Stran 1 od 1
Luči - Funkcija dinamičnega sledenja smeri vožnje
Objavljeno: Sr okt 29, 2008 9:13 am
Napisal/-a :*
Mogoče kdo ve za spletno stran, kjer bi bilo to predstavljeno?
Objavljeno: Sr okt 29, 2008 10:03 am
Napisal/-a drugmirko
o jej... pa sej tega je na netu ko dreka... sam poguglej active headlamps al pa kej podobnega...

.
drugač pa... tukej maš par linkov:
Citroen DS, stari ata te "najnovejše" tehnologije :P :
http://www.citroenet.org.uk/passenger-cars/michelin/ds/ds-10.html#phares
http://www.youtube.com/watch?v=oSxlkYhySsA
in današnje izvedbe praktično že na vsakem avtu:
eden od ponovnih začetnikov, Citroen (moraš skrolnit nekam na sredino pagea):
http://www.citroenet.org.uk/passenger-cars/psa/c5/c5-restyle-2.html
in najnovejše izvedbe, ki majo poleg sledenja volanu tudi tavžnt programov za različne hitrosti/okolja.... a'la svetlobni snop za avtoceste, za mesta, križišča....:
http://www.al-lighting.de/index.php?id=989
Objavljeno: Sr okt 29, 2008 5:09 pm
Napisal/-a sebaveh
Objavljeno: Sr okt 29, 2008 7:13 pm
Napisal/-a BBoss
danes si predvsem vgrajujejo sistemi, ki prižigajo dodatno luč pri vožnji v ovinek...
Objavljeno: Če okt 30, 2008 6:29 pm
Napisal/-a drugmirko
sebaveh je napisal/-a:To so prvi imeli Tuckerji in Tatre že davnega leta '48.
jep... bo držalo. z gornjimi linki nisem mislil, da si je to izmislil Citroen, temveč to, da je DS mel sistem, ki je najbolj podoben današnjim. Tatrin in Tuckerjev sistem je mel mislim da dodatni, tretji žaromet. in predvsem to, da je Citroenov sistem videl velikoserijsko proizvodnjo. Tuckerjev je ziher ni videl sploh, za Tatrinega pa ne vem...
BBoss je napisal/-a:danes si predvsem vgrajujejo sistemi, ki prižigajo dodatno luč pri vožnji v ovinek...
sicer res ne vem natančno, ampak mislim, da majo takega z dodatno žarnico sam pri Oplu.... ostali rahlo rotirajo lečo žarometa... seveda se lahko motim in je takih z dodatno žarnico že več kot tistih z rotirajočo lečo. iz čisto praktičnih cenovno-tehničnih razlogov...
Objavljeno: Če okt 30, 2008 6:47 pm
Napisal/-a ThugBoy
kolko sem opazo se pri kr nekaj avtih prižiga meglenka
Objavljeno: Če okt 30, 2008 7:04 pm
Napisal/-a mgost
drugmirko je napisal/-a:sicer res ne vem natančno, ampak mislim, da majo takega z dodatno žarnico sam pri Oplu.... ostali rahlo rotirajo lečo žarometa... seveda se lahko motim in je takih z dodatno žarnico že več kot tistih z rotirajočo lečo. iz čisto praktičnih cenovno-tehničnih razlogov...
Imajo tudi določeni Peugeot modeli dodatno žarnico, ki se vključi ob zavijanju...
ThugBoy je napisal/-a:kolko sem opazo se pri kr nekaj avtih prižiga meglenka
Če se ne motim, ima novi Bravo to...
Objavljeno: Če okt 30, 2008 8:20 pm
Napisal/-a abbe
pa vw.ji majo isto tko da se przge dodatna zarnca.
pri mb ml se pa meglenka przge,pravtako pri fiat bravo.
malo jih je tistih ki bi jim se res luci premikale.
Objavljeno: Če okt 30, 2008 8:54 pm
Napisal/-a tomzzi
V Insignii je tudi zanimiva tehnologija. Baje 9 različnih načinov osvetlitve! Kolikor sem zasledil se luči oziroma "leče" premikajo v smeri zavijanja (ovinka) hkrati pa imajo vgrajeno tudi dodatno žarnico katera se vklopi pri nižjih hitrostih. Reče se ji "cornering light" in se vklopi pod 40 km/h.
Več tukaj:
http://www.youtube.com/watch?v=IwGBamOKb9A
http://tinyurl.com/5w58sf
http://tinyurl.com/66ypad AFL+
Edit:
@drugmirko motiš se. Tudi pri Oplu imajo v navezi z ksenonskimi žarometi AFL z funkcijo premikanja leče. V Insignii je pa sistem še veliko bolj izpopolnjen. Več načinov osvetlitve cestišča.
Imajo pa nekateri žarometi tudi dodatno žarnico ja. In sicer primer pri Corsi:
Halogenski dinamični žarometi AFL
Ko v križišču ali odcepu vključite smernik, dodatna luč osvetli cestišče levo ali desno pred vami. Na enak način si lahko pomagate tudi pri vzvratni vožnji pri parkiranju. Pri višjih hitrostih se žarometa glede na hitrost vožnje zasukata za 15° navzven in 8° navznoter v smeri vožnje.
Objavljeno: Če okt 30, 2008 9:34 pm
Napisal/-a BBoss
Nova Mazda 6 z Bi-xenonkami ima dodatni žarnici za zavijanje v ovinek. Nahajata se tam kjer imajo modeli s halogenkami nameščeno nezasenčeno luč.
Objavljeno: Če okt 30, 2008 9:47 pm
Napisal/-a MacTron
Tehnicno povedano je imela/ima D3 A8 od l.2003> tudi to reseno na nacin halogenske
zarnice (t.i. adaptive light), ki se nahaja med leco in TFLjem.... razprava o tem je bila tu (clanek)
http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... 012#724012
Objavljeno: Če okt 30, 2008 11:38 pm
Napisal/-a J_Z
Pri moji novi A4-ki z Adaptive light se xenonke premikajo v smeri zavijanje, nema kakšnih dodatnih luči za zavijanje, pa tudi meglenke se mi ne prižigajo.
LP
Jožef
Objavljeno: Pe okt 31, 2008 7:35 am
Napisal/-a uros_p
abbe je napisal/-a:pa vw.ji majo isto tko da se przge dodatna zarnca.
pri mb ml se pa meglenka przge,pravtako pri fiat bravo.
malo jih je tistih ki bi jim se res luci premikale.
Pri VW je oboje in verjetno še kje. In sicer - eno je vožnja po ovinkasti cesti, kjer se volan ne obrača skoraj do kraja - tukaj ti luči sledijo, medtem, ko pa se druga, dodatna žarnica vklopi pri močno obrnjenem volanu (obračanje, parakiranje,...)