Stran 1 od 2

Premium znamke

Objavljeno: Ne maj 11, 2008 8:02 pm
Napisal/-a Psepi
Se opravičujem če je že bilo...

Me pa zanima katere znamke spadajo v Premium razred znamk... Ne to da imajo en model, ki je mogoče v premium vrsti.. Da je pač znamka premium... In pa kako se to določa?

Objavljeno: Ne maj 11, 2008 8:05 pm
Napisal/-a abbe
maybach ,rolls royce,bentley,bugatti,ferrari,pagani.
tezko je to odgovort an.mas premium pac kot prestiz pa mas poj premium kao sport...
ko se doloca.mn je kosou narjenih bol je premium.je pa treba vedt da pod ceno spadajo pac materiali ki jh drgje v avtih ne najdes,pa pac tehnika ki je tud v nepremium avtih ne najdes.predvsem je pa cena tko viskoka zato ker zlo mau kosou izdelajo.

Objavljeno: Ne maj 11, 2008 9:14 pm
Napisal/-a Psepi
EMmm... Ja zdj si me pa kr potolkel :lol: ... Ne mislu sm... A ni kao Mercedes,BMW, Jaguar,...

Ni to tudi Premium...


Gre se bolj zato, ker se s turtlom neki pogovarjam in mi trdi da je Volvo premium :shock:

Objavljeno: Ne maj 11, 2008 9:21 pm
Napisal/-a blind3k
BMW,MB, ipd. so premium

Bently ipd. so še razred višje...

Objavljeno: Ne maj 11, 2008 9:44 pm
Napisal/-a blazp
Psepi je napisal/-a:Gre se bolj zato, ker se s turtlom neki pogovarjam in mi trdi da je Volvo premium :shock:


ja a mogoče ni? mislim sej je odvisno tud od modela, npr C30 pade tu ven, ampak vsedi se v 70, 80 ali xc90, pa boš videl

Objavljeno: Po maj 12, 2008 12:01 am
Napisal/-a niksson_
No, nevem če so kaka napisana pravila glede tega, ampak sam si pod izrazom "premium" predstavljam znamke Audi, BMW, Mercedes (standard, seveda)
Potem so tu še Volvo, Saab, Jaguar... morda Alfa (svoje čase je bila tu zraven)

Z vzhoda se je pripeljal Lexus, ki tudi spada v "premium" razred.
(tja zadnje čase sili tudi Honda...tudi nekateri drugi "silijo" tja)

Mislim, da se razred višje (bentley, RR, aston martin...) imenuje "luxury" razred.

To je zgolj moje mnenje o tem ;)

Objavljeno: Po maj 12, 2008 12:12 am
Napisal/-a Joie de vivre!
Jaz bi dal pod "premium" vse, kar stane nad 25.000€. Ne vem zakaj bi audi A3 za 21.000€ bil premium, Citroën C6 za 50.000€ pa ne.

Objavljeno: Po maj 12, 2008 9:45 am
Napisal/-a _BlisteR_
Joie je kr dobr povedu. Te znamke zna vsak naštet Audi, BMW in druge nemške znamke. Drugih znamk pa noben ne vid kot da je mal zaostal !
Marsikatera znamka je že pred veliko leti naredila zlo udoben in kvaliteten avto.
Je tuki reno Vel Satis ki ne morš verjet kakšno opremo ima pa je staro par let.
Potem honda accord, da ne govorim o Legend. C6, .. in še drugi. Skoraj vsaka znamka ma vsaj en avtomobil takega razreda. In nekateri tudi zlahka prekašajo Audi A4.Meni na misel ne pride da kupim A4 za 40k€- 60k€ (kolkr pač je) in še takrat nimam opreme kot pri drugih avtih ki to in še več dobiš za 35k€. Vsi vidijo samo nemce ki imajo pretirano ceno in plačaš samo krogce na havbi in potem misliš da imaš najbolj udoben in kvalitetn avto kar jih je.

Vem da Psepi sprašuje katere ZNAMKE so premium in ne modeli.Res pa je da so se nekatere znamke pač usmerile na cenejši trg in delajo avte doseglive vsakomur in nimajo namenapridit v premium razred.

Objavljeno: Po maj 12, 2008 10:48 am
Napisal/-a ghandaed
jap c6 je premium avto, samo citroen kot znamka pa ni.
Zaradi tega si je moč razložit tudi porazno prodajo sicer odličnega c6.

je pa kar nekaj znamk, ki danes pašejo pod premium - po ceni in tehničnih presežkih se razlikujejo od ostalih avtov v določenem segmentu...
torej po abecedi... Alfa Romeo, Audi, BMW (+ Mini), Infiniti, Jag, Lancia, Land Rover, Lexus, Mercedes (+ Smart), Porsche, Scion, Volvo

zraven teh se pa silijo še Saab, Subaru in Cadillac

Objavljeno: Po maj 12, 2008 1:20 pm
Napisal/-a faceless
ghandaed je napisal/-a:jap c6 je premium avto, samo citroen kot znamka pa ni.
Zaradi tega si je moč razložit tudi porazno prodajo sicer odličnega c6.

je pa kar nekaj znamk, ki danes pašejo pod premium - po ceni in tehničnih presežkih se razlikujejo od ostalih avtov v določenem segmentu...
torej po abecedi... Alfa Romeo, Audi, BMW (+ Mini), Infiniti, Jag, Lancia, Land Rover, Lexus, Mercedes (+ Smart), Porsche, Scion, Volvo

zraven teh se pa silijo še Saab, Subaru in Cadillac


:D :D :D :D

Ocitno je to zelo subjektivno mnenje.

Alfa Romeo. lol. Ce te dovolj casa ljudje v nekaj prepricujejo pa res mora bit nekaj na tem. alfa romeo je premium cadillac se pa sili zraven. Ubijas me clovek.

Scion? HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA Zakaj napises avto za katerega sploh ne ves kaj je? To ne bom nikoli razumel.

Ta tema bo ena bol bolanih. Ze vidim.

Najbol se strinjam z joiem. Od velikih uspesnih, tradicionalnih tovarn vsi zmorejo modele ki so premium. Premium kot ga vi razumete je !pomoje! predvsem konstrukt marketinga in ksneje posledicno zastrupljenega folka ki na koncu sam doloca kaj je in kaj ni premium.

Dober primer je ravno tu. Nekdo napise da je alfa premium, meni osebno pa je alfa v spodnjih 5 znamkah po premiumu. Kako je lahko nekaj kar je narejeno povrsno in poceni premium. Ocitno je nekaterim image dovol. Ne me narobe razumet verjetno mam tut jst za tebe kaksne pojme zgresene tko pac je. Samo do neke zelo pametne ugotovitve kot to da so premium avti (ne znamke!) taki avti ki so drazji in nudijo nekaj kot vecina avtov (od sportnosti, opreme, materialov ...)

Objavljeno: Po maj 12, 2008 1:40 pm
Napisal/-a ghandaed
Caddy in Lincoln sta v usa as premium as it gets, pri nas pa ne (še)

oprosti alfa romeo pač je premium v vseh ozirih, scion pa tudi (seveda ne na našem tržišču... Če Lexus šteješ pod premium znamko, tja paše tudi Scion. Obe sta "upgrade" toyote!

In ja image je včasih dovolj. Konec koncev imaš avte ki so lepši kot ferariji ali zanesljivejši kot ferariji ali hitrejši kot ferariji, pa na koncu to šteje pol pizde mrzle vode. Ferari bo še vedno znamka z neskončnim imiđem in zgodovino.

Zakaj je po mojem mnenju AR premium:
1. firma ki je obstala vse od 24 junija 1910 je že zaradi tradicije nekaj več od denimo Hyundaia.
2. Trenutno je upgrade Fiata. Ergo če je Lexus predstavnik premium razreda tja spada tudi alfa.
3. Firma ima neko "jagodo na vrhu torte" - stil. To AR pač povzdigne v višji razred, tako kot je pri BMWju to vozna dinamika.
4. V ponudbi nimajo poceni modela! (to najlažje zapravi ugled firme)

res pa je da je v zadnjem desetletju ugled znamki močno padal. Ali je to zaradi šlampasto sestavljenih avtov ali zaradi splošne nenaklonjenosti italjanom pri nas pa ne vem.

Objavljeno: Po maj 12, 2008 1:52 pm
Napisal/-a faceless
-Aha nisem vedu da se pogovarjamo kaj je premium povprecenmu slovencku ampak nasplosno

-Ja studentski "upgrade" je zelo premium ja. Lej prvih pet tock njihove filozofije

Our Brand Promises:

1. One low price, plain and simple always. Whether you are 18 or 80 you get the same price, up front, in writing, everyday!
2. Relaxed shopping experience. Relax, our sales team is here to help you make a wise choice and they're paid based on how satisfied you are, not on how much you spend.
3. Affordable financial solutions for today and your future. Competitive financial services to meet your budget and evaluate your options. Your choice and your credit history won't change the price of the vehicle.
4. Real cash value for your trade. You'll know what your vehicle is worth before you start to shop. It's based on the current value of your vehicle and doesn't depend on the one you want to buy.

tock je se vec to so samo prve 4. Bo to premium?

Objavljeno: Po maj 12, 2008 1:55 pm
Napisal/-a ghandaed
:lol:

no ok ok. tu je diskutabilno ja, samo cenovno so scioni dražji od toyot ali ne? Pač se je znamka specializirala v drugo smer. Ne za japije ki hočejo komfort in uglajen avto temveč za japije ki hočejo bit upadljivi in bolj bejbohvatni kot bi bili recimo z navadno T Celico :lol:

Pa saj nevem kaj gre mladim japancim tam po glavi itak

Objavljeno: Po maj 12, 2008 1:58 pm
Napisal/-a faceless
predvsem americanom.

Ni panike sej se zgodi da kdaj mal mimo brcnes. :pij:

Glede alfe... V desetletju? Eni res pozablamo da smo ze 2008 ja, sam to si pa res pretiral. Bolj 30 let je krize. Vmes je bil svetel trenutek giulia pred tem tudi tezave... Nevem no. Takoj po vojni in pred vojno so bli pa res avti kot se sika. samo v 100 letni tradiciji nevem ce je to dovolj. Potemtakem bi marsikatera skoda, volga ipd. ble tut premium znamke danes?

Objavljeno: Po maj 12, 2008 2:03 pm
Napisal/-a Voith
faceless je napisal/-a:Dober primer je ravno tu. Nekdo napise da je alfa premium, meni osebno pa je alfa v spodnjih 5 znamkah po premiumu. Kako je lahko nekaj kar je narejeno povrsno in poceni premium. Ocitno je nekaterim image dovol. Ne me narobe razumet verjetno mam tut jst za tebe kaksne pojme zgresene tko pac je. Samo do neke zelo pametne ugotovitve kot to da so premium avti (ne znamke!) taki avti ki so drazji in nudijo nekaj kot vecina avtov (od sportnosti, opreme, materialov ...)


ocitno je tle sam to da ti pojma nimas o znamki alfa romeo.
google saves my friend.

js bi reku da je premium znamka tista ki se je v zgodovini dokazala in je pobrala veliko lovorik. v ta razred pa spada v prvi vrsti mercedes benz v drugi pa alfa romeo.
sele veliko pozneje pride v igro porsche in ferrari.

potem pa imamo se recimo premium v smislu dobro tapiciranih limuzin kot so rolls royce, lancia in podobno.

tudi citroen in peugeot nista lih kr tko.

lej tole je alfa cca iz leta 1930.
Slika

si predstavljas kako hudo premium je bil tale avto takrat?

Objavljeno: Po maj 12, 2008 2:09 pm
Napisal/-a faceless
TO BRAVO. TO SM HOTU.

Povej te neverjetne lovorike. Aja pa google saves. Sam ti ga itak ne bos rabu ker bos neverjetne lovorike alfe stresel iz rokava.


kokr je meni znano tko iz glave. F1 50,51 pa DTM preden je dokoncno razpadel 1krat.

Res neverjetne lovorike.

Objavljeno: Po maj 12, 2008 2:32 pm
Napisal/-a Voith
Their first success came in 1920 when Giuseppe Campari won at Mugello and continued with second place in the Targa Florio driven by Enzo Ferrari.

Enzo Ferrari proved to be a better team manager than driver, and when the factory team was privatised, it then became Scuderia Ferrari.

a bo?

uzam vse uspehe ferrarija in jih sestej z uspehi alfe in mas alfino dediscino.

aja pa iz googla sm stresel tole ker sm danes brez rokavov.. maj pa to :lol:


pa se neki, alfa je pomoje ena izmed zelo redkih znamk, ki nikol ni delala dolgocasnih avtov. kar se res neda trdit za veliko vecino ostalih znamk.
ce ne verjames, upras alfiste :)

Objavljeno: Po maj 12, 2008 3:13 pm
Napisal/-a abbe
a je kdo sploh prebrau uprasanje?
kaksn bmw pa mb pa audi pa c6.mislm ce je premium poj je verjetno najvisje kar gre ne pa kr neki.
@blindek bmw pa mb premium
bentley pa razred visje.wtf?kako pa se imenuje razred nad premiumom?

Objavljeno: To maj 13, 2008 12:14 am
Napisal/-a Voith
to ma vsak svoja merila kaj je premium znamka, samo celno najbolj premium znamka je po mojem mnenju mercedes benz. sicer nism nevemkaksn ljubitelj mercedesov, samo je pa dejstvo, da so od prvega dne avtomobilizma, do zdej najvecji inovatorji na tem podrocju in jim vecinoma zelo dobro uspeva.

Objavljeno: To maj 13, 2008 7:31 am
Napisal/-a FBR
Voith je napisal/-a:
Enzo Ferrari proved to be a better team manager than driver, and when the factory team was privatised, it then became Scuderia Ferrari.

a bo?

uzam vse uspehe ferrarija in jih sestej z uspehi alfe in mas alfino dediscino.



Ferrari je kot prvo, prosil pri Fiatu in Alfi za volan, pa ga najprej nikjer ni dobil. Potem se ga je usmilila takrat slabša alfa in ga zaposlila. Začel je dirkat a ni ravno požel današnjih Schumacherjevih uspehov (pravzaprav daleč od tega).

Kasneje je zelo ozek del firme namenjen za dirkanje samo preoblikoval (bolje rečeno samo preimenoval ekipo) v SF.

Potem parkrat bankrotiral. Praktično že prodal firmo. In šele po vojni postavil dejansko svojo firmo. (Pred tem, je delal samo določene kose za dirke (Mille Miglia) in sestavil 2 avta za dirko - v enem izmed teh je dirkal znani Ascari).



To make long story short.

Uspehi Alfe in Enza (ne SF-ja) so samo do leta 1933, ko so ga kick-ali zaradi financ. In tam se zgodba z Alfo zaključi... kvečjem nasprotno. Med njima je nastalo veliko sovraštvo. Tolk o tem.


Premium si pa vsak podgurc predstavlja z BMW-jem, Murcedezom, ipd. Tako da je premium definicija sloja, v katerem se postavi vprašanje.
Če bi govorili o nekem standardiziranem premiumu, bi rekel da je neka fiktivna meja taka (mogoče malo višja, glede na današnje razmere), kot jo je postavil @JdV.