Stran 1 od 1

Merjenje pospeška od 0 do 100km/h?

Objavljeno: Sr jun 18, 2008 5:05 pm
Napisal/-a ule
Torej zanima me na kakšen način v tovarni izmerijo pospešek od 0 do 100km/h?

a) normalno speljevanje in potem šele pri določenih obratih (recimo 2000rpm ali pa 2500rpm) pritisnejo plin do konca?

b) speljevanje na podoben način kot pri dirkah na 400m ?

Objavljeno: Sr jun 18, 2008 5:22 pm
Napisal/-a SpeedyRS
Šaltajo malo pred blokado, kako pak? Ja valjda nebodo šaltali pri 3500rpm :shock:

Objavljeno: Sr jun 18, 2008 5:24 pm
Napisal/-a hribko
pač speljejo tako da se čim manj sučejo kolesa v prazno

Objavljeno: Sr jun 18, 2008 5:28 pm
Napisal/-a smile4me
na oko neki napišejo pol jim pa vi verjamete :P

Objavljeno: Sr jun 18, 2008 6:45 pm
Napisal/-a Energetik81
Načeloma se da tole natačno izračunat iz krivulje navora, teže vozila in prestavnih razmerij - te podatke pa v tovarni vsekakor imajo. Potem bi morali vračunati samo še izgube časa pri šaltanju.. :P
Ni 2x za rečt, da res na tak način pridejo do tega podatka.

lp

Objavljeno: Sr jun 18, 2008 6:58 pm
Napisal/-a ule
SpeedyRS je napisal/-a:Šaltajo malo pred blokado, kako pak? Ja valjda nebodo šaltali pri 3500rpm :shock:

Ja to razumem, da šaltajo malo pred blokado iz 1 v 2 pri nekaterih še v 3 (pri kakšnih super športnih avtomobilih verjetno še iz 1 v 2 ni treba). Zanima me kakšno je začetno speljevanje?

Objavljeno: Sr jun 18, 2008 7:02 pm
Napisal/-a martk
Dodaš plin in popuščaš sklopko.

Objavljeno: Sr jun 18, 2008 7:05 pm
Napisal/-a ule
martk je napisal/-a:Dodaš plin in popuščaš sklopko.


Ja sej, drugače pa skor normalno ne moreš spelat.

Objavljeno: Sr jun 18, 2008 7:12 pm
Napisal/-a G17
verjetno si tovarne za merjenje pospeška od 0-100 sposodijo Stig-a

Slika

Objavljeno: Sr jun 18, 2008 7:36 pm
Napisal/-a SpeedyRS
Mislim, da se speljuje, da držiš obrate na 4000, potem pa spuščat sklopko in na sredi sklopke pohodiš gas in je spustiš do konca. Ugibam, sam ne prakticiram tega, ker je škoda sklopke :P

Pomojem da podobno kot pri dragih, oni to testirajo ;) In neverjamem da izračuanjo to :D A ni večji užitek ene norce nabavit in jim avto dat za en popoudan :D

Objavljeno: Sr jun 18, 2008 8:04 pm
Napisal/-a Blinder
Po moje poskusajo naredit cimboljsi sprint. Spomnem se podatka za cestnega P962: 2.65 sekund do 100. Avto ima 3.0 turbo z 730 km. Ce bi z njim startali kot je avtor napisal v prvi tocki, bi avto rabil 2.65 sekund da bi prisel do 30 kmh :) Zaradi turbo luknje.

Pa ce imajo v ponudbi 6 razlicnih motorjev + razlicne karoserije(5v, SW..), valda se jim Ne bo dalo it z vsako preizkušat.

Vseeno so bolj natancni njihovi podatki, izracunani s simulacijo, kot pa tisti homemade 0-100 z videokamero in hupo :roll:

Objavljeno: Sr jun 18, 2008 9:08 pm
Napisal/-a Pavel_P
Potem je tukaj še par faktorjev, kot so podlaga, gume, čas ki ga voznik rabi da zamenja prestavo, vprašanje če se vse dela pri istih temperaturah in zunanjih pogojih in na vsezadje še zelo pomembna konzervativnost pri podajajo podatkov. Slišal ali prebral sem namreč da nemci dodajo h rezultato kakšno desetinko ali dve več, kot ostali proizvajalci, sploh japonci. Ne bom za ziher trdil. Ker ko so pri eni znamki dali določen podatek in ga nihče ni mogel doseči pri normalnih pogojih, je to metalo dosti slabo luč na to firmo.
lp

Objavljeno: Sr jun 18, 2008 11:03 pm
Napisal/-a Gapiii
Ma pokličejo w!ckeda da prileti z Turbo polnilnikom ( po domače fenom) pa on pokaže kaj pa kako. Nimaš tukaj kaj, tko je. :)

Objavljeno: Sr jun 18, 2008 11:07 pm
Napisal/-a im nobody
:lol: :lol: :lol:

Objavljeno: Če jun 19, 2008 8:09 am
Napisal/-a Voith
Blinder je napisal/-a:Po moje poskusajo naredit cimboljsi sprint. Spomnem se podatka za cestnega P962: 2.65 sekund do 100. Avto ima 3.0 turbo z 730 km. Ce bi z njim startali kot je avtor napisal v prvi tocki, bi avto rabil 2.65 sekund da bi prisel do 30 kmh :) Zaradi turbo luknje.

tut koncno so mu kr lepo namerl :D
Slika