Stran 1 od 1

Bravo NCAP!

Objavljeno: Sr nov 05, 2008 9:05 pm
Napisal/-a fare
Zelo pohvalno vsej z moje strani:

Today, Euro NCAP moves closer to its vision “for safer cars” with the release of details about the scoring behind the organisation’s new car safety rating. With the implementation of the new rating scheduled for 2009, vehicles tested by Euro NCAP from this date will undergo a much tougher and more comprehensive assessment. Euro NCAP also reveals its high ambitions for manufacturers: without ESC, the achievement of five stars will no longer be possible.

http://www.euroncap.com/Content-Web-Art ... witho.aspx

Objavljeno: Sr nov 05, 2008 9:14 pm
Napisal/-a kljukec
dejstvo je, da je potreben strožji kriterij
bi bilo pa bolj pametno, če bi povečali tudi število zvezdic, saj bo drugače lahko prišlo do napačnih ugotovitev ljudi, saj bo nek nov model lahko dosegel manjše število zvezdic kot star- kljub v resnici večji varnosti
lp

Objavljeno: Sr nov 05, 2008 9:41 pm
Napisal/-a im nobody
jaz bi pa rad da povečajo hitrost iz 64 na kakšnih 80...zakaj?zto ker sem zadnjič bral ko so delali poskus pri 80 na uro in je laguno zlomilo totalno...oziroma da bi avte začeli graditi za višje hitrosti glede varnosti...vem da so takrat sile že velike več kot preveč(notranje krvavitve) vendar sam mislm da bi bla ta pot boljša.ker če bi bil avto oziroma kletka pri 80 tako varna kokr sedaj pri 64 oziroma da bi avto mel 5 zvezdic se potem za hitrost 64 na uro sploh nebi smeli sekirati ;)

Objavljeno: Sr nov 05, 2008 10:41 pm
Napisal/-a benf1
pohvalno! zato so pa pohiteli s testiranjem golfa :) zelo dobra stvar je, da bodo mogl met avtomobili serijski ESP :D to že skoraj pol petic odpade :o
da bi pa avte testiral pri 80km/h pa verjetno ne pride v poštev, ker bi s tem avtomobili postajali vse težji in posledično bi se višala poraba goriva, kar pa danes poskušajo na vsak način zmanjšati. ne vem kako bi to šlo skupaj.....

Objavljeno: Sr nov 05, 2008 11:06 pm
Napisal/-a bass
Potem bi bili po tvoje F1 bolidi težki 6 ton.
To ni vprašanje mase, temveč proizvodnih stroškov.

Objavljeno: Sr nov 05, 2008 11:45 pm
Napisal/-a Energetik81
To maš prav, da se nardit lahko kletko, ki bo vzdržala magari 100km/h trk. Ampak kaj ti to pomaga, če ti bo potrgalo notranje organe-boš lepo truplo :evil:
Če hoče bit avto varen tudi pri višjih hitrostih, mora imeti tudi ustrezno večjo zmečkljivo cono - te pa ne moremo povečevati v nedogled.
Sicer pa bravo NCAP, samo tudi jaz bi jim predlagal, da samo povečajo št. možnih zvezdic, da se ne bo vse pomešalo s sedanjimi ocenami..

Objavljeno: Če nov 06, 2008 1:10 am
Napisal/-a Eazy-O
Energetik81 je napisal/-a:...mora imeti tudi ustrezno večjo zmečkljivo cono - te pa ne moremo povečevati v nedogled.


*honk honk*

Slika

Sicer pa tudi meni ni jasno kako mislijo potem postavit ob bok stare avte in nove avte z različnim sistemom ocenjevanja... Že vidim mučkalice po reklamah... Po drugi strani pa enkrat je treba sistem očitno prenoviti... Upam samo da bo tokrat zdržal dlje kot 11 let.

Objavljeno: Če nov 06, 2008 8:28 am
Napisal/-a Energetik81
Sem šel malo računat - problem zmečkljive cone je, da se mora za enak pojemek večati s kvadratom hitrosti. Tako se mora npr. pri povečanju hitrosti trka iz 64 na 80 povečati recimo iz 1 metra na 1,56. Pri 2x povečanju na 128 km/h pa bi morala biti za enak pojemek dolga kar 4 metre! :shock:

Objavljeno: Če nov 06, 2008 8:47 am
Napisal/-a E=mc^2
Kot ste nekateri pravilno ugotovili, je povečanje hitrosti pri trku dobra odločitev, a se pri tem pojavi drug problem. Jasno je, da so NCAP zvezdice postale marketniški prijem in da se v razvoju dimenzionira na hitrost 64km/h, a vseeno je dal nedavni trk lagune pri 80km/h glede samih deformacij še vedno zadovoljive rezultate, problem se je pojavil z obremenitvijo na telo. Pri teh pospeških se na ''netrenirano'' telo pojavijo že kritično velike sile, ki lahko poškodujejo nekatere notranje organe.
Odločitev o uvedbi ESP-ja za 5* podpiram, hitrost pri čelnem trku bi sam povečal na 70km/h, bi pa zelo zaostril pogoje za bočni trk in trk v steber, tu so avtomobili še vedno dobesedno kartonasti! Je pa res, da kinetična energija, ki jo prineseš do stene s sabo narašča s kvadratom hitrosti... :x :?

Objavljeno: Če nov 06, 2008 9:51 am
Napisal/-a kljukec
Eazy-O je napisal/-a:Upam samo da bo tokrat zdržal dlje kot 11 let.

jst pa upam da ne, ker bo to pomenilo dober in hiter razvoj pri varnosti avtomobilov ;)

Objavljeno: Če nov 06, 2008 4:07 pm
Napisal/-a Voith
phaeton je ocitno ful nevaren avto..

predlagam, da na ncapu zacnejo take resne scenarije trenirat kot je naprimer hop na streho pa po strehi v betonsko skarpo z A pillar in hitrostjo 130kmh.

te sinteticni testi nebojo nikol nc konkretnega prkazal. itak da ce se testira na dolocen nacin bodo vsi prozivajalci tocno za ta primer napel vse sile, da bo 5 zvezic ostalo je pa zanemarljivo. naprimer najbolj varni avti na zemlji , ki se jim airbagi kr sami odpirajo.. zelo varno ni kej. kaj ti bo avto s 5 zvezdicami ce se ti lahk airbag odpre ko cez lukno zapeles..

Objavljeno: Če nov 06, 2008 4:19 pm
Napisal/-a INFINITI
Je bila že ena grozljiva statistika iz nemške raziskave, da v 50% airbagi ne delujejo pravilno/optimalno (se sprožijo prehitro,prepočasi,premalo) ali pa popolnoma zatajijo in se ne sprožijo.
Za slednje poznam nekaj primerov.

Objavljeno: Če nov 06, 2008 10:46 pm
Napisal/-a Voith
jup.

al pa vsporednica med renaultom in persilom se mi zdi zanimiva.

oboje je (kvazi?) v teoriji najboljse.
v praksi je pa glih kontra. persil te ovije v trde cunje, renault pa v mehk pleh.

drgac podpiram renault kot avto, ki je delno domac proizvod.
sam te bucke z varnostjo so pa mal pretirane.