Stran 1 od 1

Utekanje avtomobila

Objavljeno: So apr 12, 2008 12:34 pm
Napisal/-a Snooky
Lp najprej. Nabavljen je bil nov Clio Storia 1.2 16V (75KM) in moram reči, da je počasnejši od mojega prejšnjega avta, to je Punto 55s (l.99). Lahko od tega motorja pričakujem kakšno izboljšanje, očitno razliko po določeni kilometrini ali pač ne? Za tako lahek avto kot je clio bi pričakoval, da bo tistih 75KM dovolj za malo večjo poskočnost. Mislim si sploh ne predstavljam kako se pelje Clio s 60 konji, ki je prav tako v prodaji. Sicer avta zaradi utekanja motorja še ne navijam višje od 3500 obratov, vendar je do tu čisto preveč zaspan.
Kakšne imate izkušnje torej z novimi motorji, se njihov potencial razvije v prvih nekaj 1000 kilometrih, ali je kar pač je od začetka enako sranje?

Objavljeno: So apr 12, 2008 12:52 pm
Napisal/-a tristan01
Clio je s tem motorjem v nizkih vrtljajih malce lenoben, kar je čisto logično, iz majhne prostornine motorja ne moreš iztisniti navora na pretek. Za kako živahnejše speljevanje ali preganjanje skozi ovinke bo treba pognati pod rdeče polje. Če želiš velik pospešek iz nizkih vrtljajev pa kupi dizla.

Torej avto lepo ulaufaj, potem pa ga malo bolj poženi.

LP Tristan01

Objavljeno: So apr 12, 2008 1:23 pm
Napisal/-a RED_line
v bistvu avto ulafuafajo že v tovarni. tako da zdaj ko zdaj na njega ne moreš več kot toliko vplivat. če imaš kaj za ulafat so zavore recimo. so še nove in jih ne smeš preveč pregrevat oz. stiskat na puno. drugo bimoralo vse lepo laufat

Objavljeno: So apr 12, 2008 1:30 pm
Napisal/-a lumpii
Tako je.
Ta motor zaživi šele po 4K obrati ali 4,5k obrati.
Do takrat pa je economic in temu primerno tudi lenoben.

Objavljeno: So apr 12, 2008 2:25 pm
Napisal/-a frgo
Tudi clio z navadnim 1.2 motorjem se zdi "hitrejši", ker ima več navora na voljo v nižjih obratih. Ampak ko se enkat navadiš vozit 16v s primernimi obrati (4k+) se tistih nekaj več konjev čisto solidno pozna. Meni se zdi prav krasen motor, pri umirjeni vožnji malo pije, pri malo bolj dviji pa da ustrezno več od sebe.

Objavljeno: So apr 12, 2008 2:29 pm
Napisal/-a im nobody

Objavljeno: Ne apr 13, 2008 4:05 pm
Napisal/-a Snooky
potem pa že bo nekaj od njega, samo utečt ga je treba preden pridem do višjih vrtljajev.

Objavljeno: Ne apr 13, 2008 4:09 pm
Napisal/-a OLI
OJ! Poglej privatno sporočilo.

Lepo vožnjo ti želim

Objavljeno: Ne apr 13, 2008 5:18 pm
Napisal/-a esem
RED_line je napisal/-a:v bistvu avto ulafuafajo že v tovarni. ...


Lahko poveš, katere avte ulaufavajo v tovarni, koliko km z njimi prevozijo, koliko ur motor laufa na mizi itd.

Če sodobni avti ne potrebujejo toliko ulaufavanja, je to predvsem zaradi boljših materialov, boljših olj, bolj natančne izdelave (+ manjše tolerance) itd. Si morda to mislil?

Objavljeno: Ne apr 13, 2008 5:59 pm
Napisal/-a sinesport
hehe 1.2 16v brat ga ma.gre kr vredu,ma filtr pod obratu ga zge in kr gre solidnu no.ti pa prid do mene pa te bom js zapelou z mojim hehehhe

Objavljeno: Ne apr 13, 2008 7:33 pm
Napisal/-a lisko
Mah pod 1.6 ni motor ampak mlinček :D :D

Objavljeno: Ne apr 13, 2008 7:46 pm
Napisal/-a BBoss
VW 1,4 TFSI s 170KM je potem tud mlinček :D :P

Objavljeno: Ne apr 13, 2008 8:52 pm
Napisal/-a JEREMIJA79
BBoss je napisal/-a:VW 1,4 TFSI s 170KM je potem tud mlinček :D :P


Lisko je mel v mislih Renaulte,ker je tukaj govora o njih... In ja 1,4 TFSI je mlinček ampak prisilno polnjen. :EE

Objavljeno: Ne apr 13, 2008 8:59 pm
Napisal/-a im nobody
sam ta mlinček zmele vse kar pride pred njega

Objavljeno: Ne apr 13, 2008 9:01 pm
Napisal/-a Spyker
lisko je napisal/-a:Mah pod 1.6 ni motor ampak mlinček :D :D


Tud 2.0 motor je mlinček. Sam da dons je šlo že vse tko naprej, da taki mlinčki že kar fletno letijo. Je pa še zmer mlinček :D Ko se cilindri začnejo štet pri 6 in naprej, tam se pa lahko pogovarjamo o NEmlinčkih :)

Tko kot pravi Edo glede prisilnega polnenja... kar je pod 2 bara je N/A :D

Objavljeno: Ne apr 13, 2008 9:23 pm
Napisal/-a Scorp84
Motorje v tovarni sploh ne testirajo na mizo pa sploh ne. Jih preveč stane časa, edino kar testirajo je to da se delavec usede v avto(ko je konec traku) in pripelje na parkirišče. Takrat edino na hitro pogledajo kaj je narobe. Če bi tko delali da testirajo, nebi skoraj noben avto imel začetno napako, ko ga kupiš. Izjema so dražji avti, ki seveda temu primerno testirajo.
Motor sploh ne rabiš ufuravat, tudi na servisni knjižici nič takega ne piše. Če pogledamo kolk starčkov, pa kakšne ženske ki nimajo občutka za gas, sklopko bi avti mogli kot po tekočem traku crkavat. Tko pa naredijo tudi čez 200 tisoč km, seveda z menjano sklopko. Poznam dost takih primerov :)

Objavljeno: Ne apr 13, 2008 9:32 pm
Napisal/-a esem
Scorp84 je napisal/-a:Motorje v tovarni sploh ne testirajo na mizo pa sploh ne. Jih preveč stane časa....


Točno to. A nekateri (Red_line) napišejo, ne da bi vsaj malo pomislili, ko bi morali kaj dokazat, pa rep med noge.

Poleg tega - marsikdo ne bi želel imeti avta z že prevoženimi npr 800 km. Samo glanc novega.

Za luksuz je seveda druga pesem, tam lastnike razbremenijo utekavanja (kolikor ga sploh še je) in hkrati avto precej bolje prekontrolirajo.

Objavljeno: Ne apr 13, 2008 9:36 pm
Napisal/-a black
Porscheje vse ulaufajo na mizi