Stran 1 od 2
AVTOPLIN vgradnja cene SLO, HR, SCG, ...
Objavljeno: Po jun 02, 2008 8:21 am
Napisal/-a davorkat
Živjo,
o avtoplinu je bilo že veliko napisanega... Zaradi vse višjih cen bencina razmišljam o vgradnji "avtoplin" naprave v našo Mici (1.8/85KW)...
Zanima, če se splača (če je ceneje kot SLO) oz. kakšne so cene predelave na HR, SCG, ... in če so v tem primeru kakšni problemi s homologacijo v SLO.
Lep pozdrav,
Davor
Objavljeno: Po jun 02, 2008 9:50 am
Napisal/-a TruKillah
kokr js vem od kolega, k ma na plin...prav d se kr precej splača, zarad visokih cen bencina, investicija se ti povrne v povprečju po enem do dveh letih...ne vem pa kako je v tujini, homologacija gre pa brez problema, če maš račun in list o strokovni montaži.
...tko da...plin se splača...še kakšnih 10 - 15 let...pol bo šlo pa to tut gor...hja tko je :P
Objavljeno: Po jun 02, 2008 9:57 am
Napisal/-a adis
Objavljeno: Po jun 02, 2008 10:26 am
Napisal/-a davorkat
Fantje a ste sploh prebral post... o avto plinu sem se pozanimal zanima me VGRADNJA OZ. NAKUP sistema...
Če se finančno splača sistem kupiti na HR, SCG, ...če je bolj ugodna cena. in če se ga da homologirat potem v SLO brez problemov?
Lp Davor
Objavljeno: Po jun 02, 2008 10:47 am
Napisal/-a adis
sedaj vprašanje zate...zakaj bi ti delal pot recimo v srbijo in tam vgradil vse potrebno za plin ko to lahko tukaj narediš? in kaj se bo zgodilo če ti kaj odpove se boš peljal v srbijo na popravilo in boš zato moral vzeti nekaj dni dopusta in tako izpustiti opurtunitetni zaslužek, ki bi ga morda lahko zaslužil v tem času ko bi bil na poti v srbijo...
saj imaš vse pred nosom praktično kaj bi hodil v tujino, da ušparaš tistih 100€ ali 200€, toliko boš porabil za samo pot v tujino itd....
npr:Hrvaška
http://www.autoplin-cepelin.com/cijene.htm
http://www.autoplin.com.hr/cijene.htm
citat z drugega forumu:
Nakon ugradnje moras platiti PDV i carinu, a onda u ovlastenu servisnu radionicu u RH, koja treba provjeriti da li su svi dijelovi odobreni u RH te ako nisu zamijeniti ih sa odobrenim, te ti izdati izjavu.
Ako ti carina prizna racun na 7000 kn, to ti je jos 2300 kn za PDV i carinu i jos minimalno 1000 kuna ugradjivacu u RH.
A sto ako ti nije sustav ili neki dio odobren? Npr. Landi Renzo OMEGAS i BRC Sequent postoje u nekoliko verzija (razliciti injektori, isparivaci,...) od kojih su odobreni samo oni koje uvoze generalni zastupnici (citaj AutoTim i Thomgas), te ih poslali Ministarstvu na odobrenje.
Cijela procedura je u detalje opisana na
http://www.cvh.hr/hrv/page.asp?cID=ispi ... &sID=plin4
skratka potrebno je verjetno nekaj dodelav narediti in temu primerno plačati...kajti države imajo svoje zakone/standarde glede avtoplina
Objavljeno: Po jun 02, 2008 11:17 am
Napisal/-a davorkat
Pri nas stane vgradnja 1500 EUR+, na hrvaškem pribl 800EUR,... nekje na forumu sem bral, da si je dal nekdo v Novem sadu vgraditi napravo za 500EUR... če ni problemov z homologacijo, bi se za 1000 EUR razlike tudi zapeljal kam...
Carino pa itak ne bi prijavi, pa še davk 20% ti na hrvaškem vrnejo

))))
lp d
Objavljeno: Po jun 02, 2008 12:33 pm
Napisal/-a Slicker
samo vprašanje kaka je kvaliteta te naprave za 500€. bolš da daš tistga jurja več pa boš vsaj vedu kaj maš, na pa nek čungalunga sistem. vsaj po moje.
Objavljeno: Po jun 02, 2008 2:08 pm
Napisal/-a cruiser1
Ne vem kok je res, ampak. Slišal sem, da je plinski sistem potrebno enkrat letno servisirat in problem je, ko ti tukajšni mojstri nočejo servisirat, če ni narejen pri njih ali vsaj homologiran.
Mimogrede znancu je avto zagorel zaradi šlampaste vgradnje!! Nevem sicer točno kje je dal delat, vem samo da je "mojster" iz štajerskega konca.
drugač pa sem jaz prepričan, da se predelava v sloveniji zaenkrat ne splača. Sem sam že velikokrat računal in to ni nek prihranek in to pri mojem avtu, ki porabi od 15-20lit/100km. in cca 25.000km letno. Meni je mojster zračunal ,da bi po vseh stroških (vgradnja, servisi, večja poraba plina, še vedno rabiš nekaj bencina...) začel šparati po 4ih letih.Seveda so me pa nekateri mojstri prpričevali, da bom investicijo povrnil v enem letu! Meni se zdi to nemogoče. Pri avtih, ki porabijo manj kot 15lit/100km je predelava brez veze. Jaz čakam, da se bo (ekološka!??) država odločila subvencionirat vgradnjo plina in ukinila ekološko takso na plin pa še kakšno ugodnost. Potem pa mogoče.
Je pa to seveda moje prepričanje, ker ne verjamem v to, da bi danes nekaj drago plačal in potem zaradi tega enkrat v prihodnosti začel šparat. Men to ni logično! - to je: šparat je treba pa naj stane kar hoče!
Saj noben od vas neve če bo imel avto tok časa, da bo kaj prišparal. Še najbolje je če že kupiš predelan avto na plin ker se je nekdo drug nategnil s tem. Pol si zmagu!
Objavljeno: To jun 03, 2008 6:01 am
Napisal/-a q_verde
se splača pri 15l porabe in npr. 15000 prevozenih km/leto prisparas cca 1350 eur. letno. za 4 cilindrsko masino stane vgradnja 1350 eurov, za kasno vecjo od 1600 navzgor.
tukaj si lahko na hitro izracunas stroske:
http://www.plineks.si/Cena/
Objavljeno: To jun 03, 2008 6:36 am
Napisal/-a silencer_
Kolikor sem se jaz pred vgradnjo pozanimal, se ti v HR ne splaca montirat plinske naprave v avto. Sploh pa ne za pocen denar, kot je bilo nekaj časa popularno. Enostavno, malo denarja malo muske. Jaz sem svojo zmontiral v Lj.
Ni mi pa jasno kako lahko nekateri še kar trdijo, da se vgradnja plina ne splača oz ne povrne. Taki, ki to trdijo ocitno nikoli niso preracunali na papirju ali je temu res tako. Dejstvo je, da se stvar splaca. Kako hitro se povrne je pac odvisno od trenutne porabe (na bencinu) in zacetne investicije, torej nakupa naprave.
lp
Objavljeno: To jun 03, 2008 9:21 am
Napisal/-a Courage™
Prvo kot prvo, ne vem zakaj pišeš SCG, če bi malo spremljal politiko bi vedo da sta SRB in CG dve razlicnio drzavi.
Kot drugo pa ti mocno odvestujem vgradnjo plina kjerkoli drugje kot v SLO. Kolega si je v SRB vgradil plin, avto mu nonstop konstantno smrdi po plinu, stopl za tank so mu nardili na sredi zadnjih vrat avtomobila, ko odpres kuferan skoraj ne mores verjet kak slampasto je narejeno. Homologirat pa ne mores, ker papirjev v SRB za to ni. Mi je kolega pokazal "atest", pa je v bistvu dobil le kup papirjev na katerih je opisana firma ki vgraduje plin
Strogo ti odsvetujem vgradnjo na balkanu.
Objavljeno: To jun 03, 2008 11:02 am
Napisal/-a VasjaS
V Trstu pride sistem in vgradnja okoli 1600€ plus davek in se (po besedah mojstra ki to dela) to da brez težav v Sloveniji homologirat!
Objavljeno: To jun 03, 2008 11:44 am
Napisal/-a silencer_
Se pridružujem mnenju od Courage-a. S tem, ko sem napisal malo dnarja mal muske sem mislil ravno to - slampasta montaza, sistema ne znajo pravilno skalibrirat, ni ustreznih papirjev za homolomo itd...
Objavljeno: To jun 03, 2008 11:56 am
Napisal/-a RENO911
cruiser1 je napisal/-a:Ne vem kok je res, ampak. Slišal sem, da je plinski sistem potrebno enkrat letno servisirat in problem je, ko ti tukajšni mojstri nočejo servisirat, če ni narejen pri njih ali vsaj homologiran.
Mimogrede znancu je avto zagorel zaradi šlampaste vgradnje!! Nevem sicer točno kje je dal delat, vem samo da je "mojster" iz štajerskega konca.
drugač pa sem jaz prepričan, da se predelava v sloveniji zaenkrat ne splača. Sem sam že velikokrat računal in to ni nek prihranek in to pri mojem avtu, ki porabi od 15-20lit/100km. in cca 25.000km letno. Meni je mojster zračunal ,da bi po vseh stroških (vgradnja, servisi, večja poraba plina, še vedno rabiš nekaj bencina...) začel šparati po 4ih letih.Seveda so me pa nekateri mojstri prpričevali, da bom investicijo povrnil v enem letu! Meni se zdi to nemogoče. Pri avtih, ki porabijo manj kot 15lit/100km je predelava brez veze. Jaz čakam, da se bo (ekološka!??) država odločila subvencionirat vgradnjo plina in ukinila ekološko takso na plin pa še kakšno ugodnost. Potem pa mogoče.
Je pa to seveda moje prepričanje, ker ne verjamem v to, da bi danes nekaj drago plačal in potem zaradi tega enkrat v prihodnosti začel šparat. Men to ni logično! - to je: šparat je treba pa naj stane kar hoče!
Saj noben od vas neve če bo imel avto tok časa, da bo kaj prišparal. Še najbolje je če že kupiš predelan avto na plin ker se je nekdo drug nategnil s tem. Pol si zmagu!
Ta post še je najbolj koristen in realen. Plin se enostavno ne izplača, ker kdo pa še kupuje danes avto za več kot 5 let in če rabiš 5 let, da se ti investicija povrne, vmes pa se moraš še žrtvovati in iskati kje tankati in se odpovedati lagodnostim črpalke na vsak kilometer, ter skrbeti, ko vmes zmanjka plina in se voziš na bencin, ker imaš občutek da zapravljaš denar za bencin, ko pa imaš napeljavo za plin,.... PREVEČ ŽIVCEV IN DENARJA ZA NIČ!
Tisti, ki pa dela toliko kilometrov, da se mu plin izplača, pa mu je skrb za predelavo avta na plin in iskanje primernih črpalk sploh nepotreben problem. Tudi če upoštevamo, da se takšni avti, ki služijo svojemu namenu za delanje kilometrov, menjavajo na max. 2 leti.
Še ena stvar za ljudi brez denarja, da se jih malo obrača in molze.
Objavljeno: To jun 03, 2008 3:44 pm
Napisal/-a davorkat
RENO911 je napisal/-a:cruiser1 je napisal/-a:Ne vem kok je res, ampak. Slišal sem, da je plinski sistem potrebno enkrat letno servisirat in problem je, ko ti tukajšni mojstri nočejo servisirat, če ni narejen pri njih ali vsaj homologiran.
Mimogrede znancu je avto zagorel zaradi šlampaste vgradnje!! Nevem sicer točno kje je dal delat, vem samo da je "mojster" iz štajerskega konca.
drugač pa sem jaz prepričan, da se predelava v sloveniji zaenkrat ne splača. Sem sam že velikokrat računal in to ni nek prihranek in to pri mojem avtu, ki porabi od 15-20lit/100km. in cca 25.000km letno. Meni je mojster zračunal ,da bi po vseh stroških (vgradnja, servisi, večja poraba plina, še vedno rabiš nekaj bencina...) začel šparati po 4ih letih.Seveda so me pa nekateri mojstri prpričevali, da bom investicijo povrnil v enem letu! Meni se zdi to nemogoče. Pri avtih, ki porabijo manj kot 15lit/100km je predelava brez veze. Jaz čakam, da se bo (ekološka!??) država odločila subvencionirat vgradnjo plina in ukinila ekološko takso na plin pa še kakšno ugodnost. Potem pa mogoče.
Je pa to seveda moje prepričanje, ker ne verjamem v to, da bi danes nekaj drago plačal in potem zaradi tega enkrat v prihodnosti začel šparat. Men to ni logično! - to je: šparat je treba pa naj stane kar hoče!
Saj noben od vas neve če bo imel avto tok časa, da bo kaj prišparal. Še najbolje je če že kupiš predelan avto na plin ker se je nekdo drug nategnil s tem. Pol si zmagu!
Ta post še je najbolj koristen in realen. Plin se enostavno ne izplača, ker kdo pa še kupuje danes avto za več kot 5 let in če rabiš 5 let, da se ti investicija povrne, vmes pa se moraš še žrtvovati in iskati kje tankati in se odpovedati lagodnostim črpalke na vsak kilometer, ter skrbeti, ko vmes zmanjka plina in se voziš na bencin, ker imaš občutek da zapravljaš denar za bencin, ko pa imaš napeljavo za plin,.... PREVEČ ŽIVCEV IN DENARJA ZA NIČ!
Tisti, ki pa dela toliko kilometrov, da se mu plin izplača, pa mu je skrb za predelavo avta na plin in iskanje primernih črpalk sploh nepotreben problem. Tudi če upoštevamo, da se takšni avti, ki služijo svojemu namenu za delanje kilometrov, menjavajo na max. 2 leti.
Še ena stvar za ljudi brez denarja, da se jih malo obrača in molze.
Kot sem gledal na avtonetu se avti predelani na plin prodajao tolko dražje kot stane sama vgradnja...tako da ne rabiš nič notr prinašat ker ga tolko dražje prodaš... Pumpo pa imam pred nasom in baje bo do novega leta še ena v bližini...
Bom videl... Hvala vsem za poste.
lp d
Objavljeno: To jun 03, 2008 3:57 pm
Napisal/-a sejjaretun
v Banja luki,Bosna,je vgradnja 500€,ce pa avto ima drugacen sistem(nevem tocno kaj,tip mi je razlagal)potem je pa 1000€.je pa sistem LOVATO,dokaj priznan.lahko ti nabavim cifro,pa poklices za vec info.
prijatl je pri njemu vgradil plinsko napravo,vec kot zadovoljen.zdej za homologacijo pa ne vem kako gre..
upam da sem pomagal,lp.
Objavljeno: To jun 03, 2008 5:00 pm
Napisal/-a cruiser1
davorkat je napisal/-a:RENO911 je napisal/-a:cruiser1 je napisal/-a:Ne vem kok je res, ampak. Slišal sem, da je plinski sistem potrebno enkrat letno servisirat in problem je, ko ti tukajšni mojstri nočejo servisirat, če ni narejen pri njih ali vsaj homologiran.
Mimogrede znancu je avto zagorel zaradi šlampaste vgradnje!! Nevem sicer točno kje je dal delat, vem samo da je "mojster" iz štajerskega konca.
drugač pa sem jaz prepričan, da se predelava v sloveniji zaenkrat ne splača. Sem sam že velikokrat računal in to ni nek prihranek in to pri mojem avtu, ki porabi od 15-20lit/100km. in cca 25.000km letno. Meni je mojster zračunal ,da bi po vseh stroških (vgradnja, servisi, večja poraba plina, še vedno rabiš nekaj bencina...) začel šparati po 4ih letih.Seveda so me pa nekateri mojstri prpričevali, da bom investicijo povrnil v enem letu! Meni se zdi to nemogoče. Pri avtih, ki porabijo manj kot 15lit/100km je predelava brez veze. Jaz čakam, da se bo (ekološka!??) država odločila subvencionirat vgradnjo plina in ukinila ekološko takso na plin pa še kakšno ugodnost. Potem pa mogoče.
Je pa to seveda moje prepričanje, ker ne verjamem v to, da bi danes nekaj drago plačal in potem zaradi tega enkrat v prihodnosti začel šparat. Men to ni logično! - to je: šparat je treba pa naj stane kar hoče!
Saj noben od vas neve če bo imel avto tok časa, da bo kaj prišparal. Še najbolje je če že kupiš predelan avto na plin ker se je nekdo drug nategnil s tem. Pol si zmagu!
Ta post še je najbolj koristen in realen. Plin se enostavno ne izplača, ker kdo pa še kupuje danes avto za več kot 5 let in če rabiš 5 let, da se ti investicija povrne, vmes pa se moraš še žrtvovati in iskati kje tankati in se odpovedati lagodnostim črpalke na vsak kilometer, ter skrbeti, ko vmes zmanjka plina in se voziš na bencin, ker imaš občutek da zapravljaš denar za bencin, ko pa imaš napeljavo za plin,.... PREVEČ ŽIVCEV IN DENARJA ZA NIČ!
Tisti, ki pa dela toliko kilometrov, da se mu plin izplača, pa mu je skrb za predelavo avta na plin in iskanje primernih črpalk sploh nepotreben problem. Tudi če upoštevamo, da se takšni avti, ki služijo svojemu namenu za delanje kilometrov, menjavajo na max. 2 leti.
Še ena stvar za ljudi brez denarja, da se jih malo obrača in molze.
Kot sem gledal na avtonetu se avti predelani na plin prodajao tolko dražje kot stane sama vgradnja...tako da ne rabiš nič notr prinašat ker ga tolko dražje prodaš... Pumpo pa imam pred nasom in baje bo do novega leta še ena v bližini...
Bom videl... Hvala vsem za poste.
lp d
Nevem sicer kakšne avtomobile si gledal, ampak tiste katere sem jaz gledal je cena kar približno enaka s plinom ali brez. Npr. JEEP cheeroke ali pa FORD explorer.
Objavljeno: Sr jun 04, 2008 11:32 am
Napisal/-a davorkat
Živjo,
kokr sem gledal cene so okoli 800-1000EUR... A je že kdo homologiral v SLO napravo vgrajeno v tujini?
http://www.autoplin-lpg.com/?id=Akcije!!!!!&langid=hr
http://www.autoplin.ba/
http://www.autoplin.net/
lp d
Objavljeno: Sr jun 04, 2008 3:21 pm
Napisal/-a adis
je težko vprašat na LPP-ju za homo?
email:
tehnicni@lpp.si
+
Tel.: 01 582 27 07
Fax: 01 519 32 88

Objavljeno: So jun 14, 2008 7:09 pm
Napisal/-a iziboy
info iz prve roke ker to delam vsak dan:
za vse naprave ki prihajajo izven EU je potrebno plačati carino, če ne prej ko pridete na homologacijo. Homolomo je nujen, v nasprotnem primeru je kazen 920€ pa še vozilo ti izločijo iz prometa dokler nimaš papirjev urejenih. po tem je potrebno prinesti še tehnično potrdilo o vgradnji in plinotesnosti, ker papirjev iz neEU članic ne priznavajo. Vsi postopki in papirologija vas bodo hitro stari tja do 300€ če ne štejem časa , goriva in živcev. Potem je tu še problem rednih servisov, ki jih tu nihče ne opravi če nisi pri njem zmontiral, in seveda garancije.