Stran 1 od 1
Vibriranje avtomobila
Objavljeno: To sep 16, 2003 8:17 am
Napisal/-a vinci
Sem tik nad tem da obupam nad svojim cliotom ki mi pri hitrosti nad 130kmh vibrira vse do koncne hitrosti.Te vibracije se pojavljajo ze od kar sem kupil nov avto.Vibracije se prenasajo na volan ki vibrira gor in dol in ne tako kot ce nimas scentriranih gum seveda se vibracije povecujejo z hitrostjo in tam pri 170kmh je stvar ze zelo ocitna in moteca tako da je voznja po avtocesti ki traja dalj casa utrujajoca predvsem zato ker je vibracije cutit ze pri 130kmh.Seveda ze od zacetka sumim gume ki so slabe in ko so bile ze zelo zlizane je bilo vibracij malo manj sedaj ko sem dal zadnje spredaj in zadaj nove gume je bila stvar se kar vredu toda vceraj sem sel iz Maribora v Ljubljano in je treslo kot se ni nikoli.Zanima me ce je lahko razlog kje drugje predvsem zato ker se stvar pojavlja od zacetka ko sem avto kupil in ali lahko sklopka povzroca taksne tresljaje.Avto je 2001 letnik motor pa je 1.4 16v.Hvala.
Objavljeno: To sep 16, 2003 8:19 am
Napisal/-a mazda-mx3
Zivjo
Po moje je smo zaradi gum.
Mozno pa je tudi da imas ksen zglob volanskega mehanizma unicen ali pa so feltne ukrivljene......
Ne vem, poglej kaj ti bodo ostali napisali, pa srecno.
Objavljeno: To sep 16, 2003 8:37 am
Napisal/-a ssokec
probaj dat nove gume spredaj, a si kaj na mrtvo bremzal? Potlej ti požre gume in spet povzroča vibracije. Lahko so pa tudi feltne krive.
Objavljeno: To sep 16, 2003 8:47 am
Napisal/-a vinci
Da bi bile feltne ze kot nove krive? Kar se volana tice mi nic ne poka ko ga vrtim je pa res da ko gres recimo cez progo se volan precej strese kot bi bil zelo mehko vpet ali pritrjen tako da ne vem vglavnem pocasi obupujem ker se v dveh letih pocasi najes vseh tezav eno odprais pa se pojavi druga.
Objavljeno: To sep 16, 2003 8:50 am
Napisal/-a vinci
Bremzal nisem nic na mrtvo ker se vibracije pojavljao od kar sem avto odpeljal iz salona.
Objavljeno: To sep 16, 2003 8:56 am
Napisal/-a JohnyR
Skor sigurno so gume, ker je to skoraj edini vrteči se del ki ni fiksen.
Mam isti problem, ker mam gor Toyo Proxes gume ( nikol več

)
Napiši kere gume maš gor, ker se grem stavit da če so nek napol šrot ti ni druge kot menjat.
Objavljeno: To sep 16, 2003 9:00 am
Napisal/-a vuk
Jaz bi ciljal na gume;kolega je imel podobne probleme,začelo mu je trest avto med 130 in 140 km/h,do te hitrosti pa ne.Menjal gume in problema ni bilo več. ahko pa da ti kaj žere gumo in imaš zato probleme,nastavitev optike preveri mogoče...
lp vuk
Objavljeno: To sep 16, 2003 9:13 am
Napisal/-a HMX
Tudi jaz imam isti problem: tresenje se pojavi pri 130-140 km/h samo nad to hitrostjo pa spet izgine
(s tem se vedno lahko izgovarjam, zakaj divjam po avtocesti

)
Razlog 1): imel zvite feltne (kar obe na desni strani)
po ravnanju : precej boljse, ampak se vedno trese
Razlog 2): zanic gume (Dunlop SP9000), ker so se neenakomerno obrabile zaradi zvitih feltn.
po centriraju : boljse, samo ni se cisto... upam pa da bo z novimi gumami problem izginil, ker je s**t...
Aja, se to : Pri meni so vibracije zelo odvisne od pritiska v gumah.
Ce mi rata naredit na levi in desni popolnoma isti tlak, se vibracije skoraj unicijo.
To je lahko razumet, ker se vibracija volana pojavlja kot sestevek vibracije levega in
desnega sprednjega kolesa. Ce vibrirata z isto hitrostjo, se v povprecju odstejeta.
Ce pa je eno kolo bolj "napumpano" kot pa drugo, se vrti hitreje in se vibracije enkrat odstejejo, enkrat pa sestejejo.
Temu pojavu se rece utripanje, in tocno tako se obnasa volan, kot da bi mu prihajalo....
Skratka, upam, da bos nasel izvor vibracij in ga popravil.
Objavljeno: To sep 16, 2003 9:28 am
Napisal/-a vinci
Zadaj imam zdaj Toyo Roadpro in se mi zdi da je vredu guma spredaj imam pa originalno gumo Continental Eco contact ki so poden,trde ....Tlak v gumah redno kontroliram in v knjizici za ta avto pise da se spredaj polnijo 2.3 zadaj pa z 2.1 bara.
Objavljeno: To sep 16, 2003 9:46 am
Napisal/-a keylone
lahko so za pocentrirat gume ali pa je volanski zglob dobil luft.enkrat sm pa zasledit tako okvaro pri drzgem avtu vzrok pa so bli spredni blazilniki-vzmeti
Objavljeno: To sep 16, 2003 9:50 am
Napisal/-a Rjuhar
Lahko kriva feltna, zelo verjetno pa polezana guma. Ce si morda avto kupil iz kake stare zaloge, ali pa "lanski letnik" in je avto stal nekje par mesecev, guma postane jajcasta in tega ne popravis vec. Baje, da pomaga, ce jo ful u iber napumpas in pustis neobremenjeno nekaj casa na vrocini, samo ne vem...
A z zimskimi ti tud trese al se nisi mel sanse preverit??
Objavljeno: To sep 16, 2003 9:57 am
Napisal/-a vinci
Zimske sem imel gor do sedaj ze dve sezone in profil je enakomerno obrabljen in tudi tresljajev ni.
Objavljeno: To sep 16, 2003 10:06 am
Napisal/-a monster_d
Moznosti vec!
-zvite felne
-centriranje gum
-distancniki(v tvojem primeru pomoje niso)
A si ga kaj poco???
Moznosti da se pr trku kaj spigalo!
Objavljeno: To sep 16, 2003 10:25 am
Napisal/-a WhiteCell
skor 100% feltne..
ker..
ko sm delal pri vulkanizerju..sem svoje krive feltne scentriral na 00 00
ampak avto je se vedno tresel..ko sem jih dal poravnat...problema ni blo več..
samo se morš prašat če se splača..
ker ravnanje jeklenih felten je dražje kot ALU ker je material trši..
jaz sem dal za ravnanje 4 jeklenih 20k sit..medtem ko pride alu 1-2k sit po komadu...
Objavljeno: To sep 16, 2003 10:27 am
Napisal/-a MGsax
kolega ma podobne probleme in krive so felne je reko, pri 50 , pa pol spet pri malo večji hitrosti volan pajtla da maš pravo masažo rok
Objavljeno: To sep 16, 2003 10:33 am
Napisal/-a vinci
Potem je dober iti k vulkanizerju in mu povedat da naj pogleda ce so feltne krive.Kako pa preveri to?Jaz avto vozim k Spanu in pri centriranju ni nikoli nic rekel da je kaj narobe ce sploh stroj zazna zvito feltno.
Objavljeno: To sep 16, 2003 10:37 am
Napisal/-a WhiteCell
stroj NE zazna zvite feltne..ekr misli da je presezek teze... in jo scentrira sammo na uno hiutrost, pri kateri se pač centrira..
Objavljeno: To sep 16, 2003 10:42 am
Napisal/-a Gigen
Ce je feltna zvita lahko to komot ugotovis:
Dvigni avto tako da bo kolo v prostem teku. Kredo priblizaj gumi (nujno kredo ne smes premaknit za mm - ce imas kaksno stojalo za to je boljse) zavrti gumo da zarise cel krog. Ce je krog raven z gumo je ok, ce je povsod crta isto debela tudi ok. Ce je zvito se takoj opazi.
Mi smo to risali ko je bla guma na balanserki in s kredo na stojalo je dosti lazje.
Objavljeno: To sep 16, 2003 10:44 am
Napisal/-a JohnyR
Še ena. Ne vem kuk dobr je tvoj vulkanizer, ampak včasih je treba gumo po felni malo obrnt, da ne bi bila jajčasta. Men to moj vulkanizer vedno nardi in vam povem da pomaga.
Objavljeno: To sep 16, 2003 12:54 pm
Napisal/-a Rjuhar
Vinci, ce si mel zimske gor, pa ni treslo, potem ti je lahko jasno, da so feltne ravne, razen, ce mas druge pozim pa polet. Ce pa vozis k spanu, pa pejt do Markota pa mu rec, naj ti pogleda, kaj je krivo - feltna al so gume jajcaste.