Stran 1 od 2

Sestava avta po lastni želji

Objavljeno: So jul 26, 2008 9:37 am
Napisal/-a lisko
Se opravičujem če je že blo, vendar ne najdem....

Ve kdo točno kak je s tem in papirnim sranjem? Če bi recimo vzel en avto in ga predelal recimo v kabrio,pick up,4x4,močnejš motor....
Kaj vse in kak vse uradno spravit na cesto?

Objavljeno: So jul 26, 2008 10:59 am
Napisal/-a Eazy-O
Jah, načeloma moraš vsako tako spremembo homologirat, pa naj bo druga dimenzija felten, temnjenje stekel ali pa rezanje strehe. Za homologacijo načeloma potrebuješ papirje, ki potrjujejo da je ta del/predelava testirana in primerna za tvoj avto. Za kaj takega pa verjetno rabiš kakega inženirja.

Mogoče se pozanimaj kako majo zrihtano pri Bug Customs, vem da veselo režejo strehe hroščem, pa ziher morajo met kake papirje za to.... http://www.bug-customs.com/

Objavljeno: So jul 26, 2008 3:11 pm
Napisal/-a lisko
Opa v sloveniji tudi obstaja to? Niti vedel nisem.....nadvse zanimivo.
Kok sem pa zdaj prebral pa rabim atest in potem homologacijo.....zaj pa pri atestu je spet tak.....kaj vse kje vse in koliko stane...

Objavljeno: Ne jul 27, 2008 12:40 pm
Napisal/-a monster_d
Kr pozabi :lol: Bug customs pa ti itak nebo nic uporabnega povedal :P
Pa je svizec zavil cokolado

Objavljeno: Ne jul 27, 2008 7:07 pm
Napisal/-a shelton
Pri kakšni večji predelavi je potreben atest celotnega avtomobila.

Re: Sestava avta po lastni želji

Objavljeno: Ne jul 27, 2008 9:25 pm
Napisal/-a Matjazy
lisko je napisal/-a:Se opravičujem če je že blo, vendar ne najdem....

Ve kdo točno kak je s tem in papirnim sranjem? Če bi recimo vzel en avto in ga predelal recimo v kabrio,pick up,4x4,močnejš motor....
Kaj vse in kak vse uradno spravit na cesto?


že samo za vgradnjo motorja, ki ni bil original v avtu, rabiš dodkumentacijo, ki je nekje nad ravnjo "navadnega smrtnika."

Lahko si naprimer pogledaš naliM-ovo vgradnjo 1.4T motorja v twinga , ki je mislim da opisana na konkurenčnem forumu.

Objavljeno: Ne jul 27, 2008 10:52 pm
Napisal/-a lisko
Ampak se pa najdejo hrošči ki so doma narjeni v kabrio.....kaki tricikli....in to me zanima če kdo ve točno kako gre.....vsekakor se da....zanima me samo kako.

Obetav bi se zanimiv projekt če bi se dalo to spravit pol uradno na cesto.

Re: Sestava avta po lastni želji

Objavljeno: Ne jul 27, 2008 10:57 pm
Napisal/-a Godward
Matjazy je napisal/-a:
lisko je napisal/-a:Se opravičujem če je že blo, vendar ne najdem....

Ve kdo točno kak je s tem in papirnim sranjem? Če bi recimo vzel en avto in ga predelal recimo v kabrio,pick up,4x4,močnejš motor....
Kaj vse in kak vse uradno spravit na cesto?


že samo za vgradnjo motorja, ki ni bil original v avtu, rabiš dodkumentacijo, ki je nekje nad ravnjo "navadnega smrtnika."

Lahko si naprimer pogledaš naliM-ovo vgradnjo 1.4T motorja v twinga , ki je mislim da opisana na konkurenčnem forumu.


a pol se da homologirat neoriginal motor, bi me zanimala ta tema od naliM če lahko link plis

Objavljeno: To jul 29, 2008 9:56 pm
Napisal/-a tristan01
lisko je napisal/-a:Ampak se pa najdejo hrošči ki so doma narjeni v kabrio.....kaki tricikli....in to me zanima če kdo ve točno kako gre.....vsekakor se da....zanima me samo kako.

Obetav bi se zanimiv projekt če bi se dalo to spravit pol uradno na cesto.


Kolikor je meni znano je nalažja pot, da potem vozilo homologiraš kot posebno dirkalno vozilo. Vseeno pa se ne boš izognil vsej tehnični dokumentaciji in računum za "strokovno" izvedbo predelav.


LP Tristan01

Objavljeno: To jul 29, 2008 11:38 pm
Napisal/-a lisko
Fora je v tem ker niti približno ne bi moglo biti potem kot dirkalno vozilo......kvečjemo tovorno.....Vso dokumentacijo, ki bi pa lahko imel so pa samo razni načrti ( to bi še spacal skupaj) in pa podpis strojnega inženirja kao , da bi on varil.

Objavljeno: Če jul 31, 2008 11:31 am
Napisal/-a lisko
No evo info s prve roke.....

Klical na RTI Maribor kjer sem zvedel nasljednje....

Ena od možnosti je, da se avto registrira kot športno vozilo...V tem primeru rabiš vse papirje od proizvajalcev vgrajenih delov....se pravi druge fedre ....pač rabiš TUV od feder.....dobro to poznamo.

Druga možnost je da ti proizvajalec avtomobila odobri tako predelavo in ti pošlje vso dokumentacijo za to predelavo ( se pravi hrošči so bili lahk tudi kabrio....v tem primeru ti mora VW poslat dokumentacijo za predelavo.....ti predelaš po tej dokumentaciji greš homologirat in zadeva rešena)....

Tretja možnost oz. to kar je mene najbolj zanimalo..... predelava v unikatno vozilo..
V tem primeru pa nimaš ne TUV certifikatov ( ker dele delaš sam) , nimaš ne odobritev s strani proizvajalca avtomobila in ne papirjev....
Takrat pa moraš dobit odobritev s strani ministrstva za promet in ceste , da lahko začneš s predelavo....potem pa oni odločijo kake teste in kake stvari mora avto prenest in ko opravi vse te teste ga lahko greš uradno homologirat....

TO je uradna razlaga na rti maribor. Se pravi uradno.....hmmm.... je malo problematično :)

Objavljeno: Če jul 31, 2008 12:24 pm
Napisal/-a photon
Kaj pa če bi vprašal na Fakulteti za strojništvo v Ljubljani? Sigurno vedo kako in kaj, ker so njihovi študentje naredili unikaten roadster, ki ima vse papirje, da se ga lahko tudi registrira. Vsaj tako je bilo rečeno na predstavitvi v Monsu.

Objavljeno: Če jul 31, 2008 12:31 pm
Napisal/-a Voith
tale roadster z izjemo sprednjih ust ki niso podobna nicemur, kr dobr zgleda :D

Objavljeno: Če jul 31, 2008 3:01 pm
Napisal/-a lisko
photon je napisal/-a:Kaj pa če bi vprašal na Fakulteti za strojništvo v Ljubljani? Sigurno vedo kako in kaj, ker so njihovi študentje naredili unikaten roadster, ki ima vse papirje, da se ga lahko tudi registrira. Vsaj tako je bilo rečeno na predstavitvi v Monsu.


V bistvu je to tretja možnost ki sem jo opisal......Ministrstvo odobri....potem gre skozi vse teste...in pol homologira.

Objavljeno: Če jul 31, 2008 3:26 pm
Napisal/-a tristan01
Lisko tretja možnost je res idealna, mene samo skrbi katere predelave ti bodo odobrili in kakšne preskuse bo potrebno opraviti preden boš tole dobil potrjeno. Odgovor je zelo splošen. Glede na to da imaš namen narediti tovorno vozilo predvidevam da boš naredil večje posege v karoserijo. Tu pa se zna malce zaplesti. Poskusi s konkretnim vprašanjem kaj bodo zahtevali od tebe. Upam da ti bo uspelo priti čez birokratske ovire.


LP Tristan01

Objavljeno: Če jul 31, 2008 3:58 pm
Napisal/-a Symon
Nimam pojma točno kako poteka ampak prijatelj je razmišljal o tem, da bi po originalnih načrtih naredil enega Caterhama http://www.caterham.co.uk/. Je rekel, da se je nekaj zanimal potem za homologacijo ampak menda ti mora na koncu nek strokovnjak/inžinir vsako malenkost odobriti, celo neke papirje mi je pokazal. To gre potem nekako takole:
"Žmigavci so, knof dela, napeljava je vredu." recimo 20€.. In tako naprej za vsak knof, vsako stikalo, vsak del na avtu...
Res pa je, da gre tu za izdelavo avta iz ničle.

Objavljeno: Če jul 31, 2008 5:41 pm
Napisal/-a smile4me
na fakulteti za strojništvo majo narejene preračune za vsak del, ti jih pa nimaš, tko da na to varjanto lah pozabiš razen če jim daš delat ;)

Objavljeno: Če jul 31, 2008 10:50 pm
Napisal/-a lisko
Sej dejansk nardit po točnih načrtih ni problem....to mi je prijazna gospa tudi povedala. Če je iz strani proizvajalca odobren poseg in če se dela po načrtih načeloma ni problemov ( sej zato je načrt da delaš po njem in po načrtih je tko al tko vse zračunan).

Poleg tega za tizga catermana verjetno naročiš kot kit komplet in potem sestavljaš ( kot oni na discoverju ko dela avte) . TO pol nebi smel bit problem sej vse že naprej narjeno samo sestavit in pa mogoče keri del nardiš sam pa je.

Gospa mi je potem tudi rekla da bo mi zrihtala številko glavnega direktorja RTI-ja in bom se še z njim pogovoril....je pa s prve omenla da gre za avto sestavljen iz nule in po mojih željah in ker načrtov bo pač moral na razne preiskuse ( kaj vse niti sama ni znala povedat) . Rekla je edino da bo to stalo ogromno časa in denarja.....vsekakor še bom verjetno vrtal naprej....VErjetno pa so to preizkusi trdnosti podvozja.....togosti....zvijanje podvozja in tako naprej....


Kot sama izvedba in ojačitev komplet podvozja, je najmanjši problem .....problem nastane samo pri papirjih in birokraciji.....

Objavljeno: Pe avg 01, 2008 2:16 pm
Napisal/-a Symon
lisko je napisal/-a:Poleg tega za tizga catermana verjetno naročiš kot kit komplet in potem sestavljaš ( kot oni na discoverju ko dela avte) . TO pol nebi smel bit problem sej vse že naprej narjeno samo sestavit in pa mogoče keri del nardiš sam pa je.

Ne on je imel/še ima namen narediti avto iz ničle torej večino delov sam narediti in sestaviti.

Objavljeno: Pe avg 01, 2008 2:44 pm
Napisal/-a lisko
Symon je napisal/-a:
lisko je napisal/-a:Poleg tega za tizga catermana verjetno naročiš kot kit komplet in potem sestavljaš ( kot oni na discoverju ko dela avte) . TO pol nebi smel bit problem sej vse že naprej narjeno samo sestavit in pa mogoče keri del nardiš sam pa je.

Ne on je imel/še ima namen narediti avto iz ničle torej večino delov sam narediti in sestaviti.



Ampak po načrtih? Ker druga je če imaš ti načrt in delaš dele po načrtu...... kot pa če nimaš nič in delaš dele iz svoje glave.