AIRbrush je napisal/-a:Zanima me vaše mnenje o tem avtu. Men se zdi kr nekam poceni, kako sem uspel cene gledat za recimo 98 letnik na
www.mobile.deKaj pa vi kej pravte na to. Jaz pojma nimam o tem avtu in me zanima če kdo drug kej ve. Kake so kaj mašine (litraža, konji)?
GSX in GST imata 2.0 turbo verzijo ki ima okoli 200-210 konjičev.
2.0 brez turbince ima 150 HP.
Jaz sem imel v Galant-u GTi16V (na veliko žalost) slednjo. Ker v osnovi je ta mašina narejena za turbino. Tako da, če se boš odločil za ta avto, ti zelo priporočam turbo verzijo. Ker je to ista mašina (4G63T), ki jo Mitsu uporablja na rally-jih, je zelo vzdržljiva in preverjena. Za nekaj tisočakov (morda deset tisočakov) iz nje za šalo spraviš 250-270 KM, saj je potrebno zamenjati le nekaj malega delov, predvsem tiste, ki kontrolirajo nadtlak polnjenja. Precej poceni je tudi priti do ~350 HP, za 400-450HP se je potrebno pa že malo bolj potruditi. V zda je ogromno teh avtočkov, ki imajo 350 - 450 HP in se vozijo vsak dan, brez najmanjših težav.
Še glede porabe: moj Galant je bil 4x4 in je imel 1500 kg. Na avtocesti nisem šel nikoli pod 150, in večinoma sem precej na polno pospeševal, 3/4 vožnje pa je bilo mestne (LJ) z prižgano klimo. V 4ih letih, sem imel povprečno porabo 10.6 L/100km. Meni osebno se za bencinarja z tako maso in načinom vožnje zdi precej ugodna.