Stran 1 od 2
Servis ali.....
Objavljeno: Ne sep 14, 2003 5:38 am
Napisal/-a lisko
Oki zadeva je sledeča:
Po nekem čudežnem naključjo je stekla voda iz motorja in se je seveda pregrel.Kdaj je stekla in kak dolgo je motor laufal brez vode ne vem.Ampak ko dolijem vodo le ta curlja direkt u enga izmed cilindrov.se prav da je verjetn šla dihtunga in verjetn je zvilo glavo.Oki do sem še vse vredu in prav amapk če se izkaže da je motor fuč ga bo treba menjat

No in zdej me zanima če bi lahk dol not motor od 1.4 in dal gor navdn frgazer od kakega drugega renoja.Ali paše 1.4 motor pa original od 1.1 menjalnik?nosilci so verjetn isti ali?Pol dalje če paše kak sesalni kolektor ed kerga renoja ki je 1.4 pa ma frgazer?Ker če ne bo šlo popravt morm itak motor menjat in če bom že menjavu vse bi rad dal not močnejš motor z homo lomo pa mislim da ne bi blo problema ker je sploh delal ne bi ker motor je videt po zunanjosti enak.Vsaj men se zdi tako.
No prosu bi za nasvete in pomoč ker morm avtek čimprej zrihtat ker če ne bom......
LP
Objavljeno: Ne sep 14, 2003 8:03 am
Napisal/-a Pero
Saj so obstajale R5 z 1.4 motorjem. To boš najlažje zamenjal, pa menjaj vse z menjalnikom, hladilnikom, zajlami... Za Cliotov 1,4 se bi moral pa malo bolj pomatrati.
Za homologacijo ne vem, ampak sigurno bi jo lažje dobil z R5 motorjem.
Objavljeno: Ne sep 14, 2003 9:42 am
Napisal/-a Symon
Ampak ti pa maš probleme s tem avtom

.
A nis že zadnč neki s**ku?
Objavljeno: Ne sep 14, 2003 10:15 am
Napisal/-a monster_d
Symoon je napisal/-a:Ampak ti pa maš probleme s tem avtom

.
A nis že zadnč neki s**ku?
Navad se to je LISKO
Stalni problemi, stalno sranje :P
Objavljeno: Ne sep 14, 2003 5:04 pm
Napisal/-a bsmuk31
Saj imaš R5 1.4 s 60KM.
Jaz bi raje vzel od R5 GT TURBO mašino

. Pa seveda pol homologacijo naredu.

Objavljeno: Ne sep 14, 2003 6:30 pm
Napisal/-a [YuGo]
spet si si naredo delo...hehe
lp
Objavljeno: Ne sep 14, 2003 6:58 pm
Napisal/-a lisko
jah star avto je star avto

Ma hologacije ne mislim delat sploh.Preveč stroškov in poti.....Od gt pa mislim da sploh ne bi dobu homologacije ker je 5vratni model. 1.4 motor pa vem da je enak odzunaj in sploh noben zgruntal ne bi sam ne vem pa točn če vse točn paše skupaj ker kupil bi sam motor brez menjalnika.(kaj dost več vlagat se mi ne splača).
Objavljeno: Ne sep 14, 2003 7:17 pm
Napisal/-a monster_d
LIsko ubav 1.4 masinco please pa ma lahko dragala!
Em glede menjave, ok ko bos menjavo pa povej pa pridem pomagat!
Sicr pa poglej ce je na oko ista pol ni blema
lp
Objavljeno: Ne sep 14, 2003 7:23 pm
Napisal/-a lisko
Delal bom tko med tednom (kok bo mi ostalo časa ppoleg službe in šole)
Sicer na oko je ista pa vse sam sej veš kak pol gre ko je ta šravf mal zamakjen pa ona zajla ne paše.......... zato bi rad točno zvedu če je možn in šele pol bum nardim poleg tega morm zvedet če lahk sploh dam gor frgazer od 1.4 motorja (če sploh paše ker al pa celo skupi s koletorjem) ker motor kupovat z elektronko....... me pride ogromn (za moje pojme preveč)
Objavljeno: Ne sep 14, 2003 7:48 pm
Napisal/-a Sportiva
kupi celo GT z papirji. stevilke, papirje, motor,menjalnik......das na tvojo pa je

nobene homologacije samo barvo das vpisat v prometno
lp

Objavljeno: Ne sep 14, 2003 8:39 pm
Napisal/-a WhiteCell
Sportiva je napisal/-a:kupi celo GT z papirji. stevilke, papirje, motor,menjalnik......das na tvojo pa je

nobene homologacije samo barvo das vpisat v prometno
lp

ke si pa to slisal ?
močnejši motor je obvezno vpisat v homolomo..
ze iz jugo45 na 55 je treba vpisat....tko da pri R5 je iz na vadnega v GT treba obvezno menjat tut bremze in se kaj drugega ( jest sm mogu pri yugotu 45 tut breze menjat od 55)
Objavljeno: Ne sep 14, 2003 8:45 pm
Napisal/-a bsmuk31
Tega prodej, pa kup GT

Objavljeno: Ne sep 14, 2003 9:13 pm
Napisal/-a Johnny
TechnoBoY je napisal/-a:Sportiva je napisal/-a:kupi celo GT z papirji. stevilke, papirje, motor,menjalnik......das na tvojo pa je

nobene homologacije samo barvo das vpisat v prometno
lp

ke si pa to slisal ?
močnejši motor je obvezno vpisat v homolomo..
ze iz jugo45 na 55 je treba vpisat....tko da pri R5 je iz na vadnega v GT treba obvezno menjat tut bremze in se kaj drugega ( jest sm mogu pri yugotu 45 tut breze menjat od 55)
Bremze na 1.1 al pa 1.4 so slabše kot na biciklu.V kombinaciji z 1.4 turbo motorjem rabiš potem še špohtel da te spraskajo s škarpe

Objavljeno: Ne sep 14, 2003 9:47 pm
Napisal/-a monster_d
Johnny je napisal/-a:V kombinaciji z 1.4 turbo motorjem rabiš potem še špohtel da te spraskajo s škarpe

LOOOOOOOL heeh
ta pa je carska
sam resnicna!
Aj aglede premontaze 1.4gt v 1.1 je skor nemogoca!
Treba komplet zavore menjat, gt ma stiri diske,aja karoserija mora biti 3vratna itd!
Dvomim da bi sploh homologacijo dobo!
Objavljeno: Ne sep 14, 2003 10:08 pm
Napisal/-a prosko002
monster_d: to, da je karoserija petvatna ni fore. Sem že vidu turbo motor v taki petki. Problem nastane drugje. Turbača ima tri nosilce, navadne petke pa sam dva.
lisko: pol morš gledat za motorje, ki je letnik '93 al manj. Ti imajo namreč forgazar, novejši so pa injection...
Objavljeno: Ne sep 14, 2003 10:36 pm
Napisal/-a lisko
Prosko to da ima navadna petka sam dva nosilca se motiš.Namreč prejšni teden sem mel motor ven ker sem menju menjalnik.
Tko da ti it prve roke povem da ma tud navadna petka tri nosilce

Objavljeno: To sep 16, 2003 10:20 pm
Napisal/-a lisko
........ Cilindrska puša je poknila.....
Se prav če je motor zrastel u tako temp. da je poknila cilindrična puša..... pol je verjetn tko vse šlo po gobe.... tko da ostane sam menjava motorja.In sicer po vsej verjetnosti 1.4 motor.
Ve kdo za kerga? Sam prosim ne mi z italijo ker ne grem dol po motor (me prevoz pride pol motorja).No oki sej če ne bom po oglasih kakega najdu sam tko sem mislu če ve kdo za kerga u bližini mb.
Objavljeno: Sr sep 17, 2003 12:06 am
Napisal/-a monster_d
Na odpasu v slo bistrci zihr kaj majo!
Ce rabis cifro povej!
Objavljeno: Sr sep 17, 2003 8:45 am
Napisal/-a nebivedu
Pojdi v Italijo na odpad jih majo po 10k sit pa 10 na carini pustiš, da ti vse papirje napišejo.
Lisko prodam ti svojo petko 1.7i s 69KW in 94KM. Na njo paše dvojni frgazeor od turbaka, če ti injection ni všeč. Je pa trivratna izvedba z usnjenimi sedeži, lita platišča , daljinsko centralno in elektro šipe. pa original rumene meglenke.
LP
Nebivedu
Objavljeno: Sr sep 17, 2003 2:18 pm
Napisal/-a lisko
cena? letnik? Sicer jaz bolj petko dizla iščem ker 35kkm za študenta na leto le ni tko mal......sam vseen lahk poveš kak pa kaj z njo pa če se jo da kje videt.