Stran 1 od 1
Nissan GT-R in bolj resnični konji
Objavljeno: Pe okt 10, 2008 7:02 pm
Napisal/-a Sonny
Zanimiv članek v reviji Car and Driver (oktober 2008)
Ker to kar GT-R dela drugim avtom je res že na meji znanstveno fantastičnega pa čeprav je morda tehnika najnaprednejša na svetu.
Objavljeno: Pe okt 10, 2008 7:21 pm
Napisal/-a bigturbo
res je ne morš verjet kolk je ta avto hiter,recimo porša 997 turbo 480ps ,so delal test in ga Nissan poč z lahkoto,nato Bmw M5 507ps ustane daleč zadaj,mercedes c 63amg tud nima za burek,jst mislim da ima tale nissan en skrivni gump ,ki mu dodatno odpre konje ne vem no malce čudno je to vse skp drgač pa itak bombastičen avto

Objavljeno: Pe okt 10, 2008 7:21 pm
Napisal/-a Kama
E, temu se reče konkretna ponudba!!!
Objavljeno: Pe okt 10, 2008 7:23 pm
Napisal/-a INFINITI
In to ni nič novega. Že sam bencin naredi razliko. Avtobild je recimo testiral ali se splača recimo tankat shell V power 100 oktanca v primerjavi z 95 in 98 oktanskim benzom.
Pri navadnem atmosferkem motorju je pri nekaterih celo kakšen konj manj pokazalo na dynotu, med tem ko je recimo golf GTI pokazal na 100 oktancu prirastek od cca 10 konje, Impreza pa celo cca 20 konjev več. Glede na "velikost" motorja v GT-R so te razlike sigurno še precej večje.
Nissan je že pri prejšnjem konzervativno navajal 280 konjev, v resnici pa je bilo 300+ in še to pridušenih
Objavljeno: Pe okt 10, 2008 7:37 pm
Napisal/-a Sonny
Ja seveda bencin je pomemben. Po drugi strani pa mislim, da v tem testu niso uporabljali kakšnih visoko oktanskih bencinov, ker bi verjetno omenili. Dvomim, da je to igralo kakšen bistven faktor v tem testu. Verjetno bi bila potem še večja razlika ? Plus ne vem, če sploh imajo v Ameriki kaj več od 95, a nimajo tam povečini okoli 90 ali še manj ?
Objavljeno: Pe okt 10, 2008 9:14 pm
Napisal/-a INFINITI
Verjetno res niso ampak hočem povedati da odstopanja niso nič nenavadnega tudi njihovi "guestimate" je tako-tako.
Američani drugače merijo Oktane
Objavljeno: Pe okt 10, 2008 9:58 pm
Napisal/-a Sonny
Sem pogooglal, ker nisem vedel tega in so oktani res drugače izmerjeni. Tako da lahko verjetno predvidevamo, da so testirali avto z nekim ekvivalentom našemu 98 bencinu.
Vseeno pa je avto kljub temu, da ima verjetno realno bližje 520KM, še vedno noro hitr. Da npr. lahko praktično lovi LP640ko po progi in da je po pospeških dejansko hitrejši, mi bo vedno čudno.
Objavljeno: Pe okt 10, 2008 10:06 pm
Napisal/-a abbe
bo treba dojet tut to da ni vse v konjih,pa da turbo pa atmosferca ne gre primerjat,kljub enaki nazivni moci.....pa se je tega
Objavljeno: Pe okt 10, 2008 10:08 pm
Napisal/-a Blinder
Torej ima vec konjev ko 480? In to samo tisti testni avti al tudi tisti ki pridejo do koncnega kupca?
In kaj se je zgodilo z LP640? je hitrejsi pocasnejsi ?
Objavljeno: Pe okt 10, 2008 10:13 pm
Napisal/-a esem
Tudi dobro izveden 4WD (tudi Launch control) ima prste vmes. Vsi ti avti imajo viška moči (glede na sposobnost to spravit na cesto) in če sprednja kolesa dodajo samo 20 % nad ta limit, je to še vedno velikih 20 %.
Objavljeno: Pe okt 10, 2008 10:14 pm
Napisal/-a Sonny
abbe je napisal/-a:bo treba dojet tut to da ni vse v konjih,pa da turbo pa atmosferca ne gre primerjat,kljub enaki nazivni moci.....pa se je tega
To da ni vse v konjih in da NA=!Turbo je jasno. Malo bolj težko je vseskupaj dojeti v okviru tega, da je npr. lp640 lažji in ima vsaj 120KM več ter da pri taki kubaturi navor ni več bistven problem.
Blinder je napisal/-a:Torej ima vec konjev ko 480? In to samo tisti testni avti al tudi tisti ki pridejo do koncnega kupca?
In kaj se je zgodilo z LP640? je hitrejsi pocasnejsi ?
Blinder saj piše, da je zadnji avto praktično avto za kupce.
O lp640 pa pišem zaradi raznih testov (BM battles (check youtube), določene revije, ki so bile objavljene tudi na tem forumu etc..) in je gt-rka ga kar lovila.
esem je napisal/-a:Tudi dobro izveden 4WD (tudi Launch control) ima prste vmes. Vsi ti avti imajo viška moči (glede na sposobnost to spravit na cesto) in če sprednja kolesa dodajo samo 20 % nad ta limit, je to še vedno velikih 20 %.
Saj to je pomoje tudi glavni razlog glede primerljivosti v pospeških med omenjenima avtomobiloma. GT-R ima LC dodelan v nulo plus menjalnik ima boljši.
Objavljeno: Pe okt 10, 2008 10:19 pm
Napisal/-a martk
Ne pozabimo lege GT-R-a v ovinkih. Primerjat čase je zelo nehvaležna zadeva.
LP
Martin
Objavljeno: So okt 11, 2008 1:19 am
Napisal/-a axxent
primerjejmo case

Objavljeno: So okt 11, 2008 12:10 pm
Napisal/-a PiWPiW
mah, kolikor koli je gt-r hiter mi verjetno ne bo nikoli uspelo ga imet. zame je to čudeš tehnlogije isto kot je bil ta stari. še najlepša slika mi je ko je razrezan na polovico da se vidi kje vse je ta tehnologija. v bistvu vse kar se vidi je samo preobleka. 1cm pod preobleko pa je skrit čudeš.