzira z vecjo ceno, tako da je isto
Objavljeno: Če avg 28, 2003 11:15 am
Napisal/-a TITan
Smo testiral na 4ih avtih:
Moj Scirocco 1.8 8v (original piše min. 91) gre enako na 95 in 98. Tankamo 95.
Passat G60 (original piše min 98) enkrat smo moral tankat 95, pa je šel ful zanič. Tankamo samo 98.
Passat 1.6 fergazer (original piše min 91) tankamo samo 95, ker gre bolš kot na 98.
Kombij 2.1 (original piše min. 95) gre lepše na 98 kot 95. Tankamo (če se le da) 98.
Objavljeno: Če avg 28, 2003 3:51 pm
Napisal/-a andy77
Če ti ni škoda denarja, tankaj 98. jaz skoz tankam 98 in avto lepše teče. Moram pa pripomnit, da si malo hecno postavil vprašanje, a se ti ne zdi da si si že sam odgovoril?

Objavljeno: Če avg 28, 2003 6:41 pm
Napisal/-a X-Hair
Ice23 je napisal/-a:Jest mam pa passata (l. 97) če je že kdo testiral?
Obcutek je da lepse potegne iz 1500 obratov. Je pa tudi res, da smo enkrat sli v LJ in ko smo prisli takrat nazaj je kolega vprasal ce se zmeraj tankam 98 ali 95, ker avto vse bolj in bolje gre. Mislm da je bilo takrat ze 4-5 polni tank 98. Hja, ne vem. Kolk skodit pomoje da ne more. Jaz sem vprasal na servisu in so rekl da ni panike SPLOH. Sam 98 pa GASAAA.
primozb a si ti sedaj porihtal tiste svoje probleme. Gre passatek.
Objavljeno: Če avg 28, 2003 7:56 pm
Napisal/-a kdk
Moby , če bi prečital navodila za uporabo vozila , bi zasledil naslednje:
98-oktansko neosvinčeno gorivo lahko uporabljate brez prilagoditve motorja , vendar s tem ne boste dosegli boljšega delovanja motorja.
Objavljeno: Če avg 28, 2003 8:59 pm
Napisal/-a ZvoneCh
98 Oktanski benzin ne škodi ne motorju ne katalizatorju
Večina proizvajalcev vpišuje v navodila dve vrsti benzina 91/95 Ali 95/98
kar pomeni večje število je optimalno,z manjšim številom je pripisano v navodilih da lahko pride do občutne zmanjšanje moči ampak ne škodi motorju.
Predvsem današnji motoji z Klopfsenzorji zaznavajo nekotroliran vžig in zmanjšajo na tak način preko računalnika vbrizg ter moč elektrike za vžig ,voznik zazna pomanjšanje moči.
Priporočljivo je seveda pri chipanih motorjih tankat 98.
Do uničenja Katalizatorja pa pride ali ob tankanju super benzina ali pri nepravilnem izgorevanju benzina ki se pol naprej preko izpušnih plinov naloži v okolici Katalizatorja ,zaradi visokih temepratur v Katalizatorju pride do samo vžiga in seveda do uničenja Katalizatorja,(predvsem ko vozilo ruka,prebijanje iskre)
Objavljeno: Če avg 28, 2003 9:06 pm
Napisal/-a povzek
No k smo že glih pr temu, a ma kdo izkušnje s tankanjem 105 oktanski bencin? Sm razmišlov de bi probov, sam me prej zanima, če se sploh splača!
Objavljeno: Če avg 28, 2003 10:17 pm
Napisal/-a Dr_S
ZA katalizator je pomembno samo to da ni osvinčen bencin.Ker pa zdej ni nikjer pol lahko tankaš kerga hočš. Da pa vidš oz. občutiš razliko, pri več oktanskem bencinu morš pa tankat poln tank ne pa za jurja!