Stran 1 od 1

A4 se zaganja...

Objavljeno: To sep 16, 2003 5:55 am
Napisal/-a pikec
torej-kolegu se zaganja Audi A4 l.95 1.8 v prostem teku pa ga zanima preden gre na servis zapravit ogromno denarja,če je to mogoče kaka finta ki se da enostavno rešit...zaganja pa se vedno tudi ko je že topel in se vstaviš na mestu gre med 500 in 1300 obrati...
p.s. pa ker so mu na tehničnem rekli da je sprednja leva roka malo boga,je pa nova izjemno draga-a se res dajo obnovit?pa če se-kdo na štajerskem to počne?
p.p.s-kako pa je kaj drugače z kvaliteto teh audijev ker si ga sam tudi nameravam omisliti...
hvala!

Objavljeno: To sep 16, 2003 6:31 am
Napisal/-a dobek
prijatelj s turbotom mi je povedal, da so roke klasicni problem pri teh letnikih
za nabijanje obratov pa bi lahko bil kriv senzor mase zraka, ki pa tudi ni poceni, rad pa crkuje pri toliko starih avtih (je on ze tudi moral menjat)

Objavljeno: To sep 16, 2003 10:27 am
Napisal/-a kobreti
Al pa dušilna loputa!!!
Roke pa so res problem!! :D

Objavljeno: To sep 16, 2003 5:46 pm
Napisal/-a pikec
dobek je napisal/-a:za nabijanje obratov pa bi lahko bil kriv senzor mase zraka, ki pa tudi ni poceni, rad pa crkuje pri toliko starih avtih (je on ze tudi moral menjat)


baje da se ga da popravit?a je to res?pa kolko drag je približno nov?

Objavljeno: To sep 16, 2003 6:03 pm
Napisal/-a dobek
nov je (na pamet, ne me za besedo drzat) okrog 80, 90k

popravit? ne bi vedel sigurno, ampak dvomim

Objavljeno: To sep 16, 2003 6:59 pm
Napisal/-a ZvoneCh
Za nihanje obratov je definitivno kriva Loputa ( Drosselklappe).
Najbolj se občuti pri vozilih z avtomati ali pa pri prižgani klimi.
Npr. če klimo ugasneš se ponavadi nihanje zmanjša ampak se vseeno rahlo občuti.
Napaka se pojavlja samo ko motor dela v leerlaufu.
Kajti če je LMM zanič se občuti v obliki slabših pospeškov neglede ali je Turbo motor ali ne.
Loputa se da ponavadi spucati in z testerjem spet nastaviti,razen da je totalno zanič pol je še samo zamenjava možna.
Poravilo rok nevem ampak ti lahko sliko postam kako zgleda če jo v zglobu strga in posledice predvsem med vožnjo so ogromne.