Stran 1 od 1

235 in vec gume

Objavljeno: So okt 04, 2008 4:25 pm
Napisal/-a pocesnkII
pred kratkim sem menjal avto in posledicno so tudi sirse gume na njem, (prej 195 sedaj 235) pa me zanima sledece. ali je mozno da zaradi sirine gume avto veliko bolj vlece po luknjah (ala kolesnice) .

Objavljeno: So okt 04, 2008 4:29 pm
Napisal/-a PeCi
ja razlika defenitivno je.

Objavljeno: So okt 04, 2008 4:31 pm
Napisal/-a blind3k
seveda veliko bol vleče :tomidelej:

Objavljeno: So okt 04, 2008 4:54 pm
Napisal/-a Cash
Nižja kot je guma, bolj ga vleče. Povej, kake gume si imel prej in sedaj - govorim o višini in colaži. Poleg tega je odvisno tudi od tlaka v njej - višji kot je tlak, bolj te bo vleklo po kolesnicah

Objavljeno: So okt 04, 2008 5:10 pm
Napisal/-a pocesnkII
prej 195 50 15 sedaj 235 40 17

Objavljeno: So okt 04, 2008 5:15 pm
Napisal/-a Cash
Ja, zdej maš malo nižje tko, da se že tu malo pozna. Verjetno imaš tudi malo večji tlak noter, kot si ga imel pri 15 col, a ne?

Objavljeno: So okt 04, 2008 5:21 pm
Napisal/-a abbe
na kermu avtu pa mas te gume?
ker men se tole zdi da ti zj stevec cist laze.pa mislm da je stena gume enako visoka kot prej.se prav je profil enak kot prej?tko da teorija o tem da manjsi je profil bol vlece tuki ne velja,no velja ce se profil primerja s sirino gume.

Objavljeno: So okt 04, 2008 5:42 pm
Napisal/-a pocesnkII
prej je bil tut drug avto (crx del sol) sedaj (MB clk). :twisted:

Objavljeno: So okt 04, 2008 6:12 pm
Napisal/-a INFINITI
Jasno da se bodo širše in nižje gume bolj odzivale na cesto. Ne moreš imeti take gume pa pričakovati da se pa nepravilnosti asfalta ne bodo bolj čutile.

Objavljeno: So okt 04, 2008 6:59 pm
Napisal/-a Cash
Odvisno je tudi od bočne ojačitve gume (un robec, ki pride pri gumi, kjer se dotika felten) - nekatere gume ga imajo, nekatere ne

Objavljeno: So okt 04, 2008 8:03 pm
Napisal/-a Voith
un rob je zascita za feltno in to majo vse gume od 16 col dalje. ojacitve gume se ne vidi od zunaj.

drgac pa men grejo te kolesnice tut ful na zivce.. pišuka kako je mogoce, da nasi krnaprej neki drkajo te ceste ampak nikol niso dobre.. na nizozemskem recimo nobena cesta nima niti ene luknjice, pa nikjer nobenih cestarjev. ocitno al tm carajo al je pa pr ns nekdo nesposoben u bozjo mater. :evil:

Objavljeno: So okt 04, 2008 8:23 pm
Napisal/-a INFINITI
Ne da so nesposobni ampak so preračunljivi - treba je narest vse tako, da boš lahko dobil obnovitveno delo čim prej, se pravi not long-lasting - tipična kapitalistična barabija na račun nas davkoplačevalcev pač. Mislim da so Francozi delali neke AC z nekim plastičnim granulatom, ki je naredil asfalt 20X odpornejši na poškodbe in se je zadeva fenomenalno obnesla.

Objavljeno: So okt 04, 2008 8:24 pm
Napisal/-a kolesar
bi blo potrebno ceste manj solit :!:
pa manj težkih tovornjakov tud nebi škodlo :!:

Objavljeno: So okt 04, 2008 10:59 pm
Napisal/-a CupraR
+od samega profila gume je odvisno. Asimetrične so precej bolj občutljive.

Objavljeno: Ne okt 05, 2008 9:32 am
Napisal/-a BBoss
Voith je napisal/-a:na nizozemskem recimo nobena cesta nima niti ene luknjice, pa nikjer nobenih cestarjev. ocitno al tm carajo al je pa pr ns nekdo nesposoben u bozjo mater. :evil:


off: NL ni tranzitna država in jim je prihranjeno vsaj 90% vse j**e v zvezi z uničenimi cestami.

on: moje izkušnje s kolesnicami in vplivom na vožnjo so predvsem v tem, da je največ razlike v zvezi s profilom pnevmatike. GY F1 (smrekca) je precej vlekla ali levo ali desno ista dimenzija BR RE 050A pa ni bila tako zelo občutljiva.

Objavljeno: Po okt 06, 2008 1:45 pm
Napisal/-a tristan01
INFINITI je napisal/-a:Ne da so nesposobni ampak so preračunljivi - treba je narest vse tako, da boš lahko dobil obnovitveno delo čim prej, se pravi not long-lasting - tipična kapitalistična barabija na račun nas davkoplačevalcev pač. Mislim da so Francozi delali neke AC z nekim plastičnim granulatom, ki je naredil asfalt 20X odpornejši na poškodbe in se je zadeva fenomenalno obnesla.


To je ti. polimerni bitumen, ki ima primešane razne polimere, kar naredi asfaltno mešanico precej tršo, kot je klasičen asfalt. Žal pa je ta zadeva tudi peklensko draga, poleg tega pa večina naših vrlih cestarjev ni sposobna kaj takega položiti, saj se zadeva precej hitreje strdi. Drugi problem pa so opisali že pred mano.
Slovenija je tranzitna dežela. Temu primerno so uničene tudi ceste. Konec koncev našemu prometnemu križu marsikje že danes manjka vsaj tretji vozni pas. Če prištejemo še tretjo težavo, da naša preljuba vlada ne zmore narediti niti spodobnega razpisa za gradnjo cest potem je rezultat jasno tak kakršen je.

Da ne bo samo off topic. Širša in nižja kot je guma, bolje občutiš nepravilnosti ki se pojavljajo na cesti. To se najbolj opazi, ko na istem avtomobili menjaš gume za širše.

LP Tristan01

Objavljeno: Po okt 06, 2008 1:57 pm
Napisal/-a INFINITI
Kul Tristan - hvala za razlago tistega dodatka ;)