Stran 1 od 1
Prosim pomagajte!
Objavljeno: Sr sep 03, 2003 4:41 am
Napisal/-a TASHY
Torej stvar je taka.Pred kratkim sem "podedovala" družinski avto Audi 100 2.3E letnik 1991(ne se mi smejat).Do sedaj je šlo vse v redu zadnje čase pa zjutraj ko ga vžgem in stopim po plinu avto ful zaduši in najprej ne gre nikamor pol pa ko nekaj časa držim piln ga spusti in vleče lepo.Na prvem,drugem,tretjem....semaforju spet isto...ko pohodim gas ga zaduši.Ko se ogreje je malo bolje a še vedno to ni to.Tudi motor ne teče enakomerno ampak kr izgublja obrate pol pa jih spet dobi,obratomer kr skače...Tudi če začnem močneje bremzat motor začne zgubljat obrate in ga trese.Drugače dela v redu in zelo lepo potegne. Prosim če mi lahk pomagate kaj je to treba popravit??? Ne bi rada šla kr mehaniku in izpadla čist butasta(čeprav sem blond

),pa kolk kej to stane ker ga še nimam glih dolg in bi rada sama plačala za popravilo da ne bi izpadla kao nehvaležna.Prosim če kir kaj ve da napiše!HVALA!!!!
P.S.:Lep pozdrav vsem!
Objavljeno: Sr sep 03, 2003 5:21 am
Napisal/-a bobetko
Najprej en lep pozdrav in dobrodošla med nami imam iste težave kot si jih opisala ti samo da imam jest Fiat Bravota in smo ugotovili da je šel računalnik tko da zdej za tvoj avto pa nebi mogel reči 100% al je to to.Najbolš da ga pelješ k enmu mehaniku in naj ugotovi kaj je narobe pol se pa odločiš al boš dala popravit ali ne,če te pa še kaj zanima pa kar napiši.

Objavljeno: Sr sep 03, 2003 5:33 am
Napisal/-a menjekul
welcome.tako in tako je edina rešitev mehanik.tudi mi ne menjamo sami gum doma in nas zaradi tega ni sram

.lepo ga zapelji na servis in sploh ne bo panike.reci,da se ti je to šele prvič zgodilo in da veš,da "nekaj" ni vredu
lp
Objavljeno: Sr sep 03, 2003 5:49 am
Napisal/-a M dreamer
Možno je tudi, da ti nagaja dozirnik zraka. Jest sem imel pri BMW-ju isti problem, pol pa so mi rekli da je to dozirnik, sam je bla zelo draga stvar (cca 84k SIT). Pol sem šel pa v Italijo k Rominotu - avtoodpad pa sem dal 3k SIT, zdej pa dela kot urca

pa še prišparal sem. Če boš mela podobno težavo povej, ker je novo ful drago in se ti splača zapelat na odpad pa še ful takih avtov je kot je tvoj

Objavljeno: Sr sep 03, 2003 6:21 am
Napisal/-a BojanI
Živjo !
Tud men se je avto tako obnašal, ampak ne vedno, kadar pa je tako delal je blo to zjutraj in še to takrat, ko sem imel avto zunaj in je bilo v zarku precej vlage, megla...
Zadevo nisem dal popravit, ker je nehalo samo od sebe, mehanik pa mi je rekel, da bi lahko bili kabli, ki grejo na svečke, treba bi jih blo zamenjat (starost 9 let).
Lp, Bojan
Objavljeno: Sr sep 03, 2003 6:26 am
Napisal/-a blazz
Men je take težave povzročala vžigna tuljava. Sam to je blo pr puntotu

Objavljeno: Sr sep 03, 2003 7:07 am
Napisal/-a TASHY
Ja,hvala,fantje,hvala...a kej bol natančn se pa to ne da povedat...

ops: .... mislim, nisem vedla da je lahk tolk stvari narobe... a še ve kir kej slučajn??
Objavljeno: Sr sep 03, 2003 8:25 am
Napisal/-a FLINK
Caw Tashy, jst sm mel pa tak problem pr twingotu! tud men ga je kr pojemalo k sm dal gas pa obrati so se kr navijal vcas, pa avto je bil nemiren! Sel sem k mehaniku in je bla pokvarjena pumpa za gorivo! Pac avto ni dobil potrebnega dovoda goriva in tako se vcasih ni odzival k sm prtisnu na plin...se je cez cas ko sem naprimer stal cist pri miru! Hja tko je....pa mehaniki so res zato da ti pomagajo! Mislm, se posebi radi pomagajo ksnim brhkim dekletom (se posebi blondinkam)
LP
Objavljeno: Sr sep 03, 2003 8:39 am
Napisal/-a audi-fan
Ja ne vem zakaj bi se smejal tvojemu avtomobilu saj je čisto OK. Tudi jaz sem ga pred leti vozil. Okoli tvojih težav pa takole:
Sam sem imel podobne probleme, najverjetneje je lahko kriv regulator prostega teka ali pa "regulator hladnega teka"(ne spomnim se točnega izraza). Je pritrjen na zunanji desni strani motornega bloka in skrbi da hladen motor dobi zadostno količino goriva ter ob segrevanju le tega zmanjšuje dodano količino.V njem je nekakšna membrana ter neka nitka ki se segreva (?) po besedah mojega mehanika ki je stvar zamenjal. Vse skupaj deluje na principu podtlaka ter temp. hladilne tekočine ter zraka ki ga motor sesa (laično napisano).Skratka če zadeva ne funkcionira je to najverjetneje zadeva za preverit. Ampak zadeva bo v tujini verjetno cenejša, v primeru da jo boš morala zamenjati(vsaj pri meni je bilo tako-kupil pa sem jo v Gradzu)
Če pa imaš probleme neglede na tem. motorja pa preglej regulator prostega teka. Podolgovat srebrn valj pritrjen na levi strani motorja (na začetku) nanj je priključen kabel na sprednji strani.
Drugače pa lahko probleme povzročajo tudi porozne povezovalne cevi vseh teh regulatorjev. Avto ima namreč mehansko električni vbrizg(zopet laično) in mnogo tipal deluje na podtlak in če kje vleče "postrani" zadeva ne deluje kot bi morala.
Če pa ima mehanik napravo za branje kod oziroma napak pa naj jo priključi. Kaj pa pomenijo različne kode pa si lahko pogledaš na naslednjem linku. Vse te stvari pa bi bilo treba preveriti če delujejo kot je treba.
http://www.meckisfaq.de/antworten/schal ... rcodes.htm
Nekje tukaj se sigurno skriva napaka. Upam da ti bo to v rahlo pomoč.
Če te zanima kaj več se oglasi s sporočilom nekje še imam knjigo od tega avtomobila in lahko preverim točne izraze.
LP
Objavljeno: Sr sep 03, 2003 8:42 am
Napisal/-a JohnyR
Problem pr vseh takšnih napakah je, da dokler avta nimaš pred sabo da bi pogledal kaj bi lahko bilo narobe, je težko reči vzrok okvare. Dobr mehanik ti bo dal diagnozo v 5min ko bo pregledu avto. Največji problem za nas je v tem da je lahko narobe tisoč različnih stvari.
Le korajžno k mehaniku in mu lepo opiši problem pa ti bo sigurno hitro povedu ka je težava
Objavljeno: Sr sep 03, 2003 9:06 am
Napisal/-a FLINK
Objavljeno: Sr sep 03, 2003 9:22 am
Napisal/-a TASHY
Audi-fan hvala ti-super si.Zdle ga je šel gledat en sodelavec ven in na levi strani je ena srebrna hmm hmm ... kao tuljava,gre ena črna debela žica not pa pol na drugi strani več malih skupi povezanih ven in če jo premikaš začne avto ful čudn laufat,pol je pa tud reku da je ena membrana not za spucat pa dobr za zategnit ker ma luft,sam je reku da nima velik pojma tak da zdej ne vem no... kaka ideja,fantje?
Objavljeno: Sr sep 03, 2003 9:40 am
Napisal/-a ssokec
dej pripelji avto v soboto v grosuplje na srečanje, pa ti bo tam že kdo vedel pomagati, ali pa korajžo pa k mehaniku.
Objavljeno: Sr sep 03, 2003 9:47 am
Napisal/-a Valjo
jez vem kaj je narobe, sm mev audi coupe 2.3 nekoc. problemi so ker ma avto pol elektronski vbrizg goriva. to je una stvar na levi strani motorja kjer mas ful enih cevk vn. Stvar je treba nastavt oz zamenat v najslabsem primeru. mam jez enga mehanika k je men to stimu pa ce te zanima cifra al pa kej vec posl PM
lp
Objavljeno: Sr sep 03, 2003 9:47 am
Napisal/-a dj_em
Lep pozdrav TASHY!
Ma če sm te prov zastopu ti obrati skačejo gor pa dol...... hm to se je tut men dogajal na tipotu pa sm odpelu na servis in je mehankar reku da je potrebno zamenat en motorček k ubistvu uravnava obrate pri hladnem oz. toplem motorju z el. vbrizgom
Ubistvu skor tko kot zauk neki tazga

ops: No in bi pršlo ful velik sam je reku da so ga sam spucal ampak da ne ve kok dolg bo delu.Tko da najbol poveš na servisu kako in kaj pa boš vidla.A kot si prebrala je možnosti za okvaro veliko tko da........ pel ga na servis.
Objavljeno: Sr sep 03, 2003 9:57 am
Napisal/-a audi-fan
Flink če je pumpa za gorivo "hin" potem ima motor zmeraj premalo goriva tudi ko pospešuje??(predvidevam da bi takrat moral še bolj občutiti pomankanje zadostne količine goriva) Takrat pa ni problemov kot je napisala Tashy.
Tashy tista tuljava pa je regulator prostega teka. Mislim da se obrati motorja nebi smeli spreminjati ko ga premikaš, razen če ga odklopiš in če me spomin ne vara se ga ne da popravit ampak samo zamenjat.
Še zmeraj pa daj pregledat tisto drugo reč, Valjo se tudi strinja(je imel podobne probleme)
Če te zanima še kaj pošli PM ker nekatere motijo dolgi odgovori.
LP
Objavljeno: Sr sep 03, 2003 10:10 am
Napisal/-a _BANDIT_
TASHY je napisal/-a:Ja,hvala,fantje,hvala...a kej bol natančn se pa to ne da povedat...

ops: .... mislim, nisem vedla da je lahk tolk stvari narobe... a še ve kir kej slučajn??
Oj.
Skor sigurno je to težava z avtomatskim zavgom, še posebej če to počne samo takrat, ko je motor hladen. Lepo pelji k mehaniku in naj ti to pogleda. Nebi smelo bit drago.
lepo se mej..
Objavljeno: Ne sep 07, 2003 6:33 am
Napisal/-a spela
Meni se je dogajalo enako - na drugačnem avtu. Šlo je tko daleč, da je začel avto tudi crkavat
No, pol smo po dolgih "preiskavah" ugotovili, da je skurilo senzor obratov pa tud ostali deli v razdelilniku so bli neki zje.bani, zato sem morala zamenjat kar celega (razdelilnik).
čau