Stran 1 od 1
Zastoji na primorskem kraku AC - delo na cesti...
Objavljeno: Če okt 16, 2008 8:01 pm
Napisal/-a Psepi
Torej, samo zanima me če kdo ve do kdaj bo ta nečloveška nehumana jeba končana

Danes sem zopet čakal kot k****n in za vožnjo iz Kopra do Ljubljane porabil 3 ure. Od tega smo sigurno uro in pol nepremično stali na tem ali onem odseku v več kilometrski koloni.
Zanima me še več, če lahko kdo postreže z informacijami?
1. Kaj za vraga sploh delajo? Dela se začenjajo že v KP pa potem tam pri Ravbarkomandi, pa potem še malo za Postojno in pa tu in tam kjer majo čas.. Torej kaj delajo in zakaj je zaprtih po 5 odsekov naenkrat in na vsakem delajo 4 ljudje.
2. Do kdaj mislijo končat s tem karkoli že počnejo? Ali pa naj si zabijemo v glavo, da bomo na relaciji KP-LJ vozili po 3 ure še pol leta. . Že sedaj je gužva ko malo dež zapade, kaj bo šele čez kak mesec ko bo v Postojni bognedaj že sneg.
3. Kdo kontrolira tovornjakarje?
V glavnem do kdaj je spet ta akcija z nekim popravljanjem/ustvarjanjem SLO AC

Objavljeno: Če okt 16, 2008 8:08 pm
Napisal/-a moj-avto
Ja, menim, da bo tema hitro zaklenjena.
Objavljeno: Če okt 16, 2008 8:18 pm
Napisal/-a Psepi
Sem editiral sporni del...

Objavljeno: Če okt 16, 2008 8:37 pm
Napisal/-a H2
To je posledica, ko med poletjom niso nič delali lol
Objavljeno: Če okt 16, 2008 8:51 pm
Napisal/-a _Matej_
Na
www.promet.si se mi zdi, da so rajše kot privzeto izklopili prikaz del na cesti. Ko jih vključiš je cela slovenija polna znakcov

Bogi kdor vnaša podatke
Prepisal sem podatke iz primorske ac, kar sprašuješ pod točko 2.:
- na ac kp - lj pred priključkom bertoki v smeri ljubljana bo do 31.10. zaprt prehitevalni pas
- na ac - lj med priključkom razdrto in priključkom postojna v smeri ljubljane do 22.10 zaprta polovica ac
- na ac kp - lj med počivališčem rabvarkomanda in priključkom unec v smeri ljubljane zaprta prehitevalni in vozni pas (ni datuma)
- na ac kp - lj med priključkom unec in počivališčem lom v smeri ljubljane do 25.10. zaprta polovica avtoceste
- na ac kp - lj med viaduktom bivje in priključkom koper center v smeri kopra bo do 30.10. zaprta polovica hitre ceste
- na ac kp - lj pred priključkom senožeče v smeri kopra bo do 9.11. zaprta prehitevalni in vozni pas
- na ac kp - lj med počivališčem studenec in priključkom razdrto v smeri kopra oviran promet (ni datuma)
- na ac kp - lj med priključkom unec in počivališčem rabvarkomanda v smeri kopra oviran promet (ni datuma)
- na ac kp - lj med počivališčem lom in priključkom unec v smeri kopra do 24.10 zaprt prehitevalni pas
Se pravi bodo v smeri ljubljane končali do konca meseca in v smeri kopra do 9. novebmbra. Z izjemo par del brez datuma.
Objavljeno: Če okt 16, 2008 10:33 pm
Napisal/-a blind3k
in še kot v nedeljo 2 nesreči, pa si tam lahko več kot 3 ure...
tudi štajerski del avtoceste ni nič kaj veliko bojši... sem porabil zadnjič za vožnjo MB-KP 5ur...
Objavljeno: Pe okt 17, 2008 6:59 am
Napisal/-a Polo78
Bo treba začet uporabljat staro cesto ali pa iti na vlak... ali pa se pač voziti 3 ure. :P
Pač ceste so, kakršne so, popravila so "nujno zlo", tovornjakov je totalno preveč - del tega tovora bi bilo nujno treba spravit na železnice. Samo kaj, ko se je zadnjih 15 let vlagalo samo v ceste, v železnice pa nič. Brez drugega tira Koper-Divača in drugih posodobitev bo seveda težko spraviti ta tovor na železnico.
Menim, da je naloga bodoče vlade in tudi vseh drugih bodočih vlad, pa naj bodo levi ali desni, rdeči ali beli, da se enkrat in za vselej spravijo posodobit železniško omrežje, če ne nam bo trda predla in se bomo zadušili v tem prometu. Pomagale nam ne bodo niti tropasovnice.
Objavljeno: Pe okt 17, 2008 7:18 am
Napisal/-a Roady
Polo78 je napisal/-a:Bo treba začet uporabljat staro cesto ali pa iti na vlak... ali pa se pač voziti 3 ure. :P
Pač ceste so, kakršne so, popravila so "nujno zlo", tovornjakov je totalno preveč - del tega tovora bi bilo nujno treba spravit na železnice. Samo kaj, ko se je zadnjih 15 let vlagalo samo v ceste, v železnice pa nič. Brez drugega tira Koper-Divača in drugih posodobitev bo seveda težko spraviti ta tovor na železnico.
Menim, da je naloga bodoče vlade in tudi vseh drugih bodočih vlad, pa naj bodo levi ali desni, rdeči ali beli, da se enkrat in za vselej spravijo posodobit železniško omrežje, če ne nam bo trda predla in se bomo zadušili v tem prometu. Pomagale nam ne bodo niti tropasovnice.
Dejte že enkrat nehat s temi vlaki no. Tovor pošiljat po vlaku enostavno ni možno ker je železnica prepočasna!
Objavljeno: Pe okt 17, 2008 7:22 am
Napisal/-a Kritik
Uh... ne morem da nebi nič napisal.... prejšnjo soboto sem peljal družinico na izlet na morje... lepo vreme je pač treba izkoristit.... in seveda smo tud mi stali na teh zoževanjih... No, pa začnimo z genijalnimi dosežki slovenskih goved..... Pri počivališču Lom je pač odprt samo en pas (kar je seveda popolnoma zgrešeno in skregano z logiko... ponavadi naj bi bila po 2 vozna pasova v vsako smer)... in kaj doživiš? Da te po odstavnem pasu prehitevajo goveda, ki se nato gladko zapeljejo čez počivališče in se na koncu zrivajo notri v vrsto... vse lepo in prav, ampak mislim da se po odstavnem pasu pač ne vozi v takih situacijah. Sem se postavil malo na vozni, malo na odstavni pas... in za menoj se je seveda nabrala kolona kar zglednih konjičkov znamk BMW, Audi, Mercedez, Volvo.... ne vem, zgleda da če imaš avto te znamke lahko delaš na cesti glih kar se ti zljubi.... Potem se nekako le zrinemo na tisti en vozni pas in poglej ga zlomka.... goveda začudeno opazujejo kaj delajo tisti štirje delavci z 2 strojema na sosednjih pasovih.... Pač treba je napasti svoj firbec, če ga že ne morejo pri sosedih.... No in ko smo se peljali mimo tega, seveda s 20 km/h da nebi slučajno kakšno malenkost kdo spregledal, smo nekako uspeli pospešit na 70 - 80 km/h. Nekako podobna situacija se je zgodila tudi naprej pri Ravberkomandi in še na naslednjem odseku med Postojno in Črnim Kalom.
Torej zgleda da bo treba trpeti taka in podobna dejanja in zapore na naših cestah vse do spomladi, ko bodo dela na AC prepovedana (bližajoča se turistična sezona). Verjamem pa da če so tovornjaki na cesti, da se situacija še bolj neznosna. Se strinjam z predhodnim postom... Treba je tovorni promet preusmerit na železnico, še prej pa le to posodobit.
Hvala ker ste trpeli ta post z mano.
Lp
Re: Zastoji na primorskem kraku AC - delo na cesti...
Objavljeno: Pe okt 17, 2008 7:33 am
Napisal/-a tristan01
Psepi je napisal/-a:Torej, samo zanima me če kdo ve do kdaj bo ta nečloveška nehumana jeba končana

Danes sem zopet čakal kot k****n in za vožnjo iz Kopra do Ljubljane porabil 3 ure. Od tega smo sigurno uro in pol nepremično stali na tem ali onem odseku v več kilometrski koloni.
Zanima me še več, če lahko kdo postreže z informacijami?
1. Kaj za vraga sploh delajo? Dela se začenjajo že v KP pa potem tam pri Ravbarkomandi, pa potem še malo za Postojno in pa tu in tam kjer majo čas.. Torej kaj delajo in zakaj je zaprtih po 5 odsekov naenkrat in na vsakem delajo 4 ljudje.
2. Do kdaj mislijo končat s tem karkoli že počnejo? Ali pa naj si zabijemo v glavo, da bomo na relaciji KP-LJ vozili po 3 ure še pol leta. . Že sedaj je gužva ko malo dež zapade, kaj bo šele čez kak mesec ko bo v Postojni bognedaj že sneg.
3. Kdo kontrolira tovornjakarje?
V glavnem do kdaj je spet ta akcija z nekim popravljanjem/ustvarjanjem SLO AC

Tole kar čakamo je posledica bistroumne uredbe da v času turistične sezone junij do september na glavnih cestah ne bomo imeli obnovitvenih del. Sedaj pa je potrebno dela ki so se včasih počela pol leta in več narediti v 3 mesecih. Razmeram primerna je tudi količina gradbišč. Dela potekajo kot si sam videl, moram pa priznati da na nekaterih odsekih presenetljivo hitro. Odsek KP- Dekani so en vozišče obnovili v manj kot 14 dneh. Druga zgodba je odsek Razdrto- Ravbarkomanda.
Kar se tiče obnovitvenih del se bodo s tem mescem več ali manj zaključila, razen če bodo ostale temperature na ravni trenutnih. V sami asfaltni industriji je že občutiti konkretno manjšo proizvodnjo. Razlog za to so pogoji v katerih se asfalt lahko polaga. Če je podlaga preveč ohlajena, se položeni asfalt prehitro ohlaja. Ko pade temperatura zmesi pod dobrih 100 stopinj pa ga ni več mogoče kvalitetno utrjevati.
Kar se tiče tovornjakarjev pa jim moram priznati da so zelo strpni in disciplinirani. Dnevno sem na relaciji CE-KP (cca 10.000km mesečno), vsak dan se srečujem z njimi in opažam da je velika večina voznikov na ravni zahodne evrope. Večje težave pa povzročako razni vzhodni mali trgovci (beri šverc komerc) ki s predpotopnimi kantami križarijo po naših AC. Večina nima pojma niti o osnovnih pravilih vožnje na AC, kaj šele da bi poznali vozniško kulturo. K temu dodaj utruenost po nekajdnevnemu nepretrganem potovanju in bo slika popolna.
Za tolažbo pa naj še namignem, da naši sosedje Avstrijci krpajo svoje avtoceste še počasneje. Primer AC Graz-Dunaj. Nekajkilometrski odsek par 10km iz Graza je že vsaj dve leti polovično zaprt, pa se nihče ne pritožuje. V predmestju Dunaja npr. gradijo avtocestni križ že odkar pomnim.....
Torej malo strpnosti, pa bo.
LP Tristan01
Objavljeno: Pe okt 17, 2008 7:39 am
Napisal/-a Polo78
Roady je napisal/-a:Polo78 je napisal/-a:Bo treba začet uporabljat staro cesto ali pa iti na vlak... ali pa se pač voziti 3 ure. :P
Pač ceste so, kakršne so, popravila so "nujno zlo", tovornjakov je totalno preveč - del tega tovora bi bilo nujno treba spravit na železnice. Samo kaj, ko se je zadnjih 15 let vlagalo samo v ceste, v železnice pa nič. Brez drugega tira Koper-Divača in drugih posodobitev bo seveda težko spraviti ta tovor na železnico.
Menim, da je naloga bodoče vlade in tudi vseh drugih bodočih vlad, pa naj bodo levi ali desni, rdeči ali beli, da se enkrat in za vselej spravijo posodobit železniško omrežje, če ne nam bo trda predla in se bomo zadušili v tem prometu. Pomagale nam ne bodo niti tropasovnice.
Dejte že enkrat nehat s temi vlaki no. Tovor pošiljat po vlaku enostavno ni možno ker je železnica prepočasna!
Zato pa pravim, da je treba najprej POSODOBIT železniško infrastrukturo, preberi si vendar dobro kaj sem sploh napisal.

Objavljeno: Pe okt 17, 2008 7:23 pm
Napisal/-a Drocky
slovenija ima prekratko razdaljo po tirih, da bi jih na vlak deval. Če malo pomisliš na dolžino tovornjaka in kolk tovornjakov lahko daš na en vagon ugotoviš v čem je problem. Še večji problem je v tem da je oprtni sistem tak velik strošek, da so ga tudi nemci šele po 15ih letih odplačali(samo vagone in tisto kar se rabi za ro-ro na postajah).
Vrjetno ni treba posebej povdarjat da v sloveniji manjkajo prometni inženirji in njihovo delo opravljajo vsi drugi, ki se ne šolajo za te težave in se učijo na napakah(svojih in od drugih).